O! Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaaaai, ik heb vrijwel alles bijgelezen
En nu ga ik 2 dagen naar een superdeluxe hotel met sauna's, zwembaden en mooie bosrijke omgeving om te wandelen.
En niet te vergeten, 2 dagen uit eten en 2 dagen luxe ontbijten, mijn arme lijn
Nou ja, heel goed weekend iedereen!!
Ik ben niet te liefquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja ik ben ook altijd TE lief... ik heb ook eens gezegd dat ik de boekje wel zou doorlezen... was niet zo slim, want sinds toen kwamen ze elke maand aan de bel, totdat vriendlief een keertje open deed...
en zo gaat het ook met collectes, vaak van die lieve oude mensen, en dan storten ze een heel verhaal over me uit, en dat kan ik dan echt niet afkappen... want dat vind ik sneu....
en hoezo galajurken te kort? ben jij ook zo lang dan???
En het mooie is... ik geloof je ook nog!quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:26 schreef Vivi het volgende:
Ik begin altijd met een bosje salie om ze heen te dansen. Naakt.
heel herkenbaar probleem... jurken zijn bij mij ook altijd zo stom te kort, das gewoon echt geen gezicht....quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
BJIk heb ook nog nooit niets aan een collecte gegeven en ik koop ook altijd alle koekjes en kaarten en weet ik veel wat. En jij roept dus precies hetzelfde over je af, want bij mij beginnen die mensen ook héle verhalen en weet ik binnen de kortste keren waar ze op vakantie zijn geweest, waarom ze die pleister op hun been hebben (nadat ze eerst hun broekspijp omhoog hebben gesjord om die pleister uberhaupt te kunnen laten zien
) en wat ze allemaal voor ergs in hun leven hebben meegemaakt. Whaaaa! En ga dát dan maar eens afkappen! Ik stond vanmorgen bij die Jehova meneren de mascara nog onder mijn ogen vandaan te geven, mijn hond begon op de achtergrond te blaffen en ik zei maar dat ik écht haast had omdat ik net de deur uit wilde gaan (yeah right, met mijn haar op half elf en de mascaravlekken zeker....
).
En ik ben 1.82 dus ja, de jurken zijn vaak te kort!
Dat heb ik de hele tijd in m'n kopquote:Go tell it on the mountain,
Over the hills and ev'rywhere.
Go tell it on the mountain,
That Jesus Christ is born!
Dat is de keerzijde van ambitie Tink! En dat weet je zelf dondersgoed. Ik ken die gevoelens goed en soms heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik mensen de indruk geef dat ik het allemaal wel even doe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
Waarom verwachten mensen dat ik het werk van 3 maanden in 2 weken in kan halen? Of beter gezegd: waarom heb ik ze ooit de indruk gegeven dat ik dat kanHet lukt wel hoor, maar toch....
quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
Waarom verwachten mensen dat ik het werk van 3 maanden in 2 weken in kan halen? Of beter gezegd: waarom heb ik ze ooit de indruk gegeven dat ik dat kanHet lukt wel hoor, maar toch....
ambitiequote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
ach, ik had toch weinig plannen dit weekend....en het is wel ontspannen hierquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu pas teruggekeken welke posts er nog van gisteravond en van vanmorgen waren en McAbba heeft zich vanmorgen gewoon vrijwillig weer tussen de Slankchicks gestort!
Erg zen en feng shuiquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, ik had toch weinig plannen dit weekend....en het is wel ontspannen hier
* maakt zich met moeite los van reflectie in de ruit * Ja, dat schrijf ik toch zelf ook al manquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ironisch genoeg bevestigen die pogingen haar narcisme alleen maar
Kop op!quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben gewoon wéér aan het werk. En morgen moet ik ook en ik ben zo moe.
allebei, inderdaadquote:
gelukkig ben ik zelf niet narcistisch aangelegdquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
* maakt zich met moeite los van reflectie in de ruit * Ja, dat schrijf ik toch zelf ook al man![]()
Echte narcisten willen altijd eerder gelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |