jij hebt ook PM trouwensquote:Op maandag 22 december 2008 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik woon sinds iets meer dan een maand weer bij m'n moeder, na 2 jaar op mezelf te hebben gewoond... Ik vind m'n moeder erg lief, maar niet om 24 uur per dag bij de buurt te zijn, zeg maar
Je hebt PM trouwens
neem beide dezelfde tatoeagequote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Pien85 het volgende:
Jij ook
Over tot de orde van de dag: iemand enig idee wat ik kan gaan kopen voor mijn beste vriend? Ik zoek iets kleins, symbolisch, iets dat weer geeft dat ik heel veel van m hou, dat ie mijn aller beste vriendje is, en hij moet t nog leuk vinden ook
Ik heb ooit een heel klein glazen varkentje cadeau gedaan aan iemand.quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Pien85 het volgende:
Jij ook
Over tot de orde van de dag: iemand enig idee wat ik kan gaan kopen voor mijn beste vriend? Ik zoek iets kleins, symbolisch, iets dat weer geeft dat ik heel veel van m hou, dat ie mijn aller beste vriendje is, en hij moet t nog leuk vinden ook
quote:Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:11 schreef maedel het volgende:
Go Benedictus Go![]()
'Red de mens van homoseksualiteit'
Zo achterlijk dus he, je mag het wel denken maar niet doen. Zo was ik eens in gesprek met een christelijk lesbisch meisje en ik vroeg hoe ze daarmee omging: "Ik heb voor mezelf besloten gewoon nooit een relatie of seks te hebben maar mijn leven aan het geloof te wijden". Ik kan daar echt niet bij.quote:De katholieke kerk vindt homofilie niet verkeerd, maar homoseksueel gedrag wel.
Is helemaal niet dom: in zo'n klooster zitten de meeste frusti lesbo's op 'n hoop, kun je 'n hoop lol hebben, vind 't erg slim.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:59 schreef Noodly het volgende:
[..]
[..]
Zo achterlijk dus he, je mag het wel denken maar niet doen. Zo was ik eens in gesprek met een christelijk lesbisch meisje en ik vroeg hoe ze daarmee omging: "Ik heb voor mezelf besloten gewoon nooit een relatie of seks te hebben maar mijn leven aan het geloof te wijden". Ik kan daar echt niet bij.
Ik heb n boek waarin het levensverhaal van een vrouw staat beschreven die eerst in het klooster zat en toen verliefd werd op n andere nonquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:21 schreef BlueMage het volgende:
Zijn allemaal bruiden van Christus, Jezus heeft 't dus 't best voor mekaar.
M.
Zou het?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:32 schreef Pien85 het volgende:
Haha, op 2e kerstdag naar de Karwei!Zal wel druk zijn!
De paters doen het ieg welquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:15 schreef maedel het volgende:
Ja, ik vermoed eerlijk gezegd ook wel dat die nonnen daar wel meer doen dan bijbellezen
van paters wil ik dat heulemaal nie weten!!quote:
In ieder geval niet visualiserenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
van paters wil ik dat heulemaal nie weten!!
Vertel eens over je zwager, watskebeurtquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:50 schreef maedel het volgende:
Nan![]()
![]()
Ik weet trouwens al een nieuwe TT, dus dames, gaan we nog een beetje "vort maken" of wat?
ElisaB heeft eenavatar
Nou zal ik het hele verhaal hier niet neergooien, maar het hing al een jaar of 5 in de lucht hoor. Maar mijn mrs. heeft het er nu definitief mee gehad. En die heeft een hele hoge grens, daar kun je heel ver bij gaan.quote:
Jeetje zeg. Geef je mrs maar eenquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou zal ik het hele verhaal hier niet neergooien, maar het hing al een jaar of 5 in de lucht hoor. Maar mijn mrs. heeft het er nu definitief mee gehad. En die heeft een hele hoge grens, daar kun je heel ver bij gaan.
En ze is nu zo boos, dat heb ik nog nooit gezien.
M.a.w. het is serieus...
Zo goed alsquote:Nan, 5 gangen voor 10 mensen? Wow. Gewoon in je eentje?
Ah, ik kan daar ook totaal niet tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:54 schreef maedel het volgende:
Het is een asociale "ik ben belangrijk/zielig/whatever" en ik heb het allemaal zwaarder dan jullie - figuur.
Daar komt het in het kort op neer.
How coolquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:56 schreef NanKing het volgende:
Ik heb zelf applaus gehad, whehehe.
O.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:54 schreef maedel het volgende:
Het is een asociale "ik ben belangrijk/zielig/whatever" en ik heb het allemaal zwaarder dan jullie - figuur.
Daar komt het in het kort op neer.
Hoop jequote:Op zaterdag 27 december 2008 08:58 schreef maedel het volgende:
[..]
How cool![]()
Bij ons komt zometeen de electriciën. Denken we
Ja, ik denk nu dat hij om 10.00u komt ipv 9.00uquote:
hij komt vast wel maed... hij moet alleen eerst zn schoenen poetsen denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef maedel het volgende:
10.00u => hij zal wel eerst boodschappen moeten doen
Heerlijk geslapen !!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:07 schreef Pien85 het volgende:
Morgen dames!!
Lekker geslapen allemaal?
Wat naar, zo'n zwager maedel!
Verdwaald niet zozeer, maar wel bij toeval belandquote:
Hij heeft talent; in drie dagen al ongeveer net zover gekomen als ik in anderhalf jaarquote:Hoe is het met de gitaartjes?
Short version....: zoon pakte zondag voor het eerst mijn gitaar, zoon kan nu al bijna beter spelen dan ik (en ik heb ergens in de vorige eeuw 1,5 jaar les gehad).quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:00 schreef maedel het volgende:
Ok, ik snap dus geen fuck van het gitaartjes verhaal.
Care to elaborate?
plantenbakken timmeren... ja ja!quote:Stand electriciën=> het wordt maandag
En wat gaan wij potten dan doen?
Plantenbakken timmeren!![]()
Op naar de tuinhoutboer
Wheeheequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Short version....: zoon pakte zondag voor het eerst mijn gitaar, zoon kan nu al bijna beter spelen dan ik (en ik heb ergens in de vorige eeuw 1,5 jaar les gehad).
Nou ja, dat dus
[..]
Ja, echt!quote:plantenbakken timmeren... ja ja!
Krijgen we nog pics over een paar uurtjes? Graag mét bouwtekening, want als ik ze mooi vind, wil ik ze ook maken natuurlijk (zo ben ik dan ook wel weer)quote:
Hehehe, blijf maar gelijk plakkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verdwaald niet zozeer, maar wel bij toeval beland
Hehehequote:Hij heeft talent; in drie dagen al ongeveer net zover gekomen als ik in anderhalf jaar
(let wel: dat talent heeft ie dus niet van mij)
Ja, dat heb je in zo'n gatquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef maedel het volgende:
Ja, de tuinhoutboer was dicht
Het is toch niet te geloven ook he...
quote:
Het is meer "de sfeer in de Gamma" volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef NanKing het volgende:
Gelijk heeft ze. Als ze naar de Gamma gaat moet ze daarna ook gaan timmeren nu kan ze lekker nintendoën.
Je zou natuurlijk kunnen overwegen alleen naar de Gamma te gaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:41 schreef maedel het volgende:
Het is meer "de sfeer in de Gamma" volgens mij
Zo'n massale bouwmarkt vol sjappies...
Veel volk, lang wachten, Maedel die alle gangen af moet en telkens "oh, nog even daar kijken" zegt
Nee joh dan mot ze alleen sjouwenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen overwegen alleen naar de Gamma te gaan
Ik verveel me, dus kijk uit naar je fotoverslag
Dat vind ik eigenlijk wel saai, dus nee, vandaag nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen overwegen alleen naar de Gamma te gaan
Schrijf een fijne introductie voor Lesbeau over jezelf!quote:Ik verveel me, dus kijk uit naar je fotoverslag
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef maedel het volgende:
Schrijf een fijne introductie voor Lesbeau over jezelf!![]()
Mocht ik willenquote:Ben je net zo leuk ende prettig als je avatar?
(bette)
Ja, euh, alles?quote:
Oh, nou ik zie er echt wel uit zoals mijn avatar.quote:Mocht ik willen
quote:
quote:Oh, nou ik zie er echt wel uit zoals mijn avatar.![]()
not
Brabantquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo lieve meisjes, ik ben ElisaB, de 40 nabij, getrouwd, twee kinderen (waarvan er een bij ons woont en een bij zijn paps). We wonen in Brabant en in het dagelijkse leven werk ik meestal.
Ik lijk niet op Bette (helaas) en mijn betere helft ook al niet
[..]
daar lijkt het wel op, maar uit persoonlijke ervaring weet ik ook dat het anders kan zoals met kerst 2 jaar terugquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:08 schreef maedel het volgende:
@ stroek, daar zijn die meiden famous for, de bliksemgesprekjes
Veel (gratis) drank er in, en dan is het geregeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op, maar uit persoonlijke ervaring weet ik ook dat het anders kan zoals met kerst 2 jaar terug
Wie ik? Ik dacht eerst dat het over ElisaB ging?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef NanKing het volgende:
Je hebt wel ongeveer dezelfde haarkleur.
Ik ben getrouwd met een vrouw.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:08 schreef maedel het volgende:
(ben je nou met een man of een vrouw getrouwd, he ja, dat willen we toch weten, of niet dan?)(toch?)(ik wel hoor).
Ja de keer dat wij ze in Friso zagen was het ook een flitsbezoekjequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel goed, maar dit maal hebben we geen polonaise gedanst
maar was heel kort gesprekje
Ja, jij ja!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Wie ik? Ik dacht eerst dat het over ElisaB ging?
FOK!noobjequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Brabant![]()
(ben je nou met een man of een vrouw getrouwd, he ja, dat willen we toch weten, of niet dan?)(toch?)(ik wel hoor).
ik heb mij gisteravond voorbeeldig gedragen, vraag maar aan Dr3am3rquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Veel (gratis) drank er in, en dan is het geregeld
Ja zeg hey iemand die nog nooit van jou gehoord heeft of dat iig niet weet is toch een FOK!noobjequote:
Volgens mij zijn dat er best nog heel veel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:18 schreef NanKing het volgende:
Ja zeg hey iemand die nog nooit van jou gehoord heeft of dat iig niet weet is toch een FOK!noobje
Stelletje stommerds zijn 'tquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er best nog heel veel hoor
Ik heb ze toen niet eens gesproken want stond in de garderobe volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef maedel het volgende:
@Nan, inderdaad, daar refereerde ik naar
Ik heb een hele donkere monitorquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef maedel het volgende:
Oh, mijn haar is kastanjebruin, dus iets donkerder dan mijn avatar.
Nee, het was oplossing voor het "geen-polonaise-probleem"quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mij gisteravond voorbeeldig gedragen, vraag maar aan Dr3am3r
Ja, je wil toch zeker weten in welk hokje je iemand moet plaatsenquote:
Wat je zegt! En of je geen illegalen in je topic hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef maedel het volgende:
Ja, je wil toch zeker weten in welk hokje je iemand moet plaatsen
Ja, nou je het zegt, Leshags zijn een ware plaag tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt! En of je geen illegalen in je topic hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |