ik voel mij idd te goed voor het glazen huis!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Estherdv het volgende:
[..]
heb je dat bv huub zien doen of jaap?
nee ze denken alleen maar aan zichzelf, en ze zijn notbene nog wel bekent
Ik heb zo'n leuke gadget van Liekje,weet alleen niet hoe ik hem moet plaatsenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook nieuw op haar Hyves.
Again, eat your heart out Huub!!!![]()
[ afbeelding ]
Jij bedoelt vast en zeker Eten en Daten met Leon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb zo'n leuke gadget van Liekje,weet alleen niet hoe ik hem moet plaatsen![]()
Aristotolesquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef Suikeroom het volgende:
omg Estherdv is gewoon echt retarded, ik ga een mooi plaatje voor jou posten
[ afbeelding ]
Een vriend van me heeft daar aan meegedaan. Als sort of vriendendienst zei ie. Hij was maar wat blij dat ie niet werd uitverkoren voor een datequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Jij bedoelt vast en zeker Eten en Daten met Leon.
Je bent toch echt een loser als je je voor zo'n programma opgeeft of ook mediageil?
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
Een vriend van me heeft daar aan meegedaan. Als sort of vriendendienst zei ie. Hij was maar wat blij dat ie niet werd uitverkoren voor een date.
Zou lieke daarom juist naar het glazen huis zijn gegaan om nog weer in de picture te komen. Waarschijnlijk gedacht van Yes camera's daar moeten we wezen Leon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Estherdv het volgende:
[..]
heb je dat bv huub zien doen of jaap?
nee ze denken alleen maar aan zichzelf, en ze zijn notbene nog wel bekent
Nee .Lieke in een Kerstboom.avatarquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bedoelt vast en zeker Eten en Daten met Leon.
Je bent toch echt een loser als je je voor zo'n programma opgeeft of ook mediageil?
Militante Huubsoppers?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
Huub, Lieke stond op het plein met Leon. Leon woont in Breda, ze gingen even het sfeertje proeven. Big deal.![]()
Verzuurde Liekefans, bestaat er iets erger?
Dan had ze op Oudjaarsnacht wel naar de Erasmusbrug in Rotterdam gegaan..quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zou lieke daarom juist naar het glazen huis zijn gegaan om nog weer in de picture te komen. Waarschijnlijk gedacht van Yes camera's daar moeten we wezen Leon.
Misschien niet uitgenodigd door RTL 5 en de andere wel kan dat een reden zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan had ze op Oudjaarsnacht wel naar de Erasmusbrug in Rotterdam gegaan..
Ze wil niks meer met DGK te maken hebben, hooguit met haar hartsvriendin Amandaquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
JdM kennende ziet hij het liefst al zijn voormalige discipeltjes op appel verschijnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Misschien niet uitgenodigd door RTL 5 en de andere wel kan dat een reden zijn.
Daar kan ze tochwel naar toe gaan ,net als iedereen die dat wil.Tis maar eenheel simpel wijffie met namaak reikiehhquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ooooooh, wanneer komt de liefdesbaby.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef peeet1 het volgende:
ik hoor net op 3fm dat lieke volgend jaar gaat trouwen![]()
![]()
en waarom zou ik nu verzuurd zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
Huub, Lieke stond op het plein met Leon. Leon woont in Breda, ze gingen even het sfeertje proeven. Big deal.![]()
Verzuurde Liekefans, bestaat er iets erger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |