Dat nummer van jan liet ie het drukken aan monique over, de rest had hij gedrukt en had ie er 1 fout doordat ie you ipv me zeiquote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef Sirolf het volgende:
Gerard had gewoon bij bijna alle muziekvragen als eerste gedrukt en ze op 1 na goed!
Was wel een vermakelijke aflevering, al had ik gehoopt dat de rol van Gerard groter zou zijn.
Gerardquote:Op zondag 5 april 2009 09:22 schreef borisz het volgende:
Toen die Henk Westbroek na ging doen was het wel van
1.6 miljoen kijkers.
Volgens mij zit hij er altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef StephanL het volgende:
Hebben jullie ook gezien dat de eerste afleveringen Edwin evers de drummer was? Hij viel mij meteen op bij de eerste aflevering zodra ik hem in beeld zag. Geen idee hoeveel afleveringen die nu heeft meegedaan,.
Hij zit er wel vaak.. maar volgens mij niet altijdquote:
Edwin Evers zit er inderdaad niet altijd. De drummer komt ook maar zelden in beeld, dus is het altijd goed kijken. Volgens mij is het naar schatting ongeveer 50% dat Edwin drumt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij zit er wel vaak.. maar volgens mij niet altijd
Vind het toch wel een leuk gegevenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:21 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Edwin Evers zit er inderdaad niet altijd. De drummer komt ook maar zelden in beeld, dus is het altijd goed kijken. Volgens mij is het naar schatting ongeveer 50% dat Edwin drumt.
Dat is het ookquote:
Ach, in dit geval vond ik de twist richting Joost den Draaijer" wel geinig. Maar inderdaad, hij maakt veelal dezelfde grappen waar men elke keer weer even hard om lacht. Desondanks wel vermakelijk om de zaterdagavond wat op te vullen als je thuis bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef BoerBert het volgende:
Die Jeroen kan wel draaien zeg
Jammer dat iedereen dubbel ligt als hij zegt dat ze hem ook wel 'de draaier' noemen. Jeroen is wel grappig, maar niet alles wat ie zegt is leuk
Dan weet je echt niks van voetbalquote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Wel briljant bij het noemen van de 18 Eredivisie-clubs dat Jeroen ook gewoon begint met "pas"
Juist dat zijn z'n meest flauwe en voorspelbare grapjes.quote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef Marcoss het volgende:
Wel briljant bij het noemen van de 18 Eredivisie-clubs dat Jeroen ook gewoon begint met "pas"
Ik kwam toen echt niet meer bij.quote:Op zondag 12 april 2009 12:33 schreef Hondenfluitje het volgende:
Heb je wel eens geprobeerd om met een douchedeur een aardappel te schillen?
Ja dat had ik ook nooit gewetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef seetjai het volgende:
Vind het nu al een leuke uitzending![]()
Yuri van Gelder is echt klein zeg
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef seetjai het volgende:
Vind het nu al een leuke uitzending![]()
Yuri van Gelder is echt klein zeg
Yuri van Gelderquote:
Een 1 op 1 met hem win je niet denk ik hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een fuckin' midget is die Yuri zeg, de tering.
What the fuck doet die gozen in het legen met zijn 1.60?
Neuh, dat snap ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef Bonger1911 het volgende:
Een 1 op 1 met hem win je niet denk ik hoor
Ik ook niet, maar op TV zie je hem niet vaak met anderen, alleen in z'n eentje voor de camera of aan de ringen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neuh, dat snap ik.
Ik had echt geen idee dat die gast zo klein was.
ik zou zeggen: rip 'm van rtlgemist en dan kunnen wij ook meegenietenquote:Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef waterreus23 het volgende:
Hopelijk komt de 50-punten draaier van Jeroen nog een keer op Youtube
Dat wilde ik doen, maar beveiligd bestandquote:Op zondag 19 april 2009 15:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik zou zeggen: rip 'm van rtlgemist en dan kunnen wij ook meegenieten
Conclusie? Ze hebben er een fan bij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:19 schreef Kopbal het volgende:
Ik zapte langs dit programma, en was benieuwd of er werkelijk mensen in Nederland zo debiel en zwakzinnig zijn om hier naar te gaan kijken. Zie ik opeens dit topic
Moet ook wel met de 'postcode kanjer'quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vorige maand mijn postcode loterij opgezegd, zou ik deze maand een fiets hebben gewonnen.
Ik krijg nogsteeds post van de postcode loterij van de vorige bewoonster.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vorige maand mijn postcode loterij opgezegd, zou ik deze maand een fiets hebben gewonnen.
Das knap lullig dan als jouw postcode wint.... Dan krijgt de vorige bewoner geld terwijl jij alle post elke keer weg hebt moeten gooien voor dr.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg nogsteeds post van de postcode loterij van de vorige bewoonster.
Ze heeft er zelf niet zoveel meer aan want ze is dood.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das knap lullig dan als jouw postcode wint.... Dan krijgt de vorige bewoner geld terwijl jij alle post elke keer weg hebt moeten gooien voor dr.
das wel pech hebben iddquote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf niet zoveel meer aan want ze is dood.
Op zn olifant niet te vergeten!!quote:
Idd. "Ik zit op een olifant."quote:
Hier werkt ie gewoonquote:Op woensdag 29 april 2009 23:28 schreef LeonH het volgende:
iemand hier met een Mac die wel rtlgemist kan checken?
Vind het maar onkunde van RTL mocht dit werkelijk niet kunnen...
Die verspreking van Linda op 1:29:25quote:Op donderdag 30 april 2009 01:08 schreef vronie het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://www.rtl.nl/compone(...)inginnedag_s3_a7.xml
Tja, een herhaling. Die ga ik niet nog een keer kijkenquote:
Helaas zonder Beauquote:Ik hou van Holland viert 20 jaar RTL
Familiespelshow waarin het twintigjarig bestaan van RTL wordt gevierd. Teamcaptains Irene Moors en Jeroen van Koningsbrugge worden, samen met hun teams bestaande uit RTL-gezichten, aan de tand gevoeld over hun kennis over twintig jaar RTL. Irene is captain van het damesteam bestaande uit Loretta Schrijver, Babette van Veen en Leontine Borsato. Jeroen van Koningsbrugge stroopt de mouwen op met Jan de Hoop, Frits Barend en Victor Reinier
Is/wordt Peter dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Irene moet de vaste teamcaptain worden... veel leuker dan die Peter Heerschop
Helaas wel ja... als er iemand NIET leuk isquote:
Irene is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Irene moet de vaste teamcaptain worden... veel leuker dan die Peter Heerschop
Das bij de "oude" miljoenenjacht, dat je 7 vragen moest beantwoorden ofzo, en je kreeg bij elke vraag een 0 bij je bedrag..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:07 schreef borisz het volgende:
Zeg bij miljoenenjacht is er ook eens tien miljoen gulden eruit gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |