Op zich wel het goede ritmequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
's Avonds eet ie dan alleen een beetje yoghurt.
En dan, als zijn broccoli op een miezerig hoopje in de prullebak ligt, begint ie te zeuren om "Okola?"
.
Cool! Hoe ziet je jurk eruit?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Wat is daar omg aan dan SHE?
Of is trassi hard (ik weet niet eens wat het is) en liggen nu je voortanden er uit?
I got me a dress!!!!
En aangezien ik de bescheidenheid al aardig afleer door de Puppels: the bride is gonna hate me!
* Miss_S steekt nog een pepernoot in haar mondquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef SHE het volgende:
Trassi is volgens mij een duivels product.
Het brengt engelen tot zingen in al je aziatische gerechten, maar het is in zijn oorsprong natuurlijk de meest verschrikkelijke smaakmaker die er bestaat.
Kortgezegd wordt het gemaakt van verotte garnalen. En zo ruikt het ook, naar overleden vissen in staat van ontbinding.
Maar mijn boemboes varen er wel bij.
Je moet er alleen niet per ongeluk op bijten als het nog niet 'opgelost' is.
Ik heb nu mijn waffel vol met tandpasta in de hoop dat ik dit overleef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
* Miss_S steekt nog een pepernoot in haar mondGelukkig, want anders had ik weer boos moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pepernoten zijn EVOL.
Op het moment klinkt een pepernoot net zo lekker als dat spul waar jij het over had, weet niet wat er met me aan de hand isquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders had ik weer boos moeten worden.
Pepernoten zijn EVOL.
Foto!quote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 13:53 schreef Greys het volgende:
Wat is daar omg aan dan SHE?
Of is trassi hard (ik weet niet eens wat het is) en liggen nu je voortanden er uit?
I got me a dress!!!!
En aangezien ik de bescheidenheid al aardig afleer door de Puppels: the bride is gonna hate me!
Eet iets vets. Krijg je het warm van. Bij voorkeur een lekker plak spek.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot dusver![]()
O: mueslibol met jam
L: half warm stokbrood met kruidenboter + halve pistolet met haringsalade + halve pistolet met zalm + glas calvados+ een koekje
En ik heb het koud! Niet normaal meer. Ik vraag me serieus af of mijn metabolisme niet naar zijn grootje is zoals iemand hier recentelijk schreef. Zou me wel verbazen, want volgens mij ben ik zeer langzaam en gelijkmatig afgevallen (2,5 kilo per maand).
gátverquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
omg..ik heb net op een stukje trassi gebeten.
omg
omg
omg
omg
Klinkt heel sexyquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
De jurk is een chique kleurtje rood en lang en strapless en je moet er aan de achterkant in geregen worden.
Da's fijn, want dan blijft ie tenminste hangen
Hij hangt nu uit op de logeerkamer en ik zal er straks even een foto van maken. En hij was maar 70 euro!
Het is idd het meest traumatische wat ik OOIT in de keuken heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gátver
sterkte met het verwerken van dit feit
trassi, lekker als smaakmaker, maar als je het puur hapt![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |