Ik ben het niet geheel met mijn lijf eens : Ik vind alles tussen de 65 en 70 prima, maar 70 is wel aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:15 schreef teigan het volgende:
En ben jij het met je lijf eens freecell? Of ga je het op andere gedachten proberen te brengen?
Ik haat je aangeraden weegschaal nu alquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Sanne het volgende:
Whehe ik ben de weegschaal aan het uittesten. Het is wel lachen. Ik weeg. Oranje knippert drie keer, ook goed zichtbaar in het pikdonker trouwens. Hij geeft aan dat het gewicht stabiel is. Ik drink een glas water, ga weer wegen. Hij knippert rood, hij is boos. Ik ga naar het toilet, weeg weer. Knippert groen. Ik weeg me samen met de kat, hij knippert rood.
Ik raadde hem niet aan!!! Ik vertelde alleen waar ik in ben gestonken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haat je aangeraden weegschaal nu al![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb de oude die het soms nog doet ook nog, en ik heb op beiden achter elkaar gestaan. Die oude was duidelijk dus stuk. Ik ben namelijk niet maar 1 of 2 kilo zwaarder op de nieuwe...
Oh op die fiets!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb de oude die het soms nog doet ook nog, en ik heb op beiden achter elkaar gestaan. Die oude was duidelijk dus stuk. Ik ben namelijk niet maar 1 of 2 kilo zwaarder op de nieuwe...
Een lege emmer eropzetten en dan aanzetten? Dan geeft 'ie 00.00kg aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Isabeau het volgende:
hoe moet je nou zeker weten hoeveel je weegt als de weegschalen uit de winkel domweg niet betrouwbaar zijn
Ik kan ook eerst ongeveer 4 kilo afmeten met mijn keukenweegschaal en er dan steeds een liter bij doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef kevin2008 het volgende:
[..]
Een lege emmer eropzetten en dan aanzetten? Dan geeft 'ie 00.00kg aan.
Dan steeds precies met een maatbeker 1 liter water in de emmer gooien.
Als 'ie dan keurig 1.00, 2.00, 3.00, 4.00 tm 10.00kg aangeeft is 'ie in orde!
(Als een weegschaal de eerste 10kg goed weergeeft doet 'ie dat ook boven de
10kg hebben ze mij ooit wijsgemaakt)
20 kilo!! Doe mijn zo'n weegschaal....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef Levitation het volgende:
Isa, staat je weegschaal wel op een harde vlakke ondergrond?![]()
Op zachte grond geven dit soort weegschalen minder aan, omdat de ze dan deels op de grond liggen en dus niet het hele gewicht goed gemeten wordt door de weegschaal. Het is mij zo gelukt om de weegschaal tot 20(!!)kg minder aan te laten geven.
Das de mijnequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef Isabeau het volgende:
(op de weegschaal van een vriendin was ik overigens altijd significant lichter)
Ik ga de emmertest maar doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
Das de mijne![]()
Maar ik ben bij mijn ouders (goede ouderwetse doktersweegschaal) net zo zwaar! En dat was ik bij de verloskundige ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |