abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67968602
Is nog niet verjaard dus krijgen jullie niet te horen
You can skydive without a parachute
But you can't skydive twice!
pi_67968732
Sommige begrijpen de vraag verkeerd.
wat is het crimineelste
we hoeveen geen waslijst met wat je allemaal gedaan hebt
Nothing to see here, carry on
pi_67968735
-edit- Zulk taalgebruik is niet nodig.

[ Bericht 92% gewijzigd door Harajuku. op 14-04-2009 22:43:37 ]
Nothing to see here, carry on
  maandag 13 april 2009 @ 10:06:38 #129
245323 Foque
El Delicioso
pi_67969788
Ga eens ff je mond spoelen, Vmbo'er.
Alice came to a fork in the road. "Which road do I take?" she asked.
"Where do you want to go?" responded the Cheshire cat.
"I don't know," Alice answered.
"Then," said the cat, "it doesn't matter."
  maandag 13 april 2009 @ 13:14:26 #130
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_67974300
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:21 schreef Foque het volgende:
- Cocaine gerookt
- Iemand aan een kunstgebit geholpen
- Minderjarigen dwingen tot het uitvoeren van sexueel getinte handelingen

Juwetoch!
Die laatste staat ook nog op mijn to-do list
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 13 april 2009 @ 14:01:53 #131
245323 Foque
El Delicioso
pi_67975389
Je hebt een PM
Alice came to a fork in the road. "Which road do I take?" she asked.
"Where do you want to go?" responded the Cheshire cat.
"I don't know," Alice answered.
"Then," said the cat, "it doesn't matter."
pi_67975516
toen ik minderjarig was gast uit mn klas neergestoken, 3mnd jeugddetentie
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:05:25 #133
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_67992419
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niet dat ik van plan ben zoiets zelf op te zetten, maar ik ben wel benieuwd wat zoiets dan ongeveer oplevert.
Ben ook wel benieuwd wat zoiets nou verdient dan.. Professionele drugsmensen kom erin!
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_68023735
-Ik download(de ) regelmatig de nieuwste films en brand deze voor mijzelf of share ze met vrienden ook download ik vaak software of muziek.
-toen ik 7was een keertje 10gulden van mijn ouders om Pokemon kaarten mee te kopen. Zoveel spijt gehad ervan dat ik ze iets van 20gulden heb terugbetaald.
-Snoepjes bij de Kruidvat
-Roken in een cafe (ah gut ah gut wat een misdrijf)

Voor de rest heb ik nog niets op mijn kerfstok en ben ook niet van plan om er meer bij te halen
pi_68051512
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:05 schreef afdak het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd wat zoiets nou verdient dan.. Professionele drugsmensen kom erin!
Moet je Steve maar ff PB'en
stevenbrownzegt
  woensdag 15 april 2009 @ 23:14:17 #136
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68057154
-Verkeersdelicten
-Handel in illegale dingen (alleen transport)
-Openbare dronkenschap
-Fraude
-Diefstal
-Heling
-Hooliganisme

alles is inmiddels verleden tijd (behalve punt 1), ben aan het "rentenieren"
pi_68085609
Zover ik me kan herinneren (laaang geleden) met een katapult stenen tegen voorbijgaande auto's schieten!!!
pi_68221639
fraude
snoepje eten zonder te betalen
op mijn oog gespuugt
op iemands gezicht per ongeluk gespuugt
oja ik vergat nog dat ik mijn vriend zijn pokemon sapphire en leafgreen heb gestolen
want hij had mijn pokemon filppo's gestolen
  maandag 20 april 2009 @ 22:51:53 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68221724
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:57 schreef Joppy het volgende:
Heling van gestolen fietsen, tank benzine vergeten af te rekenen, wat verkeersdelicten,vernieling en uiteraard wat snoep gestolen
NIks bijzonders dus.
Dit dus ongeveer. Eén keer gepakt in de supermarkt toen ik een jaar of 16 was, daarna nooit meer iets gejat
pi_68317633
Ik heb een keer een waarschuwing gekregen van de politie toen ik met vriendjes en vriendinnetjes een leegstand pand in ben geweest.

Maar volgens mij was dat meer om onze eigen veiligheid.
pi_68321150
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dit dus ongeveer. Eén keer gepakt in de supermarkt toen ik een jaar of 16 was, daarna nooit meer iets gejat
Wie jat er nou supermarktspullen voor de kans een strafblad .
pi_68514874
-delete-
pi_68540232
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:41 schreef Rosbief het volgende:
Klein meisje (vermoedelijk) doodgereden in een dronken bui en vervolgens maken dat ik wegkwam.
WTF?
celebrate your money
pi_68891409
Ik heb 4 jaar gezeten voor poging tot moord in combinatie met een gewapende overval, ben er niet trots op en ben ook niet meer in aanraking met justitie geweest na me vrijlating (1998), ik had de dag na me vrijlating gelijk een baan op HBO/Universitair niveau, aangezien ik een nogal gespleten persoonlijkheid heb, in combinatie met een behoorlijk hoog IQ heb ik nooit problemen gehad met me verleden, in principe weet alleen me famillie het, en heb ik een hele nieuwe vriendenkring in een andere woonplaats opgebouwd. Soms is het wel moeilijk omdat je eigenlijk een nieuw leven instapt, maar ik zou het voor geen goud terug willen draaien.

Als er nog vraagjes zijn over het echte gevangenisleven, stel ze hier, dan zal ik ze proberen te beantwoorden, overigens post ik dit op een kloon die niet te acherhalen valt, ik hoop dat mods dat begrijpen.
pi_68891529
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef IJsmuts het volgende:
toen ik minderjarig was gast uit mn klas neergestoken, 3mnd jeugddetentie
Jammer dat je het er zelf levend vanaf hebt gebracht. Laffe messentrekkers
X
X
X
pi_68999769
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
Ik heb 4 jaar gezeten voor poging tot moord in combinatie met een gewapende overval, ben er niet trots op en ben ook niet meer in aanraking met justitie geweest na me vrijlating (1998), ik had de dag na me vrijlating gelijk een baan op HBO/Universitair niveau, aangezien ik een nogal gespleten persoonlijkheid heb, in combinatie met een behoorlijk hoog IQ heb ik nooit problemen gehad met me verleden, in principe weet alleen me famillie het, en heb ik een hele nieuwe vriendenkring in een andere woonplaats opgebouwd. Soms is het wel moeilijk omdat je eigenlijk een nieuw leven instapt, maar ik zou het voor geen goud terug willen draaien.

Als er nog vraagjes zijn over het echte gevangenisleven, stel ze hier, dan zal ik ze proberen te beantwoorden, overigens post ik dit op een kloon die niet te acherhalen valt, ik hoop dat mods dat begrijpen.
Je hebt toch wel een lijstje waarmee je nu al je fouten gaat goedmaken?
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:42:11 #147
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69000078
quote:

poging tot moord, faalhaas niet eens succesvol
pi_69043579
Gestolen in mijn jeugd...ommdat mijn jeugd gestolen was
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_69047894
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef ASroma het volgende:

[..]

poging tot moord grappig zijn, faalhaas niet eens succesvol
pi_69053209
quote:

Geen probleem natuurlijk .
Je mag ook wel een topic over jezelf openen, zodat mensen je vragen kunnen stellen, als je daar zelf behoefte aan hebt .
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')