Mja, dat zeggen wel meer mensen, ik heb er geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 @ 13:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heerlijke stem.
Alleen jammer dat hij zo ontzettend hoorbaar ademhaalt.
Ja, voor mij ookquote:Op donderdag 11 december 2008 @ 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij zingt te hoog en gaat dan als een gek vibreren.![]()
Ik begrijp het wel, hoor. Iemand getalenteerd vinden is vrijwel equivalent aan iemand aantrekkelijk vinden. Zo werkt dat althans voor veel vrouwen.
De mijne is dood.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef MissBliss het volgende:
Ja, voor mij ookHij is niet de eerste zanger/gitarist die ik leuk vind
En dat hoge zingenen dat piano spelen
en dat gitaar spelen
Ik zou het er wel op kunnen
uiteraerd. het moet eerst blijven staan voor de CC aflossing, en mn ouders betaal ik terug zodra mn volgende salaris er is. en dan nog leef ik in mn kasboek uiteraard van het bedrag dat er die maand binnenkomt, niet van t bedrag op de rekeningquote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
starten
veranderen
stoppen
*purrrrrrrr*
Goedzo Kwak. Ga verstandig met die 5k om. In elk geval wat stress minder, da's tof.
Ja ik weet dat niemand het slecht bedoeld. Maar het stomme is dat ik niets leuk lijkt te vindenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
tvp
en ik wil ook alleen maar dat PF iets doet wat ze leuk vindt hoor....
soms is het juist moedig om wel te stoppen en heel iets anders te gaan doen.
Die stap kost soms ook erg veel moeite...
ik ben brak en voel me ff nutteloos zo, ziek op de bank, doe niets.....bleeeghhh niets voor mij...
gelukkig heb ik wat poezels die me gezelschap houden...
(en o ja een gezellige kerstboom)
Weet ik eigenlijk niet, volgens mij heeft hij in Groningen gestudeerd. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb hem al een hele tijd niet meer gezien of gesproken. Ik vermoed overigens Mediterraanse, afgaand op zijn werk.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
yep![]()
Heeft je neef mediterraanse of provincaal romeins gedaan? Ook aan de VU?
Prima toch? Dan word je motivational speaker!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik weet dat niemand het slecht bedoeld. Maar het stomme is dat ik niets leuk lijkt te vindenEn in theorie ben ik wel slim maar in de praktijk niet. Mijn beste skill is dat als het slecht met mij gaat ik een betoog kan houden zodat iedereen er weer vertrouwen in heeft.
Als je ziek bent moet je ook niets doenKopje thee, koekje er bij. Als je niets te doen heb mag je net als mijn zieke broertje mijn huiswerk maken
![]()
Maar, ik ga niet stoppen omdat "het niet zo leuk is". Dan moet ik wel een plan, een doel, wat dan ook hebben! Desnoods fulltime bij een zonnebank als ik dat wel leuk vind maar ik denk dat ik mij daar dan ook weer nutteloos ga voelen
Dat klinkt niet leuk. Ik zou denk ik ook wel mijn motivatie verliezen als ik voor een examen gezakt was. Maar dat komt omdat ik zwaar perfectionistisch ben. Misschien (en nu psychologiseer ik terwijl ik daar helemaal niks van afweet - disclaimer) ben je ergens bang dat je weer zal falen? En daarom maar liever nergens aan begint? Bedoel ik niet negatief ofzo, maar zo klinkt het een beetje.quote:Vwo maar gezakt helaasch (en daarvoor havo) na het vwo ben ik een beetje m'n spirit verloren of zo.. Want ik vond het altijd echt heel leuk! Dus ik dacht dat het er aan lag dat ik gezakt was maar nu vind ik het nog steeds niet tof.
Jeffquote:
Ja, don't scare herquote:Op donderdag 11 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Een TT naar Viev d'r hart zie ik!![]()
Kwakkerd, GOED van je! Weer een opluchting rijker omdat je gegaan bent en het gewoon voor elkaar hebt gekregen wat je in je hoofd had, al dan niet ingefluisterd door anderen maar JIJ hebt het gedaan! Olé!
En goed blijven knierten he met je kasboekje inderdaad! Zo rap mogelijk die lening weer gaan terugdringen, want het kost je natuurlijk toch nog steeds rente
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Gelukt met de OP! Woei!!
Ik zei tegen PF:
[..]
Dat klinkt niet leuk. Ik zou denk ik ook wel mijn motivatie verliezen als ik voor een examen gezakt was. Maar dat komt omdat ik zwaar perfectionistisch ben. Misschien (en nu psychologiseer ik terwijl ik daar helemaal niks van afweet - disclaimer) ben je ergens bang dat je weer zal falen? En daarom maar liever nergens aan begint? Bedoel ik niet negatief ofzo, maar zo klinkt het een beetje.
En fok is heel traag hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Kun je geen staatsexamens doen in een ander profiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hey, wat leuk, ik wist niet dat er een clipje van wasquote:
Het komt wel goed hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bah kan iemand mij even vertellen dat het heus allemaal wel weer goed komt?
Ik heb het echt even gehad voor vandaag
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, wat leuk, ik wist niet dat er een clipje van was
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Bob. het volgende:
Motivatie vinden voor een studie is ook lastig.
Vind ik in ieder geval wel, ik ben helemaal gek op mijn studie en vind haast al mijn vakken super interessant. Maar toch doe ik bar weinig en zit ik elke keer weer met tegenzin te studeren.. Denk dat het komt omdat er zo veel druk achter zit?
Of is het bij jou echt puur dat je de stof ook niet interessant vind PF?
En yay voor Kwak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag al een hele reeks ernaast staanquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Gewoon maar iets doen en afmaken is kut. Onder je niveau werken is ook kut. Laat je ergens testen. Kost wat, maar als je 500 euro wegstreept tegen jarenlang iets doen wat je niet ligt is de winst snel bekeken. Been there, done that, got the t-shirt (maar geen diploma).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Het komt heus allemaal goedquote:Op donderdag 11 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Meestal sla ik de hier aangeraden youtube-filmpjes wel over, maar dit is natuurlijk gewoon prachtig.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Jeff Buckley - Hallelujah
Te lang? Dat kan nietquote:Op donderdag 11 december 2008 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Even iets heel anders: ik heb vandaag voor het eerst in mijn wenkbrauwen geknipt![]()
Ik heb zware wenkbrauwen dus je ziet het meteen als je een haartje weghaalt, maar sommige haartjes waren te lang dus heb ik ze korter geknipt![]()
Oh en nou niet meteen denken dat ik caveman-eyebrows heb want dat is niet!
Ik zou je kunnen overspoelen met statistieken waaruit blijkt dat het wel goed zal komen. Liever geef ik je een dikke knuffel om je te laten weten dat er mensen zijn die aan je denken.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat kan welquote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Te lang? Dat kan niet?! Ik wil het wel een keertje voor je doen
Die heb ik nietquote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Muis006 het volgende:
DML, ga anders lekker in bad! Daar knap je vast van op.
Jeff Buckleyquote:
Hoewel ik in een 'alles draait om mij vandaag en ik heb geen zin om met wie dan ook rekening te houden'-bui ben voel ik me nu toch een beetje schuldig en krijg jij een knuffel van mijquote:Op donderdag 11 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik woon in voorburg en weet niet eens waar jij woontquote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je in de buurt woont mag je wel bij mij in bad! Maar dat is denk ik een beetje een vreemd voorstel.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Greys, mijn mister smst me net:
"Ik heb zo nog college. Jij bent zeker McArmy aan het aanbidden?"
Ik heb teruggesmst dat 'ie doormag voor de wasmachine
Haha true!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nou ja, het is altijd nog beter dan dat je mister in het desbetreffende topic komt roepen dat het een homo is, zoals de mijne![]()
True, maar mijn ouders staan bijvoorbeeld om 7 uur op en mijn moeder is dan om 16:30 of zo weer thuis.. En m'n vader dan om 19:00 maar die heeft ook veel reistijd. Dus op zich doet hij 't zelfde als ik maar hij is er beter in. Alleen hebben ze beide geen sociaal leven dus zo wil ik later niet worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik liep weer achter natuurlijk () maar over dat vroege opstaan:
Dat is ook kut, maar dat vindt driekwart van de Nederlanders, die allemáál vroeg moeten opstaan om hun centen te kunnen verdienen. Ik denk dat het niemands hobby is. Maar kom op, er zijn ergere dingen, zeg maar
Ik vind dit er wel lekker uitzien:quote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk dat je met 8 rolletjes wel een lekker hapje hebt. Maar om alleen sushi als avond eten te nemen lijkt mij wel saai
Dat dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
En je denkt altijd meer nodig te hebben dan je uiteindelijk op kunt.
Daar kunnen Co en ik over meepraten
Driekwart van Nederland is zo laat thuis als je pa en is ook zo vroeg de deur uit gegaan en heeft wel een sociaal leven hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
True, maar mijn ouders staan bijvoorbeeld om 7 uur op en mijn moeder is dan om 16:30 of zo weer thuis.. En m'n vader dan om 19:00 maar die heeft ook veel reistijd. Dus op zich doet hij 't zelfde als ik maar hij is er beter in. Alleen hebben ze beide geen sociaal leven dus zo wil ik later niet worden.
Wat weet je over m'n vader? Ik weet alleen van m'n ouders dat zij/wij alleen iets kunnen doen wat geen tv kijken als het weekend is en lang van te voren aangegeven of als het vakantie is. Maar dan ook liever niet. Maar misschien hebben zij elkaar helemaal gevonden op dit punt. Ik weet het niet. Dit zijn gewoon mijn observaties. En ik zeg toch dat ik het juist wel prima tijden vind in theorie maar dat ik dus niet snap waarom ik er moeite mee heb.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Driekwart van Nederland is zo laat thuis als je pa en is ook zo vroeg de deur uit gegaan en heeft wel een sociaal leven hoor.
Sorry maar je posts hierover schieten me echt in het verkeerde keelgat.
Heb je eigenlijk enig idee hoe meedraaien in de werk maatschappij werkt?
En nu ben ik echt weg voordat ik nog onaardiger word.
Dat zou ik ook hebben! Mijn ogen zijn ook altijd groter dan mijn maagquote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben er echt toe in staat om dat ding van 75 euro voor ons tweeën te kopen. Lekker m'n pyjama aan, alles uitstallen op de salontafel, op de grond zitten, tv kijken en kanen maar!![]()
Hmf, ik maak wel een selectie.
Mijn mams welquote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
PF. over die tijden van je ouders:
Mijn mister is elke dag zo vroeg op en is eigenlijk nooit voor zeven uur thuis. En die hééft me toch een sociaal leven!Hij speelt in drie (!) bands en geeft op zaterdagochtend drumles en repeteert met de bands en knutselt aan auto's en gaat naar kevermeetings en... en....
Dat soort tijden zijn echt heel normaal voor de 'gemiddelde Nederlander' en die leven toch niet allemaal als kluizenaars en zitten niet uitgeblust op de bank 's avonds?
Yumquote:Op donderdag 11 december 2008 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dit er wel lekker uitzien:
SHINTO COMBI
35 nigiri: 5 zalm, 5 tonijn, 5 garnaal, 5 paling, 5 japanse omelet, 5 krab en 5 avocado, 16 in-out rolls: 8 krab en 8 zalm en 24 maki: 6 zalm, 6 tonijn,6 komkommer
en 6 zalm avocado
En daar denk ik van: ja, da's vast wel genoeg voor mij en m'n lief. Maar dan blijkt het om een of ander megamenu te gaan want het kost 75 euro!
[..]
Dat dus.
Oké dan heb ik twee hele slechte voorbeelden getroffenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
PF. over die tijden van je ouders:
Mijn mister is elke dag zo vroeg op en is eigenlijk nooit voor zeven uur thuis. En die hééft me toch een sociaal leven!Hij speelt in drie (!) bands en geeft op zaterdagochtend drumles en repeteert met de bands en knutselt aan auto's en gaat naar kevermeetings en... en....
Dat soort tijden zijn echt heel normaal voor de 'gemiddelde Nederlander' en die leven toch niet allemaal als kluizenaars en zitten niet uitgeblust op de bank 's avonds?
Ik heb nog een pak diepvries sushi!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Yum
Ik ga morgen ook maar sushi halen voor het eten. Je hebt me lekker gemaakt.
Ik zou gewoon dat menu nemenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben er echt toe in staat om dat ding van 75 euro voor ons tweeën te kopen. Lekker m'n pyjama aan, alles uitstallen op de salontafel, op de grond zitten, tv kijken en kanen maar!![]()
Hmf, ik maak wel een selectie.
Kan ik sushi gewoon laten bezorgen, of doe ik dan iets vreselijks?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Yum
Ik ga morgen ook maar sushi halen voor het eten. Je hebt me lekker gemaakt.
Het zijn niet persé slechte voorbeelden hoor mop. Het is waar zij zich fijn bij voelen. Ik hou er ook veel meer van om thuis op de bank te hangen dan Heer G, die moet echt wel een beetje in de weer zijn altijd. Ik kan er erg van genieten dat ik morgenavond alleen thuis ben en dan zou ik allerlei leuke dingen buiten de deur kunnen gaan doen, maar ik ga met wat lekkere hapjes met de beestjes op de bank zitten en Popstars kijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké dan heb ik twee hele slechte voorbeelden getroffenAls we samen naar de bioscoop gaan *of zo* moet ik dat weken van te voren aangeven. Een middagje (avondje) winkelen kan ook niet spontaan, dat moet in een vakantie en van te voren besproken. En nu doe ik eigenlijk nooit iets met m'n ouders en zij ook niet echt iets met elkaar
Ja 1x per maand naar het theater 2 uurtjes.
Gewoon je leven leven, bolletje.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké maar is dat dan het leven wat je altijd hebt gewild? Als je altijd aan het werk bent, waar doe je dat dan eigenlijk voor?
quote:
Dát is nou de echte wereld!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké maar is dat dan het leven wat je altijd hebt gewild? Als je altijd aan het werk bent, waar doe je dat dan eigenlijk voor?
Hee dat is dus niet waar! Ik heb het groepswerk altijd boven al het andere werk geplaatst en het altijd gemaakt. En dit blok ben ik vandaag door mijn wekker geslapen. En de andere keer waarom ik afwezig was was omdat het een klassikale les over een individuele opdracht was en ik was ziek. Je kan het ook te erg overdrijven. (En dat is dus 2 van de 20+ keer)quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, voor een deel zal het gewoonte zijn. Je moet eenvoudigweg een tijdje vroeg opstaan om eraan te wennen. Daarnaast geloof ik best dat er mensen zijn die in aanleg moeite hebben met vroeg opstaan. De zus van mijn vriend is zo iemand. Die is dus schrijfster geworden, staat op wanneer ze zelf wil, heeft een rijk sociaal leven dat pas 's avonds op gang komt en zij is daar heel gelukkig mee.
Je kunt bijvoorbeeld een studie in deeltijd gaan volgen, want voor die mensen bieden ze vaak avondcolleges aan. Ik vond het vreselijk om Heidegger te bespreken van 18:00-22:00 uur, maar jou bevalt zoiets allicht heel goed. Als je ongelukkig bent met je huidige situatie moet je echt naar alternatieven gaan zoeken. Voor je groepje is het ook niet tof dat je er met de pet naar gooit (een beetje empathie kan geen kwaad).
Ben je mal, lekker doen! Ik weet niet of je thuisbezorgd.nl gebruikt? Daar staan altijd recensies op, en die zeker met het bestellen van sushi de moeite van het lezen waard.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kan ik sushi gewoon laten bezorgen, of doe ik dan iets vreselijks?
Om ervoor te zorgen dat je kinderen kunnen studeren, zodat zij weer hard kunnen werken voor hun kinderen. Ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]! Zie, ik had gewoon even dat zetje nodig.
Het is m'n verjaardagstakeaway, dus het moet kunnen.
Bedankt voor de tip! Ik gebruik meestal hapgids.nl, en daar vond ik deze:quote:Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben je mal, lekker doen! Ik weet niet of je thuisbezorgd.nl gebruikt? Daar staan altijd recensies op, en die zeker met het bestellen van sushi de moeite van het lezen waard.
Bij ons in de buurt zitten 2 sushibars, dus dan ben ik wel geneigd het te gaan halen, maar ik heb het ook weleens besteld hoor.
I will!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ze is morgen jarig Greysie.
Houdt uw felicitaties gereed!
You can't change what you don't acknowledge.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hee dat is dus niet waar! Ik heb het groepswerk altijd boven al het andere werk geplaatst en het altijd gemaakt. En dit blok ben ik vandaag door mijn wekker geslapen. En de andere keer waarom ik afwezig was was omdat het een klassikale les over een individuele opdracht was en ik was ziek. Je kan het ook te erg overdrijven. (En dat is dus 2 van de 20+ keer)
Persoonlijk denk ik dat jij net als ik geen school material bentquote:Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hee dat is dus niet waar! Ik heb het groepswerk altijd boven al het andere werk geplaatst en het altijd gemaakt. En dit blok ben ik vandaag door mijn wekker geslapen. En de andere keer waarom ik afwezig was was omdat het een klassikale les over een individuele opdracht was en ik was ziek. Je kan het ook te erg overdrijven. (En dat is dus 2 van de 20+ keer)
Maar misschien is dat wel wat, krijg ik volgens mij alleen geen stufi! En bij economie zijn er ook vakken van 1 tot 3 of van 3 tot 5 etc..
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
You can't change what you don't acknowledge.
[ afbeelding ]
Ja, en zitten 24/7 met hun neus in de wit. Daarom slapen ze ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Zit je Oprah te kijken PF?
De Olsen Twins zijn multimiljonair en staan om zeven uur op!
Nou...Op een zaterdag sta ik meestal om 11:00 of 11:30 op.. Soms om 10:00 maar dat is vroeg. (jaaaaa zo doe ik het okeequote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn niet persé slechte voorbeelden hoor mop. Het is waar zij zich fijn bij voelen. Ik hou er ook veel meer van om thuis op de bank te hangen dan Heer G, die moet echt wel een beetje in de weer zijn altijd. Ik kan er erg van genieten dat ik morgenavond alleen thuis ben en dan zou ik allerlei leuke dingen buiten de deur kunnen gaan doen, maar ik ga met wat lekkere hapjes met de beestjes op de bank zitten en Popstars kijken.
Maar dat is dan niet omdat ik zo moe ben van de hele dag werken en vroeg op, maar omdat ik dat lekker mutserig vind![]()
En gewoon even uit nieuwsgierigheid en niet als aanval: wat doen jouw ouders dan zoal op een zaterdag en zondag? Zijn hun agenda's dan helemaal volgepropt met afspraken, of zou je gewoon op zaterdagochtend je moeder haar jas in de hand kunnen duwen zo van 'Je hebt toch niets te doen, we gaan even stadten?'.
Daar geloof ik niks van. Van dat 7 uur opstaan. Dat is typische Amerikaanse mooiprateritus. Die 2 staan toch bekend als echte PAArtygangers?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb Dalton basisschool gedaan.. Is daarmee mijn basis verpestquote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat jij net als ik geen school material bent
Ik had het geluk door mijn ouders op montessori onderwijs te zijn gekwakt. Dat was echt mijn redding.
Ik weet alleen niet of er in hoger onderwijs iets soortgelijks is.
Ik heb bedrijfskunde op een prive-instituut gedaan ( beverweerd ) en dat was ook naar montessori filosofie.
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik gebruik meestal hapgids.nl, en daar vond ik deze:
Shinto Sushi & Noodle Bar
G. Flinckstraat 153
1073 BS Amsterdam
Die krijgt 4 sterren op thuisbezorgd.nl.
Ik koop echt alles online.![]()
Nee ik kijk geen (nooit) tvquote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik zag de uitzending gisteren en die rechter heeft al een echte coca-centenbak.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Van dat 7 uur opstaan. Dat is typische Amerikaanse mooiprateritus. Die 2 staan toch bekend als echte PAArtygangers?
Het moet vast 19.00 uur zijn.
Ik ben voor jullie een uniek stukje beeldmateriaal aan het uploaden van mijn 4e verjaardag. Lang zal ik leven in de gloria! Ik beloof dat het echt heel genant is.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ze is morgen jarig Greysie.
Houdt uw felicitaties gereed!
Ik kan me zo aan dat 'We are so gratefull for everything that has been given to us'-jibberjabber ergeren. Het regent hypocriete volzinnen en dan gaat Oprah zeker weer zeggen dat ze zo wise zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef SHE het volgende:
Ik zag de uitzending gisteren en die rechter heeft al een echte coca-centenbak.
Ook haar huid is typisch pep. ( die paarsrode kleur )
Ik herken dat als geen ander
Ik heb daar nou nóóit last vanquote:Op donderdag 11 december 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk een broek
en we hebben toch wel iets gemeen PF; ik word namelijk ook moordlustig door eetgeluiden....
woest kan ik ervan worden!
en als ik samen met mensen eet moet er echt een tv of radio aanstaan... anders word ik helemaal gek...
*slechte eigenschap i know*
Ja standaard uitrustingquote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke nu moeten jullie niet gaan lachen maar ik zit vast in een zilveren vuilniszak
Ik vind hem fascinerend!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die kont niet zo mooi![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zag de uitzending gisteren en die rechter heeft al een echte coca-centenbak.
haha heb je jezelf eruit geknipt???quote:Op donderdag 11 december 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]Nou die kan zeker niet als rokje
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:18 schreef Vivi het volgende:
Die kont? Wat aan de voorkant zit vind ik veel imposanter!
Oh, en Co, ik zeg heul vaak dat ik de park ga checken. Of "Ik heb hem toch betaald, WHEHEHE".
Das ook erg.
Rokje doe je van onder naar boven aan PFje.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]Nou die kan zeker niet als rokje
3 gram zout is een kleine theelepel.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Greys het volgende:
Help hier Greys met 'r cheesecake!
Halp! Halp! Mijn weegschaal doet dus echt heulemaal niets meer! Nou kom ik er qua aantal grammen met de verpakkingen meestal wel uit, maar hoe moet ik nu 150 gram suiker uit een kilopak halen? Ik heb een maatbekertje maar daar staat alleen 1/2 cup en 1 cup op! Oh wacht, misschien moet ik even Googlen hoeveel gram 1 cup is![]()
En 3 gram zout? Da's vast 'een snufje'? En 8 gram maizena? Drie snufjes?
Dank! Dank!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
[..]
3 gram zout is een kleine theelepel.
8 gram maizena is een eetlepel
en 150 gr suiker is een kopje
Ik noem jou per ongeluk keihard "SHE" in winkelsquote:Op donderdag 11 december 2008 16:34 schreef SHE het volgende:
Oh Roberto
Ik laf hem zo hard
Ik praat ook weleens internetz. Vooral ' lol ' en ' whehehehe ' zeg ik hardop
I'm trying, I'm trying..... FAIL! Hahaha.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke nu moeten jullie niet gaan lachen maar ik zit vast in een zilveren vuilniszak
Ik zo: oké, nu mag je hem over m'n hoofd trekken want ik stik.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I'm trying, I'm trying..... FAIL! Hahaha.![]()
Sorry
Ik weet niet veel van risotto maar ik weet wél dat je niet teveel moet roeren.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Oh jullie weten wel veel van koken! Ik wil vanavond voor het eerst risotto maken, is de verpruts kans daar groot bij als je een beetje een chaoot bent?
En ik las in het risotto topic dat je arboriorijst moest hebben, kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
De bodem is in elk geval al gelukt!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ook niet, maar ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat straks
Ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Oh jullie weten wel veel van koken! Ik wil vanavond voor het eerst risotto maken, is de verpruts kans daar groot bij als je een beetje een chaoot bent?
Ik vond de risottorijst van de AH prima te pruimen (in zo'n zilverkleurige zak).quote:En ik las in het risotto topic dat je arboriorijst moest hebben, kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
Jij hebt zeker ook Yun gezien met Cooking It!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van risotto maar ik weet wél dat je niet teveel moet roeren.
Dat was dus mijn tip van vandaag
Ik heb wel een tip voor een leuk en niet al te duur stedentripje: Valencia.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand trouwens een tip voor een leuk maar niet al te duur hotel in Antwerpen? Wij hebben weer zin in een stedentripje.
Nee, maar is Yun weer op de TV?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Yun gezien met Cooking It!
Het is al heel wat dat ik Do2 zover heb gekregen om O&N te gaan vieren in Antwerpen, ik denk niet dat ik Valencia er nog door krijg.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel een tip voor een leuk en niet al te duur stedentripje: Valencia.
Ik heb 2 jaar geleden een heel toffe O&N gehad in Valencia! We hadden toen gereserveerd bij een fantastisch restaurant waar ze die avond een vast tiggangenmenu hadden met wijnarrangement. We waren er tot ruim na middernacht zoet. Er werden net voor twaalven druiven en hoedjes tevoorschijn getoverd en we hebben alle vreemde mensen in het restaurant gezoend.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik Do2 zover heb gekregen om O&N te gaan vieren in Antwerpen, ik denk niet dat ik Valencia er nog door krijg.. En we willen niet hoeven vliegen.
Oh kijk, plaatjes, dat is altijd goed, bedankt! Nou dan ga ik me er vanavond maar gewoon aan wagen.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik vond de risottorijst van de AH prima te pruimen (in zo'n zilverkleurige zak).
-Edit- Volgens mij is dat deze (de verpakking is veranderd; ik koop mijn risottorijst bij de lokale kaas/vlees/overigespecialiteitenboer):
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel heel tof.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden een heel toffe O&N gehad in Valencia! We hadden toen gereserveerd bij een fantastisch restaurant waar ze die avond een vast tiggangenmenu hadden met wijnarrangement. We waren er tot ruim na middernacht zoet. Er werden net voor twaalven druiven en hoedjes tevoorschijn getoverd en we hebben alle vreemde mensen in het restaurant gezoend.
Het jaar ervoor zaten we in Parijs in een volkomen verlaten Indiaas restaurant, en het jaar erop in Madrid op een hotelkamer met een Burgerkingmenu.
Oud en Nieuw in Europaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar waarom de druiven? Is dat een Spaans gebruik?
Oh, wat leuk!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oud en Nieuw in Europa
Spanje
(Feliz Año Nuevo)
Spanjaarden vieren Kerstmis in familiekring. Op Oudjaarsavond - Noche Vieja - blijven velen tot middernacht thuis. Daarna is het feesten buiten de deur, met name voor de jongere generaties. In Spanje kennen ze een traditie die uit het begin van de 20e eeuw stamt. Deze traditie heet 'Las Uvas de la Suerte' ('druiven voor geluk'). Iedereen krijgt een schaaltje met twaalf druiven. Op het moment dat de klok op de Puerta del Sol in Madrid 12 uur begint te slaan, wordt er druifgehapt. Eén druif per kloksla. Dit moet geluk en voorspoed geven voor het Nieuwe Jaar. Het idee ontstond toen er aan het begin van de 20e eeuw een keer een erg omvangrijke druivenoogst was. Vanaf dat moment is het uitgegroeid tot de traditie zoals we die hier beschreven hebben. De klok op de Puerta del Sol is op de televisie te zien. Nadat de druiven naar behoren zijn verwerkt, wordt er getoost op het nieuwe jaar. Met heerlijke, Spaanse champagne (Cava). En dan wordt er uitbundig gefeest tot de vroege ochtend.
Bron
Volgens mij hou je er niet van, maar tóch geef ik je even een dikke knuffel.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij blijven dit jaar voor het eerst sinds jaren gewoon thuis. Ik kan het idee niet verdragen dat mijn broertje met O&N alleen zit in dat grote, lege huis. Waarschijnlijk zou hij juist blij zijn als hij eens een avondje alleen had. Maar hey, ik dring me graag op.
Ik heb het even echt gehad met die feestdagen. Ik probeer me al de hele dag voor te bereiden op het sms'je dat ik rond middernacht niet ga krijgen.
Ja goeiiii! Heb je dat screenshot zelf gemaakt?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef Muis006 het volgende:
TeeVeeIkduimmee!
Hoe vind je het screenshot dat ik gepost heb in het andere topic?
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goeiiii! Heb je dat screenshot zelf gemaakt?
Want er zijn nog te weinig foto's in omloop van McArmy om Boem (en onszelf) tevreden te houden, dus misschien moeten we er zelf een paar maken van een paar afleveringen, zonder spoilerig te zijn
Nee ik heb ze op mijn laptop staan dus gewoon screenshots van windows media playerquote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
Doeg PF!Fijne avond!
Muis, gewoon gemaakt vanuit het online kijk programma? Die website?
Ga ik er ook een paar maken!
Hahaha nee het klonk niet bazig, ik vind het gewoon grappig dat jij helemaal een plan bedenkt zodat we zo lang mogelijk door kunnen gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]Klonk dat erg bazig ja?
Zo was het niet bedoeld he?
Boerenkool is lekkah!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, boerenkool.. Ik geloof dat m'n vriend er niet van houdt, maar anders gooi ik 't gewoon stiekem op het weekmenu van volgende week.
Wij eten vanavond broccolitaart. De derde avond op rij dat ik iets maak uit m'n nieuwe kookboek. Ik vind het echt geweldig: dingen die ik 'normaal' niet zou aandurven, maar die met behulp van het kookboek toch gemakkelijk en lekker blijken te zijn!
Ja ik maak een foto!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:31 schreef Anneque het volgende:
Greys, mag ik ook een stukje?(maak je een foto?
)
quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik maak een foto!
Ben alleen een beetje bezorgd, want hoort een cheesecake niet bruinig te worden aan de bovenkant?
De oventijd is eigenlijk al lang en breed verstreken en hij staat écht op de goede temperatuur, maar hij blijft gewoon 'geel'![]()
Zo gaat het ook bij mij thuis hoor maar mijn ouders werken dan ook wel erg veel (3 dagen van 7 tot 20.30 en 3 van 7 tot 22.30 en dan de zondag nog van 9 tot 12)quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké dan heb ik twee hele slechte voorbeelden getroffenAls we samen naar de bioscoop gaan *of zo* moet ik dat weken van te voren aangeven. Een middagje (avondje) winkelen kan ook niet spontaan, dat moet in een vakantie en van te voren besproken. En nu doe ik eigenlijk nooit iets met m'n ouders en zij ook niet echt iets met elkaar
Ja 1x per maand naar het theater 2 uurtjes.
Zullen wij een keer een Japanner-meet houden?? Jij woont toch ook in A'dam??quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog nooit sushi gegeten.Ik laat me altijd ontmoedigen als ik een menukaart zie doordat ik niet weet wat het is en hoeveel je ervoor krijgt.
Wat is nou lekker en hoeveel heb je nodig?
De hele baktijd als 40 à 50 minuten, of de baktijd ná die 15 minuten nog 40 à 50 minuten?quote:De taart op een bakplaat bijna onder in een voorverwarmde, vrij hete oven (ong. 225C, na 15 minuten temperen tot 200C) gaar en lichtbruin laten worden, 40 à 50 minuten.
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh en de cheesecake is helemaal geweldig gelukt volgens mij!!!!
Zal zo even foto uploaden, maar hij ziet er zalig uit, hij ruikt lekker en hij is goed van structuur.
Jubel de jubel! Ik voel me net een Stepford Wife!
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:41 schreef Vivi het volgende:
Oh, die Roberto heeft hetzelfde figuur als mijn ex.
Oh verdikke, ik dacht juist van niet, en nu weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Eerst 15 minuten op 225 graden, daarna nog 40/50 minuten op 200 graden
Ooooohquote:Op donderdag 11 december 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
De bodem:
[ afbeelding ]
Het prutje dat er op gegoten werd:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat: New York Cheesecake!![]()
[ afbeelding ]
Ziet er geweldig uit Greysie, kan je een warm puntje naar me pm-en?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
En nu nog wachten tot ie koud is. Wachten duurt langggggggggg
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Laureline het volgende:
Ja gaat even werken en meteen 3 topics verder![]()
Ik wilde in ieder geval DizzyMissLizzy eenonder de riem steken. Als je Nick en Simon hebt overleefd, kan je toch alles aan
Hebbum in de koelkast gezet!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
hup, in de vriezer dat ding, of buiten!
Ja, ons juweeltje van een topic moest wat meer onder de aandacht!quote:
Zullen we anders een codewoord voor hem verzinnen?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbum in de koelkast gezet!
[..]
Ja, ons juweeltje van een topic moest wat meer onder de aandacht!
Zowel die van Borie Blèr als van HeWhosNameCantBeMentioned
Speciaal voor jou Greys en muis ook hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbum in de koelkast gezet!
[..]
Ja, ons juweeltje van een topic moest wat meer onder de aandacht!
Zowel die van Borie Blèr als van HeWhosNameCantBeMentioned
Bwahahahaaaaaaaaaa, ik pies haast in mijn broek!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
- Pushmeupagainstthewallandkissmeyousexybitch
So?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja zeg, eerst lekker maken en dan niet uitdelen![]()
Seriously!
Niet doen!!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
Oh ik had trouwens nog een zakje van die wittige mierzoete glazuur gekocht, maar dat hoort niet echt op cheesecake he?Dus zal ik het er maar af laten?
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Zullen wij een keer een Japanner-meet houden?? Jij woont toch ook in A'dam??
Japanse keuken is echt fab (om met SHE te spreken) voor mensen die op hun gewicht letten: alles is lekker en licht verteerbaar!
Omdat zijn kop er zo uitzagquote:Op donderdag 11 december 2008 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom. Wáarom is het dan jou éx??
En weer verder lezen......
Ik heb ook liever dat jij het SHE-bootcamp diet volgt. Het enige waar je controle over hebt in je lijf, is wat je erin stopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef Muis006 het volgende:
And now for something completely different:
Ik heb een of ander raar borrelend gevoel onder mijn linkerborst en steeds als het borrelt moet ik hoesten
Ja ik zou wel willen, maar klein probleempje: mijn mams flipt als ik opeens drastisch anders ga eten alleen nog maar high carb/low fat wilquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat jij het SHE-bootcamp diet volgt. Het enige waar je controle over hebt in je lijf, is wat je erin stopt.
Choose wisely.
* SHE geeft kusje op de borst
Mariaquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hellowsies!
*laat Muis schrikken* het helpt tegen de hik, misschien ook tegen borrelen?
DaD: klinkt goed!
En ik ga terug lezen en so you think you can dance kijken
Nee, in dat dieet let je helemaal niet op eiwitten en kh's.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik zou wel willen, maar klein probleempje: mijn mams flipt als ik opeens drastisch anders ga eten alleen nog maar high carb/low fat wil. Ze is al bezorgd genoeg om me
Ik heb een receptenwaaier met 101 sappen en smoothiesquote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, in dat dieet let je helemaal niet op eiwitten en kh's.
Je let alleen op wat voor voedsel je tot je neemt. En je moet ranzige groenten smoothies drinken die elke vezel in je lichaam helemaal schoon zwiepen.
Niets mag bewerkt zijn
Niets mag uit zijn originele oorsprong gehaald worden.
Het lijkt een beetje op Japans
Shalom Miss_S!quote:
Wat moeten al die japanners dan met sojasaus? En noodles? En al die andere meuk die ik daar gezien heb?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, in dat dieet let je helemaal niet op eiwitten en kh's.
Je let alleen op wat voor voedsel je tot je neemt. En je moet ranzige groenten smoothies drinken die elke vezel in je lichaam helemaal schoon zwiepen.
Niets mag bewerkt zijn
Niets mag uit zijn originele oorsprong gehaald worden.
Het lijkt een beetje op Japans
Ja baas! Ik zal het morgen meteen maken. Is dat ontbijt/lunchvervangend of moet ik het als tussendoortje zien?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:08 schreef SHE het volgende:
Die moet je drinken! Vooral die met peterselie!
Peterselie is een wonderkruid.
Net als knoflook.
Net als broccoli
Net als bimi
Just eat it.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb helemaal niet bijgelezen, ik kom alleen tussendoor even snel melden dat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat de haarverf van Tink uit het assortiment is gehaald
Ieuw!!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Omdat zijn kop er zo uitzag
[ afbeelding ]
Echt, sprékend.
En verder eh..paste hij niet echt bij me..maar dat vertel ik allemaal nog wel een keer.
Hij dacht dat ie de nieuwe Klaas Bruinsma was, zeg maar.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat moeten al die japanners dan met sojasaus? En noodles? En al die andere meuk die ik daar gezien heb?
Neenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef neen het volgende:
Ik ben echt in de opperste staat van luiheid, ik ging me net scheren en halverwege bedacht ik dat ik geen zin meer had. Nu zit ik hier en ik moet zo naar dat feestje... ik doe ook een pet op want de gel is op. Bah. De kou
Ja, die is mooi he... komt omdat hij gewoon echt te hot voor woorden is die dude. Ik ga me weer scheren.quote:
Ik heb voldoende japans eten gezien tijdens mijn toch wel behoorlijk recente vakantie naar Japan. En daar heb ik dus ook gezien dat absoluut niet al het eten wat door de japanners wordt gegeten, ontzettend basic en puur en naturel is zoals jij doet voorkomen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag ook niet helemaal, of was je in de veronderstelling dat Japanners uitsluitend verse vis en zeewier eten?
De keuken is in zijn oorsprong heel puur. Niet voor niets is het aantal kankergevallen jaren lang zeer laag geweest, net als dat overgewicht weinig voorkwam. Helaas zijn de westerse invloeden ook daar al decennia aan het werk.
Alleen Japanners zijn ook gewoon mensen hoor; ze eten ook weleens troep. Weleens Japans snoep gezien? Dat geeft licht
Overigens is meet sojasaus niets mis en met noodles ook niet echt.
Een aantal belangrijke speerpunten:quote:Op donderdag 11 december 2008 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja baas! Ik zal het morgen meteen maken. Is dat ontbijt/lunchvervangend of moet ik het als tussendoortje zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |