Dit is een herhalingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:32 schreef DaFrenk het volgende:
geen Ekdom...
Lijkt me wel ja. Gelijk hebben ze trouwens. Net nu het RTL weer voor de wind gaat moeten ze geen miljoen kijkers gratis weggooienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom een herhalingWas niet de bedoeling van RTL, volgens mij hebben ze een foutje gemaakt. Op ze hebben het gedaan omdat het Nederlands Elftal speelt
Nu verliezen kijkers het vertrouwen in het programma, dus dit kan ze ook kijkers kosten. In de zin van "MIEP! Volgens mij zenden ze vanaf nu herhalingen uit van Holland, kunnen we mooi Paul de Leeuw gaan kijken" De meeste kijkers zullen dus zo gaan denkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Gelijk hebben ze trouwens. Net nu het RTL weer voor de wind gaat moeten ze geen miljoen kijkers gratis weggooien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_hou_van_Holland#Gasten_seizoen_1quote:Op zondag 29 maart 2009 00:52 schreef vronie het volgende:
Volgens mij is dit geen herhaling.
Missschien hebben zij het Rad ,wel verwijderd .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PrijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:10 schreef ItaloDancer het volgende:
wtf er hebben gewoon 1,5 miljoen mensen naar de herhaling gekeken![]()
![]()
fucking hell wat wordt dat programma goed bekeken!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ik_hou_van_Holland#Gasten_seizoen_1. Maargoed, verrast me eigenlijk ook weer niks, het is echt weer zo'n ouderwets gezellig zaterdagavond programma
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Staan de oude afleveringen nog ergens online?
Dacht ook dat ik ze al allemaal gezien had,..niet dus.
Op de site van RTL staan alleen die van dit seizoen![]()
![]()
Als je een aflevering van dit seizoen bekijkt staat daaronder volgens mij een tabje 'seizoen 1'. Probeer die eens.quote:Op maandag 30 maart 2009 03:46 schreef missymuffet het volgende:
Staan de oude afleveringen nog ergens online?
Dacht ook dat ik ze al allemaal gezien had,..niet dus.
Op de site van RTL staan alleen die van dit seizoen![]()
Jeroen met die sex met het licht uit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Dus op zaterdag 28/3/9 hebben ze de herhaling van 15 maart 2008 uitgezonden?
Gisteravond (donderdag 2/4/9) wilde ik de nieuwe aflevering bekijken, omdat ik zaterdag gemist had. Zat al helemaal klaar voor Kim Feenstra en Monique Smit, zoals ze al een hele week aankondigen. En toen bleek het aflevering 1 van 7/3/9 te zijn. Beetje vreemd.
Weet iemand nu al de reden? Of is het inderdaad zoals hierboven al stond i.v.m een voetbalwedstrijd? dat zou ronduit belachelijk zijn als dat werkelijk de reden is. Voetbalfans kunnen de aflevering anders toch ook opnemen of donderdags naar de herhaling kijken? Of ze nemen voetbal op.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.![]()
En we zijn weer begonnen![]()
Dit keer wel met EkdomMichael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Oei... Ekdom die een muziekfoutje maakt!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Vind het sowieso maar een kutwijf... Arrogante grafkop van d'rquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef fratsman het volgende:
Tevens heeft Kim Feenstra een kutstem.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Enige fout toch, tot nu toe blijft hij scoren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:45 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Dat word hem nog weken nagedragen bij 3fm!![]()
Eén minuut gezien om ff te zien of Ekdom daar echt zou staan. Tering, wat een dom wicht is die Monique Smit![]()
. Zonder d'r bovenlip. En Linda wordt er ook niet knapper op...
![]()
Geloof je me nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén minuut gezien om ff te zien of Ekdom daar echt zou staan.![]()
Johquote:Tering, wat een dom wicht is die Monique Smit![]()
.
![]()
![]()
Was het niet zo dat ze betrokken was geraakt bij een auto-ongeluk en daardoor slechthorend wasquote:![]()
Kim is idd slechthorend en praat daarom wat apart. Ik vind dr eigenlijk voor het eerst wel leuk, ze komt minder dom over dan ik dacht dat ze was haha.
De fouten bij het spellen van iedereen waren wel genant trouwens
The rock candy's melted, only diamonds now remain![]()
Hey you the baksteen crew
Jeroen is weer heerlijk op dreef vanavond
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
lijkt me ook stug dat het maar 18% ofzo is... Heel erg weinig..quote:11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
erg veel geluk heeft die knul ook niet he......
Maar wel lekker hoe Jeroen bezig is nu
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat onderzoek hebben ze waarschijnlijk dan op een doordeweekse dag gedaan..quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Volendam, jeweetz!quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén minuut gezien om ff te zien of Ekdom daar echt zou staan. Tering, wat een dom wicht is die Monique Smit![]()
. Zonder d'r bovenlip. En Linda wordt er ook niet knapper op...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |