quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:25 schreef Swetsenegger het volgende:
De Oudejaarsavond
En dan is het 0.10 op 1 Januari 2005. Samen met Eloise de oudejaarsavond door gebracht en om 12 uur elkaar gefeliciteerd met een prachtig jaar waar eigenlijk alles mee zat. De geboorte van onze dochter natuurlijk het meest memorabel.....
Vroeger was de klok van 12 uur een signaal om snel de familie te kusten en het beste te wensen en vervolgens naar buiten! Vuurwerk afsteken, je vrienden opzoeken en vervolgens tot diep in de nacht een feestje bouwen.
Nu is het toch even anders. Op de eerste verdieping ligt een hummel van 10 maanden waarvan we hopen dat ze door alle oud en nieuw consternatie heenslaapt. Dat lijkt te lukken... We kijken elkaar aan en lopen even naar de buren, de babyfoon aan het oor gedrukt. Maar daar aangekomen heeft de babyfoon geen bereik.
Snel een kusje en een handje en op een drafje weer terug naar het mooiste kado van het afgelopen jaar.... Toch redelijk onzinnig om samen glazig op de bank naar oude lullen tv te gaan zitten kijken. Dus m'n vrouw is maar weer even naar de buren en Papa tikt een verhaaltje op Fok....
Maar het is de mooiste oud & nieuw in jaren
Ja hoor...duidelijk... mijn hormonen werken! Wat mooi en met liefde geschreven Swets en wat leuk dat je dat nog even weer aanhaalt E.T!quote:
oei, da's kort! nog wel met 't blote oog waarneembaar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
sinds ik kinderen heb staan de tranen altijd om 00:00 in mn ogen en die stoppen pas op 1 jan
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, vanmiddag maar even een knieperke maken dan.![]()
(..)
Oh gelukkig! Niet dat ik dat serieus dacht, maar die inkopper maak ik dan liever even zelfquote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Daar hoef je niet per se alleen zoons voor te hebben om er hetzelfde over te denken hoor, debuurvrouw.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef dutchie het volgende:
Ooooo ik krijg nu al om 10.15 trek in knieperkes/ties, die koekjes van Snoopy en die sinaasappel-mosterdsaus en de zalm met pesto en parmaham.
Ik heb geen gebrek aan dochters en ik vind het nummer ook echt vreselijkquote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
En het zal mijn gebrek aan dochters wel zijn maar wat is het toch een K*& nummer van Marco B.Goedkope manier van scoren vind ik het. Bleeeg
Dat doe ik om half 6quote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Om kwart over 7stuur ik ze terug! Kom je om 8 uur nog maar eens melden
quote:Een kniepertie (knijpertje, ook wel ijzerkoekje) is een zoete, dunne harde wafel die traditioneel rond de jaarwisseling wordt gebakken en gegeten in met name Drenthe, Overijssel, Groningen (kniepertjes, kniepkoukies) en Gelderland (de Achterhoek)
vol spuiten met slagroomquote:Op woensdag 17 december 2008 11:12 schreef Lois het volgende:
Wow wat lekkerEet je dat dan met gesmolten chocola, slagroom en jam oid? Of gewoon zo?
Dat zei mijn moeder ook altijdquote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef huuphuup het volgende:
"je ogen zijn groter dan je maag" zeggen chinezen dan
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef moussy het volgende:
haarstukken op latex, maar dat is in Maarssen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef chacama het volgende:
*plopt heel even neer* even andere praat dan ziekenhuispraat. Zag een geweldige pruik langs komen..:D
En harde wafels.... Ynske, zijn die ook op te sturen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een culinair wonder hier thuis![]()
"schatje, doe jij strakjes de doperwtjes dan? Ik weet niet hoe dat moet..."
uit een pot ja... doperwtjes van Hak. Zo eentje die je bijna klaar kunt kijken.... Zucht
nee, ze denkt dat ze de lelijkste engel gaat worden, omdat ze geen gekochte veren vleugels heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |