Geen zorgen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmm....ik vermoed dat dit voor mij wel is waar ik de grens moet trekken....waarschijnlijk zelfs al iets hiervoor...
Promise!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef Goodbye het volgende:
Oké, volgende keer wil ik dan wel een keer een McSteamy titel!
dat waag ik te betwijfelen....maar je mag het altijd proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen zorgen!
We halen je nog wel over.
Misschien moet je hem over de streep halen met de foto van wij 4en in het bedje!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen zorgen!
We halen je nog wel over.
zoals ik net al zei....proberen mag altijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je hem over de streep halen met de foto van wij 4en in het bedje!!
quote:Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
McArmy = teh Sex
motorbloempje/Faithy = Gaby
Van wie zou dat moeten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
had dat nou niet gepost! Nu moet het dadelijk weg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
had dat nou niet gepost! Nu moet het dadelijk weg
Ik weet het niet hoor, die is nou niet al te charmingquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je hem over de streep halen met de foto van wij 4en in het bedje!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig vind ik 'm ook sweet.
In Greys (hihi, ik zei 'in Greys!'quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Goodbye het volgende:
Dit is het liedje wat ik bedoel Greys:
Van Unkle Bob. Ik heb dat album gedownload gekocht nadat dit liedje een keer in GA voorbij kwam:
Ja, inderdaad! Ze hadden toen ook een keer chasing cars van snow patrol gebruikt. Volgensmij heb ik dat liedje wel duizend keer gedraaidquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In Greys (hihi, ik zei 'in Greys!') komen altijd mooie liedjes voor!
Irritant is het als ie ineens stopt hequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:31 schreef Vivi het volgende:
WAAAH! Ik kan geen Greys meer kijken! En ik zat net halverwege de ep met de HIVmoeder!!!.
promises...promises....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
Co, als jij nou nog even die foto in die smoking post en ik die van mijn kont, dan komen we misschien ergens!
Ik ben het even kwijt waar we nu precies dienen te komen??quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
Co, als jij nou nog even die foto in die smoking post en ik die van mijn kont, dan komen we misschien ergens!
Je kan altijd even een paar topics terugbladeren. Daar staan ze nogquote:
We zijn McPuppelAbba aan het overhalen om roze slofjes aan te trekken!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt waar we nu precies dienen te komen??
Hoezo 'kan niet meer kijken'?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:31 schreef Vivi het volgende:
WAAAH! Ik kan geen Greys meer kijken! En ik zat net halverwege de ep met de HIVmoeder!!!.
Ja, vooral als je dan lid moet worden. Ik wil geen lid!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Irritant is het als ie ineens stopt he
Nu kan je morgen of vannacht pas weer kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, vooral als je dan lid moet worden. Ik wil geen lid!
Die link van jou was kapot en toen had ik een andere gevonden die dus heel sneaky snakey bleek te zijn want die stopt op 2/3e en dan moet je 54 minuten wachten ÓF lid wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'kan niet meer kijken'?
En dan heb je nu even tijd om McAbba aan je boezem te drukken om hem te verwelkomen!
Ik neerlaad nooit meer sinds ik allerlei viri binnenhaalde met Kazaa. En ja, ik zal wel hopeloos achterlopen maar van nieuwsgroepen snap ik geen klote.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu kan je morgen of vannacht pas weer kijken![]()
Ik ben ze daarna gewoon gaan downloaden, minder frustratie
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Vivi het volgende:
En dat A-geval heeft volgens mij een keer lelijk gedaan tegen mij dus ik kijk het nog even aan voor ik hem aan mijn MILFtetten druk.
ik, lelijk tegen jou gedaan? dat lijkt me heel sterk...dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Vivi het volgende:
En dat A-geval heeft volgens mij een keer lelijk gedaan tegen mij dus ik kijk het nog even aan voor ik hem aan mijn MILFtetten druk.
Hoe vaak watte....? Enlighten us?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef conleche het volgende:
Naakte man alert: http://fotoboek.fok.nl/user/92148
Ik was in de AT en zag daar een topic dat "hoe vaak enzovoorts" heette en zodoende...........
Ik stuur je morgen wel even een pm met uitleg hoe ik download. Nog nooit een virus mee binnengehaald en ik snap het ook nog. Kazaa is kutquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik neerlaad nooit meer sinds ik allerlei viri binnenhaalde met Kazaa. En ja, ik zal wel hopeloos achterlopen maar van nieuwsgroepen snap ik geen klote.
Ik 'ken' je pas een dag, maar ik denk ook dat Viev je met een ander verwart!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik, lelijk tegen jou gedaan? dat lijkt me heel sterk...dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...
je bent niet subtiel benny!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik, lelijk tegen jou gedaan? dat lijkt me heel sterk...dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...
Ik heb, voor zover ik mij herinner, maar één keer iemand vrij uitgebreid afgezeken op Fok! en dat was niet Viviquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik 'ken' je pas een dag, maar ik denk ook dat Viev je met een ander verwart!
Viev, ben je niet in de war met Armageddon?
er is een tijd voor subtiliteit, en een tijd voor de directe aanpakquote:
Ik vind het heel narcissistisch. Ik heb het niet zo op zelfingenomen mensen...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef conleche het volgende:
Naakte man alert: http://fotoboek.fok.nl/user/92148
Ik was in de AT en zag daar een topic dat "hoe vaak enzovoorts" heette en zodoende...........
O, maar schelden doe ik ook echt bijna nooit. Het klinkt bij mij ook zo belachelijk, vrees dat het effect alleen maar komisch is. Ooit heb ik toen mijn lievelingsfiets was gejat op het station, en ik het perron op kwam hollen en de tram voor mijn neus wegreed en 3 pubermeisjes op een bankje mij toen keihard uitlachten geroepen:"Je moet je typhuskop houden debielen!" . Dat is eigenlijk de enige keer dat ik me zoiets kan herinnerenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
@ Laurine, wat typisch! Ik heb dat dus precies andersom. Voor mij betekent intimiteit juist NIET schelden
Ik heb er enorm veel moeite mee om een dierbare uit te schelden. Ik kan het gewoon niet.
Zelfs tegen Ollie, met wie ik vurige oorlogen voer, zeg ik hooguit rot jongen of ' ik vind je zoooo gemeen! '.
Echt schelden kan ik me niet heugen ooit bij een dierbare gedaan te hebben. Ik zou het niet in mijn hoofd halen.
Grappig dat mensen zulke verschillende uitgangspunten hebben!
grappig...alsof het engels isquote:
Misschien had je een klein fibroompje in je hoofd dat op een onbewaakt moment tegen een evil hersenkwab aanduwde die nu weer als vanzelf is geslonken waardoor dit verhaal jou als onaannemelijk in de oren klinkt terwijl het toch echt heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |