das wel pech hebben iddquote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf niet zoveel meer aan want ze is dood.
Op zn olifant niet te vergeten!!quote:
Idd. "Ik zit op een olifant."quote:
Hier werkt ie gewoonquote:Op woensdag 29 april 2009 23:28 schreef LeonH het volgende:
iemand hier met een Mac die wel rtlgemist kan checken?
Vind het maar onkunde van RTL mocht dit werkelijk niet kunnen...
Die verspreking van Linda op 1:29:25quote:Op donderdag 30 april 2009 01:08 schreef vronie het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://www.rtl.nl/compone(...)inginnedag_s3_a7.xml
Tja, een herhaling. Die ga ik niet nog een keer kijkenquote:
Helaas zonder Beauquote:Ik hou van Holland viert 20 jaar RTL
Familiespelshow waarin het twintigjarig bestaan van RTL wordt gevierd. Teamcaptains Irene Moors en Jeroen van Koningsbrugge worden, samen met hun teams bestaande uit RTL-gezichten, aan de tand gevoeld over hun kennis over twintig jaar RTL. Irene is captain van het damesteam bestaande uit Loretta Schrijver, Babette van Veen en Leontine Borsato. Jeroen van Koningsbrugge stroopt de mouwen op met Jan de Hoop, Frits Barend en Victor Reinier
Is/wordt Peter dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Irene moet de vaste teamcaptain worden... veel leuker dan die Peter Heerschop
Helaas wel ja... als er iemand NIET leuk isquote:
Irene is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Irene moet de vaste teamcaptain worden... veel leuker dan die Peter Heerschop
Das bij de "oude" miljoenenjacht, dat je 7 vragen moest beantwoorden ofzo, en je kreeg bij elke vraag een 0 bij je bedrag..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:07 schreef borisz het volgende:
Zeg bij miljoenenjacht is er ook eens tien miljoen gulden eruit gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |