De juiste/verkeerde mensen kennen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lees best vaak drugshandel, hoe kom je daar nu in terecht? Ik zou t niet eens durven
Hoe doe je dat nu weer?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef piekartz87 het volgende:
wel eens met iets te veel op gereden,
veel te hard rijden.
meerdere keren door rood achter elkaar ( ik zat echt niet op te letten)
Niet dat ik van plan ben zoiets zelf op te zetten, maar ik ben wel benieuwd wat zoiets dan ongeveer oplevert.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef de_gebruiker het volgende:
Voornamelijk drugsdelicten. Kwekerijtje hier, kwekerijtje daar. Soms wat dealen maar dat was het eigenlijk wel. Geweld en diefstal past niet bij mij, daar ben ik veel te lief voor
Heb er overigens wel een strafblad aan over gehouden![]()
Maar inmiddels ben ik op het rechte pad ^^
Bijna alles is inmiddels toch wel verjaardquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef FP128 het volgende:
Hey jongens... doe eens slim en kijk eens wat er onderaan FOK! staat? iets met Justitie e.d.
Je gaat toch niet serieus hier je zonden opbiechten?
Inderdaad, een internetbekentenis is geen hol waard, zolang er geen concrete bewijzen zijn. En fok zal inderdaad niet naar Justitie stappen, tenzij iemand hier zijn toekomstplannen gaat vermelden, maar niemand die zo stom isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna alles is inmiddels toch wel verjaard
En dan nog, FOK! zal meewerken met justitie, niet zelf naar justitie gaan. Dat, en een internetbekentenis is toch geen geldig bewijsmateriaal.
ja was moe enz. niet handig iig.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu weer?![]()
Dan ben je echt met je kop ergens anders. En dan ben ik eigenlijk wel benieuwd waar je dan met je gedachten was.
Lees de TT nog eens door en dan je eigen reactiequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef xyz147 het volgende:
Belediging van een ambtenaar in functie
wildplassen ()
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef Hukkie het volgende:
Fietsen gejat, omdat mijn fiets ook weer eens gestolen was.
Nee, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
altijd leuk die vergelijkingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |