jij hebt ook PM trouwensquote:Op maandag 22 december 2008 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik woon sinds iets meer dan een maand weer bij m'n moeder, na 2 jaar op mezelf te hebben gewoond... Ik vind m'n moeder erg lief, maar niet om 24 uur per dag bij de buurt te zijn, zeg maar
Je hebt PM trouwens
neem beide dezelfde tatoeagequote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Pien85 het volgende:
Jij ook
Over tot de orde van de dag: iemand enig idee wat ik kan gaan kopen voor mijn beste vriend? Ik zoek iets kleins, symbolisch, iets dat weer geeft dat ik heel veel van m hou, dat ie mijn aller beste vriendje is, en hij moet t nog leuk vinden ook
Ik heb ooit een heel klein glazen varkentje cadeau gedaan aan iemand.quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Pien85 het volgende:
Jij ook
Over tot de orde van de dag: iemand enig idee wat ik kan gaan kopen voor mijn beste vriend? Ik zoek iets kleins, symbolisch, iets dat weer geeft dat ik heel veel van m hou, dat ie mijn aller beste vriendje is, en hij moet t nog leuk vinden ook
quote:Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:11 schreef maedel het volgende:
Go Benedictus Go![]()
'Red de mens van homoseksualiteit'
Zo achterlijk dus he, je mag het wel denken maar niet doen. Zo was ik eens in gesprek met een christelijk lesbisch meisje en ik vroeg hoe ze daarmee omging: "Ik heb voor mezelf besloten gewoon nooit een relatie of seks te hebben maar mijn leven aan het geloof te wijden". Ik kan daar echt niet bij.quote:De katholieke kerk vindt homofilie niet verkeerd, maar homoseksueel gedrag wel.
Is helemaal niet dom: in zo'n klooster zitten de meeste frusti lesbo's op 'n hoop, kun je 'n hoop lol hebben, vind 't erg slim.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:59 schreef Noodly het volgende:
[..]
[..]
Zo achterlijk dus he, je mag het wel denken maar niet doen. Zo was ik eens in gesprek met een christelijk lesbisch meisje en ik vroeg hoe ze daarmee omging: "Ik heb voor mezelf besloten gewoon nooit een relatie of seks te hebben maar mijn leven aan het geloof te wijden". Ik kan daar echt niet bij.
Ik heb n boek waarin het levensverhaal van een vrouw staat beschreven die eerst in het klooster zat en toen verliefd werd op n andere nonquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:21 schreef BlueMage het volgende:
Zijn allemaal bruiden van Christus, Jezus heeft 't dus 't best voor mekaar.
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |