Dank! Dank!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
[..]
3 gram zout is een kleine theelepel.
8 gram maizena is een eetlepel
en 150 gr suiker is een kopje
Ik noem jou per ongeluk keihard "SHE" in winkelsquote:Op donderdag 11 december 2008 16:34 schreef SHE het volgende:
Oh Roberto
Ik laf hem zo hard
Ik praat ook weleens internetz. Vooral ' lol ' en ' whehehehe ' zeg ik hardop
I'm trying, I'm trying..... FAIL! Hahaha.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke nu moeten jullie niet gaan lachen maar ik zit vast in een zilveren vuilniszak
Ik zo: oké, nu mag je hem over m'n hoofd trekken want ik stik.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I'm trying, I'm trying..... FAIL! Hahaha.![]()
Sorry
Ik weet niet veel van risotto maar ik weet wél dat je niet teveel moet roeren.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Oh jullie weten wel veel van koken! Ik wil vanavond voor het eerst risotto maken, is de verpruts kans daar groot bij als je een beetje een chaoot bent?
En ik las in het risotto topic dat je arboriorijst moest hebben, kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
De bodem is in elk geval al gelukt!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ook niet, maar ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat straks
Ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef Bob. het volgende:
Oh jullie weten wel veel van koken! Ik wil vanavond voor het eerst risotto maken, is de verpruts kans daar groot bij als je een beetje een chaoot bent?
Ik vond de risottorijst van de AH prima te pruimen (in zo'n zilverkleurige zak).quote:En ik las in het risotto topic dat je arboriorijst moest hebben, kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
Jij hebt zeker ook Yun gezien met Cooking It!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van risotto maar ik weet wél dat je niet teveel moet roeren.
Dat was dus mijn tip van vandaag
Ik heb wel een tip voor een leuk en niet al te duur stedentripje: Valencia.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand trouwens een tip voor een leuk maar niet al te duur hotel in Antwerpen? Wij hebben weer zin in een stedentripje.
Nee, maar is Yun weer op de TV?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Yun gezien met Cooking It!
Het is al heel wat dat ik Do2 zover heb gekregen om O&N te gaan vieren in Antwerpen, ik denk niet dat ik Valencia er nog door krijg.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel een tip voor een leuk en niet al te duur stedentripje: Valencia.
Ik heb 2 jaar geleden een heel toffe O&N gehad in Valencia! We hadden toen gereserveerd bij een fantastisch restaurant waar ze die avond een vast tiggangenmenu hadden met wijnarrangement. We waren er tot ruim na middernacht zoet. Er werden net voor twaalven druiven en hoedjes tevoorschijn getoverd en we hebben alle vreemde mensen in het restaurant gezoend.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik Do2 zover heb gekregen om O&N te gaan vieren in Antwerpen, ik denk niet dat ik Valencia er nog door krijg.. En we willen niet hoeven vliegen.
Oh kijk, plaatjes, dat is altijd goed, bedankt! Nou dan ga ik me er vanavond maar gewoon aan wagen.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik vond de risottorijst van de AH prima te pruimen (in zo'n zilverkleurige zak).
-Edit- Volgens mij is dat deze (de verpakking is veranderd; ik koop mijn risottorijst bij de lokale kaas/vlees/overigespecialiteitenboer):
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel heel tof.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden een heel toffe O&N gehad in Valencia! We hadden toen gereserveerd bij een fantastisch restaurant waar ze die avond een vast tiggangenmenu hadden met wijnarrangement. We waren er tot ruim na middernacht zoet. Er werden net voor twaalven druiven en hoedjes tevoorschijn getoverd en we hebben alle vreemde mensen in het restaurant gezoend.
Het jaar ervoor zaten we in Parijs in een volkomen verlaten Indiaas restaurant, en het jaar erop in Madrid op een hotelkamer met een Burgerkingmenu.
Oud en Nieuw in Europaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar waarom de druiven? Is dat een Spaans gebruik?
Oh, wat leuk!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oud en Nieuw in Europa
Spanje
(Feliz Año Nuevo)
Spanjaarden vieren Kerstmis in familiekring. Op Oudjaarsavond - Noche Vieja - blijven velen tot middernacht thuis. Daarna is het feesten buiten de deur, met name voor de jongere generaties. In Spanje kennen ze een traditie die uit het begin van de 20e eeuw stamt. Deze traditie heet 'Las Uvas de la Suerte' ('druiven voor geluk'). Iedereen krijgt een schaaltje met twaalf druiven. Op het moment dat de klok op de Puerta del Sol in Madrid 12 uur begint te slaan, wordt er druifgehapt. Eén druif per kloksla. Dit moet geluk en voorspoed geven voor het Nieuwe Jaar. Het idee ontstond toen er aan het begin van de 20e eeuw een keer een erg omvangrijke druivenoogst was. Vanaf dat moment is het uitgegroeid tot de traditie zoals we die hier beschreven hebben. De klok op de Puerta del Sol is op de televisie te zien. Nadat de druiven naar behoren zijn verwerkt, wordt er getoost op het nieuwe jaar. Met heerlijke, Spaanse champagne (Cava). En dan wordt er uitbundig gefeest tot de vroege ochtend.
Bron
Volgens mij hou je er niet van, maar tóch geef ik je even een dikke knuffel.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij blijven dit jaar voor het eerst sinds jaren gewoon thuis. Ik kan het idee niet verdragen dat mijn broertje met O&N alleen zit in dat grote, lege huis. Waarschijnlijk zou hij juist blij zijn als hij eens een avondje alleen had. Maar hey, ik dring me graag op.
Ik heb het even echt gehad met die feestdagen. Ik probeer me al de hele dag voor te bereiden op het sms'je dat ik rond middernacht niet ga krijgen.
Ja goeiiii! Heb je dat screenshot zelf gemaakt?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef Muis006 het volgende:
TeeVeeIkduimmee!
Hoe vind je het screenshot dat ik gepost heb in het andere topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |