Hoewel ze haar tieten wel bedekt. Wat vreemd is, aangezien ik als vrouw eerder m'n kut zou bedekken.quote:
Zit je daar nog steeds ja ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef Fascination het volgende:
Is iemand hier emy op fancy?
Zo nee dan heb ik een berichtje gekregen van een echt fancy meisje.
Mijne doet het niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er eentje naast me staan die daar wel op lijkt, en nog werkt ook!
Nee niet echt maar ik zag in m'n mail dat ze me een berichtje had gestuurdquote:
'een echt fancy meisjequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef Fascination het volgende:
Is iemand hier emy op fancy?
Zo nee dan heb ik een berichtje gekregen van een echt fancy meisje.
Blijf je die posten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:25 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dit serieus een leuk lied!!
Daar doe ik geen uitspraken over!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijne doet het niet wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:25 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dit serieus een leuk lied!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Wat een KUTband inderdaad. GADVERDAMME![]()
![]()
Gelukkig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over!
Wat, qua muziek?quote:
Spinvis.quote:
Welke van al zijn belachelijke clips?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spinvis.
Die clip van Ne-yo is zo lachwekkend![]()
.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:36 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kanker lekker kaal kutje!
Ik denk dat ik zo maar even mijn penis + zak kaal ga scheren
Met die vrouwelijke baasquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke van al zijn belachelijke clips?
Ehm. Ik hou van goeie muziek.quote:
Duh, negers gaan alleen met negers om lijkt het wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met die vrouwelijke baas. Miss independent zie ik net. Er werken volgens mij alleen maar gekleurde mensen op dat kantoor in z'n clip, racisme
.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
jalalalalalaaaa Ajax Amsterdaaaaam
ik moet gvd bobben zo, mn pa wil zuipen
Correctie: deze hieronder is baas.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze is gewoon zo baas hè![]()
[ afbeelding ]
wat is er met dwc_ruffryder?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duh, negers gaan alleen met negers om lijkt het wel.
Pwned wie unne noob.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
jalalalalalaaaa Ajax Amsterdaaaaam
ik moet gvd bobben zo, mn pa wil zuipen
Ach ja daarna naar de kroeg en een hosselbattle met mn pa !quote:
Welke kroeg? De gieter?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach ja daarna naar de kroeg en een hosselbattle met mn pa !
ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Correctie: deze hieronder is baas.
[ afbeelding ]
Nee, een kansloze kroeg in ons dorpquote:
Je vader verpest je avond wel een beetje voor je.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, een kansloze kroeg in ons dorpDenk niet dat mn vader Amsterdam nog in wilt.
quote:
Die van spuitende vleesmansquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh en kom jij eventjes klaar op mijn foto's?
Behoorlijk ja!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat zijn griezelfilms toch kut als je al weet hoe het afloopt.
ohhh geile teef van me!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:33 schreef Fascination het volgende:
Ik merk trouwens echt dat ik slecht heb geslapen, ben enorm prikkelbaar.
Ik word buiten geslotenquote:
Best een korte kettingquote:
Je onderbreekt m'n kettingpostquote:
Hier staat een kerst cd opquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:36 schreef Fascination het volgende:
All I want for christmas is you.
Hehequote:
Dit is de mooiste:quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe. Ik vind wham en mariah carey nog steeds leuk
.
Welke nummers vind jij cooliejoolie?
Nee dus.quote:
De kapster. Die niet luisterdequote:
Je hebt nu zo'n mooiboy kapselquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De kapster. Die niet luisterde![]()
Dat niet. Maar te kortquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt nu zo'n mooiboy kapsel?
Kapsters luisteren bij mij trouwens ook nooit. Volgende keer neem ik een plaatje mee
.
Picca'squote:
Nee. Volgend jaar. Dat is al bijnaquote:
Houd je mond.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Volgend jaar. Dat is al bijna_!
Dat nummer is tan2lauw!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef RickoKun het volgende:
OOOOEeeehhhh!!!! OH BABY YOU WANT ME?!?!?! OooOOeEeehhhh!!!! OEH BABY YOU WANT ME!?!??!? OOooeeEeehhhhh!!! Oh BABY YOU WANT ME?! WELL YOU CAN GET THIS LAPDANCE HERE FOR FREE!!!!!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
ik wens jullie allemaal een very metal x-mas
Had je niet eerst picca's in je fobo? Of herinner ik me dat verkeerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Volgend jaar. Dat is al bijna_!
Ik had 2 paints in mijn fobo van een kuikenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je niet eerst picca's in je fobo? Of herinner ik me dat verkeerd. Op een of andere manier haalde ik je eerst steeds in de war met jordeeeh
.
een kuiken ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had 2 paints in mijn fobo van een kuikenmeer niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
ik wens jullie allemaal een very metal x-mas
Krijgen we dat weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer!![]()
Wachten op de eerste mongool die over frieten begint
Hahahaha, goeie garp men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |