abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64607288
En ben jij het met je lijf eens freecell? Of ga je het op andere gedachten proberen te brengen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:17:51 #272
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64607323
Isabeau, ik had een Inventum die per 100 gram woog en een BMI teller erop had maar die is dus mooi stuk.

deze is dus stuk, ik had hem een jaar of drie a vier.

Ik heb dit keer een Tefal gekocht. Tefal klinkt zo vertrouwd in de oren dat ik dat maar een keer gok.

De Tefal Evolis glass. 39,99 bij Dixons (en ongetwijfeld vast elders goedkoper te vinden).
Voor 10 euro minder heb je een versie zonder kleurindicator.

Eigenlijk had ik stiekem die weegschaal wel willen hebben die zijn standen op internet bijhoudt. http://www.youw8.com
Maar voor dat bedrag (129) kan ik zeker nog twee keer een andere nieuwe gewone kopen dus dat laat ik maar zitten.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sanne op 03-01-2009 10:25:35 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64607597
Die met kleurindicator, geeft die overgewicht aan? Want ik heb geen zin om de komende jaren naar een ROOD ROOD ROOD dingetje te kijken

Ik ben de laatste tijd een beetje verkikkerd op de website www.ted.com en kwam vannacht langs een filmpje over eten, misschien dat iemand anders het hier ook wil zien: http://www.ted.com/index.(...)ith_what_we_eat.html
Zie het als een leuk college met als titel 'What's wrong with what we eat".
quote:
In this fiery and funny talk, New York Times food writer Mark Bittman weighs in on what's wrong with the way we eat now (too much meat, too few plants; too much fast food, too little home cooking), and why it's putting the entire planet at risk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:37:33 #274
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64607617
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Die met kleurindicator, geeft die overgewicht aan? Want ik heb geen zin om de komende jaren naar een ROOD ROOD ROOD dingetje te kijken

Hij geeft geen overgewicht aan maar wel of er bij is gekomen of eraf is gegaan. Dat denk ik tenminste.
Damn, nu wil ik hem ruilen voor een gewone.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64607691
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Sanne het volgende:

Hij geeft geen overgewicht aan maar wel of er bij is gekomen of eraf is gegaan. Dat denk ik tenminste.
Damn, nu wil ik hem ruilen voor een gewone.
Ik heb het ook even nagekeken op de website en het is idd of je afgevallen of aangekomen bent. Phew!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64607947
Dit is die van mij.

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64608660
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:15 schreef teigan het volgende:
En ben jij het met je lijf eens freecell? Of ga je het op andere gedachten proberen te brengen?
Ik ben het niet geheel met mijn lijf eens : Ik vind alles tussen de 65 en 70 prima, maar 70 is wel aan de hoge kant.

Mijn weegschaal reageert geloof ik wel een beetje op kou Normaal een redelijk constante temperatuur in de keuken, nu even niet en opeens schommelt mijn gewicht ook meer
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:05:56 #278
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64609145
Whehe ik ben de weegschaal aan het uittesten. Het is wel lachen. Ik weeg. Oranje knippert drie keer, ook goed zichtbaar in het pikdonker trouwens. Hij geeft aan dat het gewicht stabiel is. Ik drink een glas water, ga weer wegen. Hij knippert rood, hij is boos. Ik ga naar het toilet, weeg weer. Knippert groen. Ik weeg me samen met de kat, hij knippert rood.
pi_64609278
ik ben per vandaag begonnen met mijn gezondere leefstijl

Gister er nog lekker van genoten en uit eten geweest. Met het lekkerste toetje in tijden: witte chocolade mousse met een bolletje caramelijs erin en anijslikeur eroverheen.

Vanmorgen 20 minuutjes op de hometrainer gezeten; ik heb de conditie van een vaatdoek en wil 't langzaam opbouwen. Straks nog wat boodschapjes doen en danheb ik alles in huis.

ik heb trouwens een weegschaal van soehne, gewoon bij de blokker gehaald. Doet 't prima en is iets van 20 euro volgens mij.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64609315
Leuk nieuw spelletje dus Sanne?
En daar zeg je iets _aurum_ witte chocolade dat kon ik niet meer wegkrijgen toen ik serieus bezig was met afvallen, dat is wel weer een goed doel mezelf zo laten wennen aan gezond eten dat witte choco echt slecht valt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')