quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:03 schreef Laureline het volgende:
Ooooo Beessie-Jen!Hoe kan dat nou! Ik had al mijn geld op jou gezet! Et tu, Brute!
Gelukkig heeft cyclegirl bewezen dat een positieve uitslag heus mogelijk is, is de eer van Slank toch nog gered
Die narcisten testquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap niet waar deze post over gaat! wedstrijden? ziekte? jehova's?
Niet om je furie nog verder te vergroten, maar zo'n kind kan beter blijven stilstaan dan gaan lopen. Dat maakt het nog erger. Dan wijk jij uit en gaat dat kind precies dezelfde kant op waardoor er alsnog een botsing plaatsvindtquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Net op de fiets was ik niet de enige die aan het schelden was. Ik rij op een fietspad. Vanuit een zijstraat komt van links, een moeder met een kind van een jaar of 3 (ook nog vóór de moeder lopend) zó het fietspad opgelopen. (En in plaats van dat ze nu doorloopt zodat ik er links langs kan, schrikt ze en blijft ze stokstil staan, precies waar ik fiets. Dus ik zeg: "Jézus, anders blijf je ook nog stilstaan" (overigens behoorlijk Fokkiaans
) Nou, toen begon dat mens me toch een potje te schelden!!
Als dat kind er niet bij was geweest had ik me omgedraaid en haar een stomp voor d'r harses gegeven. Wat een muts.
Gewoon keihard terugschelden, dom wijf!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Net op de fiets was ik niet de enige die aan het schelden was. Ik rij op een fietspad. Vanuit een zijstraat komt van links, een moeder met een kind van een jaar of 3 (ook nog vóór de moeder lopend) zó het fietspad opgelopen. (En in plaats van dat ze nu doorloopt zodat ik er links langs kan, schrikt ze en blijft ze stokstil staan, precies waar ik fiets. Dus ik zeg: "Jézus, anders blijf je ook nog stilstaan" (overigens behoorlijk Fokkiaans
Als dat kind er niet bij was geweest had ik me omgedraaid en haar een stomp voor d'r harses gegeven. Wat een muts.
Gezelligquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Ohh daar kan ik zo slecht tegen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Hij moet er nog van groeien. Jij nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef Vivi het volgende:
Ik heb het leven geschonken aan een kliko.
Ik heb eens even bedacht wat mijn gebroed heeft weggewerkt sinds vanochtend 9 uur:
250 cc brinta ( 1 fles dus)
2 bruine boterhammen met boter en appelstroop
2 bruine boterhammen met boter en smeerkaas (zit niks in, I know, maar het is favoriet momenteel, ik heb die met yoghurt)
1 gekookt ei
1 beker groente/fruitdrik (appel, wortel, aardbei)
Da's meer dan ik!
Ik vraag me af of dat niet veel is voor zo'n klein maagje? *rent naar OUD*
Oh, en was het maar weer slippertjesweer...*sught*
's Avonds eet ie dan alleen een beetje yoghurtquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:05 schreef k_i_m het volgende:
Tering. Ik krijg er hier nog niet eens een hele boterham in.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 12:48 schreef Chicolate het volgende:
Hallo. Nu loop ik pas echt achter
, samenvatting anyone? Geen tijd voor bijlezen. Eigenlijk nergens tijd voor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |