Nope helaas, als ik klik op de link om te downloaden geeft 'ie aan dat de webpagina het niet meer doet...quote:Op maandag 29 december 2008 10:37 schreef teigan het volgende:
Deze lijkt het nog te doen..
http://www.prorun.nl/index.aspx?FilterId=1048&ChapterId=2216&ContentId=28142
Nou, mijn buik is op het moment een hopeloze hangtoestand en dat lijkt echt per weke erger te worden terwijl mijn gewicht gelijk blijftquote:Op maandag 29 december 2008 00:40 schreef teigan het volgende:
Gaat dan lekker zeg freecell, maar dat kan ook niet anders, volgens mij sjouw jij de hele dag met vanalles rond, moet wel goed zijn voor de conditie...
Geeft niets! Ik speur nog wel even verderquote:Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef teigan het volgende:
Goh wat maf freecell, je zou toch juist verwachten dat hij nu weer helemaal strak zou trekken...
Fuente, ik heb ze nog wel op de computer staan, maar zou niet weten hoe ik ze makkelijk zou kunnen versturen/uploaden, anders had ik dat nog wel willen doen.. Van 0-5 km is al 561 Mb.
quote:Op maandag 29 december 2008 10:40 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nope helaas, als ik klik op de link om te downloaden geeft 'ie aan dat de webpagina het niet meer doet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes ermee
Ja doei.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes ermee
![]()
![]()
Er strond trouwens een artikel in de consumentengids over afvallen met de Wii. De conclusie was dat de meeste oefeningen eigenlijk niet zo heel veel helpen afvallen. Alleen bij boxen en joggen scheen je genoeg te bewegen om echt te kunnen afvallen. En laat nou dat joggen juist weer zonder die plank zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Deceit het volgende:
Helloo! ik wil me ook aanmelden!
Heb namelijk de Wii Fit gehaald + me eetpatroon aanpassen na de kerstdagen!
Wil ook bewijzen of de Wii Fit afval-waardig is!!
Weeg nu 98 kilo en ben 1.91 m lang.. en 21 jaar!
Op me 19e was ik op stage in Wenen en heb me zo verveeld dat ik in 5 maandag van 84 naar 96 kilo ben gegaan!
structuur is inderdaad wel belangrijk, ook met het eten. Als je onregelmatig eet heb je veel meer de neiging om te gaan snoepen...quote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn grote valkuil is structuur of eerder gebrek ervan. Dus ik doe of alles 100% of niet....
Ik ga eerst het cardio werk opbouwen. Ik heb een hometrainer thuis, dus ik wil 's ochtends voor werk gaan fietsen. En 's avonds een paar keer in de week gaan fitnessen (dit doe ik nu al maar niet altijd even regelmatig).
En netter eten, dus minder sausjes. En misschien de hoeveelheden aanpassen. Hoewel ik beetje bij beetje dingen aan wil passen. Dus eerst de sausjes eruit en dan verder kijken.
quote:Vrouwen met maatje 42 het gelukkigst
Vrouwen die maatje 42 hebben zitten het lekkerste in hun vel en zijn het gelukkigst met hun leven en uiterlijk. Een kwart van deze dames beweert zelfs zeer tevreden te zijn.
Dit blijkt uit een recentelijk uitgevoerd onderzoek onder 3000 vrouwen van Special K in Engeland.
Bijna de helft van de vrouwen met maatje 42 zegt dat het niet beter had kunnen gaan met hun carrière. En een derde is zeer tevreden over haar seksleven.
Vriendschappen
Als tweede komen de dames met afmeting 40. Zij zijn het allergelukkigst met de vriendschappen in hun leven. Ook gaat bij 45 % de carrière zeer naar wens.
Respondenten met maatje 36 komen op de derde plek. Gevolgd door de afmetingen 44 en 38.
Groter
Gewicht heeft dus wel degelijk een grote invloed op hoe gelukkig een vrouw in het leven staat. Vrouwen met een maatje die groter is dan 50 staan het ongelukkigst in het leven.
Uit het onderzoek bleek ook dat in totaal 48 % van alle vrouwen sowieso ontevreden is met haar gewicht.
Afvallen
Misschien is het recept tot een simple happy life wel heel simpel. Gewoon afvallen tot je maat 42 hebt en dan komt de rest vanzelf...?
quote:
BMI van 24 hier en ik pas als ik geluk heb in maat 42.quote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef teigan het volgende:
Dat verschilt denk ik per persoon dyna18..
Ik pas sommige kleding maat 42, en mijn bmi ligt rond de 30, maar ik denk dat hier ook wel mensen rondlopen met een lagere BMI, die ook maat 42 passen..
ben je dan een peertje qua figuur?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
BMI van 24 hier en ik pas als ik geluk heb in maat 42.
Volgens mij gaan jullie in deze discussie volledig voorbij aan de factor lengte.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je dan een peertje qua figuur?
Want met een bmi van 24 hoor je toch in kleinere maten te zitten?
Ik heb een typisch zandloperfiguur. Brede heupen, smalle taille, flinke borsten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je dan een peertje qua figuur?
Want met een bmi van 24 hoor je toch in kleinere maten te zitten?
En dat je van maten niets op aan kanquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie in deze discussie volledig voorbij aan de factor lengte.
Oeh, dat is gaaf!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef teigan het volgende:
Ik heb net een rokje gekocht, en ik begon met passen met maat 44, en ik heb hem uiteindelijk meegenomen in maat 38....![]()
![]()
![]()
![]()
hij zit perfect in mijn taille, en omdat hij daar zit, is hij ook precies op lengte, dus dat komt heel mooi uit...
Op zich wel een goed artikel met tips die inderdaad werken voor afvallen.quote:Gewicht verliezen in het nieuwe jaar
door Karine Hoenderdos
Geplaatst op dinsdag 30 december 2008 om 09:44
Stoppen met roken en wat kilo’s eraf: dat zijn de twee meest gemaakte goede voornemens voor het nieuwe jaar. Start jij ieder jaar opnieuw met een heel streng dieet, om zo snel mogelijk die kilo’s kwijt te raken? Pak het nu eens anders aan!
Strenge afslankkuren werken niet, daar zijn de geleerden het zo langzamerhand wel over eens. Hongeren geeft je stofwisseling een flinke oplawaai, zodat je kans loopt op het beruchte jojo-effect. Bovendien zorgt streng lijnen ervoor dat er ook spierweefsel wordt afgebroken en dat is nou net niet de bedoeling. En: een dieet is gewoon niet leuk en niet lang vol te houden. Voor je het weet, kruipen de kilo’s er weer aan en ben je net zo zwaar of misschien wel zwaarder dan toen je zo optimistisch begon met lijnen.
Neem in 2009 daarom eens rustig de tijd om af te slanken. Zet jezelf niet op dieet, maar verander wat kleine dingen in je gewoontes. Juist die veranderingen zetten op de lange duur echt zoden aan de dijk!
--------------------------------------------------------------------------------
6 tips voor slank succes
Les je dorst zonder calorieën
Weinig mensen staan er bij stil dat een ‘gezond’ glas vruchtensap je aardig wat calorieën levert. En dat ook een blikje frisdrank of een latte macchiato behoorlijk aantikt. Daarbij komt dat je van de calorieën uit dranken niet snel een vol gevoel krijgt. Goed voornemen numero uno: les in 2009 je dorst uitsluitend met dranken die calorie-arm zijn. Denk aan water, thee, kruidenthee, koffie, bouillon of light frisdrank.
Stil je honger met eiwit
Eiwitten zijn de voedingsstoffen die je lichaam de hoogste verzadiging geven. Zet daarom regelmatig mager vlees, vis, eieren en zuivel op het menu. Een
schaaltje magere kwark tussendoor geeft meer verzadiging dan een plak ontbijtkoek!
Activeer je lunch
Beweging is cruciaal in de strijd tegen kilo’s. Zoek in 2009 elke dag een moment waarop je je lijf extra in beweging zet. Een korte, stevige wandeling in de lunchpauze is daarvoor uitstekend geschikt. Of fiets voortaan naar je werk, of doe tien keer de Zonnegroet in de ochtend… als het maar iets is dat je echt elke dag kunt doen en dat je leuk en gemakkelijk genoeg vindt om vol te houden.
Stel een alcoholbudget in
Alcohol is funest voor een goed figuur. Niet alleen levert het ongemerkt flink wat calorieën, je krijgt er ook nog eens lekkere trek van. Voor je het weet is dat schaaltje met nootjes leeg of haal je na het stappen nog een ‘vette bek’. Bezuinig in 2009 daarom op alcohol. Stel minstens vier alcoholvrije dagen per week in en drink matig op de dagen dat je wel mag drinken.
Herken je gevoelens
Veel mensen gebruiken eten als emotionele Haarlemmer olie. Ze snoepen tegen boosheid. Start in 2009 een eetdagboek en wees compleet eerlijk tegen-over jezelf. Noteer elk hapje en beschrijf ook je gevoelens. Blijkt uit je dagboek dat ook jij een emotionele eter bent? Zoek andere manieren om je emoties te bedwingen, zoals sporten of mediteren. Of zoek hulp bij een therapeut.
Eet vaker
Regelmatig eten is een van de succesfactoren voor een slanke lijn. Zorg dat je minstens zes keer per dag iets eet: drie maaltijden (sla het ontbijt niet over) en drie gezonde tussendoortjes. Zo voorkom je lekkere trek en snoepbuien.
die vent beweerde op tvnoord dat hij via een andere test van het bakkersgilde ofzo wel een 7 scoorde. Dus toen ik besloot een oliebol te delen met maok leek mij dat wel ok... Totdat ik hem doormidden moest scheuren, en bij het knijpen al het vet eruit kwam....quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!![]()
En waarom eet je dan ook een oliebol die een 0 scoort? Dan heb je toch al een beetje het idee dat het niet zo'n heel erg goede oliebol is?
Er waren ook mensen die hun appelflap gewoon terug hebben gelegd op de balie, zo goor vonden ze hem...quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik was mijn skates helemaal vergeten
En ik hoorde maok al een prachtig verslag van de smerige bol geven jaIets met oranje en vet.
Vier jaar geleden was ik hier ook!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef teigan het volgende:
Hoi Sanne, welkom dan..
heb je hier niet ook al eens eerder meegepost, of heb ik nou de verkeerde voor ogen?
De laatste tijd (zeg ongeveer het laatste jaar) erg laks geweest en met name te weinig gesport, met als slappe excuus een gebroken pink. En daarnaast gewoon te vaak naar de chocola, koekjes en de wijn gegrepen...quote:
Succesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De laatste tijd (zeg ongeveer het laatste jaar) erg laks geweest en met name te weinig gesport, met als slappe excuus een gebroken pink. En daarnaast gewoon te vaak naar de chocola, koekjes en de wijn gegrepen...
Tijd voor een schop dus
Thanks! Jij ook natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Succeswat is je nieuwe plan?
Ik wil gewoon weer helemaal stoppen met snoepen, is voor mij makkelijker dan afentoe iets nemen
Ik ben jaloers, ik ga zometeen maar gewoon iets van fitness doen want heb het nu al zo benauwd dat ik maar niet ga hardlopenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb vanochtend hard gelopen en ben niet dood neergevallen halverwege.![]()
Ben ik ook best trots op.
Dat is dus Wii Fit gewordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ga zometeen maar gewoon iets van fitness doen
quote:Dieetloos afvallen populair in 2009
Door NATASCHA KAYSER
ROTTERDAM - Mensen die voor 2009 het voornemen hebben af te vallen, gebruiken daarvoor geen dieet. De helft van hen wil dat bereiken door simpelweg gezonder te eten en te leven.
FOTO ANP/KOEN SUYK
Uit een grote enquête (ruim 1600 mensen vulden de vragenlijsten in) onder de bezoekers van de websites Gezondheidsnet.nl en Valtaf.nl blijkt dat nog maar 12 procent van de mensen die willen afvallen daarbij een dieet gebruiken. In deze groep blijft het Sonja Bakker-dieet het populairst, gevolgd door Weight Watchers.
,,Wat diëtisten al lang roepen, blijkt nu ook uit het onderzoek: een dieet is te moeilijk vol te houden,'' stelt voedingsdeskundige Freya Zuidervaart van Valtaf.nl, dat ook de AD Afslankservice verzorgt. ,,Leefstijl en eetgewoonten aanpassen geven minder snel resultaat dan een crashdieet, maar bieden wel een grotere kans op een blijvend resultaat. Het kost wat meer geduld, maar is beter haalbaar en op den duur aanmerkelijk gezonder.''
Een gezonder gewicht bereiken is volgens Zuidervaart niet zo moeilijk als het lijkt. ,,Als je per dag drie kopjes thee met suiker drinkt en je laat de suiker weg, scheelt dat op jaarbasis al meer dan twee kilo. En je bent heel snel gewend aan minder suiker.'' Minder snoepen en snacken is voor 42 procent van de geënquêteerden het voornemen dat moet leiden tot gewichtsverlies.
Dat het voornemen af te vallen zin heeft, blijkt uit het feit dat van de mensen die vorig jaar begonnen bijna 60 procent dat nog steeds volhoudt. Maar liefst 70 procent van de mensen die een jaar geleden het voornemen hadden af te vallen, viel in 2008 tot tien kilo af.
,,Meer is vaak ook niet nodig,'' zegt voedingsdeskundige Zuidervaart van Valtaf.nl. ,,Voor de meeste mensen is 10 procent gewichtsverlies al meer dan genoeg om een gezonder leven te krijgen. Veel mensen, vooral vrouwen, leggen de lat te hoog, waardoor het veel te moeilijk is het streefgewicht te bereiken en te behouden.''
Afvallen is ook voor 2009 het belangrijkste voornemen.
Ik zal vanmiddag eens kijken, bedankt! Ik weeg nu of 188.8 kgquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:52 schreef teigan het volgende:
weegschalen van inventum komen wel goed uit de test van de consumentenbond, en ik geloof dat ze bij een euro of 30 beginnen..
En hij komt wel redelijk overeen met andere weegschalen die ik tegenkom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan hier weer wat gezonder eten, maar dat is niet een goed voornemen, maar meer logisch na deze hectische maand
En hier heeft mijn lijf besloten dat 70 KG een prima gewicht is, ik kan extreem veel eten of bijna niets, het blijft 70![]()
quote:In this fiery and funny talk, New York Times food writer Mark Bittman weighs in on what's wrong with the way we eat now (too much meat, too few plants; too much fast food, too little home cooking), and why it's putting the entire planet at risk.
Hij geeft geen overgewicht aan maar wel of er bij is gekomen of eraf is gegaan. Dat denk ik tenminste.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Die met kleurindicator, geeft die overgewicht aan? Want ik heb geen zin om de komende jaren naar een ROOD ROOD ROOD dingetje te kijken
Ik heb het ook even nagekeken op de website en het is idd of je afgevallen of aangekomen bent. Phew!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Sanne het volgende:
Hij geeft geen overgewicht aan maar wel of er bij is gekomen of eraf is gegaan. Dat denk ik tenminste.
Damn, nu wil ik hem ruilen voor een gewone.
Ik ben het niet geheel met mijn lijf eens : Ik vind alles tussen de 65 en 70 prima, maar 70 is wel aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:15 schreef teigan het volgende:
En ben jij het met je lijf eens freecell? Of ga je het op andere gedachten proberen te brengen?
Ik haat je aangeraden weegschaal nu alquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Sanne het volgende:
Whehe ik ben de weegschaal aan het uittesten. Het is wel lachen. Ik weeg. Oranje knippert drie keer, ook goed zichtbaar in het pikdonker trouwens. Hij geeft aan dat het gewicht stabiel is. Ik drink een glas water, ga weer wegen. Hij knippert rood, hij is boos. Ik ga naar het toilet, weeg weer. Knippert groen. Ik weeg me samen met de kat, hij knippert rood.
Ik raadde hem niet aan!!! Ik vertelde alleen waar ik in ben gestonken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haat je aangeraden weegschaal nu al![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb de oude die het soms nog doet ook nog, en ik heb op beiden achter elkaar gestaan. Die oude was duidelijk dus stuk. Ik ben namelijk niet maar 1 of 2 kilo zwaarder op de nieuwe...
Oh op die fiets!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb de oude die het soms nog doet ook nog, en ik heb op beiden achter elkaar gestaan. Die oude was duidelijk dus stuk. Ik ben namelijk niet maar 1 of 2 kilo zwaarder op de nieuwe...
Een lege emmer eropzetten en dan aanzetten? Dan geeft 'ie 00.00kg aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Isabeau het volgende:
hoe moet je nou zeker weten hoeveel je weegt als de weegschalen uit de winkel domweg niet betrouwbaar zijn
Ik kan ook eerst ongeveer 4 kilo afmeten met mijn keukenweegschaal en er dan steeds een liter bij doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef kevin2008 het volgende:
[..]
Een lege emmer eropzetten en dan aanzetten? Dan geeft 'ie 00.00kg aan.
Dan steeds precies met een maatbeker 1 liter water in de emmer gooien.
Als 'ie dan keurig 1.00, 2.00, 3.00, 4.00 tm 10.00kg aangeeft is 'ie in orde!
(Als een weegschaal de eerste 10kg goed weergeeft doet 'ie dat ook boven de
10kg hebben ze mij ooit wijsgemaakt)
20 kilo!! Doe mijn zo'n weegschaal....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Levitation het volgende:
Isa, staat je weegschaal wel op een harde vlakke ondergrond?![]()
Op zachte grond geven dit soort weegschalen minder aan, omdat de ze dan deels op de grond liggen en dus niet het hele gewicht goed gemeten wordt door de weegschaal. Het is mij zo gelukt om de weegschaal tot 20(!!)kg minder aan te laten geven.
Das de mijnequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef Isabeau het volgende:
(op de weegschaal van een vriendin was ik overigens altijd significant lichter)
Ik ga de emmertest maar doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
Das de mijne![]()
Maar ik ben bij mijn ouders (goede ouderwetse doktersweegschaal) net zo zwaar! En dat was ik bij de verloskundige ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |