Ik moest lachen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef timmmmm het volgende:
Hmm.... Ik twijfel
De ontvoering van 9 6 jarige meisjes, die ik allemaal in de kelder opgesloten heb, oooof
Die keer dat ik het water in het bejaardentehuis vergiftigde, ofofofofofofofof
Die bank die ik opgeblazen heb. ofofofof
Die vliegtuigen die ik het wtc in gestuurd heb. oooooooooofffffffffff
Niet luisteren naar de OP, misschien is dit niet helemaal eerlijk
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Kamphuys. het volgende:
Trouwens, TS begint.
bedrijfspand(en) en ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een huis? En ook echt dingen gestolen daar?
dat had ik eens met een glasbak, maar die kon et toch niet verder vertellenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:07 schreef AngerManagement het volgende:
Ontopic:
Per ongeluk iets te hard gereden, iemand per ongeluk zachtjes geraakt en per ongeluk naar huis gereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
De grappige reacties mogen vanaf nu dan ook wel achterwege blijvenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik geloof echt maar 10% van de reacties hier
Ben jij modje geworden??quote:Op donderdag 11 december 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De grappige reacties mogen vanaf nu dan ook wel achterwege blijven
Ontopic:
Ik ben zelf veel te braaf. Door rood fietsen is wel het ergste wat ik gedaan heb geloof ik
* GewoneMan heb Peter R de Vries al op de zaak gezetquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Door een rood voetgangerslicht gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op zondag 21 december 2008 @ 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan heb Peter R de Vries al op de zaak gezet
zelf heb ik een massamoord op mijn gewetenik heb laatst een mug levend verbrand met een keukenaansteker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was best creepy voor de eerste keer.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef duikkie het volgende:
een mug doodgeslagen !!!!!!!!!!!!!!!!
BOOOOOOOOOORN TO BE WIIIIIIIIIIIIILDquote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef SiestaGuru het volgende:
Zonder licht of door rood fietsen![]()
Ja, ik ben een heuse rebel op de fiets.
toen ik dat deed moest ik 3 maanden in de kelder slapen.. is er iemand achter gekomen?quote:
Dan zou je niet zo'n UI nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef boskameel het volgende:
Ik heb wel eens een herder doodgereden, met 60 ofzo. Hij schoot ineens de straat op, uit de struiken. Ik kon 'm niet meer ontwijken.
Een wat precies?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef boskameel het volgende:
Ik heb wel eens een herder doodgereden, met 60 ofzo. Hij schoot ineens de straat op, uit de struiken. Ik kon 'm niet meer ontwijken.
De juiste/verkeerde mensen kennen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lees best vaak drugshandel, hoe kom je daar nu in terecht? Ik zou t niet eens durven
Hoe doe je dat nu weer?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef piekartz87 het volgende:
wel eens met iets te veel op gereden,
veel te hard rijden.
meerdere keren door rood achter elkaar ( ik zat echt niet op te letten)
Niet dat ik van plan ben zoiets zelf op te zetten, maar ik ben wel benieuwd wat zoiets dan ongeveer oplevert.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef de_gebruiker het volgende:
Voornamelijk drugsdelicten. Kwekerijtje hier, kwekerijtje daar. Soms wat dealen maar dat was het eigenlijk wel. Geweld en diefstal past niet bij mij, daar ben ik veel te lief voor
Heb er overigens wel een strafblad aan over gehouden![]()
Maar inmiddels ben ik op het rechte pad ^^
Bijna alles is inmiddels toch wel verjaardquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef FP128 het volgende:
Hey jongens... doe eens slim en kijk eens wat er onderaan FOK! staat? iets met Justitie e.d.
Je gaat toch niet serieus hier je zonden opbiechten?
Inderdaad, een internetbekentenis is geen hol waard, zolang er geen concrete bewijzen zijn. En fok zal inderdaad niet naar Justitie stappen, tenzij iemand hier zijn toekomstplannen gaat vermelden, maar niemand die zo stom isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna alles is inmiddels toch wel verjaard
En dan nog, FOK! zal meewerken met justitie, niet zelf naar justitie gaan. Dat, en een internetbekentenis is toch geen geldig bewijsmateriaal.
ja was moe enz. niet handig iig.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu weer?![]()
Dan ben je echt met je kop ergens anders. En dan ben ik eigenlijk wel benieuwd waar je dan met je gedachten was.
Lees de TT nog eens door en dan je eigen reactiequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef xyz147 het volgende:
Belediging van een ambtenaar in functie
wildplassen ()
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef Hukkie het volgende:
Fietsen gejat, omdat mijn fiets ook weer eens gestolen was.
Nee, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
altijd leuk die vergelijkingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
Gaat om het principe. Ik snap wel dat je dan zoiets hebt van: fuck it, ik jat er gewoon 1 terug. Maar zo werk je het alleen maar meer in de hand natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
altijd leuk die vergelijkingen
ergens heb je gelijk natuurlijk. maar om nu een fiets met een leven te gaan vergelijken
Dat vind ik ook, maar als er 15 fietsen, een racefiets en een brommer gejat zijn, dan ga je niet iedere keer een nieuwe fiets kopen. Gelukkig doe ik ook alweer 3 jaar met dezelfde fiets.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat om het principe. Ik snap wel dat je dan zoiets hebt van: fuck it, ik jat er gewoon 1 terug. Maar zo werk je het alleen maar meer in de hand natuurlijk
Gelukkig is er pas 1 fiets van mij gestolen, ik weet niet wat ik zou doen als 't iedere maand raak was
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens door en dan je eigen reactie
Laat me raden. Liet hij zijn hondjes los?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef Duvel86 het volgende:
Ik denk dat het toch de combinatie van tresspassen + vandalisme is. Achteraf keihard genaaid door de beheerder van dat terrein..boontje komt om zijn loontje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |