Tex, gefeliciteerd en wat een leuke boom. Veel plezier vandaag met het feest.
Hier ook geen rare dingen met kerst. Op kerstavond moeten ik en

werken. Ik tot 18h30, hij tot 22h. Eerste kerstdag hetzelfde liedje, ik moet tot 14h werken, hij tot 19h. 's Middags ga ik lekker met de hond het bos in en 's avonds kneuteren we saampjes op de bank.
Tweede kerstdag moet ik weer werken tot 14h en

is dan vrij. Rond een uur of 13 komen de kids naar ons toe en aan het eind van de middag vertrekken we naar mijn zwager en schoonzus om kerst te vieren met mijn schoonfamilie. De oudste gaat haar oom helpen met het hoofdgerecht [iets met wild] en de rest van de familie zorgt voor de overige gerechten.
Mijn broer is op wintersport, de eerste week van de vacantie, dus ergens tussen kerst en oudjaar gaan we bij mijn moeder eten. O&N vieren we denk gewoon lekker thuis met z'n allen. Onze pup heeft nog nooit vuurwerk gehoord en/of gezien, dus die wil ik lekker in haar eigen omgeving laten. Vanavond hebben we een soort van vuurwerktraining op de hondenschool en ik ben wel benieuwd hoe ze daarop reageert.
Ik ben dan een hele week vrij en

heeft wel verlof gevraagd, maar weet nog niet of hij dat ook krijgt. Hij hoeft hooguit 3 dagen te werken als de kids hier zijn in de vacantie, maar hopelijk is hij ook gewoon lekker vrij. Op nieuwjaarsdag brengen we de kids rond het middaguur terug naar hun moeder en daarna is het altijd nieuwjaar wensen bij mijn oma met al haar kinderen en kleinkinderen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.