Dit is een herhalingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:32 schreef DaFrenk het volgende:
geen Ekdom...
Lijkt me wel ja. Gelijk hebben ze trouwens. Net nu het RTL weer voor de wind gaat moeten ze geen miljoen kijkers gratis weggooienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom een herhalingWas niet de bedoeling van RTL, volgens mij hebben ze een foutje gemaakt. Op ze hebben het gedaan omdat het Nederlands Elftal speelt
Nu verliezen kijkers het vertrouwen in het programma, dus dit kan ze ook kijkers kosten. In de zin van "MIEP! Volgens mij zenden ze vanaf nu herhalingen uit van Holland, kunnen we mooi Paul de Leeuw gaan kijken" De meeste kijkers zullen dus zo gaan denkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Gelijk hebben ze trouwens. Net nu het RTL weer voor de wind gaat moeten ze geen miljoen kijkers gratis weggooien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_hou_van_Holland#Gasten_seizoen_1quote:Op zondag 29 maart 2009 00:52 schreef vronie het volgende:
Volgens mij is dit geen herhaling.
Missschien hebben zij het Rad ,wel verwijderd .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PrijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:10 schreef ItaloDancer het volgende:
wtf er hebben gewoon 1,5 miljoen mensen naar de herhaling gekeken![]()
![]()
fucking hell wat wordt dat programma goed bekeken!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_hou_van_Holland#Gasten_seizoen_1. Maargoed, verrast me eigenlijk ook weer niks, het is echt weer zo'n ouderwets gezellig zaterdagavond programma
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Staan de oude afleveringen nog ergens online?
Dacht ook dat ik ze al allemaal gezien had,..niet dus.
Op de site van RTL staan alleen die van dit seizoen![]()
![]()
Als je een aflevering van dit seizoen bekijkt staat daaronder volgens mij een tabje 'seizoen 1'. Probeer die eens.quote:Op maandag 30 maart 2009 03:46 schreef missymuffet het volgende:
Staan de oude afleveringen nog ergens online?
Dacht ook dat ik ze al allemaal gezien had,..niet dus.
Op de site van RTL staan alleen die van dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |