Gewoon de ster volgen, dat weet je wel hč?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wij schuiven dit jaar gaan aan in de divers geopende herbergen....
Wij vertrekken op 23 dec. as per ezel en uiteraard volgen wij de meest mooie fonkelende ster.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gewoon de ster volgen, dat weet je wel hč?
In Photoshop: met "Layers" werken. Nieuwe layer (Shift Control N) en daarop plakken, dan kan je het witte vierkant wegwerken zonder het onderste plaatje te verknallen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow en weet iemand hoe je 2 plaatjes over elkaar heen zet? Dus bijvoorbeeld een foto van een kerstboom en één van een bal en dat je dan de bal in de boom hangt? (en dan zonder een wit vierkant oid er bij)
paint shop??quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow en weet iemand hoe je 2 plaatjes over elkaar heen zet? Dus bijvoorbeeld een foto van een kerstboom en één van een bal en dat je dan de bal in de boom hangt? (en dan zonder een wit vierkant oid er bij)
zal ik t voor je doen? of wil je het zelf doen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me helpen?
hoe krijg ik de tekst van deze foto af?
en dan wil ik er gewoon prettige kerstdagen en een fijn 2009 op
[ afbeelding ]
wat voor lettertype iets wil je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan het niet
als jij het wil doen, graag
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe vertel ik mijn kat dat ze geen schattig moppie van 500 gram is, maar een theemuts van een kilo of 3?
ik dacht dat ze dit jaar de kerstboom wel met rust zou laten, maar niets is minder waar: ze zit met dr vette lijf gewoon heel relaxed boven in de boom (die nu dus krom is)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me helpen?
hoe krijg ik de tekst van deze foto af?
en dan wil ik er gewoon prettige kerstdagen en een fijn 2009 op
[ afbeelding ]
ja leuk istie he? ze hebben hier in het park elk jaar midwinterfeest. dan mag iedereen een wens in de boom hangen. vorig jaar was de dag erna dat het zo wit was buiten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind hem zo ook wel erg gaaf trouwens
no probsquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
ooooooooh, geweldig
bedankt!
dat is precies wat ik bedoelde
(zou je er ook nog Astrid, Cor, Diana en Luca bij kunnen zetten)
ik wist niet dat je nog ruimte over zou houden
whahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe vertel ik mijn kat dat ze geen schattig moppie van 500 gram is, maar een theemuts van een kilo of 3?
ik dacht dat ze dit jaar de kerstboom wel met rust zou laten, maar niets is minder waar: ze zit met dr vette lijf gewoon heel relaxed boven in de boom (die nu dus krom is)
ieuw!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een culinair wonder hier thuis![]()
Zo eentje die je bijna klaar kunt kijken.... Zucht
quote:
Ja, ik ook, maar we hadden het er wel druk meequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef Saffier het volgende:
Dat is ook irritant als je eerst een parkeerkaart had en dan niet meer, dan snap ik (enige) commotie wel hoor.
met spekjes???? *kwijl*quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx kookt vanavond. Ik kom vandaag de bank niet meer af!
Gister en eergister had ik boerenkool. Vanavond krijg ik andijviestamppot.![]()
Lekker wintervoedsel dat bijna niet te verpesten is!![]()
Oh oh oooh, heb je een recept voor die uitjes?! Dat zoek ik al heel lang.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef Asyniur het volgende:
Wat gaan jullie snel!![]()
Maar ik heb wel al heel lekkere dingen voorbij zien komen![]()
Met kerst eten wij bij de schoonouders. Zij maken dan een weet-ik-hoeveel-gangen menu. Echt heerlijk!!
De andere dag eten we met mijn familie waarbij we allemaal een gang maken. Wij maken het voorgerecht, mijn ouders de soep, zus met kids neemt 1 hoofdgerecht voor de rekening, andere zus maakt met broerlief het andere hoofdgerecht en de overige 2 zusjes maken het toetje.![]()
Wij maken als voorgerecht gehaktbrood met uitjes monagask
Ow BE, als je nog een heel makkelijk recept wil als voorgerecht (vis) dan laat maar even weten! Ach sjips nee, dat moet in de oven
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Webkim het volgende:Koekjes!
Pizzaoven!
Ik wou dat ik snoopy was.
Zalm uit de ovenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Vis als voor kan wel in de oven, dan gaat het vlees namelijk de oven in zodra dat klaar is en we het voorgerecht op gaan eten.![]()
Kom maar op hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super simpel maar echt![]()
nee, ze is er ondertussen weer uit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:08 schreef PM-girl het volgende:
Die kat in de boom! Heb je foto's lady-wrb?
had ik maar gewed...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, ze is er ondertussen weer uit.
maar ik durf te wedden dat ze het niet bij deze keer laat.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:25 schreef Swetsenegger het volgende:
De Oudejaarsavond
En dan is het 0.10 op 1 Januari 2005. Samen met Eloise de oudejaarsavond door gebracht en om 12 uur elkaar gefeliciteerd met een prachtig jaar waar eigenlijk alles mee zat. De geboorte van onze dochter natuurlijk het meest memorabel.....
Vroeger was de klok van 12 uur een signaal om snel de familie te kusten en het beste te wensen en vervolgens naar buiten! Vuurwerk afsteken, je vrienden opzoeken en vervolgens tot diep in de nacht een feestje bouwen.
Nu is het toch even anders. Op de eerste verdieping ligt een hummel van 10 maanden waarvan we hopen dat ze door alle oud en nieuw consternatie heenslaapt. Dat lijkt te lukken... We kijken elkaar aan en lopen even naar de buren, de babyfoon aan het oor gedrukt. Maar daar aangekomen heeft de babyfoon geen bereik.
Snel een kusje en een handje en op een drafje weer terug naar het mooiste kado van het afgelopen jaar.... Toch redelijk onzinnig om samen glazig op de bank naar oude lullen tv te gaan zitten kijken. Dus m'n vrouw is maar weer even naar de buren en Papa tikt een verhaaltje op Fok....
Maar het is de mooiste oud & nieuw in jaren
Ja hoor...duidelijk... mijn hormonen werken! Wat mooi en met liefde geschreven Swets en wat leuk dat je dat nog even weer aanhaalt E.T!quote:
oei, da's kort! nog wel met 't blote oog waarneembaar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
sinds ik kinderen heb staan de tranen altijd om 00:00 in mn ogen en die stoppen pas op 1 jan
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, vanmiddag maar even een knieperke maken dan.![]()
(..)
Oh gelukkig! Niet dat ik dat serieus dacht, maar die inkopper maak ik dan liever even zelfquote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Daar hoef je niet per se alleen zoons voor te hebben om er hetzelfde over te denken hoor, debuurvrouw.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef dutchie het volgende:
Ooooo ik krijg nu al om 10.15 trek in knieperkes/ties, die koekjes van Snoopy en die sinaasappel-mosterdsaus en de zalm met pesto en parmaham.
Ik heb geen gebrek aan dochters en ik vind het nummer ook echt vreselijkquote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
En het zal mijn gebrek aan dochters wel zijn maar wat is het toch een K*& nummer van Marco B.Goedkope manier van scoren vind ik het. Bleeeg
Dat doe ik om half 6quote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Om kwart over 7stuur ik ze terug! Kom je om 8 uur nog maar eens melden
quote:Een kniepertie (knijpertje, ook wel ijzerkoekje) is een zoete, dunne harde wafel die traditioneel rond de jaarwisseling wordt gebakken en gegeten in met name Drenthe, Overijssel, Groningen (kniepertjes, kniepkoukies) en Gelderland (de Achterhoek)
vol spuiten met slagroomquote:Op woensdag 17 december 2008 11:12 schreef Lois het volgende:
Wow wat lekkerEet je dat dan met gesmolten chocola, slagroom en jam oid? Of gewoon zo?
Dat zei mijn moeder ook altijdquote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef huuphuup het volgende:
"je ogen zijn groter dan je maag" zeggen chinezen dan
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef moussy het volgende:
haarstukken op latex, maar dat is in Maarssen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef chacama het volgende:
*plopt heel even neer* even andere praat dan ziekenhuispraat. Zag een geweldige pruik langs komen..:D
En harde wafels.... Ynske, zijn die ook op te sturen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een culinair wonder hier thuis![]()
"schatje, doe jij strakjes de doperwtjes dan? Ik weet niet hoe dat moet..."
uit een pot ja... doperwtjes van Hak. Zo eentje die je bijna klaar kunt kijken.... Zucht
nee, ze denkt dat ze de lelijkste engel gaat worden, omdat ze geen gekochte veren vleugels heeftquote:
Oh nee wat jammer! Naja, helaas, ze wordt wel de allermooiste!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:36 schreef moussy het volgende:
Omdat ik het zo zielig vind/vond ben ik vanmorgen alle vleugelwinkels in geweest... op...
Gemold als in echt helemaal stuk?!quote:
Ze is nog maar 10 cm kleiner dan ikquote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat ze gewoon jouw trouwjurk past vind ik al helemaal geweldig
Ik heb hier wel vleugeltjes maar ja..is een bietje ver weg
wat ergquote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Gemold als in total loss. Veel iphonen dus de aankomende tijd... Zonder smilers en maar korte berichten![]()
Oja en zonder pm...
Die heb ik nog niet opgemerkt, maar het zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:47 schreef huuphuup het volgende:
@Reinhilde, mwuahaha, die beveiliging, ik zie nu iets voor me met van die mannen met walkie-talkie die in de bosjes liggen met wat blaadjes op hun hoofd geplakt ofzo
zullen ze vast blij mee zijn jaquote:Op woensdag 17 december 2008 21:00 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet opgemerkt, maar het zou zo maar kunnen.![]()
Meestal staan ze aan de overkant te posten, in de kou. Vind het altijd zo zielig! Misschien dat ik dit jaar een kopje koffie ga brengen.
Wat ze dan niet mogen aannemen van je, want wie weet wat voor mafkees je bent en wat je in de koffie hebt gedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 21:00 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet opgemerkt, maar het zou zo maar kunnen.![]()
Meestal staan ze aan de overkant te posten, in de kou. Vind het altijd zo zielig! Misschien dat ik dit jaar een kopje koffie ga brengen.
Ja, ik zag het.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Saffier, ik wil een Mac maar als tussenoplossing misschien wel
BE, zie hierboven!
Je kan het ze altijd aanbieden, vragen kan geen kwaad natuurlijk! En een wijntje zou ik persoonlijk laten staanquote:Op woensdag 17 december 2008 21:11 schreef Reinhilde het volgende:
Saffier, daar had ik nog niet over nagedacht...![]()
Nou ja. Misschien zijn ze er niet eens met Oud&Nieuw, dat kan natuurlijk ook!
Ik heb echt zin in een wijntje, maar ik durf niet. Ik wil niet dat Thomas er last van heeft.
prijs je gelukkig, niet door te komen gedrocht was het.quote:
Hoeveel fouten had je?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
prijs je gelukkig, niet door te komen gedrocht was het.
ik heb niet meegedaan, viel er pas in bij de uitleg. Maar woorden dat je denkt: op welke plank lagen die te stoffen?quote:
ik heb een elektrisch chocoladefonduepannetje waar je chocola in kan smelten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Saffier het volgende:
Lady dát ziet er goed uit zeg!hoe krijg je er zo'n dikke laag chocolade op? Au-bain-marie verhitten en dopen?
Wauw!!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
zo, ik ben klaar voor de kerstmaaltijd, morgen
[ afbeelding ]
ze zijn zoooooo lekker(zowel de vanillecake-uitvoering als de chocoladecake variant)
gelukkig heb ik er veel te veel gemaakt (ik had er 102)
Misschien is ie nog steeds aan het tellen innepinquote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef innepin het volgende:
omg ladywrb die cakekjes!
iemand zei net iets over het dictee toch? heb het net op internet gedaan, maar het controleren doet-ie niet...? Snap er niks van. Nou weet ik nog niet hoeveel fout ik heb
Oooooh... Dát ziet er lekker uit!!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
zo, ik ben klaar voor de kerstmaaltijd, morgen
[ afbeelding ]
ze zijn zoooooo lekker(zowel de vanillecake-uitvoering als de chocoladecake variant)
gelukkig heb ik er veel te veel gemaakt (ik had er 102)
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien is ie nog steeds aan het tellen innepin
En het apparaat, waar koop je dat? Ze zien er echt lekker uit!quote:Op donderdag 18 december 2008 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
neem nou van mij aan bix, het is zo klaar.
er gaan 7 donuts in keer in dat apparaat, enhet bakken zelf duurt 3,5 minuut per keer.
uit 1 dosis cakebeslag gaan ongeveer 50 donutjes, dus dan ben je en half uur bakken verder.
glazuur maken duurt ook geen uur, het laten drogen naderhand duurt nog het langste, maar daar hoef je niet bij te blijven staan
Huup, dat zeiden ze tegen mij ook, drink maar cola dat is goed tegen maagzuur. En inderdaad, het gaf even verlichting, maar die was van korte duurquote:Op donderdag 18 december 2008 07:58 schreef huuphuup het volgende:
Hč bah Bix, wel beetje rustig aan doen dan!
Tentamen is zo lang omdat het uit 3 delen bestaat, luistertoets, mondeling en schriftelijk. Tussen elk deel zit een uur wachttijd. Te weinig om je écht nog voor te kunnen bereiden ofzo en ook net weer te veel om je in een soort concentratieflow te brengen... Nouja, het moet maar, flesjes cola en water erbij en iets van chocola om de concentratie een beetje op peil te houden.
zie je?! Chocola is overal goed voor!![]()
Theorie en praktijk kan soms toch nogal verschillen dan blijkbaar of de ene maag van de anderequote:Op donderdag 18 december 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Toch word cola aangeraden bij buikgriepjes etc. hoor Guuzewuus, dus blijkbaar is het met al dat heftige in principe toch wel goed voor de maag.
Toen ik zwanger was en naar Singapore en Maleisie ging vroeg ik aan de vk of dat geen probleem zou zijn. 'Nee hoor, gewoon elke dag een glas cola en er kan je niks gebeuren' was haar antwoord!quote:Op donderdag 18 december 2008 08:59 schreef Estrys het volgende:
Cola (lauwe) dood bacteriën volgens mij, (het haalt ook roest van ijzer) het helpt niet echt tegen maagzuur volgens mij
de donutmaker schijnt er wel onder te vallenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:01 schreef snoopy het volgende:
Ooooooh zo'n dingDacht al dat het iets was dat je had overgehouden aan je speeltjesverkoop
![]()
Vroeg me al af waarom het in de keuken stond!
quote:BESTRON DM100 donutmaker – Erotische cadeaus – Geschenken ...
Oooo die is van Mike!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:00 schreef moussy het volgende:
Och ja troep Snoop, maar wel fijne troep, ik ben er iig best happy mee.
[ afbeelding ]
Ik heb een enorm grote zwakke plek voor keukenrotzooi.. ik gebruik het ook nog allemaal
Ik heb natuurlijk slapaftreksel van Bokker, maar hijs fijnquote:
Als jij mijn strijk dan even doetquote:Op donderdag 18 december 2008 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand nog goede suggesties voor werk-ontwijkend-gedrag vandaag?Ik heb echt-echt-echt even geen zin.
![]()
Heel slecht, ik weet het. Na vandaag 2,5 week vrij en ik heb echt zo'n laatste-dag-voor-de-vakantie-gevoel.![]()
Hoeft toch niet, volgens mij gaat dat helemaal goed komen bij jullie!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Luchtbel het volgende:
Dank je wel Rocakabellaik ben er nogal zenuwachtig over, stom genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |