Ik denk dat we allemaal wel eens dat soort momentjes hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
That's my low self-esteem talking...ik weet wel dat ik zeker niet lelijk ben. Maar op zulke momenten heb ik het idee dat ik niet onder de mensen kan komen. Gelukkig komt dat heel weinig voor.
ik geloof jequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Dawas expres! Ik had eerst krokussentest staan, maar dat grapje vond ik niet subtiel genoeg!
Ai, dit klinkt als een smoes, maar het is echt zo!
mannenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel eens dat soort momentjes hebben
Mijn ex zei bv een keertje, toen ik me helemaal opgedirkt had en een geweldige outfit aan had voor een feestje: 'Zie je wel, je kúnt er wel leuk uitzien!'. En dat was dan als compliment bedoeldDat soort dingen doen je ego geen goed. Maar hé, 't is niet voor niets een ex
Die mond heb ik in het echt alleen helemaal niet!quote:
Dat zei ik de vorige keer ook al van de foto in het witte bloeszzje!quote:
Juist... ik had 53 en 52quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had volgensmij allebei rond de 53
neuh....niet speciaal...uitzonderingen daargelatenquote:
Ja jouw paspoortfoto is ook geweldig, een porceleinen popje!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
Ik sta ook goed op m'n paspoortfoto. Dat kan ook komen omdat de foto ietwat overbelicht is en uit 2004![]()
Greys, welke ex was dat?
linkje??quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:50 schreef Greys het volgende:
Heb 'm onlangs op Hyves gespot trouwens Co en als ik die foto nu zie snap ik niet wat ik er ooit in gezien heb!Hij was wel een paar jaar jonger dan ik, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jouw paspoortfoto is ook geweldig, een porceleinen popje!![]()
Dat was de marinier, met wie ik na 1 maand ongezien een huis had gekocht (ongezien qua het huis, niet qua de meneer...) en waarvoor ik naar Rotterdam ben verhuisd. En waarvan ik na 3 maanden wist dat het 't niet ging worden en toen het huis maar weer verkocht hebben
![]()
PM!quote:
De Knoek?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef conleche het volgende:
O hij zat toch niet in de Knoek hè?
Wederom een grapje, maar eentje die je niet kan weten. MeneerC en ik vergaten altijd hoe dat ding nu precies heette en dus werd het de Knoek. Elke onderzeeer die we zien zeggen we: o, o, als dat maar niet een Knoek wordt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De Knoek?
Bedoel je niet de Koersk? Of was dat een grapje dat ik niet snap?
Ik zie ook wel wat andere puntjes van overeenkomsten hoor meiske!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:04 schreef SHE het volgende:
dat van die langdurige en diepe relaties klopt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |