abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64552602
Hoi Sanne, welkom dan..

heb je hier niet ook al eens eerder meegepost, of heb ik nou de verkeerde voor ogen?

Ik had vanmorgen een mooi gewicht staan, ik was eindelijkj weer eens wat lichter... Maarja, ik heb gisteren bij het skaten een oliebol gehad van de kraam die in de AD test een nul scoorde, ik had dus ook flink last van mijn darmen vanmorgen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64552698
Gelukkig nieuwjaar!

En waarom eet je dan ook een oliebol die een 0 scoort? Dan heb je toch al een beetje het idee dat het niet zo'n heel erg goede oliebol is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64552772
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!

En waarom eet je dan ook een oliebol die een 0 scoort? Dan heb je toch al een beetje het idee dat het niet zo'n heel erg goede oliebol is?
die vent beweerde op tvnoord dat hij via een andere test van het bakkersgilde ofzo wel een 7 scoorde. Dus toen ik besloot een oliebol te delen met maok leek mij dat wel ok... Totdat ik hem doormidden moest scheuren, en bij het knijpen al het vet eruit kwam....

btw, weet jij dat je nog een paar skates bij ons hebt liggen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64552876
Ik was mijn skates helemaal vergeten

En ik hoorde maok al een prachtig verslag van de smerige bol geven ja Iets met oranje en vet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64553008
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik was mijn skates helemaal vergeten

En ik hoorde maok al een prachtig verslag van de smerige bol geven ja Iets met oranje en vet.
Er waren ook mensen die hun appelflap gewoon terug hebben gelegd op de balie, zo goor vonden ze hem...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:18:58 #246
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64575394
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef teigan het volgende:
Hoi Sanne, welkom dan..

heb je hier niet ook al eens eerder meegepost, of heb ik nou de verkeerde voor ogen?

Vier jaar geleden was ik hier ook!
Na mijn borstverkleining ben ik steeds minder gaan sporten, dus er kwamen gestaag wat kilo's bij. Gelukkig niet zoveel als het was, ik ben nog halverwege.

Ga ook niet drastisch diëten, wil alleen gezonder eten en meer sporten. Streefgewicht heb ik niet echt, met één maatje minder ben ik alweer helemaal blij!

Succes allemaal, ik begin maandag echt. Er liggen hier nog teveel bonbons in huis die ik toch ook niet kan weggooien.
Ow, en de weegschaal begaf het er gisteren mee. Wegen deed ie nog wel, maar toen ik de vetmeter indrukte stopte het hele ding ermee, en het is niet het batterijtje want dat had ik net vervangen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64575422
Hoe is iedereen de feestdagen doorgekomen?
Ik ben volgens mij de gebruikelijke paar kilo aangekomen, maar heb wel besloten dit jaar echt onder de 70 te gaan
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 januari 2009 @ 13:14:51 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64575758
*toch een beetje jojo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:34:23 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64576325
Ik had er 1 kilo aanzitten na de kerstdagen, maar die was 2 dagen later al weer weg!
Ik mag natuurlijk helemaal niet meer lijnen nu, maar ik let nog steeds wel zo veel mogelijk op wat ik eet.
Ik wil deze keer toch echt proberen het aankomen zo veel mogelijk te beperken.
pi_64576606
Ik geloof dat ik eerder afgevallen ben, op zich niet zo raar, ik heb eindelijk weer eens tijd om te skaten, dus dat ook al drie keer gedaan afgelopen week..

Vanavond ga ik weer eens klimmen, hopen dat dat nog een beetje wil..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')