In het Alexandrium in Rotterdam, bij Henriëtte's. Het is een beetje lullig boetiekje eigenlijk, maar ze hebben er in deze tijd altijd prachtige jurken voor weinig!quote:
Ziet er erg mooi uit. Denk dat 'ie je erg goed staatquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik had verwacht dat die 'rimpels' hartstikke pompeus en dikker-dan-nodig zouden maken, maar dat is dus helemaal niet zoJe trekt hem aan de bovenkant helemaal strak door het rijg-gebeuren aan de achterkant en onder de rok zit echt van dat 'gaas'-achtige spul zodat ie wijd uit blijft staan! En dat voor 70 euro
Oh en er zit ook nog zo'n sjaal bij, die je over je schouders kunt doen!
Wat een schitterende kleur roodquote:
wowquote:
Dat ligt eraan hoe laag ie uitgesneden isquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:19 schreef Greys het volgende:
Hij is niet voor de Kerst hoor SHE, maar voor een bruiloft op 9 januari waarbij de dresscode 'trek je galajurk maar weer eens uit de kast' isHoezee! Altijd zo leuk, dat soort feestjes waarbij je er prinsesserig bij mag lopen zonder voor lul te staan! (Zal je zien dat de rest van de gasten gewoon in broek komt
)
Ik vind jouw jurkje ook echt bééldig! En helemaal niet zo sletterig, maar dat kan ook iets over mijn smaak zeggen natuurlijk?Vooral mooi idd met het zwarte fluweel dat je noemt qua schoentjes en armbandje
Dank jequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:26 schreef loveli het volgende:
Die bruid gaat spijt krijgen van de uitnodiging! Mooie jurk. Wel vaker dragen dan alleen die ene keer hoor!!
Uhm.. misschien moeten we er een meet voor regelen? In Duitsland dragen mensen vaker toffe dingen op feesten, jubilea en bruiloften, maar hier schijnt een spijkerbroek soms al genoeg te zijn. Dat soort jurken moet niet in de kast hangen, maar om je lijf.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
Maar wannéér kan je zoiets nou nog meer dragen!?
Dat moet je niet zeggen. Straks voelt ze zich schuldig en brengt ze hem terug!quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef SHE het volgende:
Voor een bruiloft?
Da's vriendelijk van je Greysie, een beetje de bruid de ogen uitsteken
Bijjjjjjjjna, maar toch echt niet! Wèl heb je nog kans dat ik hem op de avond zelf niet aan durfquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen. Straks voelt ze zich schuldig en brengt ze hem terug!.
Daar was ik al bang voor ja! En dan opgestoken met een paar losse krullerige plukken ofzo?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef SHE het volgende:
Je moet wel in de carmenset Greysie, dat begrijp je he?
zolang ik maar niet hoef...met al die dreigementen onschuldige vragen gisteren...quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef SHE het volgende:
Je moet wel in de carmenset Greysie, dat begrijp je he?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zolang ik maar niet hoef...met al die dreigementen onschuldige vragen gisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |