Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goeiiii! Heb je dat screenshot zelf gemaakt?
Want er zijn nog te weinig foto's in omloop van McArmy om Boem (en onszelf) tevreden te houden, dus misschien moeten we er zelf een paar maken van een paar afleveringen, zonder spoilerig te zijn
Nee ik heb ze op mijn laptop staan dus gewoon screenshots van windows media playerquote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
Doeg PF!Fijne avond!
Muis, gewoon gemaakt vanuit het online kijk programma? Die website?
Ga ik er ook een paar maken!
Hahaha nee het klonk niet bazig, ik vind het gewoon grappig dat jij helemaal een plan bedenkt zodat we zo lang mogelijk door kunnen gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]Klonk dat erg bazig ja?
Zo was het niet bedoeld he?
Boerenkool is lekkah!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, boerenkool.. Ik geloof dat m'n vriend er niet van houdt, maar anders gooi ik 't gewoon stiekem op het weekmenu van volgende week.
Wij eten vanavond broccolitaart. De derde avond op rij dat ik iets maak uit m'n nieuwe kookboek. Ik vind het echt geweldig: dingen die ik 'normaal' niet zou aandurven, maar die met behulp van het kookboek toch gemakkelijk en lekker blijken te zijn!
Ja ik maak een foto!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:31 schreef Anneque het volgende:
Greys, mag ik ook een stukje?(maak je een foto?
)
quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik maak een foto!
Ben alleen een beetje bezorgd, want hoort een cheesecake niet bruinig te worden aan de bovenkant?
De oventijd is eigenlijk al lang en breed verstreken en hij staat écht op de goede temperatuur, maar hij blijft gewoon 'geel'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |