abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 14:44:20 #51
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63933723
Greys, mijn mister smst me net:

"Ik heb zo nog college. Jij bent zeker McArmy aan het aanbidden?"

Ik heb teruggesmst dat 'ie doormag voor de wasmachine
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:44:21 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63933725
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bah kan iemand mij even vertellen dat het heus allemaal wel weer goed komt?
Ik heb het echt even gehad voor vandaag
Hoewel ik in een 'alles draait om mij vandaag en ik heb geen zin om met wie dan ook rekening te houden'-bui ben voel ik me nu toch een beetje schuldig en krijg jij een knuffel van mij .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 december 2008 @ 14:45:55 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63933764
mijn god, jullie lullen nu officieel echt teveel! tussen vanmorgen 10 uur en nu een heel topic vol!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63933779
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je in de buurt woont mag je wel bij mij in bad ! Maar dat is denk ik een beetje een vreemd voorstel.
Ik woon in voorburg en weet niet eens waar jij woont
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:46:28 #55
163650 Greys
pi_63933784
Ik liep weer achter natuurlijk ( ) maar over dat vroege opstaan:
Dat is ook kut, maar dat vindt driekwart van de Nederlanders, die allemáál vroeg moeten opstaan om hun centen te kunnen verdienen. Ik denk dat het niemands hobby is. Maar kom op, er zijn ergere dingen, zeg maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63933807
DML, je krijgt wel vanalles tegelijk op je dak, he... Alles komt vast wel goed, maar dat maakt het natuurlijk voor nu niet makkelijker
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63933855
DML: Het zit je echt niet mee he?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63933859
Ik ben zo blij met dit topic en met jullie.

En nu ben ik even sociaal doen bij de buurvrouw
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:50:00 #59
163650 Greys
pi_63933892
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Greys, mijn mister smst me net:

"Ik heb zo nog college. Jij bent zeker McArmy aan het aanbidden?"

Ik heb teruggesmst dat 'ie doormag voor de wasmachine
!

Nou ja, het is altijd nog beter dan dat je mister in het desbetreffende topic komt roepen dat het een homo is, zoals de mijne
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 december 2008 @ 14:52:19 #60
148689 Muis006
pi_63933951
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Greys het volgende:

[..]

!

Nou ja, het is altijd nog beter dan dat je mister in het desbetreffende topic komt roepen dat het een homo is, zoals de mijne
Haha true!
Daarstraks was hij een eitje voor me aan het koken en hij zei:
"Ik ben dan misschien geen ginger en ik heb misschien geen dierlijke sexuele uitstraling, maar ik kook lekker wel een eitje voor je en hij niet!"
pi_63933954
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik liep weer achter natuurlijk ( ) maar over dat vroege opstaan:
Dat is ook kut, maar dat vindt driekwart van de Nederlanders, die allemáál vroeg moeten opstaan om hun centen te kunnen verdienen. Ik denk dat het niemands hobby is. Maar kom op, er zijn ergere dingen, zeg maar
True, maar mijn ouders staan bijvoorbeeld om 7 uur op en mijn moeder is dan om 16:30 of zo weer thuis.. En m'n vader dan om 19:00 maar die heeft ook veel reistijd. Dus op zich doet hij 't zelfde als ik maar hij is er beter in. Alleen hebben ze beide geen sociaal leven dus zo wil ik later niet worden.
pi_63933964
Ik heb nog nooit sushi gegeten. Ik laat me altijd ontmoedigen als ik een menukaart zie doordat ik niet weet wat het is en hoeveel je ervoor krijgt.

Wat is nou lekker en hoeveel heb je nodig?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:52:51 #63
148689 Muis006
pi_63933977
Hoewel McArmy best mijn eitje mag koken
pi_63933999
Ik denk dat je met 8 rolletjes wel een lekker hapje hebt. Maar om alleen sushi als avond eten te nemen lijkt mij wel saai
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:55:08 #65
163650 Greys
pi_63934047
Claudia, probeer in elk geval géén hapje sushi zonder eerst in de sojasaus met wasabi te dippen!
Tenminste, zónder vind ik het echt niet lekker. Het hoort er echt bij.
Mijn vader probeerde een keer een hap 'kale' sushi en toen vond hij het maar niets, maar met de sojasaus en wasabi vond hij het om zijn vingers bij af te likken!

En je denkt altijd meer nodig te hebben dan je uiteindelijk op kunt.
Daar kunnen Co en ik over meepraten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63934069
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk dat je met 8 rolletjes wel een lekker hapje hebt. Maar om alleen sushi als avond eten te nemen lijkt mij wel saai
Ik vind dit er wel lekker uitzien:

SHINTO COMBI
35 nigiri: 5 zalm, 5 tonijn, 5 garnaal, 5 paling, 5 japanse omelet, 5 krab en 5 avocado, 16 in-out rolls: 8 krab en 8 zalm en 24 maki: 6 zalm, 6 tonijn, 6 komkommer en 6 zalm avocado

En daar denk ik van: ja, da's vast wel genoeg voor mij en m'n lief. Maar dan blijkt het om een of ander megamenu te gaan want het kost 75 euro!
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:55 schreef Greys het volgende:

En je denkt altijd meer nodig te hebben dan je uiteindelijk op kunt.
Daar kunnen Co en ik over meepraten
Dat dus.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:57:48 #67
163650 Greys
pi_63934128
Ja da's echt HEEL veel wat je daar opnoemt Clau! Daar kan je met zijn achten van eten ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 14:59:51 #68
163650 Greys
pi_63934201
Oh nee wacht, ik had die dubbele punten niet gezien, ik dacht dat het èn èn was.
Maar dan nog kan je met die opsomming (75 sushi's in totaal! ) echt met zijn zevenen eten ofzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63934210
Jezus! 8 a 12 dingen p.p. is meeeeer dan genoeg!

En doe een klein beetje wasabi in de soja en dan mengen, zonder is het idd niet lekker!
  donderdag 11 december 2008 @ 15:01:39 #70
148689 Muis006
pi_63934244
Lijstje tot nu toe:

O: cornflakes:
L: 2 volkoren boterhammen ei, kip, kaas & komkommer
T: 1 sherbet lemon
T: 4 mandarijnen
pi_63934283
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

True, maar mijn ouders staan bijvoorbeeld om 7 uur op en mijn moeder is dan om 16:30 of zo weer thuis.. En m'n vader dan om 19:00 maar die heeft ook veel reistijd. Dus op zich doet hij 't zelfde als ik maar hij is er beter in. Alleen hebben ze beide geen sociaal leven dus zo wil ik later niet worden.
Driekwart van Nederland is zo laat thuis als je pa en is ook zo vroeg de deur uit gegaan en heeft wel een sociaal leven hoor.
Sorry maar je posts hierover schieten me echt in het verkeerde keelgat.
Heb je eigenlijk enig idee hoe meedraaien in de werk maatschappij werkt?

En nu ben ik echt weg voordat ik nog onaardiger word.
The way you rock'n'roll
pi_63934293
Ik ben er echt toe in staat om dat ding van 75 euro voor ons tweeën te kopen. Lekker m'n pyjama aan, alles uitstallen op de salontafel, op de grond zitten, tv kijken en kanen maar!

Hmf, ik maak wel een selectie.
pi_63934415
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Driekwart van Nederland is zo laat thuis als je pa en is ook zo vroeg de deur uit gegaan en heeft wel een sociaal leven hoor.
Sorry maar je posts hierover schieten me echt in het verkeerde keelgat.
Heb je eigenlijk enig idee hoe meedraaien in de werk maatschappij werkt?

En nu ben ik echt weg voordat ik nog onaardiger word.
Wat weet je over m'n vader? Ik weet alleen van m'n ouders dat zij/wij alleen iets kunnen doen wat geen tv kijken als het weekend is en lang van te voren aangegeven of als het vakantie is. Maar dan ook liever niet. Maar misschien hebben zij elkaar helemaal gevonden op dit punt. Ik weet het niet. Dit zijn gewoon mijn observaties. En ik zeg toch dat ik het juist wel prima tijden vind in theorie maar dat ik dus niet snap waarom ik er moeite mee heb.

En ik vind je niet onaardig. Je geeft gewoon je mening. I would hate me 2.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:08:14 #74
163650 Greys
pi_63934440
PF. over die tijden van je ouders:
Mijn mister is elke dag zo vroeg op en is eigenlijk nooit voor zeven uur thuis. En die hééft me toch een sociaal leven! Hij speelt in drie (!) bands en geeft op zaterdagochtend drumles en repeteert met de bands en knutselt aan auto's en gaat naar kevermeetings en... en....
Dat soort tijden zijn echt heel normaal voor de 'gemiddelde Nederlander' en die leven toch niet allemaal als kluizenaars en zitten niet uitgeblust op de bank 's avonds?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:09:56 #75
163650 Greys
pi_63934475
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben er echt toe in staat om dat ding van 75 euro voor ons tweeën te kopen. Lekker m'n pyjama aan, alles uitstallen op de salontafel, op de grond zitten, tv kijken en kanen maar!

Dat zou ik ook hebben! Mijn ogen zijn ook altijd groter dan mijn maag

Máár, die selectie lijkt me een beter plan en wel hierom:
Sushi is eigenlijk alleen heel vers lekker. Dus als jullie na in totaal dertig hapjes propvol zitten en je er nog 45 over hebt, dan is het lastig te bewaren zeg maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 december 2008 @ 15:11:04 #76
148689 Muis006
pi_63934517
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
Mijn mister is elke dag zo vroeg op en is eigenlijk nooit voor zeven uur thuis. En die hééft me toch een sociaal leven! Hij speelt in drie (!) bands en geeft op zaterdagochtend drumles en repeteert met de bands en knutselt aan auto's en gaat naar kevermeetings en... en....
Dat soort tijden zijn echt heel normaal voor de 'gemiddelde Nederlander' en die leven toch niet allemaal als kluizenaars en zitten niet uitgeblust op de bank 's avonds?
Mijn mams wel maar die maakt vaak dagen van 6.30 tot 20.00.
Verder denk ik dat je het helemaal zelf in de hand hebt: je kan gerust én een fulltime baan hebben én een sociaal leven.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:11:05 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63934520
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dit er wel lekker uitzien:

SHINTO COMBI
35 nigiri: 5 zalm, 5 tonijn, 5 garnaal, 5 paling, 5 japanse omelet, 5 krab en 5 avocado, 16 in-out rolls: 8 krab en 8 zalm en 24 maki: 6 zalm, 6 tonijn, 6 komkommer en 6 zalm avocado

En daar denk ik van: ja, da's vast wel genoeg voor mij en m'n lief. Maar dan blijkt het om een of ander megamenu te gaan want het kost 75 euro!
[..]

Dat dus.
Yum

Ik ga morgen ook maar sushi halen voor het eten. Je hebt me lekker gemaakt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:11:26 #78
163650 Greys
pi_63934530
Wat zien de Olsen twins er (weer) goed uit zeg, bij Oprah!
Die liepen er een tijdje bij als een stel magere spoken, maar nu zijn ze mooi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63934562
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
Oké dan heb ik twee hele slechte voorbeelden getroffen Als we samen naar de bioscoop gaan *of zo* moet ik dat weken van te voren aangeven. Een middagje (avondje) winkelen kan ook niet spontaan, dat moet in een vakantie en van te voren besproken. En nu doe ik eigenlijk nooit iets met m'n ouders en zij ook niet echt iets met elkaar Ja 1x per maand naar het theater 2 uurtjes.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:12:43 #80
163650 Greys
pi_63934570
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Yum

Ik heb nog een pak diepvries sushi! en vooral
Maar ik ga het toch eten vanavond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63934577
ik denk idd dat heul veul mensen smorgens vroeg op moeten om te werken en ook weer laat thuis zijn... en als je dan ook nog veel reistijd hebt is dat idd een lange dag.
en tja als je fulltime werkt heb je idd een heel ander leven als dat je daarvoor had. Maar thats life, dat wordt van je verwacht, en zo wordt je wel onafhankelijk....

en het voordeel is dat je je vrije dagen wel meer gaat waarderen en meer geniet als je wel een keertje kan uitslapen
en als ik smorgens een vroege dienst heb, ga ik ook vaak rond tienen richting bed. anders trek ik dat ook niet....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63934604
Nou ja, voor een deel zal het gewoonte zijn. Je moet eenvoudigweg een tijdje vroeg opstaan om eraan te wennen. Daarnaast geloof ik best dat er mensen zijn die in aanleg moeite hebben met vroeg opstaan. De zus van mijn vriend is zo iemand. Die is dus schrijfster geworden, staat op wanneer ze zelf wil, heeft een rijk sociaal leven dat pas 's avonds op gang komt en zij is daar heel gelukkig mee.

Je kunt bijvoorbeeld een studie in deeltijd gaan volgen, want voor die mensen bieden ze vaak avondcolleges aan. Ik vond het vreselijk om Heidegger te bespreken van 18:00-22:00 uur, maar jou bevalt zoiets allicht heel goed. Als je ongelukkig bent met je huidige situatie moet je echt naar alternatieven gaan zoeken. Voor je groepje is het ook niet tof dat je er met de pet naar gooit (een beetje empathie kan geen kwaad).
pi_63934621
Oké maar is dat dan het leven wat je altijd hebt gewild ? Als je altijd aan het werk bent, waar doe je dat dan eigenlijk voor?
  donderdag 11 december 2008 @ 15:15:07 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63934641
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef Claudia_x het volgende:

Ik zou gewoon dat menu nemen

Wat je overhoud kun je morgen voor de lunch/onbijt eten.

Ik zou wel alles met verse vis vanavond opeten. Alle omelet en groenten sushi kun je prima voor ontbijt hebben.

Toen ik nog vaak zelf sushi maakte, gooide ik regelmatig hele rollen in de koeling voor ontbijt.
Oh hemel, wat heb ik er zin in.
pi_63934663
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Yum

Kan ik sushi gewoon laten bezorgen, of doe ik dan iets vreselijks?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:16:30 #86
163650 Greys
pi_63934677
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oké dan heb ik twee hele slechte voorbeelden getroffen Als we samen naar de bioscoop gaan *of zo* moet ik dat weken van te voren aangeven. Een middagje (avondje) winkelen kan ook niet spontaan, dat moet in een vakantie en van te voren besproken. En nu doe ik eigenlijk nooit iets met m'n ouders en zij ook niet echt iets met elkaar Ja 1x per maand naar het theater 2 uurtjes.
Het zijn niet persé slechte voorbeelden hoor mop. Het is waar zij zich fijn bij voelen. Ik hou er ook veel meer van om thuis op de bank te hangen dan Heer G, die moet echt wel een beetje in de weer zijn altijd. Ik kan er erg van genieten dat ik morgenavond alleen thuis ben en dan zou ik allerlei leuke dingen buiten de deur kunnen gaan doen, maar ik ga met wat lekkere hapjes met de beestjes op de bank zitten en Popstars kijken.
Maar dat is dan niet omdat ik zo moe ben van de hele dag werken en vroeg op, maar omdat ik dat lekker mutserig vind
En gewoon even uit nieuwsgierigheid en niet als aanval: wat doen jouw ouders dan zoal op een zaterdag en zondag? Zijn hun agenda's dan helemaal volgepropt met afspraken, of zou je gewoon op zaterdagochtend je moeder haar jas in de hand kunnen duwen zo van 'Je hebt toch niets te doen, we gaan even stadten?'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 december 2008 @ 15:17:47 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63934703
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké maar is dat dan het leven wat je altijd hebt gewild ? Als je altijd aan het werk bent, waar doe je dat dan eigenlijk voor?
Gewoon je leven leven, bolletje.

Jij bent een gekkie, net als ik, dus ik denk dat je vooral niet teveel plannen moet maken. Neem het zoals het komt en begin niet te vroeg met werken
pi_63934720
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik zou gewoon dat menu nemen
! Zie, ik had gewoon even dat zetje nodig.

Het is m'n verjaardagstakeaway, dus het moet kunnen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:19:18 #89
163650 Greys
pi_63934727
quote:
Dát is nou de echte wereld!
Dat vraagt het merendeel zich dus af hahahaha.
Ze zeggen wel altijd 'Je leeft niet om te werken, maar je werkt om te leven' maar de kosten tegenwoordig van woonruimte, eten en ander levensonderhoud zijn dusdanig dat je vaak wel gewoon zult moeten.
Of je moet topmodel worden (maar dan nog werk je je de kolere) of een rijke vent aan de haak slaan!
Oh wacht... of je begint een zonnestudio!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63934730
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, voor een deel zal het gewoonte zijn. Je moet eenvoudigweg een tijdje vroeg opstaan om eraan te wennen. Daarnaast geloof ik best dat er mensen zijn die in aanleg moeite hebben met vroeg opstaan. De zus van mijn vriend is zo iemand. Die is dus schrijfster geworden, staat op wanneer ze zelf wil, heeft een rijk sociaal leven dat pas 's avonds op gang komt en zij is daar heel gelukkig mee.

Je kunt bijvoorbeeld een studie in deeltijd gaan volgen, want voor die mensen bieden ze vaak avondcolleges aan. Ik vond het vreselijk om Heidegger te bespreken van 18:00-22:00 uur, maar jou bevalt zoiets allicht heel goed. Als je ongelukkig bent met je huidige situatie moet je echt naar alternatieven gaan zoeken. Voor je groepje is het ook niet tof dat je er met de pet naar gooit (een beetje empathie kan geen kwaad).
Hee dat is dus niet waar! Ik heb het groepswerk altijd boven al het andere werk geplaatst en het altijd gemaakt. En dit blok ben ik vandaag door mijn wekker geslapen. En de andere keer waarom ik afwezig was was omdat het een klassikale les over een individuele opdracht was en ik was ziek. Je kan het ook te erg overdrijven. (En dat is dus 2 van de 20+ keer)

Maar misschien is dat wel wat, krijg ik volgens mij alleen geen stufi! En bij economie zijn er ook vakken van 1 tot 3 of van 3 tot 5 etc..
  donderdag 11 december 2008 @ 15:19:33 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63934737
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kan ik sushi gewoon laten bezorgen, of doe ik dan iets vreselijks?
Ben je mal, lekker doen! Ik weet niet of je thuisbezorgd.nl gebruikt? Daar staan altijd recensies op, en die zeker met het bestellen van sushi de moeite van het lezen waard.
Bij ons in de buurt zitten 2 sushibars, dus dan ben ik wel geneigd het te gaan halen, maar ik heb het ook weleens besteld hoor.
  Vis een optie? donderdag 11 december 2008 @ 15:20:10 #92
70532 loveli
N
pi_63934748
quote:
Om ervoor te zorgen dat je kinderen kunnen studeren, zodat zij weer hard kunnen werken voor hun kinderen. Ofzo.
crap in = crap out
pi_63934761
alsof we ook een keuze hebben, tegenwoordig kan je echt geen bestaan opbouwen als je niet werkt.
en het liefst met zijn 2en..
(het is natuurlijk ook wat voor eisen je aan je leventje stelt...)

ik heb me inmiddels lekker gedoucht, een was aangezet en mijn moeder een mailtje gestuurd.. (bellen gaat zo lastig zonder stem )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:21:16 #94
163650 Greys
pi_63934781
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

! Zie, ik had gewoon even dat zetje nodig.

Het is m'n verjaardagstakeaway, dus het moet kunnen.
Ben je jarig?????
Gefeliciteerd!

En dan zou ik gewoon twéé van die menu's bestellen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 december 2008 @ 15:22:37 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63934807
Ze is morgen jarig Greysie.

Houdt uw felicitaties gereed!
pi_63934827
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Ben je mal, lekker doen! Ik weet niet of je thuisbezorgd.nl gebruikt? Daar staan altijd recensies op, en die zeker met het bestellen van sushi de moeite van het lezen waard.
Bij ons in de buurt zitten 2 sushibars, dus dan ben ik wel geneigd het te gaan halen, maar ik heb het ook weleens besteld hoor.
Bedankt voor de tip! Ik gebruik meestal hapgids.nl, en daar vond ik deze:

Shinto Sushi & Noodle Bar
G. Flinckstraat 153
1073 BS Amsterdam

Die krijgt 4 sterren op thuisbezorgd.nl.

Ik koop echt alles online.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:24:06 #97
163650 Greys
pi_63934856
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Ze is morgen jarig Greysie.

Houdt uw felicitaties gereed!
I will!!! I will!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:25:01 #98
163650 Greys
pi_63934880
Ik ben blij dat ze in Bleiswijk dat soort besteldiensten niet hebben, dan was ik nu arm
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:25:46 #99
163650 Greys
pi_63934901
Zit je Oprah te kijken PF?
De Olsen Twins zijn multimiljonair en staan om zeven uur op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63934938
Hallo meiden en heren

Mijn pc is niet kapot maar staat nu nog wel bij het vriendje, dus zit komende dagen alsnog zonder. Kan ik mooi gaan leren voor mn tentamens, moet nog steeds beginnen. Ook niet bijgelezen dus, nog veel gemist? (een stuk of 3 topics? In een halve dag?)

Edit: ik zie dat ik dacht dat mn tentamen vandaag was, maar het is morgen. Iets met dagen niet kunnen onthouden . En nu ga ik een oud tentamen maken, maar kan deze pc de uitwerkingen niet laden. En bedankt voor succeswensen etc .

[ Bericht 31% gewijzigd door Chicolate op 11-12-2008 15:32:32 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')