Gewoon de ster volgen, dat weet je wel hč?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wij schuiven dit jaar gaan aan in de divers geopende herbergen....
Wij vertrekken op 23 dec. as per ezel en uiteraard volgen wij de meest mooie fonkelende ster.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gewoon de ster volgen, dat weet je wel hč?
In Photoshop: met "Layers" werken. Nieuwe layer (Shift Control N) en daarop plakken, dan kan je het witte vierkant wegwerken zonder het onderste plaatje te verknallen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow en weet iemand hoe je 2 plaatjes over elkaar heen zet? Dus bijvoorbeeld een foto van een kerstboom en één van een bal en dat je dan de bal in de boom hangt? (en dan zonder een wit vierkant oid er bij)
paint shop??quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef freecell het volgende:
Ow en weet iemand hoe je 2 plaatjes over elkaar heen zet? Dus bijvoorbeeld een foto van een kerstboom en één van een bal en dat je dan de bal in de boom hangt? (en dan zonder een wit vierkant oid er bij)
zal ik t voor je doen? of wil je het zelf doen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me helpen?
hoe krijg ik de tekst van deze foto af?
en dan wil ik er gewoon prettige kerstdagen en een fijn 2009 op
[ afbeelding ]
wat voor lettertype iets wil je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan het niet
als jij het wil doen, graag
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe vertel ik mijn kat dat ze geen schattig moppie van 500 gram is, maar een theemuts van een kilo of 3?
ik dacht dat ze dit jaar de kerstboom wel met rust zou laten, maar niets is minder waar: ze zit met dr vette lijf gewoon heel relaxed boven in de boom (die nu dus krom is)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me helpen?
hoe krijg ik de tekst van deze foto af?
en dan wil ik er gewoon prettige kerstdagen en een fijn 2009 op
[ afbeelding ]
ja leuk istie he? ze hebben hier in het park elk jaar midwinterfeest. dan mag iedereen een wens in de boom hangen. vorig jaar was de dag erna dat het zo wit was buiten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind hem zo ook wel erg gaaf trouwens
no probsquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
ooooooooh, geweldig
bedankt!
dat is precies wat ik bedoelde
(zou je er ook nog Astrid, Cor, Diana en Luca bij kunnen zetten)
ik wist niet dat je nog ruimte over zou houden
whahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe vertel ik mijn kat dat ze geen schattig moppie van 500 gram is, maar een theemuts van een kilo of 3?
ik dacht dat ze dit jaar de kerstboom wel met rust zou laten, maar niets is minder waar: ze zit met dr vette lijf gewoon heel relaxed boven in de boom (die nu dus krom is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |