You can't change what you don't acknowledge.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hee dat is dus niet waar! Ik heb het groepswerk altijd boven al het andere werk geplaatst en het altijd gemaakt. En dit blok ben ik vandaag door mijn wekker geslapen. En de andere keer waarom ik afwezig was was omdat het een klassikale les over een individuele opdracht was en ik was ziek. Je kan het ook te erg overdrijven. (En dat is dus 2 van de 20+ keer)
Persoonlijk denk ik dat jij net als ik geen school material bentquote:Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hee dat is dus niet waar! Ik heb het groepswerk altijd boven al het andere werk geplaatst en het altijd gemaakt. En dit blok ben ik vandaag door mijn wekker geslapen. En de andere keer waarom ik afwezig was was omdat het een klassikale les over een individuele opdracht was en ik was ziek. Je kan het ook te erg overdrijven. (En dat is dus 2 van de 20+ keer)
Maar misschien is dat wel wat, krijg ik volgens mij alleen geen stufi! En bij economie zijn er ook vakken van 1 tot 3 of van 3 tot 5 etc..
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
You can't change what you don't acknowledge.
[ afbeelding ]
Ja, en zitten 24/7 met hun neus in de wit. Daarom slapen ze ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Zit je Oprah te kijken PF?
De Olsen Twins zijn multimiljonair en staan om zeven uur op!
Nou...Op een zaterdag sta ik meestal om 11:00 of 11:30 op.. Soms om 10:00 maar dat is vroeg. (jaaaaa zo doe ik het okeequote:Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn niet persé slechte voorbeelden hoor mop. Het is waar zij zich fijn bij voelen. Ik hou er ook veel meer van om thuis op de bank te hangen dan Heer G, die moet echt wel een beetje in de weer zijn altijd. Ik kan er erg van genieten dat ik morgenavond alleen thuis ben en dan zou ik allerlei leuke dingen buiten de deur kunnen gaan doen, maar ik ga met wat lekkere hapjes met de beestjes op de bank zitten en Popstars kijken.
Maar dat is dan niet omdat ik zo moe ben van de hele dag werken en vroeg op, maar omdat ik dat lekker mutserig vind![]()
En gewoon even uit nieuwsgierigheid en niet als aanval: wat doen jouw ouders dan zoal op een zaterdag en zondag? Zijn hun agenda's dan helemaal volgepropt met afspraken, of zou je gewoon op zaterdagochtend je moeder haar jas in de hand kunnen duwen zo van 'Je hebt toch niets te doen, we gaan even stadten?'.
Daar geloof ik niks van. Van dat 7 uur opstaan. Dat is typische Amerikaanse mooiprateritus. Die 2 staan toch bekend als echte PAArtygangers?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb Dalton basisschool gedaan.. Is daarmee mijn basis verpestquote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat jij net als ik geen school material bent
Ik had het geluk door mijn ouders op montessori onderwijs te zijn gekwakt. Dat was echt mijn redding.
Ik weet alleen niet of er in hoger onderwijs iets soortgelijks is.
Ik heb bedrijfskunde op een prive-instituut gedaan ( beverweerd ) en dat was ook naar montessori filosofie.
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik gebruik meestal hapgids.nl, en daar vond ik deze:
Shinto Sushi & Noodle Bar
G. Flinckstraat 153
1073 BS Amsterdam
Die krijgt 4 sterren op thuisbezorgd.nl.
Ik koop echt alles online.![]()
Nee ik kijk geen (nooit) tvquote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik zag de uitzending gisteren en die rechter heeft al een echte coca-centenbak.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Van dat 7 uur opstaan. Dat is typische Amerikaanse mooiprateritus. Die 2 staan toch bekend als echte PAArtygangers?
Het moet vast 19.00 uur zijn.
Ik ben voor jullie een uniek stukje beeldmateriaal aan het uploaden van mijn 4e verjaardag. Lang zal ik leven in de gloria! Ik beloof dat het echt heel genant is.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ze is morgen jarig Greysie.
Houdt uw felicitaties gereed!
Ik kan me zo aan dat 'We are so gratefull for everything that has been given to us'-jibberjabber ergeren. Het regent hypocriete volzinnen en dan gaat Oprah zeker weer zeggen dat ze zo wise zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef SHE het volgende:
Ik zag de uitzending gisteren en die rechter heeft al een echte coca-centenbak.
Ook haar huid is typisch pep. ( die paarsrode kleur )
Ik herken dat als geen ander
Ik heb daar nou nóóit last vanquote:Op donderdag 11 december 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk een broek
en we hebben toch wel iets gemeen PF; ik word namelijk ook moordlustig door eetgeluiden....
woest kan ik ervan worden!
en als ik samen met mensen eet moet er echt een tv of radio aanstaan... anders word ik helemaal gek...
*slechte eigenschap i know*
Ja standaard uitrustingquote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 december 2008 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke nu moeten jullie niet gaan lachen maar ik zit vast in een zilveren vuilniszak
Ik vind hem fascinerend!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die kont niet zo mooi![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zag de uitzending gisteren en die rechter heeft al een echte coca-centenbak.
haha heb je jezelf eruit geknipt???quote:Op donderdag 11 december 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]Nou die kan zeker niet als rokje
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:18 schreef Vivi het volgende:
Die kont? Wat aan de voorkant zit vind ik veel imposanter!
Oh, en Co, ik zeg heul vaak dat ik de park ga checken. Of "Ik heb hem toch betaald, WHEHEHE".
Das ook erg.
Rokje doe je van onder naar boven aan PFje.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]Nou die kan zeker niet als rokje
3 gram zout is een kleine theelepel.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Greys het volgende:
Help hier Greys met 'r cheesecake!
Halp! Halp! Mijn weegschaal doet dus echt heulemaal niets meer! Nou kom ik er qua aantal grammen met de verpakkingen meestal wel uit, maar hoe moet ik nu 150 gram suiker uit een kilopak halen? Ik heb een maatbekertje maar daar staat alleen 1/2 cup en 1 cup op! Oh wacht, misschien moet ik even Googlen hoeveel gram 1 cup is![]()
En 3 gram zout? Da's vast 'een snufje'? En 8 gram maizena? Drie snufjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |