Hoewel ze haar tieten wel bedekt. Wat vreemd is, aangezien ik als vrouw eerder m'n kut zou bedekken.quote:
Zit je daar nog steeds ja ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef Fascination het volgende:
Is iemand hier emy op fancy?
Zo nee dan heb ik een berichtje gekregen van een echt fancy meisje.
Mijne doet het niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er eentje naast me staan die daar wel op lijkt, en nog werkt ook!
Nee niet echt maar ik zag in m'n mail dat ze me een berichtje had gestuurdquote:
'een echt fancy meisjequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef Fascination het volgende:
Is iemand hier emy op fancy?
Zo nee dan heb ik een berichtje gekregen van een echt fancy meisje.
Blijf je die posten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:25 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dit serieus een leuk lied!!
Daar doe ik geen uitspraken over!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijne doet het niet wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:25 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dit serieus een leuk lied!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Wat een KUTband inderdaad. GADVERDAMME![]()
![]()
Gelukkig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over!
Wat, qua muziek?quote:
Spinvis.quote:
Welke van al zijn belachelijke clips?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spinvis.
Die clip van Ne-yo is zo lachwekkend![]()
.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:36 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kanker lekker kaal kutje!
Ik denk dat ik zo maar even mijn penis + zak kaal ga scheren
Met die vrouwelijke baasquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke van al zijn belachelijke clips?
Ehm. Ik hou van goeie muziek.quote:
Duh, negers gaan alleen met negers om lijkt het wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met die vrouwelijke baas. Miss independent zie ik net. Er werken volgens mij alleen maar gekleurde mensen op dat kantoor in z'n clip, racisme
.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
jalalalalalaaaa Ajax Amsterdaaaaam
ik moet gvd bobben zo, mn pa wil zuipen
Correctie: deze hieronder is baas.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze is gewoon zo baas hè![]()
[ afbeelding ]
wat is er met dwc_ruffryder?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duh, negers gaan alleen met negers om lijkt het wel.
Pwned wie unne noob.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
jalalalalalaaaa Ajax Amsterdaaaaam
ik moet gvd bobben zo, mn pa wil zuipen
Ach ja daarna naar de kroeg en een hosselbattle met mn pa !quote:
Welke kroeg? De gieter?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach ja daarna naar de kroeg en een hosselbattle met mn pa !
ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Correctie: deze hieronder is baas.
[ afbeelding ]
Nee, een kansloze kroeg in ons dorpquote:
Je vader verpest je avond wel een beetje voor je.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, een kansloze kroeg in ons dorpDenk niet dat mn vader Amsterdam nog in wilt.
quote:
Die van spuitende vleesmansquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh en kom jij eventjes klaar op mijn foto's?
Behoorlijk ja!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat zijn griezelfilms toch kut als je al weet hoe het afloopt.
ohhh geile teef van me!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:33 schreef Fascination het volgende:
Ik merk trouwens echt dat ik slecht heb geslapen, ben enorm prikkelbaar.
Ik word buiten geslotenquote:
Best een korte kettingquote:
Je onderbreekt m'n kettingpostquote:
Hier staat een kerst cd opquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:36 schreef Fascination het volgende:
All I want for christmas is you.
Hehequote:
Dit is de mooiste:quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe. Ik vind wham en mariah carey nog steeds leuk
.
Welke nummers vind jij cooliejoolie?
Nee dus.quote:
De kapster. Die niet luisterdequote:
Je hebt nu zo'n mooiboy kapselquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De kapster. Die niet luisterde![]()
Dat niet. Maar te kortquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt nu zo'n mooiboy kapsel?
Kapsters luisteren bij mij trouwens ook nooit. Volgende keer neem ik een plaatje mee
.
Picca'squote:
Nee. Volgend jaar. Dat is al bijnaquote:
Houd je mond.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Volgend jaar. Dat is al bijna_!
Dat nummer is tan2lauw!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef RickoKun het volgende:
OOOOEeeehhhh!!!! OH BABY YOU WANT ME?!?!?! OooOOeEeehhhh!!!! OEH BABY YOU WANT ME!?!??!? OOooeeEeehhhhh!!! Oh BABY YOU WANT ME?! WELL YOU CAN GET THIS LAPDANCE HERE FOR FREE!!!!!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
ik wens jullie allemaal een very metal x-mas
Had je niet eerst picca's in je fobo? Of herinner ik me dat verkeerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Volgend jaar. Dat is al bijna_!
Ik had 2 paints in mijn fobo van een kuikenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je niet eerst picca's in je fobo? Of herinner ik me dat verkeerd. Op een of andere manier haalde ik je eerst steeds in de war met jordeeeh
.
een kuiken ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had 2 paints in mijn fobo van een kuikenmeer niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
Krijgen we dat weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer!![]()
Wachten op de eerste mongool die over frieten begint
Hahahaha, goeie garp men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Kankermetalfan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
Ohohoh vertelquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zulks leuke meisjes ontmoet afgelopen dagen.
quote:
quote:
Tja..quote:
quote:
T_C is nog echt maagd?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Ja, we moeten nog even een datum prikken. En haar maagdenvlies.
Om 9 uur vertrek ik richting de stad om met lieve vrindjes en vrindinnetjes om 10 uur quantum of solace te kijken.quote:
Grun gvd?! dan sla ik je eruit mehnb!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Om 9 uur vertrek ik richting de stad om met lieve vrindjes en vrindinnetjes om 10 uur quantum of solace te kijken.![]()
Ik wilde eigenlijk liever naar twilight gaan, maarja.
Ahh oke, twilight lijkt me ook leuker. James Bondquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Om 9 uur vertrek ik richting de stad om met lieve vrindjes en vrindinnetjes om 10 uur quantum of solace te kijken.![]()
Ik wilde eigenlijk liever naar twilight gaan, maarja.
Echt zo'n typische weblog titel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Dus ik rij vandaag zo naar naar huis, zie ik dit op de weg, maar ff snel foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twilight IS leuker dan James Bond. De oude James Bond films, voor Daniel Craig, zijn wel goed. Maar die laatste is echt baggerquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, twilight lijkt me ook leuker. James Bond.
Landschap ziet er uit als West-Friesland.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Dus ik rij vandaag zo naar naar huis, zie ik dit op de weg, maar ff snel foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeiend, die zie je toch niet als je er tussen zitquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vraag me af wat er aan haar benen gephotoshopped is.
Volgens mij gewoon een kloon.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Sackboy het volgende:
Hey, ik zie Dynd weer posten, was dat nou een kloon of een echt sletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weeehhehhheheheeeeeee!!111!!!1eins![]()
Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef padlarf het volgende:
Komt er een man bij de dokter.
Zegt de man: Dokter wat heeft u een kleine praktijk..
Zegt de dokter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weeehhehhheheheeeeeee!!111!!!1eins![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bij die bovenste foto is de ruimte achter haar benen wel heeel licht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Boeiend, die zie je toch niet als je er tussen zitmaar volgens mij niks geshopped. Zijn gewoon vakantiefoto's van haar oid.
[..]
Volgens mij gewoon een kloon.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef padlarf het volgende:
Komt er een man bij de dokter.
Zegt de man: Dokter wat heeft u een kleine praktijk..
Zegt de dokter:OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weeehhehhheheheeeeeee!!111!!!1eins![]()
M
G!!!!!!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, weet ik het.quote:
Eindelijk een mond waar mijn piemel in past.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eindelijk een mond waar mijn piemel in past.
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Ach, als Breathtaking straks weer unbanned is loopt het weer storm waarschijnlijk.
Wat een foeilelijke gitaar zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, weet ik het.Stonden op haar MySpace.
[ afbeelding ]
En er was nog geen gitaar gepost in dit topic.
[ afbeelding ]
Jouw penis is zo klein dat het alleen in moleculen past in gas-vorm?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eindelijk een mond waar mijn piemel in past.
Die was hier vanmiddag al weer hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Ach, als Breathtaking straks weer unbanned is loopt het weer storm waarschijnlijk.
BT had een ban aangevraagd om te kunnen leren voor de toetsweek.quote:
Hey ik zit hier niet 24u per dag. Dan zou ik wel Broekpaling heten, nietwaar?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was hier vanmiddag al weer hoor.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jouw penis is zo klein dat het alleen in moleculen past in gas-vorm?
Ik kijk dan ook niet naar de gitaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat een foeilelijke gitaar zeg.
Haha jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was hier vanmiddag al weer hoor.toen was het inderdaad ook rustig en ineens werd het druk toen BT begon te posten
Ik kijk eerst naar de gitaar, dan naar het meisje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk dan ook niet naar de gitaar.
Nou, broekpaling zie ik de laatste tijd ook nog maar amperquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey ik zit hier niet 24u per dag. Dan zou ik wel Broekpaling heten, nietwaar?!
Denk dat ik dat ook maar eens moet doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT had een ban aangevraagd om te kunnen leren voor de toetsweek.
Ik had gewoon pauzequote:
Haha, jij keek naar de versterker. Mooie Marshall stack he.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet naar de gitaar.
Ik hou niet van puzzels is me te veel werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef MiVer het volgende:
ik waai
deze vijver in
gelukkig ben ik vega
gr !
Ga gewoon nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Godver, moet over 20 minuten weg, maar ik zit nog steeds in ochtendjas.
Nee, die spotjes aan de muur. Kijk maar:quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haha, jij keek naar de versterker. Mooie Marshall stack he.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
je mag zo wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
betekent:quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik hou niet van puzzels is me te veel werk
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag zo weg
je kunt ook de pantoffels blijven
Waarom snap ik jou nooitquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
betekent:
ik eet geen vlees
dus ook geen guppen
zwem relaxed verder
mijn vis
Dan trek ik nog wel even ondergoed aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag zo weg
je kunt ook de pantoffels blijven
hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan trek ik nog wel even ondergoed aan.
Doei!
Al snap ik deze welquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
betekent:
ik eet geen vlees
dus ook geen guppen
zwem relaxed verder
mijn vis
je zit de zaak te fuckenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Waarom snap ik jou nooitligt dat aan mij soms
correctiequote:
moet nog op gang komenquote:
heb je straf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef Fascination het volgende:
Ik moet over niet zo lang al naar bed![]()
![]()
.
Wiezo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef Fascination het volgende:
Ik moet over niet zo lang al naar bed![]()
![]()
.
Morgen naar de kapper om 14:00.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Fascination het volgende:
Morgen om 8 uur werken. Oh boy dat gaat leuk worden voor de klanten
.
Wat ga jij doen BP?
Wauwquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Morgen naar de kapper om 14:00.![]()
Wat voor werk heb je?
Zo kort maak ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauwbefore and after pics svp
.
Bliepmiep. Ik moet echt iets anders zoeken
.
Ik zei toch al dat de tekst niet goed wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
Update, zo halverwege het nummer:
- Stomme popzanger-stem. Te geforceerd.
- Tekst van laag niveau.
- Muziek doet me weinig.
Niet op gelijek lengre, heb vooraan vrij kort en vanaf halverwege tot mn kaaklijn ong.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Fascination het volgende:
Hoe lang heb je 't dan BP? Zo'n metalkapsel
.
Oh IQM wat vind je trouwens van Michiel Huisman met Deel van mij? Ik vind 't best een mooi lied ondanks de tekst.
Valt tegen hè?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:52 schreef Hout_Bos het volgende:
En ik maar denken dat het hier zo druk is
Hier anders niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:55 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het gewoon hoor?
En ik mag eigenlijk niet postenquote:
neequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:01 schreef Muisknop het volgende:
[ afbeelding ] zien jullie die ook niet dan?
En nu??quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee
en omdat fok traag was/is
ga je aan alles twijfelen
het oogt slordig helaas
lege vakken met kruisje
als je die allemaal irl wil ontmoetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef IQM het volgende:
Boh, gek, allemaal meisjes-FOK!kers. Heyo, hier ben ik.
FOK! is goed genoeg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
als je die allemaal irl wil ontmoeten
heb je wel tomtom nodig
gr
Slapen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef Fascination het volgende:
Dat deden ze toch altijd op de radio? Startten ze dat liedje in en dan na "ik doe de deur dicht" stopte ze 'm![]()
.
Oh en Birgit.
Ik ga zo maar eens slapen.
quote:
Moet om 8 uur werkenquote:
Dus?quote:
Alsjeblieft!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:
Als ik laat ga slapen ben ik morgen echt een op knappen staand agressiebommetje.
Heb gister ook slecht geslapen en dan word ik zo depri.
Wie vertelt nog even een amusant verhaal.
lolquote:
Als die niet van DO zijnquote:
Ik ben bijna jarig..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef IQM het volgende:
IQM. Uw leverancier van vertier en diepgang. Ook in te huren voor bedrijfsfeestjes.
Oh dan wil ik je inhuren, hoeveel kost je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef IQM het volgende:
IQM. Uw leverancier van vertier en diepgang. Ook in te huren voor bedrijfsfeestjes.
250 euro per uur. Zonder voorrijkosten. Maar dan krijg je wel een lapdance van mij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan wil ik je inhuren, hoeveel kost je?
Hahaquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
250 euro per uur. Zonder voorrijkosten. Maar dan krijg je wel een lapdance van mij.
De klant is koning.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Och dat kan ik wel veroorloven, dat staat dan vast
.
In string btw?
Drie keer kanker in drie zinnen. Wat een baas ben je tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef Jenglejack het volgende:
hey stormlopers.
Dat nieuwsbericht over die pedo die geslacht is
Al die kankermensen die zo serieus reageren; oh ik zou dat nooit niet doen, nee mijn leven lang niet.
En dan wel kanker hypocriet in nieuwsberichten over pedo's zeggen dat ze aan hun ballen aan de hoogste boom gehangen mogen worden. Wat een stelletje kanker losers.
Thanks remlof, het is een eer om door een admin als jij gequote te worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie keer kanker in drie zinnen. Wat een baas ben je toch
Ik zou zo iemand liever in een hoekje zien wegrotten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef Jenglejack het volgende:
hey stormlopers.
Dat nieuwsbericht over die pedo die geslacht is
Al die kankermensen die zo serieus reageren; oh ik zou dat nooit niet doen, nee mijn leven lang niet.
En dan wel kanker hypocriet in nieuwsberichten over pedo's zeggen dat ze aan hun ballen aan de hoogste boom gehangen mogen worden. Wat een stelletje kanker losers.
Heb je het nieuwsbericht gelezen ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand liever in een hoekje zien wegrotten.
Ik zei alleen de overvloed aan het gebruik van dat woord. De inhoud van je bericht ontgaat me daardoor volkomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Thanks remlof, het is een eer om door een admin als jij gequote te worden.
Kanker is voor mij een bijvoegelijk naamwoord ipv een zelfstandig naamwoord.
Het woord kanker (en tevens ook de ziekte) doet mij vrij weinig. Het is de opbouw van het woord die het hem doet. Het maakt de hele zin krachtiger.
Zonde.. Als je namelijk over die (oh zo lugubere) woorden heen zou lezen, zou je misschien een kern van waarheid erin kunnen vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei alleen de overvloed aan het gebruik van dat woord. De inhoud van je bericht ontgaat me daardoor volkomen.
Zat er een gat in haar brein en is ze daar in geneuqt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht gelezen ?
Ik vind het wel terecht dat hij zo gestraft is. Wegrotten in een hoekje is ook goed, maar bedenk wel dat deze knakker een kinder brein heeft verkracht voor misschien wel een leven lang.
Als je je zinnen grammaticaal geen kracht bij kan zetten moet je maar kanker gebruiken ja..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Thanks remlof, het is een eer om door een admin als jij gequote te worden.
Kanker is voor mij een bijvoegelijk naamwoord ipv een zelfstandig naamwoord.
Het woord kanker (en tevens ook de ziekte) doet mij vrij weinig. Het is de opbouw van het woord die het hem doet. Het maakt de hele zin krachtiger.
Nee, ditquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht gelezen ?
Ik vind het wel terecht dat hij zo gestraft is. Wegrotten in een hoekje is ook goed, maar bedenk wel dat deze knakker een kinder brein heeft verkracht voor misschien wel een leven lang.
is de oplossing.quote:Met meerdere steekwonden in hoofd, nek en borstkas en met verminkte geslachtsdelen.
Neen, die chick is gewoon vaginaal en psychisch verkracht. Nix over gaten in breinen gelezen makker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Zat er een gat in haar brein en is ze daar in geneuqt?
quote:
Wat maakt jou dan beter dan zo iemand? Iemand die wellicht niet meer weet wat goed is en wat fout.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben tegen het doden van mensen, maar zulke mensen mogen echt de gruwelijkste dood van mij sterven.
Of het nou meerdere messteken in het hoofd zijn of een enkele kogel, dood moet hij.
70 jaar lang in een donkere cel op water en brood is toch wat erger hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben tegen het doden van mensen, maar zulke mensen mogen echt de gruwelijkste dood van mij sterven.
Of het nou meerdere messteken in het hoofd zijn of een enkele kogel, dood moet hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |