quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef sunny16947 het volgende:
Als niemand het doet doe ik het maar.
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geldquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef lies1958 het volgende:
Goh wat verschilt lieke toch van smaak qua mannen. Als je nu huub, quinten, gijs, anis en leon vergelijkt zijn het allemaal totaal andere personen om te zien.
Dan vergist ze zich regelmatig denk ik. Vandaar het menhoppen. Oh dat is vals van me. Ze doet maar lekker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met 1 gemeenschappelijke factor; geld
quote:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product isquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja maar hoe zit dat eigenlijk als het tegenvalt kan ik dan mijn geld nog terug krijgen
Een kalender van die snol bestellen en dan verwachten dat je een kwalitietskalender ontvangt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Als je met CC betaald hebt wel, zit er een verzekering op en dan kun je aangeven dat je het niet het beloofde product is
Dat rotkind denkt ook nog een plaat op te kunnen nemen en denkt dat ze kan zingen als Roxette of Blondiequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Het was even zoeken maar Amanda toch in de Telegraaf.
Filmpje.
waarom nou snol?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kalender van die snol bestellen en dan verwachten dat je een kwalitietskalender ontvangt?
Getekend,
Christine le Duc.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef blomst het volgende:
was Huub ook op Amanda haar verjaardag??
Ik dacht dat Liek de reden wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Huub keek om het hoekje en zag Kenneth en had geen zin in weer gezeik en is toen maar naar huis gegaan
amandas nieuwe singlequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Het was even zoeken maar Amanda toch in de Telegraaf. Ze zat verscholen tussen de video's.![]()
Filmpje.
Kenneth zat nog in de liftquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Huub keek om het hoekje en zag Kenneth en had geen zin in weer gezeik en is toen maar naar huis gegaan
Koud koppie misschienquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
waarom heeft Jaap nou weer zn hoedje op
Anders herkennen ze hem niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
waarom heeft Jaap nou weer zn hoedje op
Wanneer komt die kalender van Ribas ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef T-lex het volgende:
http://www.vkmag.com/gall(...)manda_kalender_2009/
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Amanda nou hetzelfde aan als gisteren?
Dit is op zijn minst een heel vreemde foto. Dat vingertje van Amanda.quote:
Ja tuulijk, lekker in het opgedroogde zweet van gisteren zitten. Amanda zou Amanda niet zijn dat als ze een kledingstuk leuk vindt dat de eerstkomende weken achter elkaar aanhoudtquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
Das een foto van vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is op zijn minst een heel vreemde foto. Dat vingertje van Amanda.
Dat is toch niet van dit jaar? Die is vorig jaar of zo toch in première gegaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef peeet1 het volgende:
dinsdag 16 december Premiere Moordwijven
selene en amanda
[ afbeelding ]
Omdat Plaspopje Claire de ideale vrouw is voor mensen met een enerverend en opwindend leven..quote:
omg dus ze heeft al een jaar lang dezelfde jurk aanquote:
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef Charmian het volgende:
omg dus ze heeft al een jaar lang dezelfde jurk aan
Hoe zit het eigenlijk met de website van Lieke, is die opgeheven ofzo, of heeft Brain die ook gehacked?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....
Ten eerste waarom claire de naam van plaspopje geven als reaktie dat iemand amanda snol noemt. Wat heeft claire daar mee te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet wel zeker. Op z'n blog en de fora is onze pantoffelheld erg dapper, maar als het er op aankomt....
Het vorige topic was:quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef lies1958 het volgende:
En ten tweede huub schreef gister hier al dat hij graag wilde gaan maar dat het
lag aan hoe laat hij uit zijn werk zou zijn.
Misschien even teruglezen mevrouw pearlbitch.
De premiere van Moordwijven was idd vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
bron http://www.sentimento.nl/item.html&objID=108209
Omdat degenen die dit soort opmerkingen debiteren meestal idolaat zijn van Claire. Zal wel stom toeval zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ten eerste waarom claire de naam van plaspopje geven als reaktie dat iemand amanda snol noemt. Wat heeft claire daar mee te maken.
Toen hij dat gisteren zei wist ik al genoeg. Dat is ook vaak de smoes bij verjaardagen van schoonmoeders..quote:En ten tweede huub schreef gister hier al dat hij graag wilde gaan maar dat het lag aan hoe laat hij uit zijn werk zou zijn.
Misschien even teruglezen mevrouw pearlbitch.
Ik vind het juist raar dat ze die jurk voor een tweede keer draagt. Twee keer dezelfde jurk dragen voor een gala is not done.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De premiere van Moordwijven was idd vorig jaar.
En het ziet er naar uit dat Amanda bij haar kalender-presentatie hetzelfde jurkje aanhad, dat dan wel weer, valt nog mee dat ze een jurk heeft die niet binnen 3 maanden afgedankt is![]()
Haar kalender-presentatie een gala noemen is slightly overrated lijkt me.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat ze die jurk voor een tweede keer draagt. Twee keer dezelfde jurk dragen voor een gala is not done.
hou is op met dat domme 'fans', of 'die is voor die' gedoe, echt te zielig voor woordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat degenen die dit soort opmerkingen debiteren meestal idolaat zijn van Claire. Zal wel stom toeval zijn.
Net of Amanda enig idee heeft van etiquette.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat ze die jurk voor een tweede keer draagt. Twee keer dezelfde jurk dragen voor een gala is not done.
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:07 schreef mootie het volgende:
Wel classy publiek bij die presentatie!
Echt, wat een staatsmongolen houden zich toch op in dit topic.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:55 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op woensdag 17 december 2008 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Net of Amanda enig idee heeft van etiquette.
[/quote
nee, dan die afgetrapte bruine schoenen van Huub onder dat donkere pak ( ook al een jaar oud ! ) DAT stond chique !!!
quote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef noekje het volgende:
Echt, wat een staatsmongolen houden zich toch op in dit topic.
"Nee nee NEE, die pumps bij de paardenbak, DAT was stylish en pedagogisch verantwoord!!"
Jij snapt dat gewoon. Daarom wil ik bij deze een plaatje voor je draaien.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En toen en toen en toen. En hullie! En zullie! Word altijd een beetje eng van zo'n wij tegen zij hokjesgeest.
Maar dat is verder geheel bezijden het punt dat het een bruisend feest was, met kopstukken uit de vaderlandse showbizz.
Dennis!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
Mayday was er ook.
[ afbeelding ]
Jaap werd en passant ook geinterviewd.
Filmpje.
Of die trimschoentjes van Dennix onder een maatpak.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt, wat een staatsmongolen houden zich toch op in dit topic.
"Nee nee NEE, die pumps bij de paardenbak, DAT was stylish en pedagogisch verantwoord!!"
Ik blijf het zo'n engerd vinden, écht.quote:
Of of OF, die voetbalsokken over die trainingsbroek!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of die trimschoentjes van Dennix onder een maatpak.
Lieke tegen Huubquote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Kwam wat uitspraken van vorig jaar 17 december 2007 tegen, diegene die nog helemaal
in DGK zitten of zaten, weten misschien Wie tegen Wie dit zei:
-Ik heb jou op dit moment uitgeschakeld, maar mijn gevoelens zijn er nog wel.
-Als je mijn familie of vriend bent zal ik je tot op het bot verdedigen.
-Lieke je lijkt op een dame, maar je bent het niet.
die 1e was volgens mij tussen Lieke en mij, maar niet welke kant op,quote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef tuinfluiter het volgende:
(Kan je niet maken om 2 keer dezelfde jurk te dragen bij een belangrijk iets?)
Ik vind de jurk van Amanda haar mooi staan en het maakt mij niets uit dat ze die ook droeg op
17 december bij de premiere Moordwijven in Scheveningen, Amanda was dolblij met de jurk
die ze vorig jaar van gelegenheidsjurken La Mirage in Purmerend kreeg.
Kwam wat uitspraken van vorig jaar 17 december 2007 tegen, diegene die nog helemaal
in DGK zitten of zaten, weten misschien Wie tegen Wie dit zei:
Ik ging googlen. Nu ben ik overstuur. Al dat haar!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
Moggûh Huub, één keer raden wie Emma van den Langenberg is. Kan nooit moeilijk zijn toch?
en jij maakte me nieuwschierig, ik wou dat hoofd met dat haar ook wel eens zienquote:Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ging googlen. Nu ben ik overstuur. Al dat haar!
Wat was dat in godsnaam?
Oh crap. Sorry! Niet dat ik er ook maar iets van begrijp maar toch.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
en jij maakte me nieuwschierig, ik wou dat hoofd met dat haar ook wel eens zien
17 en 18 december 2007quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
die 1e was volgens mij tussen Lieke en mij, maar niet welke kant op,
die 2e zou ik gezegd kunnen hebben,
die derde heb ik zeker weten gezegd tegen Lieke
die had Brian van mij gepakt, zei dat ooit een x aan tafel tegen Lieke (keukenterras of eettafel) werd toen nog een hele ophef over gemaaktquote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
17 en 18 december 2007
(Lieke was met Brian naar de DOB verwendag in De Steeg bij Arnhem)
Huub: Wat is er aan de hand, je doet zo anders?
Lieke: Ik heb een leuke dag gehad en dat wil ik graag zo houden, ik moet dingen een plaats geven.
Huub: Heeft dat met mij te maken die dingen die je een plaats wil geven?
-Lieke: Nee, maar laat me nu met rust, ik heb jou op dit moment uitgeschakeld,
maar mijn gevoelens zijn er nog wel.
Huub: Ik vind het super dat je een leuke dag met Brian had, waarom kunnen we niet gewoon doen?
Lieke: Nee ik wil mijn ruimte, geef me dat, ja?
-Huub: Omdat ik in 1 ding fout ben geweest blijf je me dat nadragen, je zal nooit toegeven dat je zelf
fout zit. Als je mijn familie of vriend bent zal ik je tot op bot verdedigen.
(In een mooie jurk naar de premiere van Moordwijven Scheveningen)
Brian: Lieke je lijkt op een dame, maar je bent het niet.
Amanda: Jaap doet wel zo intelligent, maar hij komt niet verder dan een potje schaken.
Hahaha.. mijn "fanpage" zeker..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ging googlen. Nu ben ik overstuur. Al dat haar!
Wat was dat in godsnaam?
Sure Huub.. Je durfde gewoon niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
die 1e was volgens mij tussen Lieke en mij, maar niet welke kant op,
die 2e zou ik gezegd kunnen hebben,
die derde heb ik zeker weten gezegd tegen Lieke
en sorry paarlen trutje dat ik er niet was,
zat helaas met mijn werk. Had het echt super leuk gevonden kreeg nog lieve sms jes van de meeste
van Amanda moest ik echt komen, toen ik sms te dat ik het neit ging halen maar vooral die van Jaap was grappig
iets over allemaal lekkere wijven en of de jurkjes nog korter konden en de tieten nog groter
ik haalde het echt niet, en vond het super jammer, helemaal als ik zo de foto's zie
Maar geeft niets hoor, ben je verzuurde reacties wel gewend, net als de meesten hier![]()
Ja, dat was dan een paar dagen eerder, ik zit nu op 17, 18 december te kijken, toen zei Brian het.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:10 schreef Huubdgk het volgende:
die had Brian van mij gepakt, zei dat ooit een x aan tafel tegen Lieke (keukenterras of eettafel) werd toen nog een hele ophef over gemaakt
oh zucht die discussies met Lieke, das nu allemaal zo een jaar terug, ben ik blij dat ik daar van af ben joh
nou ja "gestolen"' was niet echt een uitspraak waar ik trots op wasquote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
Tuinfluiter nu moet ik je toch even corrigeren. "Lieke je lijkt op een dame" die uitspraak had Brian gestolen van Huub, die dat in een ruzie met Lieke eruit had gegooid.
Scheer je weg!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Sure Huub.. Je durfde gewoon niet.
Dat mag Schattie, lees even terug, daar ben je best goed in, ik verneem net van Huub dat hijquote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
Tuinfluiter nu moet ik je toch even corrigeren. "Lieke je lijkt op een dame" die uitspraak
had Brian gestolen van Huub, die dat in een ruzie met Lieke eruit had gegooid.
Het was ook te mooi om waar te wezen: Brian die een originele zin, zonder verhaspelingen, uit z'n mond kreeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat mag Schattie, ik verneem net van Huub dat hij dat eerder uitsprak, dat het de tekst van Huub was,
jammer, ik vond het zo sterk origineel, uit de mond van Brian komen .
Caro ik heb proberen uit te zoeken waarom jij je Ava niet kan plaatsen, ik kom er niet uit,quote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Heeft Mannie dr lippen op laten spuiten?![]()
Verder ziet ze er weer prachtig uit, en haar gasten ook!
Echt een plaatje
Alleen de naam klopt. De foto's en het bijbehorende verhaal niet, maar die page is ooit 'ns gemaakt door iemand die ik ontmaskerd heb als netstalker.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef Huubdgk het volgende:
oke emma van de langeberg, vreemd verhaal, is dat pearlbitch ja? humor
Haha wat liefquote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Caro ik heb proberen uit te zoeken waarom jij je Ava niet kan plaatsen, ik kom er niet uit,
waarom het niet wil lukken.
http://i38.tinypic.com/a94f7.gif
http://134.tinypic.com/293f5v8.gif
zou je eigenlijk bij je webicon kunnen neerzetten en dan moet het gewoon goed zijn.
Waar rook is, is vuur ... en een woekerend bos haar.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Alleen de naam klopt. De foto's en het bijbehorende verhaal niet, maar die page is ooit 'ns gemaakt door iemand die ik ontmaskerd heb als netstalker.![]()
Dat was trouwens ook iemand die über gefrustreerd was dat ie door z'n ex aan de kant was gezet.
Grappig hè..
die jij ontmaskerd hebt als wat?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen de naam klopt. De foto's en het bijbehorende verhaal niet, maar die page is ooit 'ns gemaakt door iemand die ik ontmaskerd heb als netstalker.![]()
Dat was trouwens ook iemand die über gefrustreerd was dat ie door z'n ex aan de kant was gezet.
Grappig hè..
Idd, laat haar eens wat aan dat haar doen, is duidelijk NSFW enzoquote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur ... en een woekerend bos haar.
Bij mij geen behaarde voorbips hoor. Als je een leuke jonge meid bent mag je het zelf komen controleren hoor!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur ... en een woekerend bos haar.
Geen idee. Ik weet niet wat er in jouw hoofd omgaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
die jij ontmaskerd hebt als wat?
sorry Emma, maar jij komt mij een beetje over als kruising van het internet equivalent van don Quichot, saint Brian en een moraal ridder,
hoe komt dat?
vraag het Joost Hoebink hij geeft debat trainingen en werk(te) bij BNNquote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef Huubdgk het volgende:
joh iedereen, ik ben trouwens nog op zoek naar een aantal mensen voor een pilot die we nu aan het maken zijn, lees dit ff:
Wij zijn op zoek naar discussievoerders
Het gaat er in de pilot om dat je met jouw betoog de meeste toehoorders aanspreekt; dat men zich achter jouw argumentatie schaart, simpelweg omdat die het meest aantrekkelijk of overtuigend is. Probeer je te verplaatsen in de 'gemiddelde' Nederlander en onze Nederlandse mentaliteit.
wiens interessen wek ik hiermee? wie zou aan een degelijke pilot willen meewerken? PM mij ff
Je hebt een beste fanclub denk ik danquote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
en stiekum mis je lieke...geef maar toequote:Op woensdag 17 december 2008 14:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
die had Brian van mij gepakt, zei dat ooit een x aan tafel tegen Lieke (keukenterras of eettafel) werd toen nog een hele ophef over gemaakt
oh zucht die discussies met Lieke, das nu allemaal zo een jaar terug, ben ik blij dat ik daar van af ben joh
Volgens mij denkt Emma daar toch anders overquote:Op woensdag 17 december 2008 14:44 schreef Estherdv het volgende:
kunnen we niet over emma pratnem het gaat nu helemaal niet over haar maar over dgk!
Ik ben nu nog aan het bijkomen. Snap dat soort mensen niet, hoor. En dan ook nog open en bloot met je overbehaarde doos op internet gaan staan. Emma, Emma toch.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:40 schreef Manu82 het volgende:
Idd, laat haar eens wat aan dat haar doen, is duidelijk NSFW enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cc, heb je al een Oudejaarslot?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Heb je Brian, Amanda en Natasia al benaderd?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef Huubdgk het volgende:
joh iedereen, ik ben trouwens nog op zoek naar een aantal mensen voor een pilot die we nu aan het maken zijn, lees dit ff:
Het gaat er in de pilot om dat je met jouw betoog de meeste toehoorders aanspreekt; dat men zich achter jouw argumentatie schaart, simpelweg omdat die het meest aantrekkelijk of overtuigend is. Probeer je te verplaatsen in de 'gemiddelde' Nederlander en onze Nederlandse mentaliteit.
wiens interessen wek ik hiermee? wie zou aan een degelijke pilot willen meewerken? PM mij ff
Haha.. ja, het ging wel eens hard tegen hard. Ging om een figuur dat op usenet mensen liep uit te dagen en van diefstal en pedofilie beschuldigde. Tot dat ik me er met een paar mensen mee ging bemoeien. We zijn achter z'n ware identiteit gekomen en toen bleek dat hij (terwijl hij anderen van pedoneigingen beschuldigde) ondertussen zelf meisjes van 16 liep te ballen en vervolgens hun naaktfoto's op internet plempte.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt een beste fanclub denk ik dan
http://groups.google.nl/g(...)9de/fe7e7caad9fb6bba
Dorien Rose heet ze (fotomodel)quote:Op woensdag 17 december 2008 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
omg wie is dat lelijke zusje van Angelina Jolie
Wat Ning zegt. Ooit was ze mooi, tot ze zich om liet bouwen om op AJ te lijken. Some people.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
omg wie is dat lelijke zusje van Angelina Jolie
Wie zijn al de enge kerels?quote:
Oh! Gaat het Lagerhuis weer beginnen? Nu bij de commerciele omroep!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef Huubdgk het volgende:
Koster en Jojanneke, Anita Schuts, de ex-geliefde van Willem Endstra, Willem Smit, de flegmatieke IT-entrepreneur en peeet1 en Rob Heilbron, de textieltycoon, stonden helaas niet op de gastenlijst.quote:
Hahaha, een velgenset! En dat terwijl ze net is gezakt!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Leuke prijs wel voor Amanda.
[ afbeelding ]
Proxy, firewall, Chrome.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef STAP01 het volgende:
BTW, hoe kunnen jullie nu allemaal online zijn terwijl er gewaarschuwd wordt voor hackers op t nieuws. Microsoft komt vanavond pas met een oplossing. Of zitten jullie op Firefox.
Ik neem t risico maar, of valt alles wel mee?
hoe dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Proxy, firewall, Chrome.
http://www.google.com/chrome
nee, sorryquote:Op woensdag 17 december 2008 14:51 schreef Estherdv het volgende:
[..]
en stiekum mis je lieke...geef maar toe
bedoel je deze hekquote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef STAP01 het volgende:
BTW, hoe kunnen jullie nu allemaal online zijn terwijl er gewaarschuwd wordt voor hackers op t nieuws. Microsoft komt vanavond pas met een oplossing. Of zitten jullie op Firefox.
Ik neem t risico maar, of valt alles wel mee?
Volgens mij heb je 9 maanden met maar 1 lens gelopen. Toen je eindelijk nieuwe kreeg was het gedaan met de koopmanquote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee, sorryen als ik oude cossen teruglees ben ik blij dat we vanelkaar af zjin, want we deden elkaar alleen maar pijn. En filmpjes waarin leuke momenten zitten van ons doen mij niets, ja hoogstens een glimlach om een voorval, maar geen gevoel meer, sorry schat
ik ben je schat niet,,,ergens vind ik het wel jammer dat jullie niet meer bij elkaar zijn....quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee, sorryen als ik oude cossen teruglees ben ik blij dat we vanelkaar af zjin, want we deden elkaar alleen maar pijn. En filmpjes waarin leuke momenten zitten van ons doen mij niets, ja hoogstens een glimlach om een voorval, maar geen gevoel meer, sorry schat
Daarnaast was je of ben je nu getrouwd. Vond het zelf wel snel gaan, trouwen na een paar maanden. Heb je daar achteraf geen spijt van, iets langer wachten? Of was die klik al meteen van: ja die is het! Meestal zie je dat snelle trouwen bij mensen die een stuk ouder zijn en snel kinderen willen, vond het daarom wel apart toen ik een keer in zo'n finale topic las dat je in de 20 bent.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als er twee mensen niet bijelkaar passen zijn het huub en lieke wel jezus zeg als die na de kooi door hadden gegaan hadden ze allebei doorgedraaid door die discussies heel de dagquote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik ben je schat niet,,,ergens vind ik het wel jammer dat jullie niet meer bij elkaar zijn....
Proxy = niet nodig voor consumentenquote:
ging ook wel heel snel, maar ja was wel voor de tv, vond Claire wel leuk en was toen ook al verliefd op haar, maar ja dat word ik nogal snel (ik bedoel, dat kan ik niet ontkennen) maar vind Claire helemaal geweldig en heb haar heel goed leren in de kooi maar ook na de kooi, vooral na de kooi ben ik er achter gekomen dit is de liefde van mijn levenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Daarnaast was je of ben je nu getrouwd. Vond het zelf wel snel gaan, trouwen na een paar maanden. Heb je daar achteraf geen spijt van, iets langer wachten? Of was die klik al meteen van: ja die is het! Meestal zie je dat snelle trouwen bij mensen die een stuk ouder zijn en snel kinderen willen, vond het daarom wel apart toen ik een keer in zo'n finale topic las dat je in de 20 bent.Waarom weet ik dit alles?!
![]()
Nuttige dingen onthoud ik amper, maar dit...
![]()
Is toch gaaf als de gouden kooi dat als bonus voor jullie heeft. Dat had je dus nooit van je leven gedacht toen je er in ging. Wel leuk om te lezen trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ging ook wel heel snel, maar ja was wel voor de tv, vond Claire wel leuk en was toen ook al verliefd op haar, maar ja dat word ik nogal snel (ik bedoel, dat kan ik niet ontkennen) maar vind Claire helemaal geweldig en heb haar heel goed leren in de kooi maar ook na de kooi, vooral na de kooi ben ik er achter gekomen dit is de liefde van mijn leven
Haha yeah, velgen!!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Leuke prijs wel voor Amanda.
[ afbeelding ]
Is dat niet die ex van natasia rechts? En is trouwens de moeder van Amanda nog gespot op d'r feestje?quote:
huub,die Joost van BB? is een leuke om te vragen.Een jongen met humor en in BB deed hij dat al met de bewoners!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef Huubdgk het volgende:
Hm hij lijkt er wel verdacht veel op en dan in zo'n stamcafeetje van Holeeder en zoquote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef beequeen het volgende:
Nope Charmain, dat is Big Frank, een beveiliger. Mamanda op een feestje van Amanda....you must be kiddin'. Stel je voor dat ze moeder en dochter verwarren.
Cool dat het goed is uitgepakt.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ging ook wel heel snel, maar ja was wel voor de tv, vond Claire wel leuk en was toen ook al verliefd op haar, maar ja dat word ik nogal snel (ik bedoel, dat kan ik niet ontkennen) maar vind Claire helemaal geweldig en heb haar heel goed leren in de kooi maar ook na de kooi, vooral na de kooi ben ik er achter gekomen dit is de liefde van mijn leven
Toch heeft Huub nog steeds last van z'n linkeroog lijkt het.Net als met de vliegtuigactie voor Huub en Lieke zat ie ook in het interview door Bart kort geleden weer aan dat oog te punnikenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 9 maanden met maar 1 lens gelopen. Toen je eindelijk nieuwe kreeg was het gedaan met de koopman
Didoquote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
huub,die Joost van BB? is een leuke om te vragen.Een jongen met humor en in BB deed hij dat al met de bewoners!het is die BB waar Roel en Dido in zaten..
Mens, zoek een leven en geil niet eeuwig en altijd op Dido, Lieke en Fiona. Freak.quote:
Wauw zeg dat wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Fluitert!! Look at me, I'm pretty!
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog wat uitspraken van Amanda op 17 december 2008. 2007
Amanda: Ivar, ik kan de Titanic helemaal spelen, mijn zusje moest huilen.
(Amanda schrijft een fan terug)
Amanda leest de tekst op: Ik vind het jammer dat ik jouw wens niet in vervulling kan laten gaan.
Amanda: Ik had ook 2 katten, DJ en Jeans, maar die liepen we.
Nadia : Ja, waarom denk je?
Amanda: ik had ook 4 paarden maar mijn vriend wilde schildpadden, dus die had ik ook.
Nadia: Wat moet je nu met schildpadden?
Amanda: Ja, dat vind ik ook.
Amanda: Lieke je tepels zij nog groter dan je neus.
(Vader van Huub aan de telefoon)
Theo: Dag lieve schat van me, ik hoop dat je de televizierring wint.
Freak? Waar zat die in???quote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mens, zoek een leven en geil niet eeuwig en altijd op Dido, Lieke en Fiona. Freak.
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
huub,die Joost van BB? is een leuke om te vragen.Een jongen met humor en in BB deed hij dat al met de bewoners!het is die BB waar Roel en Dido in zaten..
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Joost van de jostiflips ....quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
lijkt me best een keer leuk !!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef Meds het volgende:
Haha ik had ook al associaties met het lagerhuis, maar daar noemen ze het tenminste nog debat. Als ik denk aan "discussiegroepjes" dan denk ik aanLibelle huisvrouwen die praten over of Dries Roelvink nou wel of geen sexappeal heeft.
kan ook nog van FOK he .... dan leest ze lekker mee ! Hoi Amanquote:Op donderdag 18 december 2008 03:58 schreef peeet1 het volgende:
amanda pikt foto van mijn hyves en misbruikt het voor haar profielfoto
[ afbeelding ]
Geplaatst door Amanda , gisteren, 23:26
bron http://lifeofamanda.hyves(...)os/434780947/0/YOt5/
[ afbeelding ]
Geplaatst door Dgk1en2 , dinsdag, 15:21
bron http://dgk1en2.hyve.nl/al(...)os/433566596/0/CCj7/
Volgens mij heb je ook het filmpje van haar presentatie op haar hyves geplatst...........en ze heeft het gebruikt.............dat doet ze vaak hoor........dus niks bijzonders.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:58 schreef peeet1 het volgende:
amanda pikt foto van mijn hyves en misbruikt het voor haar profielfoto
[ afbeelding ]
Geplaatst door Amanda , gisteren, 23:26
bron http://lifeofamanda.hyves(...)os/434780947/0/YOt5/
[ afbeelding ]
Geplaatst door Dgk1en2 , dinsdag, 15:21
bron http://dgk1en2.hyve.nl/al(...)os/433566596/0/CCj7/
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:41 schreef peeet1 het volgende:
He schatjes...
Ik wou ff zeggen dat ik heerlijk in 't zonnetje zit te tjillen met het Marco'tje in de Dominicaanse...
We vermaken ons top, iniedergeval...
groetjes gisela
In dat geval:quote:Op donderdag 18 december 2008 04:10 schreef snetje het volgende:
[..]
kan ook nog van FOK he .... dan leest ze lekker mee ! Hoi Aman![]()
vandaar dat rare foontje naar Huub ...
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog wat uitspraken van Amanda op 17 december 2007.
Amanda: Ik had 2 katten, DJ en Jeans, die liepen weg, ik had ook 4 paarden , mijn vriend wilde schildpadden, dus die had ik ook.
Nadia: Wat moet je nu met schildpadden?
Amanda: Ja, dat vind ik ook.
Dat zijn twee ex-CBML-ers, Gisela en (blanke) Marco. Toegegeven, ze zijn verdomd snel te vergeten.quote:
En naar het schijnt gelukkig getrouwd.quote:
Geen idee. Heb het niet gecontroleerd.quote:Zou z'n pikkie al gegroeid zijn?
Owhja...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn twee ex-CBML-ers, Gisela en (blanke) Marco. Toegegeven, ze zijn verdomd snel te vergeten.
Dus ... check TT ...quote:
Ik weet wat cantbuymeluv is, maar die hele figuren zeggen me echt niets.. Misschien omdat ik bij het hoofd van kheeeheeelyyyyy wegzapte.quote:
Ik zou willen dat ik in jouw onwetende schoenen stond.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef Aneurism het volgende:
Ik weet wat cantbuymeluv is, maar die hele figuren zeggen me echt niets.. Misschien omdat ik bij het hoofd van kheeeheeelyyyyy wegzapte.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik in jouw onwetende schoenen stond.
Iets goeds? Hemelsch!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:48 schreef Aneurism het volgende:
Ik denk dat dat iets goeds is in dit geval?
Vind 't juist een leuk interview. En Bartje doet 't goed!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
Interview van debieltje en mongooltje nu online bij fruitenzuivel.
Wat een nikszeggend interview, maar had eigenlijk niets anders verwacht van die 2.
idd.. ik vind dit het leukste interview tot nu toe, ... Ribas zei wel leuke dingen over het groeien in een rol, en over reality anno 2008quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef Day het volgende:
[..]
Vind 't juist een leuk interview. En Bartje doet 't goed!
Nou ja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef Day het volgende:
Vind 't juist een leuk interview. En Bartje doet 't goed!
Ribas kwam in de show idd vrij dom over, maar door zn posts hier en in dit inerview merk je wel dat ie zich erg bewust was van zn omgeving en wel over zaken na dachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, smaken verschillen.
Dat Bart het goed doet verbaast me niks maar ik vind Ribas en Yasmin zooooo nikszeggend.
Bart zei het zelf al in de SC, Ribas is zwakbegaafd. Misschien niet zo netjes maar toch.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd.. ik vind dit het leukste interview tot nu toe, ... Ribas zei wel leuke dingen over het groeien in een rol, en over reality anno 2008![]()
Bart deed het ook erg goed
'de stigmatisatie, 4 real nigga?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat 'de stigmatisatie door de porno-industrie blootleggen', en hij blijkt een kunstbuik te hebben.![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)trie_aan_banden.html
Pearlbitch(505)quote:
Tsja nogmaals, smaken verschillen. Ik blijf het een ongelooflijk dom stel vinden maar ze passen prima in het format van CBML. Zet tig domme mensen in een hok et voila, we hebben een RLS.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
Ribas kwam in de show idd vrij dom over, maar door zn posts hier en in dit inerview merk je wel dat ie zich erg bewust was van zn omgeving en wel over zaken na dacht
nogmaals, leuk interview
Ik heb even voor je gekeken fluitertje. Het is ene Marjolein, collega van het ijskonijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Leuk al die foto's van Dgk-mensen, maar wie is dit Lieke en ?
geef dan een linkjequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:50 schreef lies1958 het volgende:
staat op telegraaf bij video een filmpje met nadia en dennis heet jaap zwanger of zo.
Nadia is heel positief over huub buiten de kooi en over brian had ze niet zo veel te zeggen.
Oja en ze hebben het over huub en lieke die zwanger zijn.
Leest dan echt niemand de vorige posts?quote:
Dat laatste regeltje van je heb ik dus heel duidelijk over het hoofd gezien. Stom hequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest dan echt niemand de vorige posts?
vrijdag 19 december 2008 @ 19:10
Rot toch op peeet, wie zit hier nu op te wachten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat laatste regeltje van je heb ik dus heel duidelijk over het hoofd gezien. Stom he
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:15 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Rot toch op peeet, wie zit hier nu op te wachten?
Dank je.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
volgens de Telegraaf
zijn Huub en Lieke zwanger.
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asxquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef STAP01 het volgende:
Huub, voor als je meeleest, gaan jij en Jaap (of Claire, Joris, Theo of wie dan ook) nog richting Breda Het Glazen Huis? Of denk je dat Giel het niet trekt dat jij voor zn neus staat in combinatie met "niet roken" ?
Signeersessie zijn ook al nodig.quote:hallo lieve allemaal:
Mijn presentatie van mijn jaarkalender en verjaardag was helemaal te gek. Wil je mijn kalender bestellen dan staan hierbij de gegevens zodat de kalender zo snel mogelijk naar je toe gestuurd kan worden.
dikke kus Amanda.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prijs Amanda jaarkalender 2009
¤ 9, 95 Kalender
¤ 6, 20 Verzendkosten
--------
¤ 16, 15 Totaal
Maak het bedrag van ¤ 16, 15 over naar:
World of Bookings bv te Amsterdam, op bankrekening nummer ABN AMRO 53. 18. 38. 439
Onder vermelding van: Amanda
Omschrijving:
Je voor- en achternaam, adres, postcode en woonplaats en telefoonnummer
(Op postbus afleveren is niet mogelijk)
Edit: mokkels.nl heeft er ook lucht van gekregen. Dat zal de verkoop ook niet stimuleren. De fappers downloaden die foto's gewoon.quote:Maandag 29 december kalender signeer sessie www.dregema.nl. -Dinsdag 30 december kalender signeer sessie www.dregema.nl. @ in Emmen vandaag, 14:25
goeie vraag!quote:Op maandag 22 december 2008 10:32 schreef JaneDoe het volgende:
iemand ooit nog iets gehoord van de bekraste langspeelplaat aka zdngmw?
Hé Hupert, schoon dat blog eens van je op ipv hier rond te hangen. Wat een bende.quote:
Bij de sociale dienst wel, denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 10:32 schreef JaneDoe het volgende:
iemand ooit nog iets gehoord van de bekraste langspeelplaat aka zdngmw?
Nou wat een geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 23 december 2008 04:21 schreef peeet1 het volgende:
lieke ja de lieke van de gouden kooi was bij het Glazen Huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Deze is ook nieuw op haar Hyves.quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:21 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
heb je dat bv huub zien doen of jaap?quote:Op dinsdag 23 december 2008 04:21 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Voor het raam gestaan misschien? Idd wereldnieuws.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Lieke dan gedaan in het Glazen Huis?
een kijkje genomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft zich er via achter ingeneukt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Lieve foto, ze ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook nieuw op haar Hyves.
Again, eat your heart out Huub!!!![]()
[ afbeelding ]
ik voel mij idd te goed voor het glazen huis!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Estherdv het volgende:
[..]
heb je dat bv huub zien doen of jaap?
nee ze denken alleen maar aan zichzelf, en ze zijn notbene nog wel bekent
Ik heb zo'n leuke gadget van Liekje,weet alleen niet hoe ik hem moet plaatsenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook nieuw op haar Hyves.
Again, eat your heart out Huub!!!![]()
[ afbeelding ]
Jij bedoelt vast en zeker Eten en Daten met Leon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb zo'n leuke gadget van Liekje,weet alleen niet hoe ik hem moet plaatsen![]()
Aristotolesquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef Suikeroom het volgende:
omg Estherdv is gewoon echt retarded, ik ga een mooi plaatje voor jou posten
[ afbeelding ]
Een vriend van me heeft daar aan meegedaan. Als sort of vriendendienst zei ie. Hij was maar wat blij dat ie niet werd uitverkoren voor een datequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Jij bedoelt vast en zeker Eten en Daten met Leon.
Je bent toch echt een loser als je je voor zo'n programma opgeeft of ook mediageil?
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
Een vriend van me heeft daar aan meegedaan. Als sort of vriendendienst zei ie. Hij was maar wat blij dat ie niet werd uitverkoren voor een date.
Zou lieke daarom juist naar het glazen huis zijn gegaan om nog weer in de picture te komen. Waarschijnlijk gedacht van Yes camera's daar moeten we wezen Leon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Estherdv het volgende:
[..]
heb je dat bv huub zien doen of jaap?
nee ze denken alleen maar aan zichzelf, en ze zijn notbene nog wel bekent
Nee .Lieke in een Kerstboom.avatarquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bedoelt vast en zeker Eten en Daten met Leon.
Je bent toch echt een loser als je je voor zo'n programma opgeeft of ook mediageil?
Militante Huubsoppers?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
Huub, Lieke stond op het plein met Leon. Leon woont in Breda, ze gingen even het sfeertje proeven. Big deal.![]()
Verzuurde Liekefans, bestaat er iets erger?
Dan had ze op Oudjaarsnacht wel naar de Erasmusbrug in Rotterdam gegaan..quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zou lieke daarom juist naar het glazen huis zijn gegaan om nog weer in de picture te komen. Waarschijnlijk gedacht van Yes camera's daar moeten we wezen Leon.
Misschien niet uitgenodigd door RTL 5 en de andere wel kan dat een reden zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan had ze op Oudjaarsnacht wel naar de Erasmusbrug in Rotterdam gegaan..
Ze wil niks meer met DGK te maken hebben, hooguit met haar hartsvriendin Amandaquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
JdM kennende ziet hij het liefst al zijn voormalige discipeltjes op appel verschijnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Misschien niet uitgenodigd door RTL 5 en de andere wel kan dat een reden zijn.
Daar kan ze tochwel naar toe gaan ,net als iedereen die dat wil.Tis maar eenheel simpel wijffie met namaak reikiehhquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ooooooh, wanneer komt de liefdesbaby.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef peeet1 het volgende:
ik hoor net op 3fm dat lieke volgend jaar gaat trouwen![]()
![]()
en waarom zou ik nu verzuurd zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
Huub, Lieke stond op het plein met Leon. Leon woont in Breda, ze gingen even het sfeertje proeven. Big deal.![]()
Verzuurde Liekefans, bestaat er iets erger?
Ze hebben elkaar ontmoet op het feest van Imke de schoonheidspecialiste. Dacht eind oktober of zo dat het was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang heeft ze inmiddels een relatie met die Leon?
Ik oordeel ook niet hoor over hoe lang ze een relatie hebben. Als ze willen trouwen moeten ze dat lekker doen. Ik hoef het niet te betalen dus who cares.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Laysa het volgende:
ach....hoe lang kende huub claire oo al weer toen hij dr ten huwelijk vroeg...its all the same sjit
Het is een topwijfie dat overloopt van klasse!!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Daar kan ze tochwel naar toe gaan ,net als iedereen die dat wil.Tis maar eenheel simpel wijffie met namaak reikiehh
Gewoon tussen het publiek, zonder zich op de voorgrond te dringen. Zo kennen we onze Lieke, wars van dikdoenerij, i.t.t. andere kooibewoners!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:04 schreef peeet1 het volgende:
en daar is onze lieke op tv
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je geen huubsopper bent..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Estherdv het volgende:
[..]
en waarom zou ik nu verzuurd zijn?
zou je het erg vinden om vanaf nu dat woord hier nooit meer te postenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat je geen huubsopper bent..
ik denk niet dat als bijvoorbeeld Brian daar gaat staan, dat ie gewoon rustig tussen het publiek kan staan..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon tussen het publiek, zonder zich op de voorgrond te dringen. Zo kennen we onze Lieke, wars van dikdoenerij, i.t.t. andere kooibewoners!
Hear hearquote:Op woensdag 24 december 2008 00:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zou je het erg vinden om vanaf nu dat woord hier nooit meer te posten![]()
![]()
![]()
hoeveel keer zou je dat woord nu al gepost hebben, en dan alleen nadat de gouden kooi afgelopen? doe je het alleen maar om te provoceren of is het in jouw hoofd een waarheid? jij denkt echt bij jezelf dat er hier nog mensen zijn die fan zijn van iemand?
geef gewoon op een normale manier antwoord, zonder anderen erbij te halen.. ik wil gewoon weten wat jij vindt.
Op de één of andere manier doen jouw pennenvruchten met dat quasi-belerende toontje mij altijd denken aan één van mijn leraren op het atheneum. Zo'n linkse a/peda/psycholoog type met roomse background.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zou je het erg vinden om vanaf nu dat woord hier nooit meer te posten![]()
![]()
![]()
hoeveel keer zou je dat woord nu al gepost hebben, en dan alleen nadat de gouden kooi afgelopen? doe je het alleen maar om te provoceren of is het in jouw hoofd een waarheid? jij denkt echt bij jezelf dat er hier nog mensen zijn die fan zijn van iemand?
geef gewoon op een normale manier antwoord, zonder anderen erbij te halen.. ik wil gewoon weten wat jij vindt.
met wiequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef peeet1 het volgende:
ik hoor net op 3fm dat lieke volgend jaar gaat trouwen![]()
![]()
Die van jou doen me altijd denken aan een spanlaken en gillende sirenes. Heb je er nooit over nagedacht om gewoon eens hulp te gaan zoeken?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op de één of andere manier doen jouw pennenvruchten met dat quasi-belerende toontje mij altijd denken aan één van mijn leraren op het atheneum. Zo'n linkse a/peda/psycholoog type met roomse background.![]()
Heb je er nooit aan gedacht om te solliciteren naar een ministerspost in ons fijne retro-fifties kabinet??
Duidelijk in de recalcitrante puberfase blijven steken. Jammer, je had van die leraar nog iets kunnen leren!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op de één of andere manier doen jouw pennenvruchten met dat quasi-belerende toontje mij altijd denken aan één van mijn leraren op het atheneum. Zo'n linkse a/peda/psycholoog type met roomse background.![]()
elke keer die zelfde quotes in interviewsquote:Op woensdag 24 december 2008 06:25 schreef peeet1 het volgende:
Met strandjutters, een kermisexploitant
omgquote:Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef peeet1 het volgende:
"lekker knuffelen" ruud & Annette voor geld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker knuffelen ruud & Annette uit Big Brother voor Serious Request
hyves checken van dat soort mensen is wel fail hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Starlie het volgende:
Denk niet dat Lieke gaat trouwen op haar Hyves staat er in elk geval niets over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |