SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
De grappige reacties mogen vanaf nu dan ook wel achterwege blijvenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik geloof echt maar 10% van de reacties hier
Ben jij modje geworden??quote:Op donderdag 11 december 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De grappige reacties mogen vanaf nu dan ook wel achterwege blijven
Ontopic:
Ik ben zelf veel te braaf. Door rood fietsen is wel het ergste wat ik gedaan heb geloof ik
* GewoneMan heb Peter R de Vries al op de zaak gezetquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Door een rood voetgangerslicht gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op zondag 21 december 2008 @ 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan heb Peter R de Vries al op de zaak gezet
zelf heb ik een massamoord op mijn gewetenik heb laatst een mug levend verbrand met een keukenaansteker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was best creepy voor de eerste keer.
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef duikkie het volgende:
een mug doodgeslagen !!!!!!!!!!!!!!!!
BOOOOOOOOOORN TO BE WIIIIIIIIIIIIILDquote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef SiestaGuru het volgende:
Zonder licht of door rood fietsen![]()
Ja, ik ben een heuse rebel op de fiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |