Die laatste staat ook nog op mijn to-do listquote:Op woensdag 1 april 2009 19:21 schreef Foque het volgende:
- Cocaine gerookt
- Iemand aan een kunstgebit geholpen
- Minderjarigen dwingen tot het uitvoeren van sexueel getinte handelingen
Juwetoch!
Ben ook wel benieuwd wat zoiets nou verdient dan.. Professionele drugsmensen kom erin!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet dat ik van plan ben zoiets zelf op te zetten, maar ik ben wel benieuwd wat zoiets dan ongeveer oplevert.
Moet je Steve maar ff PB'enquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:05 schreef afdak het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat zoiets nou verdient dan.. Professionele drugsmensen kom erin!
Dit dus ongeveer. Eén keer gepakt in de supermarkt toen ik een jaar of 16 was, daarna nooit meer iets gejatquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:57 schreef Joppy het volgende:
Heling van gestolen fietsen, tank benzine vergeten af te rekenen, wat verkeersdelicten,vernieling en uiteraard wat snoep gestolen
NIks bijzonders dus.
Wie jat er nou supermarktspullen voor de kans een strafbladquote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit dus ongeveer. Eén keer gepakt in de supermarkt toen ik een jaar of 16 was, daarna nooit meer iets gejat
WTF?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:41 schreef Rosbief het volgende:
Klein meisje (vermoedelijk) doodgereden in een dronken bui en vervolgens maken dat ik wegkwam.
Jammer dat je het er zelf levend vanaf hebt gebracht. Laffe messentrekkersquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef IJsmuts het volgende:
toen ik minderjarig was gast uit mn klas neergestoken, 3mnd jeugddetentie
Je hebt toch wel een lijstje waarmee je nu al je fouten gaat goedmaken?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
Ik heb 4 jaar gezeten voor poging tot moord in combinatie met een gewapende overval, ben er niet trots op en ben ook niet meer in aanraking met justitie geweest na me vrijlating (1998), ik had de dag na me vrijlating gelijk een baan op HBO/Universitair niveau, aangezien ik een nogal gespleten persoonlijkheid heb, in combinatie met een behoorlijk hoog IQ heb ik nooit problemen gehad met me verleden, in principe weet alleen me famillie het, en heb ik een hele nieuwe vriendenkring in een andere woonplaats opgebouwd. Soms is het wel moeilijk omdat je eigenlijk een nieuw leven instapt, maar ik zou het voor geen goud terug willen draaien.
Als er nog vraagjes zijn over het echte gevangenisleven, stel ze hier, dan zal ik ze proberen te beantwoorden, overigens post ik dit op een kloon die niet te acherhalen valt, ik hoop dat mods dat begrijpen.
poging tot moord, faalhaas niet eens succesvolquote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
Ik heb 4 jaar gezeten voor poging tot moord in combinatie met een gewapende overval, ben er niet trots op en ben ook niet meer in aanraking met justitie geweest na me vrijlating (1998), ik had de dag na me vrijlating gelijk een baan op HBO/Universitair niveau, aangezien ik een nogal gespleten persoonlijkheid heb, in combinatie met een behoorlijk hoog IQ heb ik nooit problemen gehad met me verleden, in principe weet alleen me famillie het, en heb ik een hele nieuwe vriendenkring in een andere woonplaats opgebouwd. Soms is het wel moeilijk omdat je eigenlijk een nieuw leven instapt, maar ik zou het voor geen goud terug willen draaien.
Als er nog vraagjes zijn over het echte gevangenisleven, stel ze hier, dan zal ik ze proberen te beantwoorden, overigens post ik dit op een kloon die niet te acherhalen valt, ik hoop dat mods dat begrijpen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
poging tot moord grappig zijn, faalhaas niet eens succesvol
Geen probleem natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef mynameisearl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |