ging ook wel heel snel, maar ja was wel voor de tv, vond Claire wel leuk en was toen ook al verliefd op haar, maar ja dat word ik nogal snel (ik bedoel, dat kan ik niet ontkennen) maar vind Claire helemaal geweldig en heb haar heel goed leren in de kooi maar ook na de kooi, vooral na de kooi ben ik er achter gekomen dit is de liefde van mijn levenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Daarnaast was je of ben je nu getrouwd. Vond het zelf wel snel gaan, trouwen na een paar maanden. Heb je daar achteraf geen spijt van, iets langer wachten? Of was die klik al meteen van: ja die is het! Meestal zie je dat snelle trouwen bij mensen die een stuk ouder zijn en snel kinderen willen, vond het daarom wel apart toen ik een keer in zo'n finale topic las dat je in de 20 bent.Waarom weet ik dit alles?!
![]()
Nuttige dingen onthoud ik amper, maar dit...
![]()
Is toch gaaf als de gouden kooi dat als bonus voor jullie heeft. Dat had je dus nooit van je leven gedacht toen je er in ging. Wel leuk om te lezen trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ging ook wel heel snel, maar ja was wel voor de tv, vond Claire wel leuk en was toen ook al verliefd op haar, maar ja dat word ik nogal snel (ik bedoel, dat kan ik niet ontkennen) maar vind Claire helemaal geweldig en heb haar heel goed leren in de kooi maar ook na de kooi, vooral na de kooi ben ik er achter gekomen dit is de liefde van mijn leven
Haha yeah, velgen!!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Leuke prijs wel voor Amanda.
[ afbeelding ]
Is dat niet die ex van natasia rechts? En is trouwens de moeder van Amanda nog gespot op d'r feestje?quote:
huub,die Joost van BB? is een leuke om te vragen.Een jongen met humor en in BB deed hij dat al met de bewoners!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef Huubdgk het volgende:
joh iedereen, ik ben trouwens nog op zoek naar een aantal mensen voor een pilot die we nu aan het maken zijn, lees dit ff:
Wij zijn op zoek naar discussievoerders
Het gaat er in de pilot om dat je met jouw betoog de meeste toehoorders aanspreekt; dat men zich achter jouw argumentatie schaart, simpelweg omdat die het meest aantrekkelijk of overtuigend is. Probeer je te verplaatsen in de 'gemiddelde' Nederlander en onze Nederlandse mentaliteit.
wiens interessen wek ik hiermee? wie zou aan een degelijke pilot willen meewerken? PM mij ff
Hm hij lijkt er wel verdacht veel op en dan in zo'n stamcafeetje van Holeeder en zoquote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef beequeen het volgende:
Nope Charmain, dat is Big Frank, een beveiliger. Mamanda op een feestje van Amanda....you must be kiddin'. Stel je voor dat ze moeder en dochter verwarren.
Cool dat het goed is uitgepakt.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ging ook wel heel snel, maar ja was wel voor de tv, vond Claire wel leuk en was toen ook al verliefd op haar, maar ja dat word ik nogal snel (ik bedoel, dat kan ik niet ontkennen) maar vind Claire helemaal geweldig en heb haar heel goed leren in de kooi maar ook na de kooi, vooral na de kooi ben ik er achter gekomen dit is de liefde van mijn leven
Toch heeft Huub nog steeds last van z'n linkeroog lijkt het.Net als met de vliegtuigactie voor Huub en Lieke zat ie ook in het interview door Bart kort geleden weer aan dat oog te punnikenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 9 maanden met maar 1 lens gelopen. Toen je eindelijk nieuwe kreeg was het gedaan met de koopman
Didoquote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
huub,die Joost van BB? is een leuke om te vragen.Een jongen met humor en in BB deed hij dat al met de bewoners!het is die BB waar Roel en Dido in zaten..
Mens, zoek een leven en geil niet eeuwig en altijd op Dido, Lieke en Fiona. Freak.quote:
Wauw zeg dat wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Fluitert!! Look at me, I'm pretty!
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog wat uitspraken van Amanda op 17 december 2008. 2007
Amanda: Ivar, ik kan de Titanic helemaal spelen, mijn zusje moest huilen.
(Amanda schrijft een fan terug)
Amanda leest de tekst op: Ik vind het jammer dat ik jouw wens niet in vervulling kan laten gaan.
Amanda: Ik had ook 2 katten, DJ en Jeans, maar die liepen we.
Nadia : Ja, waarom denk je?
Amanda: ik had ook 4 paarden maar mijn vriend wilde schildpadden, dus die had ik ook.
Nadia: Wat moet je nu met schildpadden?
Amanda: Ja, dat vind ik ook.
Amanda: Lieke je tepels zij nog groter dan je neus.
(Vader van Huub aan de telefoon)
Theo: Dag lieve schat van me, ik hoop dat je de televizierring wint.
Freak? Waar zat die in???quote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mens, zoek een leven en geil niet eeuwig en altijd op Dido, Lieke en Fiona. Freak.
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
huub,die Joost van BB? is een leuke om te vragen.Een jongen met humor en in BB deed hij dat al met de bewoners!het is die BB waar Roel en Dido in zaten..
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Joost van de jostiflips ....quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
lijkt me best een keer leuk !!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef Meds het volgende:
Haha ik had ook al associaties met het lagerhuis, maar daar noemen ze het tenminste nog debat. Als ik denk aan "discussiegroepjes" dan denk ik aanLibelle huisvrouwen die praten over of Dries Roelvink nou wel of geen sexappeal heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |