Dennis?quote:
Vd Ven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dennis?
Wel briljant dat Jeroen weer 50 draait.![]()
Nooit geschoten is altijd misquote:
Even wiki checken....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is dat niet Tippi Wan van Gooische Vrouwen?
Wees blij dat je toen thuis zat. Waren aardig wat supporters van jullie opgepakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:38 schreef LeonH het volgende:
Wat een kutgoal...
Hier vlogen op dat moment behoorlijk wat dingen door Huize LeonH. En de tafel ging ook nog eens bijna doormidden....
10 seconden waren we verwijderd van Europees...![]()
Nu 10 plaatsen....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:38 schreef LeonH het volgende:
Wat een kutgoal...
Hier vlogen op dat moment behoorlijk wat dingen door Huize LeonH. En de tafel ging ook nog eens bijna doormidden....
10 seconden waren we verwijderd van Europees...![]()
Zo zie je maar wat die 10 seconden allemaal met de inkomsten kunnen doenquote:
Erg leuk programma inderdaad, maar ik denk dat het zonder Jeroen veel minder leuk is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef elby1988 het volgende:
Jaaaa hebben ze hier een topic over?:O Geweldig programma!![]()
Prachtig met Jeroen en Bo
Leo Driessenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef Silenus het volgende:
Het commentaar van Leo Driessen hebben ze wat 'ouder laten lijken'.Hoe kut.
Hun vind ik wel het leukste hoor, alleen Linda de Mol vind ik niet echt leukquote:
Dat is zeer zeker zo.. Maar Bo maakt er af en toe ook iets moois van. Denk dat het ook belangrijk is dat je tegenover jeroen niet nog zo iemand neerzet, dat ontspoortquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:50 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Erg leuk programma inderdaad, maar ik denk dat het zonder Jeroen veel minder leuk is.
Wel de beelden gebruiken, maar niet het originele commentaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef Silenus het volgende:
Het commentaar van Leo Driessen hebben ze wat 'ouder laten lijken'.Hoe kut.
Jep, hij spreekt gewoon de zinnen in precies zoals ze toen waren, alleen veel vervelender, maar ik kan Leo Driessen dan ook helemaal niet uitstaan, na wij dachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel de beelden gebruiken, maar niet het originele commentaar
Zeg 'ns AAaa mag van mij wel weer van de buis, maar misschien ben ik daarvoor van een te jonge generatie..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef happyme28 het volgende:
Het is ook een heerlijk vermakelijk gezellig programma. Met Zeg 'ns AAaa erbij op zondag en X Factor en TV Kantine heeft RTL 4 toch weer heel snel de boel op orde.
Dat was vorig jaar wel anders.
Ik denk dat de meeste mensen Leo Driessen niet uit kunnen staan. Het originele commentaar geeft vaker ook iets speciaals mee..quote:Op zondag 22 maart 2009 10:31 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Jep, hij spreekt gewoon de zinnen in precies zoals ze toen waren, alleen veel vervelender, maar ik kan Leo Driessen dan ook helemaal niet uitstaan, na wij dachten.
Daar is de <piep> voor uitgevonden toch. Het hoeft allemaal niet zo moeilijkquote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen Leo Driessen niet uit kunnen staan. Het originele commentaar geeft vaker ook iets speciaals mee..
probleem dan kan misschien zijn, dat het antwoord gegeven kan worden tijdens het fragment
Precies, goedkope en simpele optie.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is de <piep> voor uitgevonden toch. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk
En Kim Feenstraquote:Op zondag 22 maart 2009 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan heb je eindelijk Jan Smit gehad, komt volgende week ook nog zijn zus!
Ik sla maar even een weekje overquote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Kim Feenstra. Lekker maar dom, dat wordt nog wat
.
hilarisch juist. net als laatst met die Tarzan idiootquote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Kim Feenstra. Lekker maar dom, dat wordt nog wat
.
Ik ga zeker kijken, lachen zullen wequote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hilarisch juist. net als laatst met die Tarzan idioot.
Met Gerard Ekdomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met Gerard EkdomOwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Dit is een herhalingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:32 schreef DaFrenk het volgende:
geen Ekdom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |