ik denk dat ie zelfs haar kleine, dode en kapotte meisjeslijfje geneukt heeft. posthumus. hij is een viespeukje 1e klas.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
muhahaha, later niet effe de krant gecheckt om te kijken of ze ook echt dood was?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef GinaJ het volgende:
Toen ik 13 was (ben nu 14) Heb ik achter het voetbal veld zown dethon karretje (jeweetwel zown gemeente Autotje met soms 3 wielen
) gejat (mijn school-kluissleutel paste) en mee gaan rijden (A)
was géweldig!
De volgende dag zijn we gepakt (was samen met vriendinnetje)
strafblad
Ja 150 euro zwaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:43 schreef rubbereend het volgende:
ben door rood gereden, dat laatste schijnt best wel een zware overtreding te zijn.
ojaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:19 schreef borisz het volgende:
Een snoepje gejat bij de etos toen ik klein was.
En veel door rood gefietst.
Hoe kwamen de politie aan je adres.. een dag later .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef GinaJ het volgende:
Toen ik 13 was (ben nu 14) Heb ik achter het voetbal veld zown dethon karretje (jeweetwel zown gemeente Autotje met soms 3 wielen
) gejat (mijn school-kluissleutel paste) en mee gaan rijden (A)
was géweldig!
De volgende dag zijn we gepakt (was samen met vriendinnetje)
strafblad
Ik zie em nu pas maar nee ik ben geen kraker en heb ook geen hanekam. Was zaterdagnacht en aantal mensen vonden het nodig om een liedje te zingen/schreeuwen op straat. Ik hoor daar niet bij maar die agent komt bijdehand doen tegen mij dat ik moet wegwezen. Ik zeg "ja prima, als ik mijn fiets heb gevonden ga ik naar huis".quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je bent gewoon een vieze kraker met een hanekam als ik dit zo lees. die 'toevallig' in de buurt was tijdens een ontruiming of ranzige demonstratie.
Schatjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:59 schreef dm01 het volgende:
uwv arbeidsdeskundige neergeknuppeld met afgezagen bezemsteel in mijn mouw, nadat hij mijn uitkering had stopgezet zonder dit mede te delen. 2 maande gezete en half jaar voorwaardelijk
Je lijkt er wel trots opquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:59 schreef dm01 het volgende:
uwv arbeidsdeskundige neergeknuppeld met afgezagen bezemsteel in mijn mouw, nadat hij mijn uitkering had stopgezet zonder dit mede te delen. 2 maande gezete en half jaar voorwaardelijk
Hangt ervanaf waar je woont, in Zwolle schijnt het normaal te zijn dat je door rood rijdt...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb weleens wat gestolen en ben door rood gereden, dat laatste schijnt best wel een zware overtreding te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |