Gewoon de ster volgen, dat weet je wel hč?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wij schuiven dit jaar gaan aan in de divers geopende herbergen....
Wij vertrekken op 23 dec. as per ezel en uiteraard volgen wij de meest mooie fonkelende ster.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gewoon de ster volgen, dat weet je wel hč?
In Photoshop: met "Layers" werken. Nieuwe layer (Shift Control N) en daarop plakken, dan kan je het witte vierkant wegwerken zonder het onderste plaatje te verknallen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow en weet iemand hoe je 2 plaatjes over elkaar heen zet? Dus bijvoorbeeld een foto van een kerstboom en één van een bal en dat je dan de bal in de boom hangt? (en dan zonder een wit vierkant oid er bij)
paint shop??quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow en weet iemand hoe je 2 plaatjes over elkaar heen zet? Dus bijvoorbeeld een foto van een kerstboom en één van een bal en dat je dan de bal in de boom hangt? (en dan zonder een wit vierkant oid er bij)
zal ik t voor je doen? of wil je het zelf doen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me helpen?
hoe krijg ik de tekst van deze foto af?
en dan wil ik er gewoon prettige kerstdagen en een fijn 2009 op
[ afbeelding ]
wat voor lettertype iets wil je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan het niet
als jij het wil doen, graag
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe vertel ik mijn kat dat ze geen schattig moppie van 500 gram is, maar een theemuts van een kilo of 3?
ik dacht dat ze dit jaar de kerstboom wel met rust zou laten, maar niets is minder waar: ze zit met dr vette lijf gewoon heel relaxed boven in de boom (die nu dus krom is)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me helpen?
hoe krijg ik de tekst van deze foto af?
en dan wil ik er gewoon prettige kerstdagen en een fijn 2009 op
[ afbeelding ]
ja leuk istie he? ze hebben hier in het park elk jaar midwinterfeest. dan mag iedereen een wens in de boom hangen. vorig jaar was de dag erna dat het zo wit was buiten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind hem zo ook wel erg gaaf trouwens
no probsquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
ooooooooh, geweldig
bedankt!
dat is precies wat ik bedoelde
(zou je er ook nog Astrid, Cor, Diana en Luca bij kunnen zetten)
ik wist niet dat je nog ruimte over zou houden
whahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe vertel ik mijn kat dat ze geen schattig moppie van 500 gram is, maar een theemuts van een kilo of 3?
ik dacht dat ze dit jaar de kerstboom wel met rust zou laten, maar niets is minder waar: ze zit met dr vette lijf gewoon heel relaxed boven in de boom (die nu dus krom is)
ieuw!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een culinair wonder hier thuis![]()
Zo eentje die je bijna klaar kunt kijken.... Zucht
quote:
Ja, ik ook, maar we hadden het er wel druk meequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef Saffier het volgende:
Dat is ook irritant als je eerst een parkeerkaart had en dan niet meer, dan snap ik (enige) commotie wel hoor.
met spekjes???? *kwijl*quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx kookt vanavond. Ik kom vandaag de bank niet meer af!
Gister en eergister had ik boerenkool. Vanavond krijg ik andijviestamppot.![]()
Lekker wintervoedsel dat bijna niet te verpesten is!![]()
Oh oh oooh, heb je een recept voor die uitjes?! Dat zoek ik al heel lang.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef Asyniur het volgende:
Wat gaan jullie snel!![]()
Maar ik heb wel al heel lekkere dingen voorbij zien komen![]()
Met kerst eten wij bij de schoonouders. Zij maken dan een weet-ik-hoeveel-gangen menu. Echt heerlijk!!
De andere dag eten we met mijn familie waarbij we allemaal een gang maken. Wij maken het voorgerecht, mijn ouders de soep, zus met kids neemt 1 hoofdgerecht voor de rekening, andere zus maakt met broerlief het andere hoofdgerecht en de overige 2 zusjes maken het toetje.![]()
Wij maken als voorgerecht gehaktbrood met uitjes monagask
Ow BE, als je nog een heel makkelijk recept wil als voorgerecht (vis) dan laat maar even weten! Ach sjips nee, dat moet in de oven
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Webkim het volgende:Koekjes!
Pizzaoven!
Ik wou dat ik snoopy was.
Zalm uit de ovenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Vis als voor kan wel in de oven, dan gaat het vlees namelijk de oven in zodra dat klaar is en we het voorgerecht op gaan eten.![]()
Kom maar op hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super simpel maar echt![]()
nee, ze is er ondertussen weer uit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:08 schreef PM-girl het volgende:
Die kat in de boom! Heb je foto's lady-wrb?
had ik maar gewed...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, ze is er ondertussen weer uit.
maar ik durf te wedden dat ze het niet bij deze keer laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |