Dat nummer van jan liet ie het drukken aan monique over, de rest had hij gedrukt en had ie er 1 fout doordat ie you ipv me zeiquote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef Sirolf het volgende:
Gerard had gewoon bij bijna alle muziekvragen als eerste gedrukt en ze op 1 na goed!
Was wel een vermakelijke aflevering, al had ik gehoopt dat de rol van Gerard groter zou zijn.
Gerardquote:Op zondag 5 april 2009 09:22 schreef borisz het volgende:
Toen die Henk Westbroek na ging doen was het wel van
1.6 miljoen kijkers.
Volgens mij zit hij er altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef StephanL het volgende:
Hebben jullie ook gezien dat de eerste afleveringen Edwin evers de drummer was? Hij viel mij meteen op bij de eerste aflevering zodra ik hem in beeld zag. Geen idee hoeveel afleveringen die nu heeft meegedaan,.
Hij zit er wel vaak.. maar volgens mij niet altijdquote:
Edwin Evers zit er inderdaad niet altijd. De drummer komt ook maar zelden in beeld, dus is het altijd goed kijken. Volgens mij is het naar schatting ongeveer 50% dat Edwin drumt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij zit er wel vaak.. maar volgens mij niet altijd
Vind het toch wel een leuk gegevenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:21 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Edwin Evers zit er inderdaad niet altijd. De drummer komt ook maar zelden in beeld, dus is het altijd goed kijken. Volgens mij is het naar schatting ongeveer 50% dat Edwin drumt.
Dat is het ookquote:
Ach, in dit geval vond ik de twist richting Joost den Draaijer" wel geinig. Maar inderdaad, hij maakt veelal dezelfde grappen waar men elke keer weer even hard om lacht. Desondanks wel vermakelijk om de zaterdagavond wat op te vullen als je thuis bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef BoerBert het volgende:
Die Jeroen kan wel draaien zeg
Jammer dat iedereen dubbel ligt als hij zegt dat ze hem ook wel 'de draaier' noemen. Jeroen is wel grappig, maar niet alles wat ie zegt is leuk
Dan weet je echt niks van voetbalquote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Wel briljant bij het noemen van de 18 Eredivisie-clubs dat Jeroen ook gewoon begint met "pas"
Juist dat zijn z'n meest flauwe en voorspelbare grapjes.quote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Wel briljant bij het noemen van de 18 Eredivisie-clubs dat Jeroen ook gewoon begint met "pas"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |