Ik haat je aangeraden weegschaal nu alquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Sanne het volgende:
Whehe ik ben de weegschaal aan het uittesten. Het is wel lachen. Ik weeg. Oranje knippert drie keer, ook goed zichtbaar in het pikdonker trouwens. Hij geeft aan dat het gewicht stabiel is. Ik drink een glas water, ga weer wegen. Hij knippert rood, hij is boos. Ik ga naar het toilet, weeg weer. Knippert groen. Ik weeg me samen met de kat, hij knippert rood.
Ik raadde hem niet aan!!! Ik vertelde alleen waar ik in ben gestonken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haat je aangeraden weegschaal nu al![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb de oude die het soms nog doet ook nog, en ik heb op beiden achter elkaar gestaan. Die oude was duidelijk dus stuk. Ik ben namelijk niet maar 1 of 2 kilo zwaarder op de nieuwe...
Oh op die fiets!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb de oude die het soms nog doet ook nog, en ik heb op beiden achter elkaar gestaan. Die oude was duidelijk dus stuk. Ik ben namelijk niet maar 1 of 2 kilo zwaarder op de nieuwe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |