En het apparaat, waar koop je dat? Ze zien er echt lekker uit!quote:Op donderdag 18 december 2008 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
neem nou van mij aan bix, het is zo klaar.
er gaan 7 donuts in keer in dat apparaat, enhet bakken zelf duurt 3,5 minuut per keer.
uit 1 dosis cakebeslag gaan ongeveer 50 donutjes, dus dan ben je en half uur bakken verder.
glazuur maken duurt ook geen uur, het laten drogen naderhand duurt nog het langste, maar daar hoef je niet bij te blijven staan
Huup, dat zeiden ze tegen mij ook, drink maar cola dat is goed tegen maagzuur. En inderdaad, het gaf even verlichting, maar die was van korte duurquote:Op donderdag 18 december 2008 07:58 schreef huuphuup het volgende:
Hè bah Bix, wel beetje rustig aan doen dan!
Tentamen is zo lang omdat het uit 3 delen bestaat, luistertoets, mondeling en schriftelijk. Tussen elk deel zit een uur wachttijd. Te weinig om je écht nog voor te kunnen bereiden ofzo en ook net weer te veel om je in een soort concentratieflow te brengen... Nouja, het moet maar, flesjes cola en water erbij en iets van chocola om de concentratie een beetje op peil te houden.
zie je?! Chocola is overal goed voor!![]()
Theorie en praktijk kan soms toch nogal verschillen dan blijkbaar of de ene maag van de anderequote:Op donderdag 18 december 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Toch word cola aangeraden bij buikgriepjes etc. hoor Guuzewuus, dus blijkbaar is het met al dat heftige in principe toch wel goed voor de maag.
Toen ik zwanger was en naar Singapore en Maleisie ging vroeg ik aan de vk of dat geen probleem zou zijn. 'Nee hoor, gewoon elke dag een glas cola en er kan je niks gebeuren' was haar antwoord!quote:Op donderdag 18 december 2008 08:59 schreef Estrys het volgende:
Cola (lauwe) dood bacteriën volgens mij, (het haalt ook roest van ijzer) het helpt niet echt tegen maagzuur volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |