Ik moest lachen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef timmmmm het volgende:
Hmm.... Ik twijfel
De ontvoering van 9 6 jarige meisjes, die ik allemaal in de kelder opgesloten heb, oooof
Die keer dat ik het water in het bejaardentehuis vergiftigde, ofofofofofofofof
Die bank die ik opgeblazen heb. ofofofof
Die vliegtuigen die ik het wtc in gestuurd heb. oooooooooofffffffffff
Niet luisteren naar de OP, misschien is dit niet helemaal eerlijk
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Kamphuys. het volgende:
Trouwens, TS begint.
bedrijfspand(en) en ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een huis? En ook echt dingen gestolen daar?
dat had ik eens met een glasbak, maar die kon et toch niet verder vertellenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:07 schreef AngerManagement het volgende:
Ontopic:
Per ongeluk iets te hard gereden, iemand per ongeluk zachtjes geraakt en per ongeluk naar huis gereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
De grappige reacties mogen vanaf nu dan ook wel achterwege blijvenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik geloof echt maar 10% van de reacties hier
Ben jij modje geworden??quote:Op donderdag 11 december 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De grappige reacties mogen vanaf nu dan ook wel achterwege blijven
Ontopic:
Ik ben zelf veel te braaf. Door rood fietsen is wel het ergste wat ik gedaan heb geloof ik
* GewoneMan heb Peter R de Vries al op de zaak gezetquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Door een rood voetgangerslicht gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op zondag 21 december 2008 @ 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan heb Peter R de Vries al op de zaak gezet
zelf heb ik een massamoord op mijn gewetenik heb laatst een mug levend verbrand met een keukenaansteker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was best creepy voor de eerste keer.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef duikkie het volgende:
een mug doodgeslagen !!!!!!!!!!!!!!!!
BOOOOOOOOOORN TO BE WIIIIIIIIIIIIILDquote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef SiestaGuru het volgende:
Zonder licht of door rood fietsen![]()
Ja, ik ben een heuse rebel op de fiets.
toen ik dat deed moest ik 3 maanden in de kelder slapen.. is er iemand achter gekomen?quote:
Dan zou je niet zo'n UI nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef boskameel het volgende:
Ik heb wel eens een herder doodgereden, met 60 ofzo. Hij schoot ineens de straat op, uit de struiken. Ik kon 'm niet meer ontwijken.
Een wat precies?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef boskameel het volgende:
Ik heb wel eens een herder doodgereden, met 60 ofzo. Hij schoot ineens de straat op, uit de struiken. Ik kon 'm niet meer ontwijken.
De juiste/verkeerde mensen kennen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lees best vaak drugshandel, hoe kom je daar nu in terecht? Ik zou t niet eens durven
Hoe doe je dat nu weer?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef piekartz87 het volgende:
wel eens met iets te veel op gereden,
veel te hard rijden.
meerdere keren door rood achter elkaar ( ik zat echt niet op te letten)
Niet dat ik van plan ben zoiets zelf op te zetten, maar ik ben wel benieuwd wat zoiets dan ongeveer oplevert.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef de_gebruiker het volgende:
Voornamelijk drugsdelicten. Kwekerijtje hier, kwekerijtje daar. Soms wat dealen maar dat was het eigenlijk wel. Geweld en diefstal past niet bij mij, daar ben ik veel te lief voor
Heb er overigens wel een strafblad aan over gehouden![]()
Maar inmiddels ben ik op het rechte pad ^^
Bijna alles is inmiddels toch wel verjaardquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef FP128 het volgende:
Hey jongens... doe eens slim en kijk eens wat er onderaan FOK! staat? iets met Justitie e.d.
Je gaat toch niet serieus hier je zonden opbiechten?
Inderdaad, een internetbekentenis is geen hol waard, zolang er geen concrete bewijzen zijn. En fok zal inderdaad niet naar Justitie stappen, tenzij iemand hier zijn toekomstplannen gaat vermelden, maar niemand die zo stom isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna alles is inmiddels toch wel verjaard
En dan nog, FOK! zal meewerken met justitie, niet zelf naar justitie gaan. Dat, en een internetbekentenis is toch geen geldig bewijsmateriaal.
ja was moe enz. niet handig iig.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu weer?![]()
Dan ben je echt met je kop ergens anders. En dan ben ik eigenlijk wel benieuwd waar je dan met je gedachten was.
Lees de TT nog eens door en dan je eigen reactiequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef xyz147 het volgende:
Belediging van een ambtenaar in functie
wildplassen ()
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef Hukkie het volgende:
Fietsen gejat, omdat mijn fiets ook weer eens gestolen was.
Nee, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
altijd leuk die vergelijkingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
Gaat om het principe. Ik snap wel dat je dan zoiets hebt van: fuck it, ik jat er gewoon 1 terug. Maar zo werk je het alleen maar meer in de hand natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
altijd leuk die vergelijkingen
ergens heb je gelijk natuurlijk. maar om nu een fiets met een leven te gaan vergelijken
Dat vind ik ook, maar als er 15 fietsen, een racefiets en een brommer gejat zijn, dan ga je niet iedere keer een nieuwe fiets kopen. Gelukkig doe ik ook alweer 3 jaar met dezelfde fiets.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat om het principe. Ik snap wel dat je dan zoiets hebt van: fuck it, ik jat er gewoon 1 terug. Maar zo werk je het alleen maar meer in de hand natuurlijk
Gelukkig is er pas 1 fiets van mij gestolen, ik weet niet wat ik zou doen als 't iedere maand raak was
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens door en dan je eigen reactie
Laat me raden. Liet hij zijn hondjes los?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef Duvel86 het volgende:
Ik denk dat het toch de combinatie van tresspassen + vandalisme is. Achteraf keihard genaaid door de beheerder van dat terrein..boontje komt om zijn loontje.
Nee, hij was er destijds niet bij, het was een bouwterrein en we hebben daar graafmachines lopen slopen. Die vent heeft ons tot op de bodem uitgemolken, ik kan m geen ongelijk geven. Destijds was dat wel even schrikkent toen de offerte werd doorgefaxt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Laat me raden. Liet hij zijn hondjes los?
Toch is het wel een beetje een rare mentaliteit om andere mensen in de problemen te helpen doordat jij je fiets kwijt bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar als er 15 fietsen, een racefiets en een brommer gejat zijn, dan ga je niet iedere keer een nieuwe fiets kopen. Gelukkig doe ik ook alweer 3 jaar met dezelfde fiets.
Heb je het nou over een hond of over een mens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef boskameel het volgende:
WTF!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef AsusUser het volgende:
op internet dingetjes gekocht, schoenen, lidmaatschappen...
voor paarduizend euro met de creditcard van iemand die al 4 jaar dood was :S
paar weken later incassebureau aan m'n deur :S
Grappige is dat ik van dat incassobureau niets meer gehoord heb
dat, en wat kleine "internetdingtjes"quote:Op zondag 21 december 2008 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
illegale software gedownload...
Moahahaha
Dat is eerlijk gezegd niet moeilijk, weet niet of het nu nog kan maar dat ging inderdaad wel ja voor een paar jaar terug.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:11 schreef Pwoekie het volgende:
ik ken iemand die nogal goed was met pc's.
die vond een fout op de esprit site.
bleek dat hij voor 1000 euro kon shoppen en als hij dan ging afrekenen kon hij het bedrag aanpassen...
dus dan werd 1000 euro 100 euro
heeft er voor veel geld gejat en verkocht die troep weer door. verdenk hem wel van meer internet criminaliteit.
beetje een kneus is het
zelf: fietsen jatten, 1x met nog iets alcohol op een ongeluk veroorzaakt (eenzijdig). kanttekening is wel dat ik geslapen had maar nog gewoon alcohol in mijn bloed had, dan denk je er op de een of andere manier niet meer aan.
Het leven van de straat...quote:Op maandag 6 april 2009 12:15 schreef Ylse het volgende:
Wat een bekentenissen zeg. Dat jullie er ook graag voor uitkomen.. Minderjarige dwingen tot sexueel getinte handelingen? Ben je er trots op??
Kijk een fiets jatten, snoep bij kruidvat, tja niet echt dingen om trots op te zijn, maar wie zoekt niet een x de grens op..
Maar van doodslag tot aanranding, dat je het hier neer zet..
De helft moet je ook met een flinke korrel zout nemen. Het is natuurlijk wel FOK!...quote:Op maandag 6 april 2009 12:15 schreef Ylse het volgende:
Wat een bekentenissen zeg. Dat jullie er ook graag voor uitkomen.. Minderjarige dwingen tot sexueel getinte handelingen? Ben je er trots op??
Kijk een fiets jatten, snoep bij kruidvat, tja niet echt dingen om trots op te zijn, maar wie zoekt niet een x de grens op..
Maar van doodslag tot aanranding, dat je het hier neer zet..
Die laatste staat ook nog op mijn to-do listquote:Op woensdag 1 april 2009 19:21 schreef Foque het volgende:
- Cocaine gerookt
- Iemand aan een kunstgebit geholpen
- Minderjarigen dwingen tot het uitvoeren van sexueel getinte handelingen
Juwetoch!
Ben ook wel benieuwd wat zoiets nou verdient dan.. Professionele drugsmensen kom erin!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet dat ik van plan ben zoiets zelf op te zetten, maar ik ben wel benieuwd wat zoiets dan ongeveer oplevert.
Moet je Steve maar ff PB'enquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:05 schreef afdak het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat zoiets nou verdient dan.. Professionele drugsmensen kom erin!
Dit dus ongeveer. Eén keer gepakt in de supermarkt toen ik een jaar of 16 was, daarna nooit meer iets gejatquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:57 schreef Joppy het volgende:
Heling van gestolen fietsen, tank benzine vergeten af te rekenen, wat verkeersdelicten,vernieling en uiteraard wat snoep gestolen
NIks bijzonders dus.
Wie jat er nou supermarktspullen voor de kans een strafbladquote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit dus ongeveer. Eén keer gepakt in de supermarkt toen ik een jaar of 16 was, daarna nooit meer iets gejat
WTF?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:41 schreef Rosbief het volgende:
Klein meisje (vermoedelijk) doodgereden in een dronken bui en vervolgens maken dat ik wegkwam.
Jammer dat je het er zelf levend vanaf hebt gebracht. Laffe messentrekkersquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef IJsmuts het volgende:
toen ik minderjarig was gast uit mn klas neergestoken, 3mnd jeugddetentie
Je hebt toch wel een lijstje waarmee je nu al je fouten gaat goedmaken?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
Ik heb 4 jaar gezeten voor poging tot moord in combinatie met een gewapende overval, ben er niet trots op en ben ook niet meer in aanraking met justitie geweest na me vrijlating (1998), ik had de dag na me vrijlating gelijk een baan op HBO/Universitair niveau, aangezien ik een nogal gespleten persoonlijkheid heb, in combinatie met een behoorlijk hoog IQ heb ik nooit problemen gehad met me verleden, in principe weet alleen me famillie het, en heb ik een hele nieuwe vriendenkring in een andere woonplaats opgebouwd. Soms is het wel moeilijk omdat je eigenlijk een nieuw leven instapt, maar ik zou het voor geen goud terug willen draaien.
Als er nog vraagjes zijn over het echte gevangenisleven, stel ze hier, dan zal ik ze proberen te beantwoorden, overigens post ik dit op een kloon die niet te acherhalen valt, ik hoop dat mods dat begrijpen.
poging tot moord, faalhaas niet eens succesvolquote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
Ik heb 4 jaar gezeten voor poging tot moord in combinatie met een gewapende overval, ben er niet trots op en ben ook niet meer in aanraking met justitie geweest na me vrijlating (1998), ik had de dag na me vrijlating gelijk een baan op HBO/Universitair niveau, aangezien ik een nogal gespleten persoonlijkheid heb, in combinatie met een behoorlijk hoog IQ heb ik nooit problemen gehad met me verleden, in principe weet alleen me famillie het, en heb ik een hele nieuwe vriendenkring in een andere woonplaats opgebouwd. Soms is het wel moeilijk omdat je eigenlijk een nieuw leven instapt, maar ik zou het voor geen goud terug willen draaien.
Als er nog vraagjes zijn over het echte gevangenisleven, stel ze hier, dan zal ik ze proberen te beantwoorden, overigens post ik dit op een kloon die niet te acherhalen valt, ik hoop dat mods dat begrijpen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
poging tot moord grappig zijn, faalhaas niet eens succesvol
Geen probleem natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
Je was een clandestiene Temeier Van Plezier?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ondertussen kan 285 op de A2 ook op 't lijstje.
Nicequote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ondertussen kan 285 op de A2 ook op 't lijstje.
Ja een vraagje heb ik wel, en dat is welke aftershave Bubba nou eigenlijk gebruikte.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Van een viaduct op auto's pissen (na de zoveelste keer opgepakt, 20 euro boete)
- Vuurwerk
- het forum van mijn middelbare school verneukt met vieze plaatjes en hitleruitspraken, heb er taakstraf voor gekregen toen ze mijn IP natrokken
Alsof dat zo vanzelfsprekend is.. ik niet iigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef backontrack het volgende:
3x opgepakt voor het niet opvolgen van bevel van ambtenaar 2x vrijspraak 1x voorwaardelijk
en uiteraard wel eens wat van me baas gepikt, kruimelwerk dat wel!
Ik 1 keer voor het niet opvolgen van een politiebevel. Die agent draaide helemaal door terwijl er niks aan de hand was. Duwde me de hele straat door en toen ik 1 keer terugduwde werd ik gelijk ingerekend. Nachtje vast gezeten, 's ochtends verhoor gehad. Krijg na 3 maanden een schikkingsvoorstel van 130 euro. Dikke lul dat ik dat ga betalen. Voor laten komen, paar lui laten getuigen inclusief een barman en uitsmijter. Vrijspraak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef backontrack het volgende:
3x opgepakt voor het niet opvolgen van bevel van ambtenaar 2x vrijspraak 1x voorwaardelijk
en uiteraard wel eens wat van me baas gepikt, kruimelwerk dat wel!
That's why: proxyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- het forum van mijn middelbare school verneukt met vieze plaatjes en hitleruitspraken, heb er taakstraf voor gekregen toen ze mijn IP natrokken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik 1 keer voor het niet opvolgen van een politiebevel. Die agent draaide helemaal door terwijl er niks aan de hand was. Duwde me de hele straat door en toen ik 1 keer terugduwde werd ik gelijk ingerekend. Nachtje vast gezeten, 's ochtends verhoor gehad. Krijg na 3 maanden een schikkingsvoorstel van 130 euro. Dikke lul dat ik dat ga betalen. Voor laten komen, paar lui laten getuigen inclusief een barman en uitsmijter. Vrijspraak.
Kom die lul nog bijna wekelijks tegen maar aankijken doet ie me niet meer.
muhahaha, later niet effe de krant gecheckt om te kijken of ze ook echt dood was?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:41 schreef Rosbief het volgende:
Klein meisje (vermoedelijk) doodgereden in een dronken bui en vervolgens maken dat ik wegkwam.
ik denk dat ie zelfs haar kleine, dode en kapotte meisjeslijfje geneukt heeft. posthumus. hij is een viespeukje 1e klas.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
muhahaha, later niet effe de krant gecheckt om te kijken of ze ook echt dood was?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef GinaJ het volgende:
Toen ik 13 was (ben nu 14) Heb ik achter het voetbal veld zown dethon karretje (jeweetwel zown gemeente Autotje met soms 3 wielen
) gejat (mijn school-kluissleutel paste) en mee gaan rijden (A)
was géweldig!
De volgende dag zijn we gepakt (was samen met vriendinnetje)
strafblad
Ja 150 euro zwaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:43 schreef rubbereend het volgende:
ben door rood gereden, dat laatste schijnt best wel een zware overtreding te zijn.
ojaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:19 schreef borisz het volgende:
Een snoepje gejat bij de etos toen ik klein was.
En veel door rood gefietst.
Hoe kwamen de politie aan je adres.. een dag later .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef GinaJ het volgende:
Toen ik 13 was (ben nu 14) Heb ik achter het voetbal veld zown dethon karretje (jeweetwel zown gemeente Autotje met soms 3 wielen
) gejat (mijn school-kluissleutel paste) en mee gaan rijden (A)
was géweldig!
De volgende dag zijn we gepakt (was samen met vriendinnetje)
strafblad
Ik zie em nu pas maar nee ik ben geen kraker en heb ook geen hanekam. Was zaterdagnacht en aantal mensen vonden het nodig om een liedje te zingen/schreeuwen op straat. Ik hoor daar niet bij maar die agent komt bijdehand doen tegen mij dat ik moet wegwezen. Ik zeg "ja prima, als ik mijn fiets heb gevonden ga ik naar huis".quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je bent gewoon een vieze kraker met een hanekam als ik dit zo lees. die 'toevallig' in de buurt was tijdens een ontruiming of ranzige demonstratie.
Schatjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:59 schreef dm01 het volgende:
uwv arbeidsdeskundige neergeknuppeld met afgezagen bezemsteel in mijn mouw, nadat hij mijn uitkering had stopgezet zonder dit mede te delen. 2 maande gezete en half jaar voorwaardelijk
Je lijkt er wel trots opquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:59 schreef dm01 het volgende:
uwv arbeidsdeskundige neergeknuppeld met afgezagen bezemsteel in mijn mouw, nadat hij mijn uitkering had stopgezet zonder dit mede te delen. 2 maande gezete en half jaar voorwaardelijk
Hangt ervanaf waar je woont, in Zwolle schijnt het normaal te zijn dat je door rood rijdt...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb weleens wat gestolen en ben door rood gereden, dat laatste schijnt best wel een zware overtreding te zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:21 schreef seetjai het volgende:
[..]
Hoe kwamen de politie aan je adres.. een dag later .
Dat vraag ik overigens telkens af.. hoe mensen kunnen worden opgepakt voor 'delicten' zoals
-buitenspiegels van auto's trappen (tijdens het fietsen)
-embleems van auto's jatten.
etc.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een bloedgeile meid achter de ramen gezet.
Maar na een paar minuten wou ze weer binnenkomen, het regende te hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |