abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64107899
oeh, morgen moeten wij ook nog 't een en ander in elkaar bakken en versieren voor 't kerstdiner bij piet op school. gelukkig mogen we zelf weten wat ie aan doet. maar zo mooi als de lady-wrb-cakedonuts wordt 't niet!
vanavond had ik kerstdiner van m'n werk, was lekker & gezellig!
saffier, de auto? die gaan we als 't even kan inruilen voor een betere. duur geintje, maar ja. je wil ook niet met een onveilige auto rondrijden. toch raar dat ze bij de APKeuring niks van dien aard gemeld hebben, en dan nu ineens is er wel van alles aan de hand.
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 06:50:32 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64109464
neem nou van mij aan bix, het is zo klaar.
er gaan 7 donuts in keer in dat apparaat, enhet bakken zelf duurt 3,5 minuut per keer.
uit 1 dosis cakebeslag gaan ongeveer 50 donutjes, dus dan ben je en half uur bakken verder.
glazuur maken duurt ook geen uur, het laten drogen naderhand duurt nog het langste, maar daar hoef je niet bij te blijven staan
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 07:45:56 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_64109660
quote:
Op donderdag 18 december 2008 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
neem nou van mij aan bix, het is zo klaar.
er gaan 7 donuts in keer in dat apparaat, enhet bakken zelf duurt 3,5 minuut per keer.
uit 1 dosis cakebeslag gaan ongeveer 50 donutjes, dus dan ben je en half uur bakken verder.
glazuur maken duurt ook geen uur, het laten drogen naderhand duurt nog het langste, maar daar hoef je niet bij te blijven staan
En het apparaat, waar koop je dat? Ze zien er echt lekker uit!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64109700
Op marktplaats!

goeiemorgen trouwens

Mn baby'tje heeft er een mooie dag voor uitgekozen om eens te beginnen met alle misselijkheid en zooi.. heb vannacht geen oog dichtgedaan, drie uur op de wc gezeten (okay, drie keer 1 uur) en de hele tijd maagzuur weg liggen negeren. Voel me geradbraakt
op zich vind ik het allemaal niet zo erg, graag zelfs! laat maar weten dat je er zit! maar ik heb straks om 9 uur tentamen en dat duurt tot 5 uur en ik voel me nú al beroerd. Zie het even niet meer gebeuren dat k dat normaal door kom
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109708
huup, wat naar. hopelijk kun je je toch een beetje concentreren vandaag. wat een lang tentamen zeg! succes!

ik heb vanmorgen 't hele kerstdiner er ook weer uitgespuugd en ben niet eens zwanger... voel me nu ook weer opnieuw ziek, bah! zo werkt dat toch niet met buikgriep. over is over, vind ik!
pi_64109732
Hè bah Bix, wel beetje rustig aan doen dan!

Tentamen is zo lang omdat het uit 3 delen bestaat, luistertoets, mondeling en schriftelijk. Tussen elk deel zit een uur wachttijd. Te weinig om je écht nog voor te kunnen bereiden ofzo en ook net weer te veel om je in een soort concentratieflow te brengen... Nouja, het moet maar, flesjes cola en water erbij en iets van chocola om de concentratie een beetje op peil te houden.
zie je?! Chocola is overal goed voor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109748
en een bakje vanillevla misschien tussendoor, dat helpt tegen maagzuur.
pi_64109760
Aww huup ik weet nog hoe beroerd ik me voelde de eerste weken! Verse gember gaan kopen tegen de misselijkheid en dan de groentenboer uitvluchten om in de auto snel m`n ontbijt weer voorbij te zien komen.
Rennie en anijsmelk waren m`n beste vrienden toen

Succes met je tentamen!

Ik heb rugpijn..weet niet hoe ik daar nou weer aan gekomen ben maar vervelend is het wel
Saartje
pi_64109790
oei vanillevla, ik word al onpasselijk van de gedachte haha sorry als ik iets écht vies vind dan is dat het. Misschien als het nog erger wordt toch eens proberen ofzo maar ik kan erg slecht tegen zuivel. Yoghurt gaat wat beter maar vla en roomyoghurt enzo helemaal niet. Krijg er heel veel slijm en hoestbuien van en melk staat garantie voor kotsen

Gember s een goeie, ik heb nog verse in de koelkast liggen. Maar een stukje meenemen denk ik. Trek je daar thee van of helpt het al om het in een zakje te doen en het af en toe te ruiken? Dat kan wel handig zijn voor tijdens het tentamen!

Oh rugpijn wat bagger. Onbewust verkeerd gelegen misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109874
Die drankjes tegen maagzuur schijnen ook goed te helpen hoorde ik op de gym. Bij de apotheek schijnen ze een hele goede te hebben die zwangere vrouwen ook gewoon mogen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64109911
Ik sneed er een plakje van af en liet daar thee van trekken Aan ruiken heb ik maar iet gedaan..ruiken betekende bijna altijd spugen
Het nadeel is wel dat ik nu weer als een soort Pavlovreactie misselijk wordt als ik verse gember proef
Saartje
pi_64109926
Hahaha kutpavlov

Nee is goed, dan doe k het hier alvast in plakjes snijden en dan maar in zo'n kopje smerige automatenthee laten weken thnx!

hè gets, mn moeder had van die overheerlijke gemberthee meegenomen uit Indonesië een tijdje terug, maar die s nu op... had wel mooi uitgekomen nu...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 08:45:21 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_64110167
Ik heb mn keuken gesjekt.. ik mag geen donutmaker van mezelf
2 BBM's
magic bullet
tosti-ijzer
wafelijzer
keukenmachine enz enz enz enz Of ik koop gewoon eerst een nieuwe keuken
  donderdag 18 december 2008 @ 08:48:01 #264
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64110194
quote:
Op donderdag 18 december 2008 07:58 schreef huuphuup het volgende:
Hè bah Bix, wel beetje rustig aan doen dan!

Tentamen is zo lang omdat het uit 3 delen bestaat, luistertoets, mondeling en schriftelijk. Tussen elk deel zit een uur wachttijd. Te weinig om je écht nog voor te kunnen bereiden ofzo en ook net weer te veel om je in een soort concentratieflow te brengen... Nouja, het moet maar, flesjes cola en water erbij en iets van chocola om de concentratie een beetje op peil te houden.
zie je?! Chocola is overal goed voor!
Huup, dat zeiden ze tegen mij ook, drink maar cola dat is goed tegen maagzuur. En inderdaad, het gaf even verlichting, maar die was van korte duur . Daarna heb ik extra vaak moeten spugen . Cola is natuurlijk toch best heftig spul.

Oh, dat misselijke had ik ook van de een op andere dag. En meteen die avond lustte ik ook ineens geen koffie en chocola meer. Dat vind ik nog steeds zo bizar .
  donderdag 18 december 2008 @ 08:48:47 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64110206
Toch word cola aangeraden bij buikgriepjes etc. hoor Guuzewuus, dus blijkbaar is het met al dat heftige in principe toch wel goed voor de maag.
  donderdag 18 december 2008 @ 08:50:41 #266
223453 Guuzewuus
pi_64110233
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Toch word cola aangeraden bij buikgriepjes etc. hoor Guuzewuus, dus blijkbaar is het met al dat heftige in principe toch wel goed voor de maag.
Theorie en praktijk kan soms toch nogal verschillen dan blijkbaar of de ene maag van de andere . Ik spreek uit ervaring .
pi_64110326
WTF is een magic bullet Mous?

Net terug van school alwaar ze buiten kerstliedjes stonden te zingen om een vuurkorf
Ik geloof werkelijk dat ik een sentimentele ouwe sok begin te worden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64110339
Cola (lauwe) dood bacteriën volgens mij, (het haalt ook roest van ijzer) het helpt niet echt tegen maagzuur volgens mij
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 09:00:15 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_64110345
Och ja troep Snoop, maar wel fijne troep, ik ben er iig best happy mee.

Ik heb een enorm grote zwakke plek voor keukenrotzooi.. ik gebruik het ook nog allemaal
pi_64110363
Mijn middelste is thuisgebleven en dat suckt. Niet alleen omdat het zielig is dat hij ziek is, maar ook omdat ik nu niet naar m`n workshop productfotografie kan, en geen boodschappen kan doen, en niet m`n pakje naar het postkantoor kan brengen, en m`n kerstkaarten niet af kan halen om ze vandaag op de post te kunnen doen.
Kutjes
Saartje
pi_64110366
Ooooooh zo'n ding Dacht al dat het iets was dat je had overgehouden aan je speeltjesverkoop
Vroeg me al af waarom het in de keuken stond!
pi_64110379
Oeh dat is zeker balen Maneki! Sterkte daar
  donderdag 18 december 2008 @ 09:03:56 #273
223453 Guuzewuus
pi_64110412
Ach maneki, altijd op de verkeerde dag, dat soort dingen
  donderdag 18 december 2008 @ 09:04:35 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64110429
Balen Maneki!
En toch ook wel een voor het zieke kind.
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:59 schreef Estrys het volgende:
Cola (lauwe) dood bacteriën volgens mij, (het haalt ook roest van ijzer) het helpt niet echt tegen maagzuur volgens mij
Toen ik zwanger was en naar Singapore en Maleisie ging vroeg ik aan de vk of dat geen probleem zou zijn. 'Nee hoor, gewoon elke dag een glas cola en er kan je niks gebeuren' was haar antwoord!

Ik heb het zelf verder nooit gebruikt bij maagklachten, maar wat ik ervan begreep helpt het boeren enzo ook om de buik te ontspannen.
  Jubileum moderator donderdag 18 december 2008 @ 09:08:50 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64110478
Zo de kids zijn naar school. Eva wilde niet, die is bang voor wat er gaat gebeuren vandaag. Nieuwe dingen zoals een kerstviering is gewoon te eng, dus die sliep al amper vannacht.
Iris is eigenlijk ziek maar wilde de laatste dag in haar oude klas niet missen. Dus hoesten en zagend als een zeeman met zware van Nelle toch maar naar school. Na de kerstvakantie komt ze in een nieuwe groep 1/2 (de klassen werden te groot) samen met Bram.
Eva heeft een gewone dag school, en heeft morgen al kerstvakantie. Iris heeft continurooster vandaag, is om 2 uur klaar en heeft dan om 6 uur kerstdiner op school.
Ik heb mijn secret santa pakje al ingepakt terwijl er nog iets in moet ik moet nog boodschappen doen en naar het postkantoor, en eigenlijk wil ik ook mijn o zo spannende boek nog uitlezen.
Maar eerst.... koffie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')