Lees de TT nog eens door en dan je eigen reactiequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef xyz147 het volgende:
Belediging van een ambtenaar in functie
wildplassen ()
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef Hukkie het volgende:
Fietsen gejat, omdat mijn fiets ook weer eens gestolen was.
Nee, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
altijd leuk die vergelijkingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Als jij vermoord wordt ga je toch ook niet zomaar iemand vermoorden.
Gaat om het principe. Ik snap wel dat je dan zoiets hebt van: fuck it, ik jat er gewoon 1 terug. Maar zo werk je het alleen maar meer in de hand natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
altijd leuk die vergelijkingen
ergens heb je gelijk natuurlijk. maar om nu een fiets met een leven te gaan vergelijken
Dat vind ik ook, maar als er 15 fietsen, een racefiets en een brommer gejat zijn, dan ga je niet iedere keer een nieuwe fiets kopen. Gelukkig doe ik ook alweer 3 jaar met dezelfde fiets.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat om het principe. Ik snap wel dat je dan zoiets hebt van: fuck it, ik jat er gewoon 1 terug. Maar zo werk je het alleen maar meer in de hand natuurlijk
Gelukkig is er pas 1 fiets van mij gestolen, ik weet niet wat ik zou doen als 't iedere maand raak was
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens door en dan je eigen reactie
Laat me raden. Liet hij zijn hondjes los?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef Duvel86 het volgende:
Ik denk dat het toch de combinatie van tresspassen + vandalisme is. Achteraf keihard genaaid door de beheerder van dat terrein..boontje komt om zijn loontje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |