Zo gaat het ook bij mij thuis hoor maar mijn ouders werken dan ook wel erg veel (3 dagen van 7 tot 20.30 en 3 van 7 tot 22.30 en dan de zondag nog van 9 tot 12)quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké dan heb ik twee hele slechte voorbeelden getroffenAls we samen naar de bioscoop gaan *of zo* moet ik dat weken van te voren aangeven. Een middagje (avondje) winkelen kan ook niet spontaan, dat moet in een vakantie en van te voren besproken. En nu doe ik eigenlijk nooit iets met m'n ouders en zij ook niet echt iets met elkaar
Ja 1x per maand naar het theater 2 uurtjes.
Zullen wij een keer een Japanner-meet houden?? Jij woont toch ook in A'dam??quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog nooit sushi gegeten.Ik laat me altijd ontmoedigen als ik een menukaart zie doordat ik niet weet wat het is en hoeveel je ervoor krijgt.
Wat is nou lekker en hoeveel heb je nodig?
De hele baktijd als 40 à 50 minuten, of de baktijd ná die 15 minuten nog 40 à 50 minuten?quote:De taart op een bakplaat bijna onder in een voorverwarmde, vrij hete oven (ong. 225C, na 15 minuten temperen tot 200C) gaar en lichtbruin laten worden, 40 à 50 minuten.
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh en de cheesecake is helemaal geweldig gelukt volgens mij!!!!
Zal zo even foto uploaden, maar hij ziet er zalig uit, hij ruikt lekker en hij is goed van structuur.
Jubel de jubel! Ik voel me net een Stepford Wife!
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:41 schreef Vivi het volgende:
Oh, die Roberto heeft hetzelfde figuur als mijn ex.
Oh verdikke, ik dacht juist van niet, en nu weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Eerst 15 minuten op 225 graden, daarna nog 40/50 minuten op 200 graden
Ooooohquote:Op donderdag 11 december 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
De bodem:
[ afbeelding ]
Het prutje dat er op gegoten werd:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat: New York Cheesecake!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |