Op je vorige vraag: Who else?quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:30 schreef ruud_fr het volgende:
maar je vond het wel leuk toen je dacht dat het Kim Wilde was?
Dat is wel grappig. Die gast in die clip heb ik ergens eerder gezien, maar weet niet meer waar.quote:
Meer mensen hebben dit dus:quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:34 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Dat is wel grappig. Die gast in die clip heb ik ergens eerder gezien, maar weet niet meer waar.
Dat is pas muziek.quote:
Dit kon wel eens te maken hebben met het feit dat je geen kloten hebt, en dus ook geen haar op je klote KUNT hebben. Dan wil het wel eens gebeuren dat je dit soort herrie nog dragelijk kunt vinden. Geeft niet, het is je bij deze vergeven.....quote:
Waar luister jij naar dan? Zeg niet metalquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:54 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
Dit kon wel eens te maken hebben met het feit dat je geen kloten hebt, en dus ook geen haar op je klote KUNT hebben. Dan wil het wel eens gebeuren dat je dit soort herrie nog dragelijk kunt vinden. Geeft niet, het is je bij deze vergeven.....
Queenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:52 schreef De_goegemeente het volgende:
Ik luister thuis niet echt vaak muziek, mn vriendin Norah Jones fan en dat vind ik niet echt slecht. Verder kan ik hier noemen dat ik muziek van Queen, Paul Simon en dat soorts goed vind, is ook wel makkelijk te roepen want dat gaat me weinig tegenstand opleveren
Maar om je vraag wat beter te beantwoorden heb ik niet echt een voorkeur voor een bepaalde stijl, mag dat? Maar dat alphabeat is me toch echt te happy, wellicht dat als ik het 1 keer per week hoorde dat ik het beter vond, maar hier op werk staat altijd 3fm aan, en die draaien al die britpop troep echt kapot. Je wordt er een echt hater van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |