Geen zorgen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmm....ik vermoed dat dit voor mij wel is waar ik de grens moet trekken....waarschijnlijk zelfs al iets hiervoor...
Promise!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef Goodbye het volgende:
Oké, volgende keer wil ik dan wel een keer een McSteamy titel!
dat waag ik te betwijfelen....maar je mag het altijd proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen zorgen!
We halen je nog wel over.
Misschien moet je hem over de streep halen met de foto van wij 4en in het bedje!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen zorgen!
We halen je nog wel over.
zoals ik net al zei....proberen mag altijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je hem over de streep halen met de foto van wij 4en in het bedje!!
quote:Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
McArmy = teh Sex
motorbloempje/Faithy = Gaby
Van wie zou dat moeten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
had dat nou niet gepost! Nu moet het dadelijk weg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
had dat nou niet gepost! Nu moet het dadelijk weg
Ik weet het niet hoor, die is nou niet al te charmingquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je hem over de streep halen met de foto van wij 4en in het bedje!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig vind ik 'm ook sweet.
In Greys (hihi, ik zei 'in Greys!'quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Goodbye het volgende:
Dit is het liedje wat ik bedoel Greys:
Van Unkle Bob. Ik heb dat album gedownload gekocht nadat dit liedje een keer in GA voorbij kwam:
Ja, inderdaad! Ze hadden toen ook een keer chasing cars van snow patrol gebruikt. Volgensmij heb ik dat liedje wel duizend keer gedraaidquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In Greys (hihi, ik zei 'in Greys!') komen altijd mooie liedjes voor!
Irritant is het als ie ineens stopt hequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:31 schreef Vivi het volgende:
WAAAH! Ik kan geen Greys meer kijken! En ik zat net halverwege de ep met de HIVmoeder!!!.
promises...promises....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
Co, als jij nou nog even die foto in die smoking post en ik die van mijn kont, dan komen we misschien ergens!
Ik ben het even kwijt waar we nu precies dienen te komen??quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
Co, als jij nou nog even die foto in die smoking post en ik die van mijn kont, dan komen we misschien ergens!
Je kan altijd even een paar topics terugbladeren. Daar staan ze nogquote:
We zijn McPuppelAbba aan het overhalen om roze slofjes aan te trekken!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt waar we nu precies dienen te komen??
Hoezo 'kan niet meer kijken'?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:31 schreef Vivi het volgende:
WAAAH! Ik kan geen Greys meer kijken! En ik zat net halverwege de ep met de HIVmoeder!!!.
Ja, vooral als je dan lid moet worden. Ik wil geen lid!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Irritant is het als ie ineens stopt he
Nu kan je morgen of vannacht pas weer kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, vooral als je dan lid moet worden. Ik wil geen lid!
Die link van jou was kapot en toen had ik een andere gevonden die dus heel sneaky snakey bleek te zijn want die stopt op 2/3e en dan moet je 54 minuten wachten ÓF lid wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'kan niet meer kijken'?
En dan heb je nu even tijd om McAbba aan je boezem te drukken om hem te verwelkomen!
Ik neerlaad nooit meer sinds ik allerlei viri binnenhaalde met Kazaa. En ja, ik zal wel hopeloos achterlopen maar van nieuwsgroepen snap ik geen klote.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu kan je morgen of vannacht pas weer kijken![]()
Ik ben ze daarna gewoon gaan downloaden, minder frustratie
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Vivi het volgende:
En dat A-geval heeft volgens mij een keer lelijk gedaan tegen mij dus ik kijk het nog even aan voor ik hem aan mijn MILFtetten druk.
ik, lelijk tegen jou gedaan? dat lijkt me heel sterk...dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Vivi het volgende:
En dat A-geval heeft volgens mij een keer lelijk gedaan tegen mij dus ik kijk het nog even aan voor ik hem aan mijn MILFtetten druk.
Hoe vaak watte....? Enlighten us?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef conleche het volgende:
Naakte man alert: http://fotoboek.fok.nl/user/92148
Ik was in de AT en zag daar een topic dat "hoe vaak enzovoorts" heette en zodoende...........
Ik stuur je morgen wel even een pm met uitleg hoe ik download. Nog nooit een virus mee binnengehaald en ik snap het ook nog. Kazaa is kutquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik neerlaad nooit meer sinds ik allerlei viri binnenhaalde met Kazaa. En ja, ik zal wel hopeloos achterlopen maar van nieuwsgroepen snap ik geen klote.
Ik 'ken' je pas een dag, maar ik denk ook dat Viev je met een ander verwart!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik, lelijk tegen jou gedaan? dat lijkt me heel sterk...dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...
je bent niet subtiel benny!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik, lelijk tegen jou gedaan? dat lijkt me heel sterk...dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...
Ik heb, voor zover ik mij herinner, maar één keer iemand vrij uitgebreid afgezeken op Fok! en dat was niet Viviquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik 'ken' je pas een dag, maar ik denk ook dat Viev je met een ander verwart!
Viev, ben je niet in de war met Armageddon?
er is een tijd voor subtiliteit, en een tijd voor de directe aanpakquote:
Ik vind het heel narcissistisch. Ik heb het niet zo op zelfingenomen mensen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef conleche het volgende:
Naakte man alert: http://fotoboek.fok.nl/user/92148
Ik was in de AT en zag daar een topic dat "hoe vaak enzovoorts" heette en zodoende...........
O, maar schelden doe ik ook echt bijna nooit. Het klinkt bij mij ook zo belachelijk, vrees dat het effect alleen maar komisch is. Ooit heb ik toen mijn lievelingsfiets was gejat op het station, en ik het perron op kwam hollen en de tram voor mijn neus wegreed en 3 pubermeisjes op een bankje mij toen keihard uitlachten geroepen:"Je moet je typhuskop houden debielen!" . Dat is eigenlijk de enige keer dat ik me zoiets kan herinnerenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
@ Laurine, wat typisch! Ik heb dat dus precies andersom. Voor mij betekent intimiteit juist NIET schelden
Ik heb er enorm veel moeite mee om een dierbare uit te schelden. Ik kan het gewoon niet.
Zelfs tegen Ollie, met wie ik vurige oorlogen voer, zeg ik hooguit rot jongen of ' ik vind je zoooo gemeen! '.
Echt schelden kan ik me niet heugen ooit bij een dierbare gedaan te hebben. Ik zou het niet in mijn hoofd halen.
Grappig dat mensen zulke verschillende uitgangspunten hebben!
grappig...alsof het engels isquote:
Misschien had je een klein fibroompje in je hoofd dat op een onbewaakt moment tegen een evil hersenkwab aanduwde die nu weer als vanzelf is geslonken waardoor dit verhaal jou als onaannemelijk in de oren klinkt terwijl het toch echt heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Oops.quote:
hmmz....dat klinkt op zich best logisch....maar van de andere kant zou het natuurlijk ook kunnen dat je je vergistquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien had je een klein fibroompje in je hoofd dat op een onbewaakt moment tegen een evil hersenkwab aanduwde die nu weer als vanzelf is geslonken waardoor dit verhaal jou als onaannemelijk in de oren klinkt terwijl het toch echt heeft plaatsgevonden.
En wáár de hel is mijn sleuthsmiley gebleven!
in dat geval: mijn oprechte en welgemeende excuses namens mijn eventuele alter-egoquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef Vivi het volgende:
Nee, dat is onmogelijk.
Ik denk dan dat ik gewoon tot nu toe in een parallel universum heb geleefd en dat we nu pas in hetzelfde terecht zijn gekomen, uitgerekend vandaag dus!
Dat!! Maar toch vind ik het wel interessant. Wat drijft zo iemand en zo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het heel narcissistisch. Ik heb het niet zo op zelfingenomen mensen...
Vooruit..quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in dat geval: mijn oprechte en welgemeende excuses namens mijn eventuele alter-ego
Wat wil je in zo'n narcistisch topicquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh, weer zo'n lekker divers testje qua uitslagen
Ik niet. Ik voel me soms zó lelijk dat ik eigenlijk de deur niet eens uit wil.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef Goodbye het volgende:
Dus we kijken met z'n allen in de winkelruit om te zien of we er nog sexy bijlopen
Dat mag je rustig concluderen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef Goodbye het volgende:
Dus we kijken met z'n allen in de winkelruit om te zien of we er nog sexy bijlopen
Daar was ik het maar een béétje mee eensquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef Goodbye het volgende:
kennelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef Goodbye het volgende:
Jajaja, wat was nu je score?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
Allemachtig, wat een slechte vragenlijst is dat. "Ik laat me soms helemaal in beslag nemen door persoonlijke zaken, gezondheid en mijn relaties met anderen." Ja, daar dek je alles wel mee af.
Die had ik ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:03 schreef Vivi het volgende:
U scoort hoog op verborgen en openlijk narcisme
Geef toe: u bent af en toe behoorlijk arrogant, en u denkt dat u precies doet wat u wilt. Maar achter dat masker van zelfverzekerdheid gaat een onzeker persoon schuil. Diep van binnen voelt u zich minderwaardig. Daardoor bent u zeer gevoelig voor wat anderen van u vinden, en makkelijk te raken. Mensen die op beide vormen van narcisme hoog scoren, zijn vaak extreem gevoelig voor kritiek. Eigenlijk zijn ze voortdurend gepreoccupeerd met zichzelf – ofwel met hun eigen wensen en behoeften, ofwel met hoe anderen hen zien.
Kunt u proberen erop te vertrouwen dat u goed bent zoals u bent? Als u zich minder druk maakt over uzelf en meer oog krijgt voor de gevoelens en behoeften van anderen, heeft u misschien ook minder de neiging om te manipuleren of te vissen naar hun goedkeuring. Bestaansrecht krijg je bij je geboorte – je hoeft het niet te verdienen.
48 om 67, hetzelfde verhaaltje als bij jou.quote:
Ik had volgensmij allebei rond de 53quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef conleche het volgende:
Hadden jullie geen scores?? Dan kan je nog een beetje het verschil aflezen!!
natuurlijk....mensen zeggen vaak dat ze geinteresseerd zijn in mensen, maar stiekem bedoelen ze daar erg vaak zichzelf meequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
Het succes van die dingen is altijd dat mensen graag iets over zichzelf lezen. Ook dat is een vorm van narcisme.
Ja en als er op een foto 10 mensen staan en ik, dan kijk ik vooral naar mezelf.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
48 om 67, hetzelfde verhaaltje als bij jou.![]()
Het succes van die dingen is altijd dat mensen graag iets over zichzelf lezen. Ook dat is een vorm van narcisme.
U scoort 60 op verborgen narcismequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef conleche het volgende:
Hadden jullie geen scores?? Dan kan je nog een beetje het verschil aflezen!!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja en als er op een foto 10 mensen staan en ik, dan kijk ik vooral naar mezelf.![]()
O mèn. Reality check!!
quote:Dit is uw score
U scoort 64 op verborgen narcisme
Een score tussen 11 en 44 geldt als laag; tussen 45 en 77 geldt als hoog.
U scoort 60 op openlijk narcisme
Een score tussen 12 en 48 geldt als laag; tussen 49 en 84 geldt als hoog.
N.B.: Deze vragenlijst is niet getest op pathologische gevallen van narcisme. Er kan dus niet worden geconcludeerd dat hoogscoorders een ziekelijke vorm van narcisme hebben.
U scoort hoog op verborgen en openlijk narcisme
Geef toe: u bent af en toe behoorlijk arrogant, en u denkt dat u precies doet wat u wilt. Maar achter dat masker van zelfverzekerdheid gaat een onzeker persoon schuil. Diep van binnen voelt u zich minderwaardig. Daardoor bent u zeer gevoelig voor wat anderen van u vinden, en makkelijk te raken. Mensen die op beide vormen van narcisme hoog scoren, zijn vaak extreem gevoelig voor kritiek. Eigenlijk zijn ze voortdurend gepreoccupeerd met zichzelf – ofwel met hun eigen wensen en behoeften, ofwel met hoe anderen hen zien.
Kunt u proberen erop te vertrouwen dat u goed bent zoals u bent? Als u zich minder druk maakt over uzelf en meer oog krijgt voor de gevoelens en behoeften van anderen, heeft u misschien ook minder de neiging om te manipuleren of te vissen naar hun goedkeuring. Bestaansrecht krijg je bij je geboorte – je hoeft het niet te verdienen.
Ooh! Jeroom!quote:
Het spiegelgezicht!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de slechte gewoonte om mezelf in winkelruiten te bekijken (zie ondertitel) met rare tuitlipjes. Mijn vriend ligt daar altijd dubbel om.
Zo sta ik ook altijd op pasfoto's, maar dan met een half verjankt gezicht erbij.
En het liefst dan nog de badkamerspiegel met zacht geel licht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Ik vind mezelf in een spiegel altijd veul knapper dan in een winkelruit.
Op de een of andere manier zie ik er in een winkelruit altijd heel verwaaid en verlept uit!
That's my low self-esteem talking...ik weet wel dat ik zeker niet lelijk ben. Maar op zulke momenten heb ik het idee dat ik niet onder de mensen kan komen. Gelukkig komt dat heel weinig voor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Greys het volgende:
Cinnamon! Serieus?
Ik vind ook wel eens dat ik er als een hork uit zie (vooral 's ochtends in het weekend als de kreukels van mijn kussen op de een of andere manier in mijn gezicht blijven staan) maar da's geen reden om de deur maar niet meer uit te komen. Waar baal je dan van?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja wij ja, maar wij scoren ook allemaal hoog ook op die narcissentest!!
Dawas expres! Ik had eerst krokussentest staan, maar dat grapje vond ik niet subtiel genoeg!quote:
Ik denk dat we allemaal wel eens dat soort momentjes hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
That's my low self-esteem talking...ik weet wel dat ik zeker niet lelijk ben. Maar op zulke momenten heb ik het idee dat ik niet onder de mensen kan komen. Gelukkig komt dat heel weinig voor.
ik geloof jequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Dawas expres! Ik had eerst krokussentest staan, maar dat grapje vond ik niet subtiel genoeg!
Ai, dit klinkt als een smoes, maar het is echt zo!
mannenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel eens dat soort momentjes hebben
Mijn ex zei bv een keertje, toen ik me helemaal opgedirkt had en een geweldige outfit aan had voor een feestje: 'Zie je wel, je kúnt er wel leuk uitzien!'. En dat was dan als compliment bedoeldDat soort dingen doen je ego geen goed. Maar hé, 't is niet voor niets een ex
Die mond heb ik in het echt alleen helemaal niet!quote:
Dat zei ik de vorige keer ook al van de foto in het witte bloeszzje!quote:
Juist... ik had 53 en 52quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had volgensmij allebei rond de 53
neuh....niet speciaal...uitzonderingen daargelatenquote:
Ja jouw paspoortfoto is ook geweldig, een porceleinen popje!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
Ik sta ook goed op m'n paspoortfoto. Dat kan ook komen omdat de foto ietwat overbelicht is en uit 2004![]()
Greys, welke ex was dat?
linkje??quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Greys het volgende:
Heb 'm onlangs op Hyves gespot trouwens Co en als ik die foto nu zie snap ik niet wat ik er ooit in gezien heb!Hij was wel een paar jaar jonger dan ik, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jouw paspoortfoto is ook geweldig, een porceleinen popje!![]()
Dat was de marinier, met wie ik na 1 maand ongezien een huis had gekocht (ongezien qua het huis, niet qua de meneer...) en waarvoor ik naar Rotterdam ben verhuisd. En waarvan ik na 3 maanden wist dat het 't niet ging worden en toen het huis maar weer verkocht hebben
![]()
PM!quote:
De Knoek?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef conleche het volgende:
O hij zat toch niet in de Knoek hè?
Wederom een grapje, maar eentje die je niet kan weten. MeneerC en ik vergaten altijd hoe dat ding nu precies heette en dus werd het de Knoek. Elke onderzeeer die we zien zeggen we: o, o, als dat maar niet een Knoek wordt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De Knoek?
Bedoel je niet de Koersk? Of was dat een grapje dat ik niet snap?
Ik zie ook wel wat andere puntjes van overeenkomsten hoor meiske!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef SHE het volgende:
dat van die langdurige en diepe relaties klopt wel
Nou ik scoorde beduidend hoger op mijn openlijke variant!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef SHE het volgende:
Zeggen jullie nou maar niets, stelletje verborgen narcisten!
in afwachting van het HE dieetquote:Dit is Adelante's score
U scoort 35 op verborgen narcisme
Een score tussen 11 en 44 geldt als laag; tussen 45 en 77 geldt als hoog.
U scoort 64 op openlijk narcisme
Een score tussen 12 en 48 geldt als laag; tussen 49 en 84 geldt als hoog.
N.B.: Deze vragenlijst is niet getest op pathologische gevallen van narcisme. Er kan dus niet worden geconcludeerd dat hoogscoorders een ziekelijke vorm van narcisme hebben.
U scoort laag op verborgen narcisme en hoog op openlijk narcisme
U meent dat u het doen en laten van anderen bepaalt, en ondervindt weinig hinder van hun invloed of hun gevoelens. Dat heeft voordelen, zegt de Amerikaanse psycholoog Paul Rose: wie zijn eigen dromen en ambities najaagt, kan hoogten bereiken waar anderen alleen over kunnen dromen. Maar omdat u zich niet zo goed in anderen kunt inleven, loopt u het gevaar uw naasten te kwetsen. Het kan moeilijk voor u zijn om langdurige en diepe relaties aan te gaan.
Probeer wat vaker te denken: ‘Ik ben goed zoals ik ben’. U hoeft niet altijd bewondering van anderen te zoeken om een goed gevoel over uzelf te krijgen of gevoelens van leegte op te vullen. En is het echt nodig dat u altijd in het middelpunt van de belangstelling staat? Probeer wat meer oog te hebben voor anderen. Bedenk dat andere mensen ook hun eigen verlangens en gevoelens hebben, en hun eigen behoefte aan bewondering. Geef ze die ruimte – anders loopt u het risico dat mensen zich van u afkeren.
Kom je net uit je bedje of ga je er nu zo meteen in?quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:52 schreef motorbloempje het volgende:
ok
gisteren was dus iets te gezellig op de borrel
auwmn hoofd
ik was al rond 10 uur thuis maar de drank ging hardquote:Op zaterdag 13 december 2008 06:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom je net uit je bedje of ga je er nu zo meteen in?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het altijd zo naar als je constateert dat anderen niet echt gelukkig zijn samen... ik hou van gelukkige stelletjes en mensen die dol op elkaar zijn
djeejs! Dat was alleen je ontbijt toch meen ik?quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goeiemorgen! Hoe is het hier met iedereen?
Ik ben een beetje moe.
Lijstje gister:
O: Dubbele boterham pindakaas
L: Twee dubbele boterhammen pindakaas
D: Beetje mozarella en tomaat en spinazie/mozarella crepes. Niet veel.
Ik voel me goedquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goeiemorgen! Hoe is het hier met iedereen?
Ik ben een beetje moe.
Medelijden is nergens voor nodig hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 06:59 schreef Isabeau het volgende:
En arme Abba, omringd door druk kwebbelende uitgelaten meidenMaar wel leuke meiden, dus dat scheelt weer!
Blijven bij jou die opmerkingen dan ook eeuwenlang in je hoofd hangen? Ik heb hetzelfde met een 'vriendinnetje' van de middelbare school. Gingen we ons opmaken bij haar in de badkamer voor een feest, zegt ze, met een kritische blik terwijl ik mascara opdoe: "Nou, het maakt bij jou toch geen verschil." En dan niet de positieve variant hè. En dat zinnetje hoor ik nu al jaaaaren als ik weer eens mascara gebruik (2 x per jaar ofzo).quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel eens dat soort momentjes hebben
Mijn ex zei bv een keertje, toen ik me helemaal opgedirkt had en een geweldige outfit aan had voor een feestje: 'Zie je wel, je kúnt er wel leuk uitzien!'. En dat was dan als compliment bedoeldDat soort dingen doen je ego geen goed. Maar hé, 't is niet voor niets een ex
haha....iedereen is een narcistquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:02 schreef Laureline het volgende:
En wat een pruttest is dat! Eerst was ik vooral een verborgen narcist. Dat liet ik niet op me zitten, dus ging ik, zoals het de echte narcist betaamt, de test weer doen om nog een beetje een normaal mens te wordenZeer redelijke, sympathieke en diep-menselijke antwoorden ingevuld. En nu ben ik ineens op ALLEBEI hoog! Het wordt gewoon steeds erger! Is er iemand die op beide onderdelen laag of normaal heeft gescoord? Ik geef Beesie-Jen de meeste kans.
Wat een sekreet!! Hoewel het natuurlijk iets positiefs is: Jij hebt al zulke dikke wimpers van jezelf dat mascara niet meer nodig is. (of niet, maar dan snap ik het niet, want dan maakt het wel verschil.)quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Blijven bij jou die opmerkingen dan ook eeuwenlang in je hoofd hangen? Ik heb hetzelfde met een 'vriendinnetje' van de middelbare school. Gingen we ons opmaken bij haar in de badkamer voor een feest, zegt ze, met een kritische blik terwijl ik mascara opdoe: "Nou, het maakt bij jou toch geen verschil." En dan niet de positieve variant hè. En dat zinnetje hoor ik nu al jaaaaren als ik weer eens mascara gebruik (2 x per jaar ofzo).
Ik heb ook nog eens over die test nagedacht (die verborgen kant zat me niet lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:02 schreef Laureline het volgende:
En wat een pruttest is dat! Eerst was ik vooral een verborgen narcist. Dat liet ik niet op me zitten, dus ging ik, zoals het de echte narcist betaamt, de test weer doen om nog een beetje een normaal mens te wordenZeer redelijke, sympathieke en diep-menselijke antwoorden ingevuld. En nu ben ik ineens op ALLEBEI hoog! Het wordt gewoon steeds erger! Is er iemand die op beide onderdelen laag of normaal heeft gescoord? Ik geef Beesie-Jen de meeste kans.
Dat is het altijd met die testen. Als iedere nuance ontbreekt, is het lastig invullen. Deze test werkt de hele tijd met de term 'mensen'. Ja, welke mensen dan? De koekebakker? Je kind? Je man? Je baas? Het maakt nogal wat verschilquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens over die test nagedacht (die verborgen kant zat me niet lekker) en ben tot de conclusie gekomen dat de test sucks. Want de vraag was: heeft u in de gaten hoe andere mensen over u denken Of iets van die strekking en ja dat heb ik in de gaten, maar nee dat maakt me weinig tot niets uit. En zij gaan er van uit van wel. Dus dat openlijke narcisme daar herken ik me tot op zekere hoogte wel in, maar ik ben echt niet een heel onzeker persoon. Ik denk zelfs minder dan gemiddeld. Zo. Dus.
Nou, de test doorziet anders wel Laureline's verwoedde pogingen zichzelf minder narcistisch te doen lijken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha....iedereen is een narcistdat zit genetisch ingebakken....niks aan te doen...
...en sowieso is de test niet echt een hoogstaand stukje werk
Geen linkje maar nog wel op mijn computer staan, dus als anderen geen linkje weten.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi mensen ik kom even storen, heeft iemand een linkje naar die Evy dingetjes?
...en ironisch genoeg bevestigen die pogingen haar narcisme alleen maarquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Nou, de test doorziet anders wel Laureline's verwoedde pogingen zichzelf minder narcistisch te doen lijken.
Al die lieve meisjes zijn wandelende tijdbommen!
Buyszoenen bedoel je?quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:43 schreef Muis006 het volgende:
Hoi! Topic is nog niet vol zie ik.
Ik ben net terug van het kerstontbijt van mijn werk en ik heb mijn kerstpakket in ontvangst mogen nemen. Hoewel je het beter een overlevingspakket kan noemen![]()
Er zit in:
- negerzoenen
Zolang jodekoeken nog jodekoeken heten en blanke vla blanke vla, noem ik negerzoenen negerzoenen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Buyszoenen bedoel je?.
Leuk pakket wel.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zolang jodekoeken nog jodekoeken heten en blanke vla blanke vla, noem ik negerzoenen negerzoenen!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi mensen ik kom even storen, heeft iemand een linkje naar die Evy dingetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsje
Ja doei.
sorrrryquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:02 schreef Laureline het volgende:
ja ik ben ook altijd TE lief... ik heb ook eens gezegd dat ik de boekje wel zou doorlezen... was niet zo slim, want sinds toen kwamen ze elke maand aan de bel, totdat vriendlief een keertje open deed...quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:13 schreef Greys het volgende:
Mogguh duifjes *roekoekoe*!
Ik ben uit bed gebeld door Jehova getuigen. Alweer![]()
Dat komt uiteráárd omdat ik een watje ben en niet lelijk tegen die mensen wil en durf te doen en mijn 'nee dank u' klaarblijkelijk niet duidelijk genoeg overkomt. Denken die mensen nou echt dat als je er een weekje over hebt nagedacht dat je alsnog met ze in gesprek wilt?
Straks maar eens op zoek naar een galajurk. Ik vrees dat er veel weer eens niet lang genoeg zullen zijn, grrrr.
O! Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaaaai, ik heb vrijwel alles bijgelezen
En nu ga ik 2 dagen naar een superdeluxe hotel met sauna's, zwembaden en mooie bosrijke omgeving om te wandelen.
En niet te vergeten, 2 dagen uit eten en 2 dagen luxe ontbijten, mijn arme lijn
Nou ja, heel goed weekend iedereen!!
Ik ben niet te liefquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja ik ben ook altijd TE lief... ik heb ook eens gezegd dat ik de boekje wel zou doorlezen... was niet zo slim, want sinds toen kwamen ze elke maand aan de bel, totdat vriendlief een keertje open deed...
en zo gaat het ook met collectes, vaak van die lieve oude mensen, en dan storten ze een heel verhaal over me uit, en dat kan ik dan echt niet afkappen... want dat vind ik sneu....
en hoezo galajurken te kort? ben jij ook zo lang dan???
En het mooie is... ik geloof je ook nog!quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:26 schreef Vivi het volgende:
Ik begin altijd met een bosje salie om ze heen te dansen. Naakt.
heel herkenbaar probleem... jurken zijn bij mij ook altijd zo stom te kort, das gewoon echt geen gezicht....quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
BJIk heb ook nog nooit niets aan een collecte gegeven en ik koop ook altijd alle koekjes en kaarten en weet ik veel wat. En jij roept dus precies hetzelfde over je af, want bij mij beginnen die mensen ook héle verhalen en weet ik binnen de kortste keren waar ze op vakantie zijn geweest, waarom ze die pleister op hun been hebben (nadat ze eerst hun broekspijp omhoog hebben gesjord om die pleister uberhaupt te kunnen laten zien
) en wat ze allemaal voor ergs in hun leven hebben meegemaakt. Whaaaa! En ga dát dan maar eens afkappen! Ik stond vanmorgen bij die Jehova meneren de mascara nog onder mijn ogen vandaan te geven, mijn hond begon op de achtergrond te blaffen en ik zei maar dat ik écht haast had omdat ik net de deur uit wilde gaan (yeah right, met mijn haar op half elf en de mascaravlekken zeker....
).
En ik ben 1.82 dus ja, de jurken zijn vaak te kort!
Dat heb ik de hele tijd in m'n kopquote:Go tell it on the mountain,
Over the hills and ev'rywhere.
Go tell it on the mountain,
That Jesus Christ is born!
Dat is de keerzijde van ambitie Tink! En dat weet je zelf dondersgoed. Ik ken die gevoelens goed en soms heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik mensen de indruk geef dat ik het allemaal wel even doe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
Waarom verwachten mensen dat ik het werk van 3 maanden in 2 weken in kan halen? Of beter gezegd: waarom heb ik ze ooit de indruk gegeven dat ik dat kanHet lukt wel hoor, maar toch....
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
Waarom verwachten mensen dat ik het werk van 3 maanden in 2 weken in kan halen? Of beter gezegd: waarom heb ik ze ooit de indruk gegeven dat ik dat kanHet lukt wel hoor, maar toch....
ambitiequote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
ach, ik had toch weinig plannen dit weekend....en het is wel ontspannen hierquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu pas teruggekeken welke posts er nog van gisteravond en van vanmorgen waren en McAbba heeft zich vanmorgen gewoon vrijwillig weer tussen de Slankchicks gestort!
Erg zen en feng shuiquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, ik had toch weinig plannen dit weekend....en het is wel ontspannen hier
* maakt zich met moeite los van reflectie in de ruit * Ja, dat schrijf ik toch zelf ook al manquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ironisch genoeg bevestigen die pogingen haar narcisme alleen maar
Kop op!quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
allebei, inderdaadquote:
gelukkig ben ik zelf niet narcistisch aangelegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
* maakt zich met moeite los van reflectie in de ruit * Ja, dat schrijf ik toch zelf ook al man![]()
Echte narcisten willen altijd eerder gelijk![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:03 schreef Laureline het volgende:
Ooooo Beessie-Jen!Hoe kan dat nou! Ik had al mijn geld op jou gezet! Et tu, Brute!
Gelukkig heeft cyclegirl bewezen dat een positieve uitslag heus mogelijk is, is de eer van Slank toch nog gered
Die narcisten testquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap niet waar deze post over gaat! wedstrijden? ziekte? jehova's?
Niet om je furie nog verder te vergroten, maar zo'n kind kan beter blijven stilstaan dan gaan lopen. Dat maakt het nog erger. Dan wijk jij uit en gaat dat kind precies dezelfde kant op waardoor er alsnog een botsing plaatsvindtquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Net op de fiets was ik niet de enige die aan het schelden was. Ik rij op een fietspad. Vanuit een zijstraat komt van links, een moeder met een kind van een jaar of 3 (ook nog vóór de moeder lopend) zó het fietspad opgelopen. (En in plaats van dat ze nu doorloopt zodat ik er links langs kan, schrikt ze en blijft ze stokstil staan, precies waar ik fiets. Dus ik zeg: "Jézus, anders blijf je ook nog stilstaan" (overigens behoorlijk Fokkiaans
) Nou, toen begon dat mens me toch een potje te schelden!!
Als dat kind er niet bij was geweest had ik me omgedraaid en haar een stomp voor d'r harses gegeven. Wat een muts.
Gewoon keihard terugschelden, dom wijf!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Net op de fiets was ik niet de enige die aan het schelden was. Ik rij op een fietspad. Vanuit een zijstraat komt van links, een moeder met een kind van een jaar of 3 (ook nog vóór de moeder lopend) zó het fietspad opgelopen. (En in plaats van dat ze nu doorloopt zodat ik er links langs kan, schrikt ze en blijft ze stokstil staan, precies waar ik fiets. Dus ik zeg: "Jézus, anders blijf je ook nog stilstaan" (overigens behoorlijk Fokkiaans
Als dat kind er niet bij was geweest had ik me omgedraaid en haar een stomp voor d'r harses gegeven. Wat een muts.
Gezelligquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Ohh daar kan ik zo slecht tegen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Hij moet er nog van groeien. Jij nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef Vivi het volgende:
Ik heb het leven geschonken aan een kliko.
Ik heb eens even bedacht wat mijn gebroed heeft weggewerkt sinds vanochtend 9 uur:
250 cc brinta ( 1 fles dus)
2 bruine boterhammen met boter en appelstroop
2 bruine boterhammen met boter en smeerkaas (zit niks in, I know, maar het is favoriet momenteel, ik heb die met yoghurt)
1 gekookt ei
1 beker groente/fruitdrik (appel, wortel, aardbei)
Da's meer dan ik!
Ik vraag me af of dat niet veel is voor zo'n klein maagje? *rent naar OUD*
Oh, en was het maar weer slippertjesweer...*sught*
's Avonds eet ie dan alleen een beetje yoghurtquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:05 schreef k_i_m het volgende:
Tering. Ik krijg er hier nog niet eens een hele boterham in.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 12:48 schreef Chicolate het volgende:
Hallo. Nu loop ik pas echt achter
, samenvatting anyone? Geen tijd voor bijlezen. Eigenlijk nergens tijd voor
.
Op zich wel het goede ritmequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
's Avonds eet ie dan alleen een beetje yoghurt.
En dan, als zijn broccoli op een miezerig hoopje in de prullebak ligt, begint ie te zeuren om "Okola?"
.
Cool! Hoe ziet je jurk eruit?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Wat is daar omg aan dan SHE?
Of is trassi hard (ik weet niet eens wat het is) en liggen nu je voortanden er uit?
I got me a dress!!!!
En aangezien ik de bescheidenheid al aardig afleer door de Puppels: the bride is gonna hate me!
* Miss_S steekt nog een pepernoot in haar mondquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef SHE het volgende:
Trassi is volgens mij een duivels product.
Het brengt engelen tot zingen in al je aziatische gerechten, maar het is in zijn oorsprong natuurlijk de meest verschrikkelijke smaakmaker die er bestaat.
Kortgezegd wordt het gemaakt van verotte garnalen. En zo ruikt het ook, naar overleden vissen in staat van ontbinding.
Maar mijn boemboes varen er wel bij.
Je moet er alleen niet per ongeluk op bijten als het nog niet 'opgelost' is.
Ik heb nu mijn waffel vol met tandpasta in de hoop dat ik dit overleef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
* Miss_S steekt nog een pepernoot in haar mondGelukkig, want anders had ik weer boos moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pepernoten zijn EVOL.
Op het moment klinkt een pepernoot net zo lekker als dat spul waar jij het over had, weet niet wat er met me aan de hand isquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders had ik weer boos moeten worden.
Pepernoten zijn EVOL.
Foto!quote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 13:53 schreef Greys het volgende:
Wat is daar omg aan dan SHE?
Of is trassi hard (ik weet niet eens wat het is) en liggen nu je voortanden er uit?
I got me a dress!!!!
En aangezien ik de bescheidenheid al aardig afleer door de Puppels: the bride is gonna hate me!
Eet iets vets. Krijg je het warm van. Bij voorkeur een lekker plak spek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot dusver![]()
O: mueslibol met jam
L: half warm stokbrood met kruidenboter + halve pistolet met haringsalade + halve pistolet met zalm + glas calvados+ een koekje
En ik heb het koud! Niet normaal meer. Ik vraag me serieus af of mijn metabolisme niet naar zijn grootje is zoals iemand hier recentelijk schreef. Zou me wel verbazen, want volgens mij ben ik zeer langzaam en gelijkmatig afgevallen (2,5 kilo per maand).
gátverquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
omg..ik heb net op een stukje trassi gebeten.
omg
omg
omg
omg
Klinkt heel sexyquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
De jurk is een chique kleurtje rood en lang en strapless en je moet er aan de achterkant in geregen worden.
Da's fijn, want dan blijft ie tenminste hangen
Hij hangt nu uit op de logeerkamer en ik zal er straks even een foto van maken. En hij was maar 70 euro!
Het is idd het meest traumatische wat ik OOIT in de keuken heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gátver
sterkte met het verwerken van dit feit
trassi, lekker als smaakmaker, maar als je het puur hapt![]()
quote:
In het Alexandrium in Rotterdam, bij Henriëtte's. Het is een beetje lullig boetiekje eigenlijk, maar ze hebben er in deze tijd altijd prachtige jurken voor weinig!quote:
Ziet er erg mooi uit. Denk dat 'ie je erg goed staatquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik had verwacht dat die 'rimpels' hartstikke pompeus en dikker-dan-nodig zouden maken, maar dat is dus helemaal niet zoJe trekt hem aan de bovenkant helemaal strak door het rijg-gebeuren aan de achterkant en onder de rok zit echt van dat 'gaas'-achtige spul zodat ie wijd uit blijft staan! En dat voor 70 euro
Oh en er zit ook nog zo'n sjaal bij, die je over je schouders kunt doen!
Wat een schitterende kleur roodquote:
wowquote:
Dat ligt eraan hoe laag ie uitgesneden isquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:19 schreef Greys het volgende:
Hij is niet voor de Kerst hoor SHE, maar voor een bruiloft op 9 januari waarbij de dresscode 'trek je galajurk maar weer eens uit de kast' isHoezee! Altijd zo leuk, dat soort feestjes waarbij je er prinsesserig bij mag lopen zonder voor lul te staan! (Zal je zien dat de rest van de gasten gewoon in broek komt
)
Ik vind jouw jurkje ook echt bééldig! En helemaal niet zo sletterig, maar dat kan ook iets over mijn smaak zeggen natuurlijk?Vooral mooi idd met het zwarte fluweel dat je noemt qua schoentjes en armbandje
Dank jequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:26 schreef loveli het volgende:
Die bruid gaat spijt krijgen van de uitnodiging! Mooie jurk. Wel vaker dragen dan alleen die ene keer hoor!!
Uhm.. misschien moeten we er een meet voor regelen? In Duitsland dragen mensen vaker toffe dingen op feesten, jubilea en bruiloften, maar hier schijnt een spijkerbroek soms al genoeg te zijn. Dat soort jurken moet niet in de kast hangen, maar om je lijf.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
Maar wannéér kan je zoiets nou nog meer dragen!?
Dat moet je niet zeggen. Straks voelt ze zich schuldig en brengt ze hem terug!quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef SHE het volgende:
Voor een bruiloft?
Da's vriendelijk van je Greysie, een beetje de bruid de ogen uitsteken
Bijjjjjjjjna, maar toch echt niet! Wèl heb je nog kans dat ik hem op de avond zelf niet aan durfquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen. Straks voelt ze zich schuldig en brengt ze hem terug!.
Daar was ik al bang voor ja! En dan opgestoken met een paar losse krullerige plukken ofzo?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef SHE het volgende:
Je moet wel in de carmenset Greysie, dat begrijp je he?
zolang ik maar niet hoef...met al die dreigementen onschuldige vragen gisteren...quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef SHE het volgende:
Je moet wel in de carmenset Greysie, dat begrijp je he?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zolang ik maar niet hoef...met al die dreigementen onschuldige vragen gisteren...
Nait soezenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:02 schreef Greys het volgende:
Vik
Helemáál geen druk ook zo enzo he?
Hier in Groningen heb je ze ook (maar niet nu, vziw) en ik vind het juist prachtigquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef Abbadon het volgende:
waarom komen zo rond de kerst altijd overal panfluitindianen uit alle hoeken en gaten? playbackende, over een bandje spelende panfluitindianen zelfs, met vage uitdossingen en niet al te veel talent...
blij dat ik weer thuis ben...
de Alkmaarse panfluitindianen speelden valsquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier in Groningen heb je ze ook (maar niet nu, vziw) en ik vind het juist prachtig.
ik gok op 'voor zover ik weet'quote:
Foei, dat moet jij helemaal niet drinken dat spulquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
Even naar de supermarkt, brb (afkorting!) want de cola light is op.
Paniekkkkkkkkkkk!
geboren en getogen, zoals dat heet....op een korte student-periode in amsterdam na...en mijn stiekem wens om komend jaar naar utrecht te verhuizenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Kom je uit Alkmaar Abba? Daar heb ik ook gewoond.
Waarom naar utrecht? En wat heb je gestudeerd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geboren en getogen, zoals dat heet....op een korte student-periode in amsterdam na...en mijn stiekem wens om komend jaar naar utrecht te verhuizen
Ik heb sociaal culturele wetenschappen gestudeerd...en ik werk momenteel in utrecht...en da's best een endje reizen, zo heen en weerquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom naar utrecht? En wat heb je gestudeerd?
Omdat Utrecht de allertofste stad van Nederland isquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom naar utrecht? En wat heb je gestudeerd?
Maak je geen zorgen, moppie. Als je bij de puppels bent dan lak ik alleen je teentjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zolang ik maar niet hoef...met al die dreigementen onschuldige vragen gisteren...
Godsklere!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef Laureline het volgende:
De oogst vandaag: frambozen, fuji-appels, ananassen, mandarijnen, gewone peren, kweepeer, papaya (de groente dan), groene kool, broccoli, bloemkool, alle kleuren paprika's, courgettes, koriander, pompoen, avocado's, linzen, selderieknol, groene asperges, cashewnoten en amandelen.
Dat is inderdaad best een eindje. SHE kan je alles over wonen in Utrecht vertellen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb sociaal culturele wetenschappen gestudeerd...en ik werk momenteel in utrecht...en da's best een endje reizen, zo heen en weer
dank je voor de geruststelling, lieffie....en wel in een stoere, mannelijke kleur neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, moppie. Als je bij de puppels bent dan lak ik alleen je teentjes
Niettusquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat Utrecht de allertofste stad van Nederland is.
* Viking84 wil ook nog eens naar Utrecht. Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |