Niks zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef maedel het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je van aandachtstrekkende borderlinewijven afkomt?
De vriendin van één van m'n beste vrienden mailt een half jaar na dato nog eens om te melden dat ze m'n mail weg gaat gooien. Waarin ze voor het gemak nog maar eens van alles oprakelt.
Zeg maar, gaat antwoorden op iets van een half jaar geleden.
En dan net doen of ze wat afsluit, maar intussen gewoon de attention whore uithangen.
Niet reageren schijnt inderdaad het beste te zijn bij borderline heb ik begrepen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Niks zeggen.
Of goed idee, de jouwe is al lang weg hoor!
Nog steeds geen idee, heb ook weinig tips gekregen hierquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Stakky het volgende:
Goedemorgen dames van het goede leven o/
Alles goed dames??
En Pien weet je al wat je gaat doen op 2e kerstdag in Amsterdam?
Ik vind kerstmarkten al niks, laat staan roze kerstmarkten.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, heb ook weinig tips gekregen hier
Moet nog maar eens nadenken enzo
Ga wel eerste kerstdag met mijn moeder even richting Amsterdam, zij wil naar de roze kerstmarkt... en "jij bent lesbisch, dus jij weet daar vast de weg!"
Oof.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen allen!
Nou ons stap-plan voor de kerst is bekend hoor! We beginnen op t leidse en zien wel waar we uitkomen... Eigenlijk niets voor mij, maar goed, ik laat me verrassen
Allemaal lekker geslapen?Iemand zin in een bakkie koffie? Ik ga toch zetten
Nope, vriend is hetero... En wil nooit met me mee als ik een keer met wat homovrienden ga stappenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oof.
Veel plezier dan...ik trek het zelf slecht om zonder te weten waarheen op het Leidse te lopen, vooral 's avonds. Maar ik ben een zeikerd.
Laat me je wel tips geven dan:
The SugarFactory was vooral in de begindagen experimenterende-bi-meisjes heavy, leuk voor plezierige avondjesNog steeds een leuke tent, makkelijk en genoeg tegen het hippe aan zodat er tenminste mooie mensen rond lopen. Maar laatste keer dat ik er was, is al best lang geleden, dus tja. Zie net dat er 2e kerstdag WildVreemd is, was altijd heel leuk dat feest.
Paradiso is natuurlijk altijd goed, volgens veel mensen.
Ik weet niet of je makker homo is, maar in 1 van de straten achter het Leidse (als je achter de oude City naar rechts loopt) zit een homobar voor Marokkanen![]()
Maar goed, met het juiste gezelschap is zelfs Bubbels leuk
T bestaat nog, geloof ik, vriendin van me kwam er nog wel eens, maar die heb ik al een tijd niet meer gesproken...quote:Op donderdag 18 december 2008 08:26 schreef maedel het volgende:
Is Vivelavie eigenlijk nog wat? Bestaat dat nog?
Laatste keer dat ik er iets van zag was tijdens Koninginnedag, stond de hele straat vol met pottenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:26 schreef maedel het volgende:
Is Vivelavie eigenlijk nog wat? Bestaat dat nog?
En ja lekker geslapen net half uurtje wakker nuquote:Op donderdag 18 december 2008 07:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen allen!
Nou ons stap-plan voor de kerst is bekend hoor! We beginnen op t leidse en zien wel waar we uitkomen... Eigenlijk niets voor mij, maar goed, ik laat me verrassen
Allemaal lekker geslapen?Iemand zin in een bakkie koffie? Ik ga toch zetten
Lol, mocht je nog eens met een vent willen zoenen...quote:Op donderdag 18 december 2008 08:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar goed, met het juiste gezelschap is zelfs Bubbels leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |