abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 22:38:04 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64104087
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Saffier het volgende:
Lady dát ziet er goed uit zeg! hoe krijg je er zo'n dikke laag chocolade op? Au-bain-marie verhitten en dopen?
ik heb een elektrisch chocoladefonduepannetje waar je chocola in kan smelten.
(ik kan er ook chocolaatjes mee maken want er zitten ook allerlei vormpjes bij )
en dan idd gewoon een kant in de gesmolten chocolade dopen en voordat het hard wordt in de knispers, hagelslag enz. dopen of zo laten.
en de witte is suikerglazuur met kerststrooisel en van die discodip en hagelslag.

het zijn cakejes, maar in de vorm van donutjes. ik heb zo'n donutapparaatje gekocht. maar het recept wat daarbij zat beviel me niet zo. ik gebruik nu gewoon cakemix en roomboter.
en dat is heerlijk
pi_64105084
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
zo, ik ben klaar voor de kerstmaaltijd, morgen

[ afbeelding ]

ze zijn zoooooo lekker (zowel de vanillecake-uitvoering als de chocoladecake variant)
gelukkig heb ik er veel te veel gemaakt (ik had er 102 )
Wauw!!!!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64105217
omg ladywrb die cakekjes!
iemand zei net iets over het dictee toch? heb het net op internet gedaan, maar het controleren doet-ie niet...? Snap er niks van. Nou weet ik nog niet hoeveel fout ik heb
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64105242
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef innepin het volgende:
omg ladywrb die cakekjes!
iemand zei net iets over het dictee toch? heb het net op internet gedaan, maar het controleren doet-ie niet...? Snap er niks van. Nou weet ik nog niet hoeveel fout ik heb
Misschien is ie nog steeds aan het tellen innepin
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64105299
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
zo, ik ben klaar voor de kerstmaaltijd, morgen

[ afbeelding ]

ze zijn zoooooo lekker (zowel de vanillecake-uitvoering als de chocoladecake variant)
gelukkig heb ik er veel te veel gemaakt (ik had er 102 )
Oooooh... Dát ziet er lekker uit!!
Hier hebben ze vandaag dr kerstmaaltijd al gehad
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64105830
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef snoopy het volgende:

[..]

Misschien is ie nog steeds aan het tellen innepin
Scherp.
Heb het opgezocht op de Volkskrantsite, dus tis al opgelost
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64107899
oeh, morgen moeten wij ook nog 't een en ander in elkaar bakken en versieren voor 't kerstdiner bij piet op school. gelukkig mogen we zelf weten wat ie aan doet. maar zo mooi als de lady-wrb-cakedonuts wordt 't niet!
vanavond had ik kerstdiner van m'n werk, was lekker & gezellig!
saffier, de auto? die gaan we als 't even kan inruilen voor een betere. duur geintje, maar ja. je wil ook niet met een onveilige auto rondrijden. toch raar dat ze bij de APKeuring niks van dien aard gemeld hebben, en dan nu ineens is er wel van alles aan de hand.
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 06:50:32 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64109464
neem nou van mij aan bix, het is zo klaar.
er gaan 7 donuts in keer in dat apparaat, enhet bakken zelf duurt 3,5 minuut per keer.
uit 1 dosis cakebeslag gaan ongeveer 50 donutjes, dus dan ben je en half uur bakken verder.
glazuur maken duurt ook geen uur, het laten drogen naderhand duurt nog het langste, maar daar hoef je niet bij te blijven staan
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 07:45:56 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_64109660
quote:
Op donderdag 18 december 2008 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
neem nou van mij aan bix, het is zo klaar.
er gaan 7 donuts in keer in dat apparaat, enhet bakken zelf duurt 3,5 minuut per keer.
uit 1 dosis cakebeslag gaan ongeveer 50 donutjes, dus dan ben je en half uur bakken verder.
glazuur maken duurt ook geen uur, het laten drogen naderhand duurt nog het langste, maar daar hoef je niet bij te blijven staan
En het apparaat, waar koop je dat? Ze zien er echt lekker uit!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64109700
Op marktplaats!

goeiemorgen trouwens

Mn baby'tje heeft er een mooie dag voor uitgekozen om eens te beginnen met alle misselijkheid en zooi.. heb vannacht geen oog dichtgedaan, drie uur op de wc gezeten (okay, drie keer 1 uur) en de hele tijd maagzuur weg liggen negeren. Voel me geradbraakt
op zich vind ik het allemaal niet zo erg, graag zelfs! laat maar weten dat je er zit! maar ik heb straks om 9 uur tentamen en dat duurt tot 5 uur en ik voel me nú al beroerd. Zie het even niet meer gebeuren dat k dat normaal door kom
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109708
huup, wat naar. hopelijk kun je je toch een beetje concentreren vandaag. wat een lang tentamen zeg! succes!

ik heb vanmorgen 't hele kerstdiner er ook weer uitgespuugd en ben niet eens zwanger... voel me nu ook weer opnieuw ziek, bah! zo werkt dat toch niet met buikgriep. over is over, vind ik!
pi_64109732
Hè bah Bix, wel beetje rustig aan doen dan!

Tentamen is zo lang omdat het uit 3 delen bestaat, luistertoets, mondeling en schriftelijk. Tussen elk deel zit een uur wachttijd. Te weinig om je écht nog voor te kunnen bereiden ofzo en ook net weer te veel om je in een soort concentratieflow te brengen... Nouja, het moet maar, flesjes cola en water erbij en iets van chocola om de concentratie een beetje op peil te houden.
zie je?! Chocola is overal goed voor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109748
en een bakje vanillevla misschien tussendoor, dat helpt tegen maagzuur.
pi_64109760
Aww huup ik weet nog hoe beroerd ik me voelde de eerste weken! Verse gember gaan kopen tegen de misselijkheid en dan de groentenboer uitvluchten om in de auto snel m`n ontbijt weer voorbij te zien komen.
Rennie en anijsmelk waren m`n beste vrienden toen

Succes met je tentamen!

Ik heb rugpijn..weet niet hoe ik daar nou weer aan gekomen ben maar vervelend is het wel
Saartje
pi_64109790
oei vanillevla, ik word al onpasselijk van de gedachte haha sorry als ik iets écht vies vind dan is dat het. Misschien als het nog erger wordt toch eens proberen ofzo maar ik kan erg slecht tegen zuivel. Yoghurt gaat wat beter maar vla en roomyoghurt enzo helemaal niet. Krijg er heel veel slijm en hoestbuien van en melk staat garantie voor kotsen

Gember s een goeie, ik heb nog verse in de koelkast liggen. Maar een stukje meenemen denk ik. Trek je daar thee van of helpt het al om het in een zakje te doen en het af en toe te ruiken? Dat kan wel handig zijn voor tijdens het tentamen!

Oh rugpijn wat bagger. Onbewust verkeerd gelegen misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109874
Die drankjes tegen maagzuur schijnen ook goed te helpen hoorde ik op de gym. Bij de apotheek schijnen ze een hele goede te hebben die zwangere vrouwen ook gewoon mogen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64109911
Ik sneed er een plakje van af en liet daar thee van trekken Aan ruiken heb ik maar iet gedaan..ruiken betekende bijna altijd spugen
Het nadeel is wel dat ik nu weer als een soort Pavlovreactie misselijk wordt als ik verse gember proef
Saartje
pi_64109926
Hahaha kutpavlov

Nee is goed, dan doe k het hier alvast in plakjes snijden en dan maar in zo'n kopje smerige automatenthee laten weken thnx!

hè gets, mn moeder had van die overheerlijke gemberthee meegenomen uit Indonesië een tijdje terug, maar die s nu op... had wel mooi uitgekomen nu...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 08:45:21 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_64110167
Ik heb mn keuken gesjekt.. ik mag geen donutmaker van mezelf
2 BBM's
magic bullet
tosti-ijzer
wafelijzer
keukenmachine enz enz enz enz Of ik koop gewoon eerst een nieuwe keuken
  donderdag 18 december 2008 @ 08:48:01 #264
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64110194
quote:
Op donderdag 18 december 2008 07:58 schreef huuphuup het volgende:
Hè bah Bix, wel beetje rustig aan doen dan!

Tentamen is zo lang omdat het uit 3 delen bestaat, luistertoets, mondeling en schriftelijk. Tussen elk deel zit een uur wachttijd. Te weinig om je écht nog voor te kunnen bereiden ofzo en ook net weer te veel om je in een soort concentratieflow te brengen... Nouja, het moet maar, flesjes cola en water erbij en iets van chocola om de concentratie een beetje op peil te houden.
zie je?! Chocola is overal goed voor!
Huup, dat zeiden ze tegen mij ook, drink maar cola dat is goed tegen maagzuur. En inderdaad, het gaf even verlichting, maar die was van korte duur . Daarna heb ik extra vaak moeten spugen . Cola is natuurlijk toch best heftig spul.

Oh, dat misselijke had ik ook van de een op andere dag. En meteen die avond lustte ik ook ineens geen koffie en chocola meer. Dat vind ik nog steeds zo bizar .
  donderdag 18 december 2008 @ 08:48:47 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64110206
Toch word cola aangeraden bij buikgriepjes etc. hoor Guuzewuus, dus blijkbaar is het met al dat heftige in principe toch wel goed voor de maag.
  donderdag 18 december 2008 @ 08:50:41 #266
223453 Guuzewuus
pi_64110233
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Toch word cola aangeraden bij buikgriepjes etc. hoor Guuzewuus, dus blijkbaar is het met al dat heftige in principe toch wel goed voor de maag.
Theorie en praktijk kan soms toch nogal verschillen dan blijkbaar of de ene maag van de andere . Ik spreek uit ervaring .
pi_64110326
WTF is een magic bullet Mous?

Net terug van school alwaar ze buiten kerstliedjes stonden te zingen om een vuurkorf
Ik geloof werkelijk dat ik een sentimentele ouwe sok begin te worden
pi_64110339
Cola (lauwe) dood bacteriën volgens mij, (het haalt ook roest van ijzer) het helpt niet echt tegen maagzuur volgens mij
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 09:00:15 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_64110345
Och ja troep Snoop, maar wel fijne troep, ik ben er iig best happy mee.

Ik heb een enorm grote zwakke plek voor keukenrotzooi.. ik gebruik het ook nog allemaal
pi_64110363
Mijn middelste is thuisgebleven en dat suckt. Niet alleen omdat het zielig is dat hij ziek is, maar ook omdat ik nu niet naar m`n workshop productfotografie kan, en geen boodschappen kan doen, en niet m`n pakje naar het postkantoor kan brengen, en m`n kerstkaarten niet af kan halen om ze vandaag op de post te kunnen doen.
Kutjes
Saartje
pi_64110366
Ooooooh zo'n ding Dacht al dat het iets was dat je had overgehouden aan je speeltjesverkoop
Vroeg me al af waarom het in de keuken stond!
pi_64110379
Oeh dat is zeker balen Maneki! Sterkte daar
  donderdag 18 december 2008 @ 09:03:56 #273
223453 Guuzewuus
pi_64110412
Ach maneki, altijd op de verkeerde dag, dat soort dingen
  donderdag 18 december 2008 @ 09:04:35 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64110429
Balen Maneki!
En toch ook wel een voor het zieke kind.
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:59 schreef Estrys het volgende:
Cola (lauwe) dood bacteriën volgens mij, (het haalt ook roest van ijzer) het helpt niet echt tegen maagzuur volgens mij
Toen ik zwanger was en naar Singapore en Maleisie ging vroeg ik aan de vk of dat geen probleem zou zijn. 'Nee hoor, gewoon elke dag een glas cola en er kan je niks gebeuren' was haar antwoord!

Ik heb het zelf verder nooit gebruikt bij maagklachten, maar wat ik ervan begreep helpt het boeren enzo ook om de buik te ontspannen.
  Jubileum moderator donderdag 18 december 2008 @ 09:08:50 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64110478
Zo de kids zijn naar school. Eva wilde niet, die is bang voor wat er gaat gebeuren vandaag. Nieuwe dingen zoals een kerstviering is gewoon te eng, dus die sliep al amper vannacht.
Iris is eigenlijk ziek maar wilde de laatste dag in haar oude klas niet missen. Dus hoesten en zagend als een zeeman met zware van Nelle toch maar naar school. Na de kerstvakantie komt ze in een nieuwe groep 1/2 (de klassen werden te groot) samen met Bram.
Eva heeft een gewone dag school, en heeft morgen al kerstvakantie. Iris heeft continurooster vandaag, is om 2 uur klaar en heeft dan om 6 uur kerstdiner op school.
Ik heb mijn secret santa pakje al ingepakt terwijl er nog iets in moet ik moet nog boodschappen doen en naar het postkantoor, en eigenlijk wil ik ook mijn o zo spannende boek nog uitlezen.
Maar eerst.... koffie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 09:12:41 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_64110521
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:01 schreef snoopy het volgende:
Ooooooh zo'n ding Dacht al dat het iets was dat je had overgehouden aan je speeltjesverkoop
Vroeg me al af waarom het in de keuken stond!
de donutmaker schijnt er wel onder te vallen
quote:
BESTRON DM100 donutmaker – Erotische cadeaus – Geschenken ...
  donderdag 18 december 2008 @ 09:14:13 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64110549
ik doe ff mee met koffie.
Ik moet nog het gluhwein evenement voorbereiden voor vanaaf (voor de ouders op het plein als de kindjes binnen eten) dus met een grote pan, op de fiets naar de andere kant van het durp. ik moet nog wat anders groots doen
en een boodschappenlijstje maken.... en dan de 20 dingen die het noemen niet waard zijn maar wel moeten
mén

eerst koffie
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:16:44 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64110600
Allemaal goeiemorgen
Spannende dagen, en vooral drukke voor moeders met schoolgaande kinderen.
Mijn laptop is nog steeds stuk en ik ruik een volle luier dus ben gelijk weer weg!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 18 december 2008 @ 09:27:33 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64110809

Iemand nog goede suggesties voor werk-ontwijkend-gedrag vandaag?

Ik heb echt-echt-echt even geen zin.
Heel slecht, ik weet het. Na vandaag 2,5 week vrij en ik heb echt zo'n laatste-dag-voor-de-vakantie-gevoel.
pi_64110925
Wij hebben gisteren wat gluhwein gehad, was over, lekker!
Succes met je lijstje buurvrouw Ik hoef alleen aardappelen te halen vandaag
  donderdag 18 december 2008 @ 09:36:40 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64110969
Hier ook zo'n drukke dag voor de boeg.. Nu ook eert koffie om moed te verzamelen

Gelukkig doen ze op school niet zo veel spannends, dat had ik er even niet bij kunnen hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:38:58 #282
190853 RockabeIIa
pi_64111013
Koffie om moed te verzamelen
Dat doe ik dus de hele dag ipv lanterfanteren!
pi_64111070
Kerstrecepten dus he. Heeft iemand toevallig een lekker (en makkelijk ) recept voor kerstkransjes/-koekjes? Kan Noah die morgen trakteren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:42:49 #284
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64111092
Ik neem een bak thee en ga daarna even snel stofzuigen en dweilen.
BE ga jij eens een mooi lijstje maken wie er al een SS pakje heeft verstuurd en binnen heeft en wie er niets loslaat over bovenstaande? Ben je wel even zoet mee
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 18 december 2008 @ 09:44:13 #285
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64111126
Gewoon koekjes maken Texel van 200 bloem 200 Boter en 150 gr (poeder)suiker, eventueel een ei erdoor als het beslag wat droog blijkt en uitsteken maar
Ylana
  donderdag 18 december 2008 @ 09:45:08 #286
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64111152
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:00 schreef moussy het volgende:
Och ja troep Snoop, maar wel fijne troep, ik ben er iig best happy mee.

[ afbeelding ]

Ik heb een enorm grote zwakke plek voor keukenrotzooi.. ik gebruik het ook nog allemaal
Oooo die is van Mike!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 10:03:21 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_64111548
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:45 schreef dutchie het volgende:

[..]

Oooo die is van Mike!!!

Ik heb natuurlijk slapaftreksel van Bokker, maar hijs fijn

Mn woonkamer ligt onder de piepschuimkorrels, wij hebben een witte kerst!
  donderdag 18 december 2008 @ 10:06:56 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64111625
Saffier, dat is pas een kloteklusje zeg!

Ik baal... heel erg.
Een tijdje terug heb ik het volgens mij al eens gezegd, dat we hier geen waterkokers meer mogen gebruiken. Dit is allemaal naar aanleiding van de brand bij de TU delft.
Nu is het dan dus zover, vanaf morgen komen ze alles wat er nog staat weghalen. Geen waterkokers, tosti-ijzers, koelkasten etc. etc.
Dus ik gemaild waar ik dan theewater vandaan kon halen, behalve uit de automaten, nou dat kan dus niet.
En het water uit de automaten komt rechtstreeks uit de waterleiding dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Beetje jammer dat die automaten nadruppelen dus dat de thee alsnog niet smaakt.

Kan ik dus fijn een thermosfles water mee gaan nemen van huis.

Ja, I know, er zijn ergere dingen in de wereld, maar toch... mijn thee, wat doen ze!
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 10:09:07 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_64111671
de thee uit automaten smaakt naar koffie dat vind ik trouwens ook met die senseo-thee
  donderdag 18 december 2008 @ 10:10:24 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64111696
Ja, senseo thee is ook vies idd.
pi_64111764
Balen BE!

Wij hebben gelukkig nog wel een waterkoker op de kamer staan. Bij ons hebben ze thermoskannen met water en koffie maar de thermoskannen met water smaken naar koffie. Zo vies.

Saffier, kan je hier ook niet ff komen dweilen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:18:46 #292
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64111875
Getver, thee met koffiesmaak Maar ook geen koelkást meer???? Dat vind ik wel lichtelijk idioot Op mijn vorige werk was er geen koelkast en standaard zo'n 28-30 graden, dat vond ik echt niet kunnen zonder koelkast.

Je had niet gevraagd om een leuk klusje voor werkontwijkend gedrag toch?

En Vick , ik moet opschieten, zo kerst vieren bij Tobias op school, dus helaas niet dweilen bij jou
Ylana
  donderdag 18 december 2008 @ 10:20:58 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64111928
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:27 schreef Brighteyes het volgende:

Iemand nog goede suggesties voor werk-ontwijkend-gedrag vandaag?

Ik heb echt-echt-echt even geen zin.
Heel slecht, ik weet het. Na vandaag 2,5 week vrij en ik heb echt zo'n laatste-dag-voor-de-vakantie-gevoel.
Als jij mijn strijk dan even doet
Nou hups, eerst naar het postkantoor, en een pan weg brengen. heb ik dat maar gehad.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:23:13 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64111972
Onze koelkast mag bij godsgratie blijven. Wij zijn een 'inwonend instituut' en zitten verder weg van de andere afdelingen en het zou echt geen doen zijn als dat niet meer mocht, maar dat is dan ook echt het enige.
De watercooler die we al ruim 10 jaar hebben, gehuurd, met onderhoudscontract, moet ook weg bijvoorbeeld.
Wel jammer, want daar komt dus wel goed gekookt lekker water uit.

Vicky, dat is ook echt zo ranzig. Hoe vaak dat niet gebeurd in congress-centra enzo. Echt vies. En zo moeilijk is het toch niet om dat gescheiden te houden.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:24:31 #295
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64112000
BE, ik zit ook maar wat te dingessen hier. Nog 2 uur dan heb ik bijna 3!!!! weken vakantie en ik heb er zin in maar ondertussen denk ik ook, ooooh wat gaan we allemaal doen. En kan ik wel al die dingen doen die ik wil doen en bladieblaaaaaaaaaaaaa. Maar vanmiddag gaan we een kerstboom kopen en dan zal het allemaal wel goed komen.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:26:25 #296
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64112040
We hebben op het werk een witte kan voor gekookt water en een zwarte kan voor koffie, dan hou je het wel uit elkaar. De koffiekan is trouwens pas nieuw maar er zit nu al een donkere aanslag van de koffie in, geen idee hoe ik dat moet schoonkrijgen.
De watercooler ook weg dat is Kwalitatief Uitermate Teluerstellend
Ylana
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 10:30:16 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_64112130
Uhm.. mn vleugels zijn wat groot uitgevallen, wat náár... 95 cm, shit happens als je uit de losse hand tekent
  donderdag 18 december 2008 @ 10:32:05 #298
190853 RockabeIIa
pi_64112190
Heerlijk LB! Ik hoop dat je een heel fijne vakantie hebt

Ik zit op dit moment in de douche naast brent's badje. Hij houdt het lang vol met 2 bekertjes water overgieten.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:39:19 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64112381
Dank je wel Rocakabella ik ben er nogal zenuwachtig over, stom genoeg
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 10:40:23 #300
7074 moussy
kuttekop
pi_64112405
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Luchtbel het volgende:
Dank je wel Rocakabella ik ben er nogal zenuwachtig over, stom genoeg
Hoeft toch niet, volgens mij gaat dat helemaal goed komen bij jullie!
  Jubileum moderator donderdag 18 december 2008 @ 10:42:08 #301
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64112441
Mous ik ben zo benieuwd naar jullie creatie straks geweldig

BE de waterkoker weg? Man, dat zou ik echt vreselijk vinden. Wij koken water voor thee en soepjes e.d. gewoon op de afdeling want idd uit de automaat is vreselijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')