Op je vorige vraag: Who else?quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:30 schreef ruud_fr het volgende:
maar je vond het wel leuk toen je dacht dat het Kim Wilde was?
Dat is wel grappig. Die gast in die clip heb ik ergens eerder gezien, maar weet niet meer waar.quote:
Meer mensen hebben dit dus:quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:34 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Dat is wel grappig. Die gast in die clip heb ik ergens eerder gezien, maar weet niet meer waar.
Dat is pas muziek.quote:
Dit kon wel eens te maken hebben met het feit dat je geen kloten hebt, en dus ook geen haar op je klote KUNT hebben. Dan wil het wel eens gebeuren dat je dit soort herrie nog dragelijk kunt vinden. Geeft niet, het is je bij deze vergeven.....quote:
Waar luister jij naar dan? Zeg niet metalquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:54 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
Dit kon wel eens te maken hebben met het feit dat je geen kloten hebt, en dus ook geen haar op je klote KUNT hebben. Dan wil het wel eens gebeuren dat je dit soort herrie nog dragelijk kunt vinden. Geeft niet, het is je bij deze vergeven.....
Queenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:52 schreef De_goegemeente het volgende:
Ik luister thuis niet echt vaak muziek, mn vriendin Norah Jones fan en dat vind ik niet echt slecht. Verder kan ik hier noemen dat ik muziek van Queen, Paul Simon en dat soorts goed vind, is ook wel makkelijk te roepen want dat gaat me weinig tegenstand opleveren
Maar om je vraag wat beter te beantwoorden heb ik niet echt een voorkeur voor een bepaalde stijl, mag dat? Maar dat alphabeat is me toch echt te happy, wellicht dat als ik het 1 keer per week hoorde dat ik het beter vond, maar hier op werk staat altijd 3fm aan, en die draaien al die britpop troep echt kapot. Je wordt er een echt hater van
Space Ghost coast to coastquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:25 schreef JackHerrer het volgende:
Alphabeat(helemaal dankzij die slechte daft punk cover
)
Synthesizers
Ja dat bandje met dat meisje wat op een jongetje lijkt en dat jongetje wat doet alsof hij een meisje isquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:29 schreef Adelante het volgende:
Zijn die van lalalalalal fascination oooo o o o o oo o ooooh?
Zo ja, dan mogen ze dood
Jij kijkt TMFquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja dat bandje met dat meisje wat op een jongetje lijkt en dat jongetje wat doet alsof hij een meisje is
Jullie kijken blijkbaar beiden TMF...quote:
Ja en homo zijn is ook heul ergquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:34 schreef Lakitu het volgende:
Hierbij verklaar ik dat iedereen die dit nummer ook maar een beetje leuk vindt, homo is.
It is written.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
24/7quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Jullie kijken blijkbaar beiden TMF...
It takes one, to know one.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:34 schreef Lakitu het volgende:
Hierbij verklaar ik dat iedereen die dit nummer ook maar een beetje leuk vindt, homo is.
It is written.
ik vind haar nog wel te doen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja dat bandje met dat meisje wat op een jongetje lijkt en dat jongetje wat doet alsof hij een meisje is
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:33 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
ik vind haar nog wel te doen hoor
ik dacht trouwens dat zij lesbisch was.. dus dat nummer "Boyfriend"quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:News has come in today that Alphabeat have been dropped by their label Charisma, an offshoot of troubled giant EMI. The Danish band scored three top 20 hits, went gold with debut album `This is Alphabeat` and have spent more than a combined year in the singles chart in 2008.
We understand the official decision was not to renew the act`s contract rather than removing them from the roster half way through a deal. Perhaps this can be seen as a chilling reminder to acts that five record deals with gigantic advances simply do not happen any more.
It is not clear whether Alphabeat have another deal in the UK lined up but, with a decent fanbase built up by the likes of `Fascination` and `10000 Nights`, they should not be short of offers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |