Zelfs lettergreep voor lettergreep niet..quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:52 schreef Niconigger het volgende:
Koningin Emma, dat ze dat niet konden raden
Verleden jaar hadden ze nog het originele commentaar (bij de sportvragen)quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:10 schreef Marcoss het volgende:
Haha, dat commentaar bij de goal van Sneijder![]()
Nikki is gewoon een geil wijf, dé reden dat ik nog wel eens TMF kijk.lquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:39 schreef DaMook het volgende:
Nikki was wel. Jeroen vd boom vond ik zwaar irritant
.
Zit die nog bij tmf dan ? Dacht dat die alweer een tijdje weg was daarquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nikki is gewoon een geil wijf, dé reden dat ik nog wel eens TMF kijk.l
Ja, maar het inhoudelijk vermogen stelt niet veel voor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nikki is gewoon een geil wijf, dé reden dat ik nog wel eens TMF kijk.l
Dan zal het al wel weer een poosje geleden zijn daty ik het gekeken heb.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zit die nog bij tmf dan ? Dacht dat die alweer een tijdje weg was daar.
Hé, respect voor de quizmasters!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:48 schreef JJH het volgende:
Pfff zeg, Paula Udondek....
Over klotenamen egsproken.
Ik bedoel, probeer dat maar eens duidelijk te maken... duurde ook wel even!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hé, respect voor de quizmasters!
Geeft nietsquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar het inhoudelijk vermogen stelt niet veel voor.
Zij is klein in het echt! Echt lilliputter klein gewoon.. op een festival liep ze langs me, ik zag eerst een berg met haar, toen haar gezicht, ik denk: waar ken ik die ook alweer van..? Bleek het dus haar te zijn.. maar echt klein! Ik denk 1.50-1.58m.. hoogstens!!quote:
Het wordt steeds beterquote:Op zondag 14 december 2008 00:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Zij is klein in het echt! Echt lilliputter klein gewoon.. op een festival liep ze langs me, ik zag eerst een berg met haar, toen haar gezicht, ik denk: waar ken ik die ook alweer van..? Bleek het dus haar te zijn.. maar echt klein! Ik denk 1.50-1.58m.. hoogstens!!
Ik had het opgenomen... Beau die weer lekker bezig was met die champagne...quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:11 schreef DaFrenk het volgende:
Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen, niet zo zeer als aflevering, maar gewoon als oudejaarsavondprogramma.
Tuurlijk komt er dit voorjaar een nieuw seizoen, de kijkcijfers zijn super!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond het geweldig. Hoorde ik Linda nou zeggen dat er in Maart een derde seizoen komt?
Zou top zijn
Alleen Youp trok meer kijkers.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er dit voorjaar een nieuw seizoen, de kijkcijfers zijn super!![]()
Tja, met alcohol vind je alles goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zag het programma deze week voor het eerst (schaam schaam). Erg leuk format.
Leuk dat Wolter Kroes ook nog even langskwam met zijn Viva Hollandia.
Blijf het grappig vinden dat bijna heel Nederland uit zijn plaat ging bij het EK deze zomer, zeker als je bedenkt dat het oorspronkelijk een Duits nummer is
Maar dan jonger en energieker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef fratsman het volgende:
Om de een of andere reden doen ze me een beetje denken aan de Ron en André van de 21e eeuw...
jup indd, hij is soms ook een beetje overdrevenquote:
Yep maar het vorige seizoen staat er zo te zien niet meer opquote:Op zondag 4 januari 2009 14:03 schreef kyra-94 het volgende:
Hmm,, Ruben heeft ook een keer meegedaan aan IHVH>??
In vorige seizoen ofzo??
toen heb ik niet gekeken?? heeft iemand een linkje waar je dat kan terugzien..
x
sheiBe,, echt balen..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Yep maar het vorige seizoen staat er zo te zien niet meer op[ afbeelding ]
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef kyra-94 het volgende:
Okeee. duurt nog ff dus. kan nie wachten
Het is inderdaad wel wat minder geworden dan in het beginquote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef veldmuis het volgende:
Tof. Al vond ik het een aflopend verhaal. De eerste afleveringen waren echt vermakelijk, maar het werd steeds minder.
Wat een dom kind zeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is dat geile wijf bij Beau's team?
marijke helwegenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is dat geile wijf bij Beau's team?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind Beau z'n team wel knap samengesteld. Excuusneger John Williams is de slimste van de drie..
Same here.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Piles het volgende:
Alleen de officiele naam van TON wist ik niet, maar kon ze zo alle 11 zo opnoemen
Door die warme lampen smelt het plastic langzaam wegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Heeft Marijke parkinson ofzo? Dat hoofd gaat heel de tijd heen en weer.
dat viel me ook al op bij DWDDquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Heeft Marijke parkinson ofzo? Dat hoofd gaat heel de tijd heen en weer.
Klopt, daar vertelde ze nog over bij '24 uur met...'. Aangeboren tremor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Nee, ze heeft last van een zogenaamde 'tremor'. --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Marijke_Helwegen
Het is alleen veel leuker als Jeroen wint.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef SlimShady het volgende:
Beau had makkelijk kunnen winnen. van die politieke partijen had ie 10 punten kunnen scoren.
en bij de hoger/lager riepen ze 54%! dan is het toch voorspelbaar dat Jeroen lager zegt.
dat waren dan minstens 20 punten verdiend. máár Jeroen had wel geluk met de namen raden, veel te makkelijk.
Yep die is er, althans was er altijd bij de vorige runquote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Clesar03 het volgende:
Weet iemand of er ook een herhaling is (op tv) ?
maar je kunt ook kijken bij rtlgemist.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Clesar03 het volgende:
Weet iemand of er ook een herhaling is (op tv) ?
Dennis?quote:
Vd Ven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dennis?
Wel briljant dat Jeroen weer 50 draait.![]()
Nooit geschoten is altijd misquote:
Even wiki checken....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is dat niet Tippi Wan van Gooische Vrouwen?
Wees blij dat je toen thuis zat. Waren aardig wat supporters van jullie opgepakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:38 schreef LeonH het volgende:
Wat een kutgoal...
Hier vlogen op dat moment behoorlijk wat dingen door Huize LeonH. En de tafel ging ook nog eens bijna doormidden....
10 seconden waren we verwijderd van Europees...![]()
Nu 10 plaatsen....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:38 schreef LeonH het volgende:
Wat een kutgoal...
Hier vlogen op dat moment behoorlijk wat dingen door Huize LeonH. En de tafel ging ook nog eens bijna doormidden....
10 seconden waren we verwijderd van Europees...![]()
Zo zie je maar wat die 10 seconden allemaal met de inkomsten kunnen doenquote:
Erg leuk programma inderdaad, maar ik denk dat het zonder Jeroen veel minder leuk is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef elby1988 het volgende:
Jaaaa hebben ze hier een topic over?:O Geweldig programma!![]()
Prachtig met Jeroen en Bo
Leo Driessenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef Silenus het volgende:
Het commentaar van Leo Driessen hebben ze wat 'ouder laten lijken'.Hoe kut.
Hun vind ik wel het leukste hoor, alleen Linda de Mol vind ik niet echt leukquote:
Dat is zeer zeker zo.. Maar Bo maakt er af en toe ook iets moois van. Denk dat het ook belangrijk is dat je tegenover jeroen niet nog zo iemand neerzet, dat ontspoortquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:50 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Erg leuk programma inderdaad, maar ik denk dat het zonder Jeroen veel minder leuk is.
Wel de beelden gebruiken, maar niet het originele commentaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef Silenus het volgende:
Het commentaar van Leo Driessen hebben ze wat 'ouder laten lijken'.Hoe kut.
Jep, hij spreekt gewoon de zinnen in precies zoals ze toen waren, alleen veel vervelender, maar ik kan Leo Driessen dan ook helemaal niet uitstaan, na wij dachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel de beelden gebruiken, maar niet het originele commentaar
Zeg 'ns AAaa mag van mij wel weer van de buis, maar misschien ben ik daarvoor van een te jonge generatie..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef happyme28 het volgende:
Het is ook een heerlijk vermakelijk gezellig programma. Met Zeg 'ns AAaa erbij op zondag en X Factor en TV Kantine heeft RTL 4 toch weer heel snel de boel op orde.
Dat was vorig jaar wel anders.
Ik denk dat de meeste mensen Leo Driessen niet uit kunnen staan. Het originele commentaar geeft vaker ook iets speciaals mee..quote:Op zondag 22 maart 2009 10:31 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Jep, hij spreekt gewoon de zinnen in precies zoals ze toen waren, alleen veel vervelender, maar ik kan Leo Driessen dan ook helemaal niet uitstaan, na wij dachten.
Daar is de <piep> voor uitgevonden toch. Het hoeft allemaal niet zo moeilijkquote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen Leo Driessen niet uit kunnen staan. Het originele commentaar geeft vaker ook iets speciaals mee..
probleem dan kan misschien zijn, dat het antwoord gegeven kan worden tijdens het fragment
Precies, goedkope en simpele optie.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is de <piep> voor uitgevonden toch. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk
En Kim Feenstraquote:Op zondag 22 maart 2009 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan heb je eindelijk Jan Smit gehad, komt volgende week ook nog zijn zus!
Ik sla maar even een weekje overquote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Kim Feenstra. Lekker maar dom, dat wordt nog wat
.
hilarisch juist. net als laatst met die Tarzan idiootquote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Kim Feenstra. Lekker maar dom, dat wordt nog wat
.
Ik ga zeker kijken, lachen zullen wequote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hilarisch juist. net als laatst met die Tarzan idioot.
Met Gerard Ekdomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met Gerard EkdomOwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Dit is een herhalingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:32 schreef DaFrenk het volgende:
geen Ekdom...
Lijkt me wel ja. Gelijk hebben ze trouwens. Net nu het RTL weer voor de wind gaat moeten ze geen miljoen kijkers gratis weggooienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom een herhalingWas niet de bedoeling van RTL, volgens mij hebben ze een foutje gemaakt. Op ze hebben het gedaan omdat het Nederlands Elftal speelt
Nu verliezen kijkers het vertrouwen in het programma, dus dit kan ze ook kijkers kosten. In de zin van "MIEP! Volgens mij zenden ze vanaf nu herhalingen uit van Holland, kunnen we mooi Paul de Leeuw gaan kijken" De meeste kijkers zullen dus zo gaan denkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Gelijk hebben ze trouwens. Net nu het RTL weer voor de wind gaat moeten ze geen miljoen kijkers gratis weggooien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_hou_van_Holland#Gasten_seizoen_1quote:Op zondag 29 maart 2009 00:52 schreef vronie het volgende:
Volgens mij is dit geen herhaling.
Missschien hebben zij het Rad ,wel verwijderd .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PrijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:10 schreef ItaloDancer het volgende:
wtf er hebben gewoon 1,5 miljoen mensen naar de herhaling gekeken![]()
![]()
fucking hell wat wordt dat programma goed bekeken!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_hou_van_Holland#Gasten_seizoen_1. Maargoed, verrast me eigenlijk ook weer niks, het is echt weer zo'n ouderwets gezellig zaterdagavond programma
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Staan de oude afleveringen nog ergens online?
Dacht ook dat ik ze al allemaal gezien had,..niet dus.
Op de site van RTL staan alleen die van dit seizoen![]()
![]()
Als je een aflevering van dit seizoen bekijkt staat daaronder volgens mij een tabje 'seizoen 1'. Probeer die eens.quote:Op maandag 30 maart 2009 03:46 schreef missymuffet het volgende:
Staan de oude afleveringen nog ergens online?
Dacht ook dat ik ze al allemaal gezien had,..niet dus.
Op de site van RTL staan alleen die van dit seizoen![]()
Jeroen met die sex met het licht uit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Dus op zaterdag 28/3/9 hebben ze de herhaling van 15 maart 2008 uitgezonden?
Gisteravond (donderdag 2/4/9) wilde ik de nieuwe aflevering bekijken, omdat ik zaterdag gemist had. Zat al helemaal klaar voor Kim Feenstra en Monique Smit, zoals ze al een hele week aankondigen. En toen bleek het aflevering 1 van 7/3/9 te zijn. Beetje vreemd.
Weet iemand nu al de reden? Of is het inderdaad zoals hierboven al stond i.v.m een voetbalwedstrijd? dat zou ronduit belachelijk zijn als dat werkelijk de reden is. Voetbalfans kunnen de aflevering anders toch ook opnemen of donderdags naar de herhaling kijken? Of ze nemen voetbal op.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.![]()
En we zijn weer begonnen![]()
Dit keer wel met EkdomMichael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Oei... Ekdom die een muziekfoutje maakt!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Vind het sowieso maar een kutwijf... Arrogante grafkop van d'rquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef fratsman het volgende:
Tevens heeft Kim Feenstra een kutstem.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Enige fout toch, tot nu toe blijft hij scoren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:45 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Dat word hem nog weken nagedragen bij 3fm!![]()
Eén minuut gezien om ff te zien of Ekdom daar echt zou staan. Tering, wat een dom wicht is die Monique Smit![]()
. Zonder d'r bovenlip. En Linda wordt er ook niet knapper op...
![]()
Geloof je me nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén minuut gezien om ff te zien of Ekdom daar echt zou staan.![]()
Johquote:Tering, wat een dom wicht is die Monique Smit![]()
.
![]()
![]()
Was het niet zo dat ze betrokken was geraakt bij een auto-ongeluk en daardoor slechthorend wasquote:![]()
Kim is idd slechthorend en praat daarom wat apart. Ik vind dr eigenlijk voor het eerst wel leuk, ze komt minder dom over dan ik dacht dat ze was haha.
De fouten bij het spellen van iedereen waren wel genant trouwens
The rock candy's melted, only diamonds now remain![]()
Hey you the baksteen crew
Jeroen is weer heerlijk op dreef vanavond
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
lijkt me ook stug dat het maar 18% ofzo is... Heel erg weinig..quote:11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
erg veel geluk heeft die knul ook niet he......
Maar wel lekker hoe Jeroen bezig is nu
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat onderzoek hebben ze waarschijnlijk dan op een doordeweekse dag gedaan..quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Volendam, jeweetz!quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén minuut gezien om ff te zien of Ekdom daar echt zou staan. Tering, wat een dom wicht is die Monique Smit![]()
. Zonder d'r bovenlip. En Linda wordt er ook niet knapper op...
![]()
![]()
![]()
MoniqueKim
Gerard en jeroen
![]()
![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gerard had gewoon bij bijna alle muziekvragen als eerste gedrukt en ze op 1 na goed!
Was wel een vermakelijke aflevering, al had ik gehoopt dat de rol van Gerard groter zou zijn.![]()
Dat nummer van jan liet ie het drukken aan monique over, de rest had hij gedrukt en had ie er 1 fout doordat ie you ipv me zeiquote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef Sirolf het volgende:
Gerard had gewoon bij bijna alle muziekvragen als eerste gedrukt en ze op 1 na goed!
Was wel een vermakelijke aflevering, al had ik gehoopt dat de rol van Gerard groter zou zijn..
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Aflevering was gisteren goed, ik docht ook inderdaad dat Gerard een grotere rol in het programma kreeg.![]()
Toen die Henk Westbroek na ging doen was het wel van
1.6 miljoen kijkers.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Gerardquote:Op zondag 5 april 2009 09:22 schreef borisz het volgende:
Toen die Henk Westbroek na ging doen was het wel van
1.6 miljoen kijkers.
Jammer dat hij niet even wat langer Henk Westbroek imiteerde.![]()
Hebben jullie ook gezien dat de eerste afleveringen Edwin evers de drummer was? Hij viel mij meteen op bij de eerste aflevering zodra ik hem in beeld zag. Geen idee hoeveel afleveringen die nu heeft meegedaan,.![]()
Volgens mij zit hij er altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef StephanL het volgende:
Hebben jullie ook gezien dat de eerste afleveringen Edwin evers de drummer was? Hij viel mij meteen op bij de eerste aflevering zodra ik hem in beeld zag. Geen idee hoeveel afleveringen die nu heeft meegedaan,.![]()
Hij zit er wel vaak.. maar volgens mij niet altijdquote:
Haha, geweldige aflevering weer! Die vraag ook aan Jeroen: Hoe heten de 1e en 2e kamer samen? En dat ie gokt parlement (of zo lijkt het) en het nog goed heeft ook![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Edwin Evers zit er inderdaad niet altijd. De drummer komt ook maar zelden in beeld, dus is het altijd goed kijken. Volgens mij is het naar schatting ongeveer 50% dat Edwin drumt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij zit er wel vaak.. maar volgens mij niet altijdOp dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het toch wel een leuk gegevenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:21 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Edwin Evers zit er inderdaad niet altijd. De drummer komt ook maar zelden in beeld, dus is het altijd goed kijken. Volgens mij is het naar schatting ongeveer 50% dat Edwin drumt.![]()
![]()
Dat is het ookquote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen het alleen wel leuker maken door bijvoorbeeld de verliezende captain tegenprestatie te laten doen en die aan het begin van elke show uit te zenden... Het zal beau en jeroen op dit moment echt geen zak uitmaken of ze nu winnen of verliezen...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Jeroen heeft zich trouwens bij het spellen de laatste aflevering niet aan zijn woord gehouden.![]()
De vorige aflevering (de tussentijdse herhaling vorige week niet meegeteld) beloofde hij dat hij 'volgende week met een E zou beginnen'
[ afbeelding ]
Als ik op RTL Gemist de aflevering van vorige week wil kijken krijg ik steeds een melding over een of andere WMP update. Volgens mij computer ben ik helemaal up-to-date. Als ik dan zeg: bijwerken, maakt hij eerst verbinding met een server (?) en vervolgens zegt 'ie dat de update niet bijgewerkt kon worden.
Ik snap er niks van. Dus ik kijken bij mijn updatecentre en blijkt idd dat er niks staat van WMP.
Dus ik dacht, ik sla m wel op, op mn computer. Maar dan krijg een link naar de uitzending. Ook als ik m op mn hyves wil zetten werkt dat ding het niet. Bij alle andere programma's doet RTL gemist gewoon normaal, zelfs Het Zesde Zintuig kan hij gewoon normaal bekijken.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? De aflevering van vorige week staat er nog tot woensdag op en ik wil m toch wel graag zien.Happiness never comes in the way that we imagine.![]()
Die Jeroen kan wel draaien zeg
Jammer dat iedereen dubbel ligt als hij zegt dat ze hem ook wel 'de draaier' noemen. Jeroen is wel grappig, maar niet alles wat ie zegt is leuk![]()
![]()
Beau en jeroen blijft een geweldig duo.
Ach, in dit geval vond ik de twist richting Joost den Draaijer" wel geinig. Maar inderdaad, hij maakt veelal dezelfde grappen waar men elke keer weer even hard om lacht. Desondanks wel vermakelijk om de zaterdagavond wat op te vullen als je thuis bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef BoerBert het volgende:
Die Jeroen kan wel draaien zeg
Jammer dat iedereen dubbel ligt als hij zegt dat ze hem ook wel 'de draaier' noemen. Jeroen is wel grappig, maar niet alles wat ie zegt is leuk![]()
"Ik ben toch jouw laafje."![]()
Hoe krijg je het je strot uit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dan weet je echt niks van voetbalquote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Wel briljant bij het noemen van de 18 Eredivisie-clubs dat Jeroen ook gewoon begint met "pas"
![]()
Juist dat zijn z'n meest flauwe en voorspelbare grapjes.quote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Wel briljant bij het noemen van de 18 Eredivisie-clubs dat Jeroen ook gewoon begint met "pas"![]()
Wat is Quinty toch een leuke vrouw
Verder weer een leuke uitzending. Heerlijk simpel vermaak voor de zaterdagavond.
Beau en Jeroen zijn samen geweldig
Volgende week de laatste![]()
![]()
Ik kwam toen echt niet meer bij.quote:Op zondag 12 april 2009 12:33 schreef Hondenfluitje het volgende:
Heb je wel eens geprobeerd om met een douchedeur een aardappel te schillen?
![]()
![]()
Ja dat had ik ook nooit gewetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef seetjai het volgende:
Vind het nu al een leuke uitzending![]()
Yuri van Gelder is echt klein zeg![]()
![]()
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef seetjai het volgende:
Vind het nu al een leuke uitzending![]()
Yuri van Gelder is echt klein zeg
Zit ie echt niet op een kruk?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Yuri van Gelderquote:
Wat een fuckin' midget is die Yuri zeg, de tering.
What the fuck doet die gozer in het leger met zijn 1.60?
[ Bericht 0% gewijzigd door Xenomaniac op 18-04-2009 22:12:45 ]"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan![]()
Een 1 op 1 met hem win je niet denk ik hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een fuckin' midget is die Yuri zeg, de tering.
What the fuck doet die gozen in het legen met zijn 1.60?![]()
![]()
Neuh, dat snap ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef Bonger1911 het volgende:
Een 1 op 1 met hem win je niet denk ik hoor
Ik had echt geen idee dat die gast zo klein was."Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan![]()
Ik ook niet, maar op TV zie je hem niet vaak met anderen, alleen in z'n eentje voor de camera of aan de ringen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neuh, dat snap ik.
Ik had echt geen idee dat die gast zo klein was.![]()
Jeroen won "op zijn Duits"
Dat einde![]()
Ja ik vertel niet hoe je 50 kunt draaien. En meteen erna gewoon zelf doen. Geweldig. Ow en datbbqen van hun ziet er ook gezellig uit
.
Wat een einde
En die opmerking van Johnny nadat Yuri een 1 had gedraaid: Wat is ie sterk hè?!![]()
Geweldig hoe Jeroen elke keer maar weer die 50 pakt en die beau er helemaal niks van bakt. Jeroen maakt er een feestje van![]()
En die yuri was zeker klein, niet verwacht![]()
![]()
Briljant seizoenseinde.
[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 19-04-2009 01:11:30 ]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
ik zou zeggen: rip 'm van rtlgemist en dan kunnen wij ook meegenietenquote:Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef waterreus23 het volgende:
Hopelijk komt de 50-punten draaier van Jeroen nog een keer op Youtube
Dat wilde ik doen, maar beveiligd bestandquote:Op zondag 19 april 2009 15:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik zou zeggen: rip 'm van rtlgemist en dan kunnen wij ook meegenieten![]()
![]()
Die BBQ aan het einde![]()
![]()
![]()
En dan Linda met die schuimblusser: "ow shit ik dacht dat daar water uit kwam"![]()
[ afbeelding ]
Gisternacht even gekeken!!
Top aflevering! grappen van jeroen worden wat voorspelbaar,maar blijven goed!
Vind de huidige formatie Linda,Jeroen en Beau ook top.
Op het eind met die BBQ was te goed gewoon inderdaad
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Omg ik heb net de herhaling zitten kijkenDat laatste stukje!
![]()
![]()
Ik lag echt helemaal in een deuk
En Jeroen dan: issie uit? Volgensmij is ie uit!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Ik zapte langs dit programma, en was benieuwd of er werkelijk mensen in Nederland zo debiel en zwakzinnig zijn om hier naar te gaan kijken. Zie ik opeens dit topic![]()
![]()
Conclusie? Ze hebben er een fan bij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:19 schreef Kopbal het volgende:
Ik zapte langs dit programma, en was benieuwd of er werkelijk mensen in Nederland zo debiel en zwakzinnig zijn om hier naar te gaan kijken. Zie ik opeens dit topicOp dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
Moest even 2 keer kijken, maar vanavond komt dus de Koninginnedag special!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Moet ook wel met de 'postcode kanjer'quote:![]()
![]()
Bij IKHV maakt het trouwens niet veel uit lijkt me, live of niet![]()
![]()
Kan natuurlijk ook zijn dat die trekking alleen live is. Maar het zal idd niet veel uitmaken![]()
We zullen het zo wel zien, nog een paar minuten
Hmz, die lui zijn al op locatie, dus dan zullen we hier wel niks gewonnen hebbenwant dan krijg je meestal toch vooraf bericht.
Voor je het weet weten m'n buren ook waar ik woon.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik heb vorige maand mijn postcode loterij opgezegd, zou ik deze maand een fiets hebben gewonnen.
Och ja, de kosten van de postcodeloterij heb ik er toch uit, heb in de eerste maand van deelname direct 200 euro gewonnen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vorige maand mijn postcode loterij opgezegd, zou ik deze maand een fiets hebben gewonnen.![]()
![]()
Ik krijg nogsteeds post van de postcode loterij van de vorige bewoonster.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vorige maand mijn postcode loterij opgezegd, zou ik deze maand een fiets hebben gewonnen.
Das knap lullig dan als jouw postcode wint.... Dan krijgt de vorige bewoner geld terwijl jij alle post elke keer weg hebt moeten gooien voor dr.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg nogsteeds post van de postcode loterij van de vorige bewoonster.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze heeft er zelf niet zoveel meer aan want ze is dood.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das knap lullig dan als jouw postcode wint.... Dan krijgt de vorige bewoner geld terwijl jij alle post elke keer weg hebt moeten gooien voor dr.
das wel pech hebben iddquote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf niet zoveel meer aan want ze is dood.Op zn olifant niet te vergeten!!quote:
En die 7% had Jeroen al voorspeld
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Idd. "Ik zit op een olifant."quote:
Leuke afleveringJeroen was weer heerlijk op dreef
iemand hier met een Mac die wel rtlgemist kan checken?
Vind het maar onkunde van RTL mocht dit werkelijk niet kunnen...
Hoefde alleen maar een Windows media player te installeren
[ Bericht 40% gewijzigd door LeonH op 29-04-2009 23:33:25 ]11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Hier werkt ie gewoonquote:Op woensdag 29 april 2009 23:28 schreef LeonH het volgende:
iemand hier met een Mac die wel rtlgemist kan checken?
Vind het maar onkunde van RTL mocht dit werkelijk niet kunnen....
Zo ook maar even kijken, wist helemaal niet dat dat kwam
.
Wendy is besteigenlijk
.
Die verspreking van Linda op 1:29:25quote:Op donderdag 30 april 2009 01:08 schreef vronie het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://www.rtl.nl/compone(...)inginnedag_s3_a7.xml![]()
![]()
Tja, een herhaling. Die ga ik niet nog een keer kijkenquote:
Superrrrrr kick![]()
Maar we zijn weer begonnenHelaas zonder Beauquote:Ik hou van Holland viert 20 jaar RTL
Familiespelshow waarin het twintigjarig bestaan van RTL wordt gevierd. Teamcaptains Irene Moors en Jeroen van Koningsbrugge worden, samen met hun teams bestaande uit RTL-gezichten, aan de tand gevoeld over hun kennis over twintig jaar RTL. Irene is captain van het damesteam bestaande uit Loretta Schrijver, Babette van Veen en Leontine Borsato. Jeroen van Koningsbrugge stroopt de mouwen op met Jan de Hoop, Frits Barend en Victor Reinier![]()
![]()
Irene moet de vaste teamcaptain worden... veel leuker dan die Peter HeerschopOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Is/wordt Peter dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Irene moet de vaste teamcaptain worden... veel leuker dan die Peter Heerschop![]()
![]()
Helaas wel ja... als er iemand NIET leuk isquote:![]()
Hoe Jeroen Lex Harding uitlegt
Irene is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Irene moet de vaste teamcaptain worden... veel leuker dan die Peter Heerschop
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Zeg bij miljoenenjacht is er ook eens tien miljoen gulden eruit gegaan.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Das bij de "oude" miljoenenjacht, dat je 7 vragen moest beantwoorden ofzo, en je kreeg bij elke vraag een 0 bij je bedrag..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:07 schreef borisz het volgende:
Zeg bij miljoenenjacht is er ook eens tien miljoen gulden eruit gegaan.![]()
![]()
Maar toch er is een hoger bedrag uit gegaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Das bij de "oude" miljoenenjacht, dat je 7 vragen moest beantwoorden ofzo, en je kreeg bij elke vraag een 0 bij je bedrag...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |