abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63978186
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef SHE het volgende:
Zeggen jullie nou maar niets, stelletje verborgen narcisten!
Nou ik scoorde beduidend hoger op mijn openlijke variant!
pi_63978223
Ik vind echt alles grappig terwijl ik maar 1 wijntje op heb.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 december 2008 @ 01:13:25 #128
163650 Greys
pi_63978246
SHE heeft m in elk geval eerlijk ingevuld, daar is geen twijfel over mogelijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63978377
M'n accu is bijna leeg en ik moet morgen werken, dus sweet dreams voor later!
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:21:19 #130
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63978399
Zo negatief vind ik 'm niet. Ok, je stapt zo nu en dan eens over een paar lijken, je schudt wat losers af...maar uiteindelijk draait het toch om MIJ ?
Ik kan echt weleens vol verwondering in de spiegel kijken en helemaal verrukt zijn van het concept ' ik ' .

Mijn vermoeide ogen, mijn chubbies her en der en zelfs mijn eerste pigmentvlekje op mijn jukbeen zie ik dan niet eens. Ik zie alleen een ingenieus samengesteld schepsel wat de wereld zoveel moois te bieden heeft.
De wereld heeft recht op mij!

En zo kijk ik ook naar anderen eigenlijk. Ik betrap mezelf vaak op het staren naar mensen. En dan ben ik niet kritisch alle flaws aan het afgaan, maar kan ik me echt verbazen over een stem, de manier waarop iemand de haren uit zijn gezicht strijkt, hoe iemand rookt, loopt of zich gedraagt in bijzijn van anderen.

Ik kan me niet anders voorstellen dan dat die mensen ook weleens zo voor hun eigen spiegel staan. Helemaal verbaasd over hun eigen levendigheid.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 december 2008 @ 01:25:04 #131
163650 Greys
pi_63978472
Trustels Co!

SHE, powerrrrrrrrrr to the Puppels!
De wereld heeft recht op mij. Die moet ik onthouden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 december 2008 @ 02:59:10 #132
3185 Adelante
To let it go now
pi_63979616
quote:
Dit is Adelante's score
U scoort 35 op verborgen narcisme
Een score tussen 11 en 44 geldt als laag; tussen 45 en 77 geldt als hoog.

U scoort 64 op openlijk narcisme
Een score tussen 12 en 48 geldt als laag; tussen 49 en 84 geldt als hoog.

N.B.: Deze vragenlijst is niet getest op pathologische gevallen van narcisme. Er kan dus niet worden geconcludeerd dat hoogscoorders een ziekelijke vorm van narcisme hebben.

U scoort laag op verborgen narcisme en hoog op openlijk narcisme
U meent dat u het doen en laten van anderen bepaalt, en ondervindt weinig hinder van hun invloed of hun gevoelens. Dat heeft voordelen, zegt de Amerikaanse psycholoog Paul Rose: wie zijn eigen dromen en ambities najaagt, kan hoogten bereiken waar anderen alleen over kunnen dromen. Maar omdat u zich niet zo goed in anderen kunt inleven, loopt u het gevaar uw naasten te kwetsen. Het kan moeilijk voor u zijn om langdurige en diepe relaties aan te gaan.

Probeer wat vaker te denken: ‘Ik ben goed zoals ik ben’. U hoeft niet altijd bewondering van anderen te zoeken om een goed gevoel over uzelf te krijgen of gevoelens van leegte op te vullen. En is het echt nodig dat u altijd in het middelpunt van de belangstelling staat? Probeer wat meer oog te hebben voor anderen. Bedenk dat andere mensen ook hun eigen verlangens en gevoelens hebben, en hun eigen behoefte aan bewondering. Geef ze die ruimte – anders loopt u het risico dat mensen zich van u afkeren.
in afwachting van het HE dieet en omdat ik dte bezopen ben om te slapen en nog even wat doelloos internet mm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63980410
ok

gisteren was dus iets te gezellig op de borrel

auw mn hoofd
Ja doei.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2008 @ 06:54:09 #134
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_63980417
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 06:52 schreef motorbloempje het volgende:
ok

gisteren was dus iets te gezellig op de borrel

auw mn hoofd
Kom je net uit je bedje of ga je er nu zo meteen in?
pi_63980431
Sterkte met de kater lieve Moblo!

En arme Abba, omringd door druk kwebbelende uitgelaten meiden Maar wel leuke meiden, dus dat scheelt weer!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63980491
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 06:54 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Kom je net uit je bedje of ga je er nu zo meteen in?
ik was al rond 10 uur thuis maar de drank ging hard genant is het (vast) ook geworden

en ik was de enige met een gelukkige relatie

de twee heren gingen het allebei uitmaken gisteren en de receptioniste hoefde niet meer thuis te komen

Rene heeft om 10 uur nog hamburgers voor ons gebakken

dank je isa
Ja doei.
pi_63980537
Ik vind het altijd zo naar als je constateert dat anderen niet echt gelukkig zijn samen... ik hou van gelukkige stelletjes en mensen die dol op elkaar zijn

Zo, de douche blinkt weer Ik moest toch iets nuttigs doen zo vroeg in de morgen. Nu de keuken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63980750
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 07:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het altijd zo naar als je constateert dat anderen niet echt gelukkig zijn samen... ik hou van gelukkige stelletjes en mensen die dol op elkaar zijn

Ik heb liever te kleffe stelletjes dan stelletjes waarvan je ziet dat ze niet echt gelukkig zijn, krijg ik altijd een beetje zo'n --> gevoel van
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:31:01 #139
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63980946
Goeiemorgen! Hoe is het hier met iedereen?

Ik ben een beetje moe .

Lijstje gister:
O: Dubbele boterham pindakaas
L: Twee dubbele boterhammen pindakaas
D: Beetje mozarella en tomaat en spinazie/mozarella crepes. Niet veel.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2008 @ 09:32:24 #140
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_63980959
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 09:31 schreef BlaatschaaP het volgende:

Ik ben een beetje moe .

Lijstje gister:
O: Dubbele boterham pindakaas
L: Twee dubbele boterhammen pindakaas
D: Beetje mozarella en tomaat en spinazie/mozarella crepes. Niet veel.
djeejs! Dat was alleen je ontbijt toch meen ik?
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:33:12 #141
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63980965
Ik had het gister een tikkeltje druk .
pi_63980969
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 09:31 schreef BlaatschaaP het volgende:

Ik ben een beetje moe .

Ik voel me goed
Vanavond feestje en dan zie ik mijn vriendje weer en kan ik mijn nieuwe kleren aan

Maar nu nog even veel dingen doen aan de studie...
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:44:16 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63981031
Het meest charmante van SHE vind ik toch wel haar enorme bescheidenheid .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:49:07 #144
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63981072
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 06:59 schreef Isabeau het volgende:
En arme Abba, omringd door druk kwebbelende uitgelaten meiden Maar wel leuke meiden, dus dat scheelt weer!
Medelijden is nergens voor nodig hoor maar even goed bedankt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63981089
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal wel eens dat soort momentjes hebben
Mijn ex zei bv een keertje, toen ik me helemaal opgedirkt had en een geweldige outfit aan had voor een feestje: 'Zie je wel, je kúnt er wel leuk uitzien!'. En dat was dan als compliment bedoeld Dat soort dingen doen je ego geen goed. Maar hé, 't is niet voor niets een ex
Blijven bij jou die opmerkingen dan ook eeuwenlang in je hoofd hangen? Ik heb hetzelfde met een 'vriendinnetje' van de middelbare school. Gingen we ons opmaken bij haar in de badkamer voor een feest, zegt ze, met een kritische blik terwijl ik mascara opdoe: "Nou, het maakt bij jou toch geen verschil." En dan niet de positieve variant hè. En dat zinnetje hoor ik nu al jaaaaren als ik weer eens mascara gebruik (2 x per jaar ofzo).
pi_63981190
En wat een pruttest is dat! Eerst was ik vooral een verborgen narcist. Dat liet ik niet op me zitten, dus ging ik, zoals het de echte narcist betaamt, de test weer doen om nog een beetje een normaal mens te worden Zeer redelijke, sympathieke en diep-menselijke antwoorden ingevuld. En nu ben ik ineens op ALLEBEI hoog! Het wordt gewoon steeds erger! Is er iemand die op beide onderdelen laag of normaal heeft gescoord? Ik geef Beesie-Jen de meeste kans.
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:04:01 #147
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63981205
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:02 schreef Laureline het volgende:
En wat een pruttest is dat! Eerst was ik vooral een verborgen narcist. Dat liet ik niet op me zitten, dus ging ik, zoals het de echte narcist betaamt, de test weer doen om nog een beetje een normaal mens te worden Zeer redelijke, sympathieke en diep-menselijke antwoorden ingevuld. En nu ben ik ineens op ALLEBEI hoog! Het wordt gewoon steeds erger! Is er iemand die op beide onderdelen laag of normaal heeft gescoord? Ik geef Beesie-Jen de meeste kans.
haha....iedereen is een narcist dat zit genetisch ingebakken....niks aan te doen...

...en sowieso is de test niet echt een hoogstaand stukje werk
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63981220
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 09:50 schreef Laureline het volgende:

[..]

Blijven bij jou die opmerkingen dan ook eeuwenlang in je hoofd hangen? Ik heb hetzelfde met een 'vriendinnetje' van de middelbare school. Gingen we ons opmaken bij haar in de badkamer voor een feest, zegt ze, met een kritische blik terwijl ik mascara opdoe: "Nou, het maakt bij jou toch geen verschil." En dan niet de positieve variant hè. En dat zinnetje hoor ik nu al jaaaaren als ik weer eens mascara gebruik (2 x per jaar ofzo).
Wat een sekreet!! Hoewel het natuurlijk iets positiefs is: Jij hebt al zulke dikke wimpers van jezelf dat mascara niet meer nodig is. (of niet, maar dan snap ik het niet, want dan maakt het wel verschil.)

De opmerking die bij mij is blijven hangen toen ik 12 was en met m'n beste vriendinnetje naar het zwembad ging en die, toen ik een bikini stond, zei, en ook nog met zo'n blik erbij: "O, in kleren lijk je veel dunner!!"

Toen al! Het kreng woog zelf 30 kilo of zo, dus die had makkelijk praten Bovendien had ik toen ik 12 was, maat 25 van jeans en was ik even lang als nu, dus echt dik kan ik niet zijn geweest.

Ik zag haar 10 jaar geleden op een reunie van school en ze was nog steeds een scharminkel. Maar een heel lelijk scharminkel
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:07:03 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63981229
Hi kletskousen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63981252
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:02 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook nog eens over die test nagedacht (die verborgen kant zat me niet lekker ) en ben tot de conclusie gekomen dat de test sucks. Want de vraag was: heeft u in de gaten hoe andere mensen over u denken Of iets van die strekking en ja dat heb ik in de gaten, maar nee dat maakt me weinig tot niets uit. En zij gaan er van uit van wel. Dus dat openlijke narcisme daar herken ik me tot op zekere hoogte wel in, maar ik ben echt niet een heel onzeker persoon. Ik denk zelfs minder dan gemiddeld. Zo. Dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')